Dat kan wel, maar ik ben 8 uur op het werk, als ik een fles van 500 milliliter meeneem is dat 62.5 milliliter per uur. Niet genoeg, en ook niet praktisch. Je zou minimaal een glas per uur moeten kunnen drinken. 200-250 milliliter.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 22:17 schreef datismijnmening het volgende:
Wat dacht van een fles water mee nemen van huis?
Stel nou dat ze ook flessen van een liter verkopen?quote:Op woensdag 23 oktober 2024 22:22 schreef TabletopGuy het volgende:
[..]
Dat kan wel, maar ik ben 8 uur op het werk, als ik een fles van 500 milliliter meeneem is dat 62.5 milliliter per uur. Een fles van anderhalve liter, is dan weer veel te zwaar om mee te nemen.
Ook dan is dat best zwaar, ik ben geen hulk.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 22:23 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Stel nou dat ze ook flessen van een liter verkopen?![]()
Tijd voor een andere baan.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 22:24 schreef TabletopGuy het volgende:
[..]
Ook dan is dat best zwaar, ik ben geen hulk.![]()
Kan wel eens kijken, maar ik moet ook al met een laptop sjouwen, wordt allemaal veel zo.
Als je geen kilo kan tillen wordt het hoog tijd dat je gaat liften in de gym jongen.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 22:24 schreef TabletopGuy het volgende:
[..]
Kan wel eens kijken, maar ik moet ook al met een laptop sjouwen, wordt allemaal veel zo.
Ben je gehandicapt?quote:Op woensdag 23 oktober 2024 22:24 schreef TabletopGuy het volgende:
[..]
Als je niet minstens 5 kilometer lopend naar je werk gaat is 1 kilo te zwaar vinden best overdreven.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 22:24 schreef TabletopGuy het volgende:
[..]
Een andere baan vind ik ook weer rigoureus, maar mijn