Dat kan wel, maar ik ben 8 uur op het werk, als ik een fles van 500 milliliter meeneem is dat 62.5 milliliter per uur. Niet genoeg, en ook niet praktisch. Je zou minimaal een glas per uur moeten kunnen drinken. 200-250 milliliter.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 22:17 schreef datismijnmening het volgende:
Wat dacht van een fles water mee nemen van huis?
Stel nou dat ze ook flessen van een liter verkopen?quote:Op woensdag 23 oktober 2024 22:22 schreef TabletopGuy het volgende:
[..]
Dat kan wel, maar ik ben 8 uur op het werk, als ik een fles van 500 milliliter meeneem is dat 62.5 milliliter per uur. Een fles van anderhalve liter, is dan weer veel te zwaar om mee te nemen.
Ook dan is dat best zwaar, ik ben geen hulk.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 22:23 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Stel nou dat ze ook flessen van een liter verkopen?![]()
Tijd voor een andere baan.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 22:24 schreef TabletopGuy het volgende:
[..]
Ook dan is dat best zwaar, ik ben geen hulk.![]()
Kan wel eens kijken, maar ik moet ook al met een laptop sjouwen, wordt allemaal veel zo.
Als je geen kilo kan tillen wordt het hoog tijd dat je gaat liften in de gym jongen.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 22:24 schreef TabletopGuy het volgende:
[..]
Kan wel eens kijken, maar ik moet ook al met een laptop sjouwen, wordt allemaal veel zo.
Ben je gehandicapt?quote:Op woensdag 23 oktober 2024 22:24 schreef TabletopGuy het volgende:
[..]
Als je niet minstens 5 kilometer lopend naar je werk gaat is 1 kilo te zwaar vinden best overdreven.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 22:24 schreef TabletopGuy het volgende:
[..]
Een andere baan vind ik ook weer rigoureus, maar mijn gezondheid vind ik ook belangrijk.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 22:24 schreef maily het volgende:
[..]
Tijd voor een andere baan.
Of thuiswerken.
Pardon? Wat is dit nou weer voor een reactiequote:
Ik wil gewoon geen overvolle rugzak en zo'n fles kan ook gaan lekken als je hem niet goed dichtmaakt, kan ik een laptop terugbetalenquote:Op woensdag 23 oktober 2024 22:25 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Als je geen kilo kan tillen wordt het hoog tijd dat je gaat liften in de gym jongen.
quote:Op woensdag 23 oktober 2024 22:33 schreef TabletopGuy het volgende:
[..]
zo'n fles kan ook gaan lekken als je hem niet goed dichtmaakt, kan ik een laptop terugbetalen![]()
![]()
quote:
Je hebt ook rugtassen met zo'n apart vakje, aan de buitenkant, voor zo'n fles maar daar zul je ook wel weer wat over te drammen hebben.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 22:33 schreef TabletopGuy het volgende:
[..]
Een andere baan vind ik ook weer rigoureus, maar mijn gezondheid vind ik ook belangrijk.
Het gaat altijd over privé versus balans, maar ik ben het grootste deel van mijn wakkere uren op het werk.
Dan wil ook wel goed kunnen drinken, jouw sodastream tip is wel goed. Ik ga dat eens aankaarten.
[..]
Pardon? Wat is dit nou weer voor een reactie![]()
[..]
Ik wil gewoon geen overvolle rugzak en zo'n fles kan ook gaan lekken als je hem niet goed dichtmaakt, kan ik een laptop terugbetalen![]()
![]()
Ik ben echt flabbergasted dat ik word neergezet als aansteller. Zo'n koffie apparaat is toch veel duurder dan zo'n watertapje.
Je drinkfles niet in dezelfde tas meenemen als je laptop.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 22:39 schreef Ama het volgende:
Als je bang bent dat het gaat lekken doe je er toch gewoon een plastic tasje om.
Denk dat TS al wel een rugzakje heeft hoorquote:Op woensdag 23 oktober 2024 22:39 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Je hebt ook rugtassen met zo'n apart vakje, aan de buitenkant, voor zo'n fles maar daar zul je ook wel weer wat over te drammen hebben.
Gvdquote:Op woensdag 23 oktober 2024 22:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Denk dat TS al wel een rugzakje heeft hoor
Precies. Deze tip komt trouwens ook van pas in de slaapkamer TSquote:Op woensdag 23 oktober 2024 22:39 schreef Ama het volgende:
Als je bang bent dat het gaat lekken doe je er toch gewoon een plastic tasje om.
Jullie zijn echt erg.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 22:44 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Precies. Deze tip komt trouwens ook van pas in de slaapkamer TS
Kipling heeft zulke tassen. Ik neem op die manier mijn Dopper met limonade mee naar werk.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 22:39 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Je hebt ook rugtassen met zo'n apart vakje, aan de buitenkant, voor zo'n fles maar daar zul je ook wel weer wat over te drammen hebben.
Wat weegt je Dopper?quote:Op woensdag 23 oktober 2024 22:45 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Kipling heeft zulke tassen. Ik neem op die manier mijn Dopper met limonade mee naar werk.
Een fles is niet genoeg voor ts ....quote:Op woensdag 23 oktober 2024 22:45 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Kipling heeft zulke tassen. Ik neem op die manier mijn Dopper met limonade mee naar werk.
Vul je daarna met koud water.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 22:46 schreef maily het volgende:
[..]
Een fles is niet genoeg voor ts ....
Hahahahaquote:Op woensdag 23 oktober 2024 22:48 schreef Sephael het volgende:
Je kan ook met een camelbak op kantoor gaan zitten
[ afbeelding ]
Die weegt niks. Laptop is zwaarder om mee te nemen.quote:
Hoezo aankaarten? Is dat omdat je verwacht dat jouw werkgever een sodastream gaat regelen? Of ga je vragen of je die op kantoor neer kan zetten?quote:Op woensdag 23 oktober 2024 22:33 schreef TabletopGuy het volgende:
[..]
Een andere baan vind ik ook weer rigoureus, maar mijn gezondheid vind ik ook belangrijk.
Het gaat altijd over privé versus balans, maar ik ben het grootste deel van mijn wakkere uren op het werk.
Dan wil ook wel goed kunnen drinken, jouw sodastream tip is wel goed. Ik ga dat eens aankaarten.
[..]
Pardon? Wat is dit nou weer voor een reactie![]()
[..]
Ik wil gewoon geen overvolle rugzak en zo'n fles kan ook gaan lekken als je hem niet goed dichtmaakt, kan ik een laptop terugbetalen![]()
![]()
Ik ben echt flabbergasted dat ik word neergezet als aansteller. Zo'n koffie apparaat is toch veel duurder dan zo'n watertapje.
Opgelost. Slotjequote:Op woensdag 23 oktober 2024 22:49 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Die weegt niks. Laptop is zwaarder om mee te nemen.
Je tas handig indelen waardoor gewicht goed verdeeld is.
Jaquote:Op woensdag 23 oktober 2024 22:52 schreef Seven. het volgende:
[..]
Hoezo aankaarten? Is dat omdat je verwacht dat jouw werkgever een sodastream gaat regelen? Of ga je vragen of je die op kantoor neer kan zetten?
Rare zin.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 22:12 schreef TabletopGuy het volgende:
Vandaag was ik bij de huisarts, want ik had wat klachten. Een van de dingen die ik moest doen, was bijhouden hoeveel ik drink. De huisarts vond dat ik te weinig vocht binnenkreeg.
Dus ik ging er eens over nadenken en realiseerde me dat ik in het weekend best goed hydrateer, maar doordeweeks is dat een ander verhaal. Op het werk zijn de standaarddranken meestal alleen maar koffie of thee.
Niet echt handig, vind ik. Ik geef de voorkeur aan gekoeld water, bij voorkeur met prik. Gelukkig heb ik thuis een sodastream waar ik dol op ben. Maar na het werk kan ik niet te veel drinken, want dan ben ik de hele nacht bezig met naar de wc rennen.
Hoe zit dat bij jullie op het werk? Is het daar ook alleen maar koffie en thee? En voor degenen die zeggen dat je gewoon uit de kraan kunt drinken: helaas, ik werk in een oud pand en ik ben niet zeker van die leidingen, maar weet wel dat het een vreemd smaakje heeft.
ehm ....quote:Op donderdag 24 oktober 2024 00:23 schreef Queller het volgende:
Is dit echt?![]()
Je kan wel een sodastream op kantoor neerzetten, maar dan moet er nog steeds ergens water vandaan komen. De beste oplossing: vraag of je baas een watercooler wil regelen met een vaste wateraansluiting. Kleine ¤ 30 huur per maand en elke 6 maanden (geloof ik) een waterfilter van een tientje of 6.
quote:Op woensdag 23 oktober 2024 22:12 schreef TabletopGuy het volgende:
ik werk in een oud pand en ik ben niet zeker van die leidingen, maar weet wel dat het een vreemd smaakje heeft
Dan smaakt dat leidingwater nog steeds goor, of er moet een filter tussen zittenquote:Op donderdag 24 oktober 2024 00:23 schreef Queller het volgende:
Is dit echt?![]()
Je kan wel een sodastream op kantoor neerzetten, maar dan moet er nog steeds ergens water vandaan komen. De beste oplossing: vraag of je baas een watercooler wil regelen met een vaste wateraansluiting. Kleine ¤ 30 huur per maand en elke 6 maanden (geloof ik) een waterfilter van een tientje of 6.
Dit is mijn reactie precies.quote:
Waar wordt de koffie en thee op je werk van gemaakt?quote:Op woensdag 23 oktober 2024 22:12 schreef TabletopGuy het volgende:
Vandaag was ik bij de huisarts, want ik had wat klachten. Een van de dingen die ik moest doen, was bijhouden hoeveel ik drink. De huisarts vond dat ik te weinig vocht binnenkreeg.
Dus ik ging er eens over nadenken en realiseerde me dat ik in het weekend best goed hydrateer, maar doordeweeks is dat een ander verhaal. Op het werk zijn de standaarddranken meestal alleen maar koffie of thee.
Niet echt handig, vind ik. Ik geef de voorkeur aan gekoeld water, bij voorkeur met prik. Gelukkig heb ik thuis een sodastream waar ik dol op ben. Maar na het werk kan ik niet te veel drinken, want dan ben ik de hele nacht bezig met naar de wc rennen.
Hoe zit dat bij jullie op het werk? Is het daar ook alleen maar koffie en thee? En voor degenen die zeggen dat je gewoon uit de kraan kunt drinken: helaas, ik werk in een oud pand en ik ben niet zeker van die leidingen, maar weet wel dat het een vreemd smaakje heeft.
Binnenkort van sodastream.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 08:06 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Waar wordt de koffie en thee op je werk van gemaakt?
I
Of vier van een kwart liter, dat is nog lichter!quote:Op donderdag 24 oktober 2024 09:15 schreef eortuw het volgende:
Ik snap Tabletopguy wel, vooral dat een fles van een liter (naast ook al een laptop) gewoon te zwaar is. Mijn tip: gewoon twee flessen van een halve liter meenemen. Dat doe ik zelf ook en scheelt een stuk!
Dat is een stevige espressoquote:Op donderdag 24 oktober 2024 09:40 schreef YoshiBignose het volgende:
Ik moest bij het lezen van de titel al lachen.... tering jantje zeg. Ieder bedrijf heeft een kraan dus zeggen dat je te weinig vocht binnen krijgt door je baas is natuurlijk hilarisch. Hier lopen er ook een paar rond die niet van kraanwater houden en liever uit flesjes drinken. Hekel aan die lui, maar ik denk dat de meeste werkgevers wel ff wat traytjes water voor je willen inslaan hoor. Mijn werknemer drinkt espresso waar ik 100 bonen (25 euro per zak) zie verdwijnen in de maler voor 1 klein kopje koffie. Als hij zou switchen naar flesjes water bedank ik hem op m'n knieën
Dan kan daar die fles van 1,5 lt mooi inquote:Op woensdag 23 oktober 2024 22:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Denk dat TS al wel een rugzakje heeft hoor
Hij vraagt dan om een glas (kraan)water, tenzij hij de leidingen niet vertrouwt.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 13:07 schreef ChildoftheStars het volgende:
Met verbazing zitten lezen... wat doe je als je bij mensen op bezoek komt? Verwacht je dat die frisdranken en dergelijke in huis halen?
De meeste mensen hebben toch enkel thee en met mazzel koffie in huis (of heb ik een vreemde kring)?
Bijzonder dit allemaal
Oh ja...quote:Op donderdag 24 oktober 2024 13:11 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Hij vraagt dan om een glas (kraan)water, tenzij hij de leidingen niet vertrouwt.
quote:Op woensdag 23 oktober 2024 22:24 schreef TabletopGuy het volgende:
[..]
Kan je wel je eigen kont afvegen, of is dat ook al moeilijk?quote:Op woensdag 23 oktober 2024 22:33 schreef TabletopGuy het volgende:
Ik wil gewoon geen overvolle rugzak en zo'n fles kan ook gaan lekken als je hem niet goed dichtmaakt, kan ik een laptop terugbetalen
TS verkoopt achterlijke topics omdat hij aandacht te kort komtquote:Op donderdag 24 oktober 2024 09:58 schreef Tinkepink het volgende:
Zou TS watercoolers verkopen en bezig zijn met storytelling marketing?
quote:Op woensdag 23 oktober 2024 22:17 schreef datismijnmening het volgende:
Wat dacht van een fles water mee nemen van huis?
Voor koffie moet je mazzel hebben?quote:Op donderdag 24 oktober 2024 13:07 schreef ChildoftheStars het volgende:
De meeste mensen hebben toch enkel thee en met mazzel koffie in huis (of heb ik een vreemde kring)?
hier geen koffie in huis. bij mijn zus ook niet. drinken beiden geen koffie.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 16:14 schreef r_one het volgende:
[..]
Voor koffie moet je mazzel hebben?![]()
Kring van thee-adepten dus idd.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 16:24 schreef Nizno het volgende:
[..]
hier geen koffie in huis. bij mijn zus ook niet. drinken beiden geen koffie.
hebben wel 3in1 koffie in huis aangezien mijn vader nog wel eens een bakje oploskoffie lust maar das alles
"Mooi. Dan ga ik weer"quote:Op donderdag 24 oktober 2024 16:25 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb ook geen koffie in huis. Je kunt thee krijgen of kraanwater.
Ja, ik drink soms koffie (als ik duf ben van de meds) (maar ook anderhalf liter thee, want dat is lekker)quote:Op donderdag 24 oktober 2024 16:14 schreef r_one het volgende:
[..]
Voor koffie moet je mazzel hebben?![]()
Kring van thee-adepten?
Topquote:Op donderdag 24 oktober 2024 16:28 schreef r_one het volgende:
[..]
"Mooi. Dan ga ik weer"![]()
* r_one jas aanhoudt
En hartelijk dank voor je gastvrijheidquote:
Ik ga toch geen koffieautomaat en koffie aanschaffen voor die ene keer dat er mss iemand langs komt die mss koffie wil?quote:Op donderdag 24 oktober 2024 16:33 schreef r_one het volgende:
[..]
En hartelijk dank voor je gastvrijheid
Hopelijk dan wel heel goede thee.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 16:25 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb een la met losse thee waar je uit kunt kiezen.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 16:34 schreef Farenji het volgende:
[..]
Hopelijk dan wel heel goede thee.
Ik heb wél een waterkoker, theeglazen en theezakjes aangeschaft voor die ene zeldzame keer dat er iemand langs kán komen die graag thee wil.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 16:34 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik ga toch geen koffieautomaat en koffie aanschaffen voor die ene keer dat er mss iemand langs komt die mss koffie wil?
Die persoon drinkt voor die ene keer maar wat anders.
Gefeliciteerd. Ik ontvang amper bezoek.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 16:37 schreef r_one het volgende:
[..]
Ik heb wél een waterkoker, theeglazen en theezakjes aangeschaft voor die ene zeldzame keer dat er iemand langs kán komen die graag thee wil.
quote:Op donderdag 24 oktober 2024 16:34 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik heb een la met losse thee waar je uit kunt kiezen.
Wel fris/bier/wijn in huis?quote:Op donderdag 24 oktober 2024 16:39 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Gefeliciteerd. Ik ontvang amper bezoek.
Voor het bezoek dat niet komt? nee.quote:
Misschien omdat ze alleen water of thee krijgenquote:Op donderdag 24 oktober 2024 16:39 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Klaarblijkelijk ben je ook niet echt op bezoek gesteld.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 16:46 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Voor het bezoek dat niet komt? nee.
Moet er niet aandenken. Als je met mij wil kletsen ofzo doen we dat wel even in een café ofzo.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 16:48 schreef r_one het volgende:
[..]
Klaarblijkelijk ben je ook niet echt op bezoek gesteld.
Oke. Ook gezelligquote:Op donderdag 24 oktober 2024 16:49 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Moet er niet aandenken. Als je met mij wil kletsen ofzo doen we dat wel even in een café ofzo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
Het is mijn huis, geen openbare locatie.quote:
Ik zei toch "oke", jouw huis, jouw keuze. Ik vind het alleen vreemd bijzonder.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 16:50 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Het is mijn huis, geen openbare locatie.
Ik ook niet hoor, ik drink dat thuis niet.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 16:25 schreef ieniminimuis het volgende:
My god.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 22:22 schreef TabletopGuy het volgende:
[..]
Dat kan wel, maar ik ben 8 uur op het werk, als ik een fles van 500 milliliter meeneem is dat 62.5 milliliter per uur. Niet genoeg, en ook niet praktisch. Je zou minimaal een glas per uur moeten kunnen drinken. 200-250 milliliter.
Een fles van anderhalve liter, is dan weer veel te zwaar om mee te nemen.
Wow, zo kan het dus ook. Ben echt flabbergasted dat niemand hier dat lijkt te begrijpen. Zijn dat allemaal jouw ex werkgever of zo?quote:Op donderdag 24 oktober 2024 05:38 schreef SebbeSwensje het volgende:
Zoek aub snel een andere werkgever TS. Mijn vorige vond eigenlijk de koffie nog te duur en wilde daar graag op bezuinigen, maar mijn huidige heeft geen problemen met een waterapparaat en een cup-a-soupmachine.
Ja het is echt.... Fijn dat je meedenkt, ook al is het op een oordelende manier, ik snap dat laatste echt niet.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 00:23 schreef Queller het volgende:
Is dit echt?![]()
Ik zit veel op kantoor, maar moet ook veel reizen, en dan is het wel een gezeul.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 09:29 schreef hilliebillie het volgende:
Hier op het werk, koffie, thee, gekoeld water of fris te drinken.
Ik hou ook absoluut niet van koffie en wordt van thee ook niet blij als ik dat een hele dag moet drinken. Dus vind het fijn wat hier op het werk geregeld is.
Zou dat niet zo zijn, dan zou ik gewoon een eigen fles drinken mee nemen. Zo zwaar is dat echt niet om een 1,5 liter fles mee te nemen hoor. Net boven de 1,5 kilo om precies te zijn. Dat moet toch gewoon lukken. Na een week weet je niet beter.
Ik werk 8 uur, als ik op bezoek ga, blijf ik geen 8 uur. Tuurlijk drink ik dan gewoon thee, koffie of wat ze mij aanbieden, maar ik ben er dan een uurtje of 3 max? Op werk ben ik 8 uur, dat zijn er 5 meer... Dan wil je ook wel wat fris. Als ik bezoek krijg en ik weet dat ze lang blijven, dan zorg ik ook voor een hapje en wat fris, niet alleen koffie of thee.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 13:07 schreef ChildoftheStars het volgende:
Met verbazing zitten lezen... wat doe je als je bij mensen op bezoek komt? Verwacht je dat die frisdranken en dergelijke in huis halen?
Bijzonder dit allemaal
Kijk zo'n apparaat, zo kan het dus ookquote:Op donderdag 24 oktober 2024 14:00 schreef ETA het volgende:
herken het wel een beetje, ik dronk relatief ook weinig op kantoor omdat ze alleen thee en koffie hadden. Maar nu hebben ze een fancy apparaat neergezet dat bruisend water met/zonder een smaakje geeft. Sindsdien drink ik meer op kantoor.
Dus OP, gewoon van baan wisselen, probleem opgelost!
Of zorgen dat je af en toe extern mag zitten bij een fancy agency. Ik zit wekelijks bij een design agency en daar hebben ze gewoon koelkast vol met blikjes/flesjes fris. En ze serveren gratis lunch!
Oh je wil ook fris en een hapje van de baas?quote:Op donderdag 24 oktober 2024 20:23 schreef TabletopGuy het volgende:
Omg... oké... wow,
Ik
[..]
Ik werk 8 uur, als ik op bezoek ga, blijf ik geen 8 uur. Tuurlijk drink ik dan gewoon thee, koffie of wat ze mij aanbieden, maar ik ben er dan een uurtje of 3 max? Op werk ben ik 8 uur, dat zijn er 5 meer... Dan wil je ook wel wat fris. Als ik bezoek krijg en ik weet dat ze lang blijven, dan zorg ik ook voor een hapje en wat fris, niet alleen koffie of thee.
[..]
Wow ….. hoe smaakt een autosloop?quote:Op donderdag 24 oktober 2024 20:23 schreef TabletopGuy het volgende:
Omg... oké... wow,
Ik had echt nooit verwacht dat dit zo’n ding zou worden? Like, ik begrijp gewoon écht niet waarom mensen hier nu zo heftig op reageren?![]()
![]()
![]()
Ik vind self-care belangrijk en probeer goed voor mezelf te zorgen. Water drinken dat naar een autosloop smaakt hoor daar niet bij. Dat is toch niet zo gek![]()
![]()
![]()
Maar wow sorry, dat ik met zoiets belachelijks durf te komen![]()
En natuurlijk heb ik een hervulbare fles van 500 ml, maar als het water naar een autosloop smaakt ga ik dat toch niet steeds vullen? Is het echt teveel gevraagd dat de werkgever gewoon zorgt dat het water uit de kraan drinkbaar is of met een alternatief komt?![]()
Waarom kan het water niet gewoon drinkbaar zijn... 🧴🥲 Anyway, als dit nou echt zo’n drama is, dan... laat maar?![]()
Zeker! Hier is een reactie van hetzelfde personage, maar dan gericht op mensen die wel goed bedoeld reageren en openstaan voor het gesprek:
Echt superlief dat er tóch mensen zijn die het snappen. Ik dacht even dat ik helemaal alleen stond in dit hele verhaal, maar jullie reacties geven me echt even een warm gevoel.![]()
[..]
Wow, zo kan het dus ook. Ben echt flabbergasted dat niemand hier dat lijkt te begrijpen. Zijn dat allemaal jouw ex werkgever of zo?
[..]
Ja het is echt.... Fijn dat je meedenkt, ook al is het op een oordelende manier, ik snap dat laatste echt niet.
[..]
Ik zit veel op kantoor, maar moet ook veel reizen, en dan is het wel een gezeul.
[..]
Ik werk 8 uur, als ik op bezoek ga, blijf ik geen 8 uur. Tuurlijk drink ik dan gewoon thee, koffie of wat ze mij aanbieden, maar ik ben er dan een uurtje of 3 max? Op werk ben ik 8 uur, dat zijn er 5 meer... Dan wil je ook wel wat fris. Als ik bezoek krijg en ik weet dat ze lang blijven, dan zorg ik ook voor een hapje en wat fris, niet alleen koffie of thee.
[..]
Kijk zo'n apparaat, zo kan het dus ook![]()
![]()
![]()
![]()
En thanks voor de tip, geen design agency in de buurt, maar ik kan wel natuurlijk een pak drinken in de koelkast stoppen. Dan kan ik mijn kleine niet zo zware flesje paar keer bijvullen, hoef ik alleen maar een pak mee te sjouwen 1x en dan in de koelkast te zetten.
Erg lief![]()
![]()
Ik had ook die multi-quooker getiptquote:Op donderdag 24 oktober 2024 20:23 schreef TabletopGuy het volgende:
Omg... oké... wow,
Ik had echt nooit verwacht dat dit zo’n ding zou worden? Like, ik begrijp gewoon écht niet waarom mensen hier nu zo heftig op reageren?![]()
![]()
![]()
Ik vind self-care belangrijk en probeer goed voor mezelf te zorgen. Water drinken dat naar een autosloop smaakt hoor daar niet bij. Dat is toch niet zo gek![]()
![]()
![]()
En natuurlijk heb ik een hervulbare fles van 500 ml, maar als het water naar een autosloop smaakt ga ik dat toch niet steeds vullen? Is het echt teveel gevraagd dat de werkgever gewoon zorgt dat het water uit de kraan drinkbaar is of met een alternatief komt?![]()
Waarom kan het water niet gewoon drinkbaar zijn... 🧴🥲 Anyway, als dit nou echt zo’n drama is, dan... laat maar?![]()
Zeker! Hier is een reactie van hetzelfde personage, maar dan gericht op mensen die wel goed bedoeld reageren en openstaan voor het gesprek:
Echt superlief dat er tóch mensen zijn die het snappen. Ik dacht even dat ik helemaal alleen stond in dit hele verhaal, maar jullie reacties geven me echt even een warm gevoel.![]()
[..]
Wow, zo kan het dus ook. Ben echt flabbergasted dat niemand hier dat lijkt te begrijpen. Zijn dat allemaal jouw ex werkgever of zo?
[..]
Ja het is echt.... Fijn dat je meedenkt, ook al is het op een oordelende manier, ik snap dat laatste echt niet.
[..]
Ik zit veel op kantoor, maar moet ook veel reizen, en dan is het wel een gezeul.
[..]
[..]
![]()
![]()
![]()
En thanks voor de tip, geen design agency in de buurt, maar ik kan wel natuurlijk een pak drinken in de koelkast stoppen. Dan kan ik mijn kleine niet zo zware flesje paar keer bijvullen, hoef ik alleen maar een pak mee te sjouwen 1x en dan in de koelkast te zetten.
Erg lief![]()
![]()
Als er al een kantine is, zou het drankassortiment ook wel uitgebreider zijnquote:Op donderdag 24 oktober 2024 22:34 schreef Seven. het volgende:
Laat gewoon af en toe 12 of 24 flessen water bezorgen op het werk, zet er 2 in de koelkast in de kantine. Zo moeilijk is het allemaal niet.
TS kan dat vast wel aankaarten.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 22:37 schreef maily het volgende:
[..]
Als er al een kantine is, zou het drankassortiment ook wel uitgebreider zijn
Take it easy scjvbquote:Op donderdag 24 oktober 2024 20:23 schreef TabletopGuy het volgende:
Omg... oké... wow,
![]()
![]()
![]()
![]()
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
![]()
![]()
![]()
Erg lief![]()
![]()
Dat komt waarschijnlijk omdat je geen koffie in huis hebtquote:Op donderdag 24 oktober 2024 16:39 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Hoe weet jij hoe een autosloop smaakt, vraag ik me af?quote:Op donderdag 24 oktober 2024 20:23 schreef TabletopGuy het volgende:
Omg... oké... wow,
![]()
![]()
![]()
![]()
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
![]()
![]()
![]()
Erg lief![]()
![]()
Ik zal dan eens koffie halen om te kijken of er dan spontaan bezoek langs komtquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 12:58 schreef Ozewiezewozewalla het volgende:
[..]
Dat komt waarschijnlijk omdat je geen koffie in huis hebt
Door er aan te likkenquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 13:00 schreef Ozewiezewozewalla het volgende:
[..]
Hoe weet jij hoe een autosloop smaakt, vraag ik me af?
Alleen thee of water aan kunnen bieden aan bezoek vind ik toch wel heel erg skeer hoorquote:Op donderdag 24 oktober 2024 16:25 schreef ieniminimuis het volgende:
Moet ik wel bezoek hebben om iets aan te biedenquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 13:06 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Alleen thee of water aan kunnen bieden aan bezoek vind ik toch wel heel erg skeer hoor
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |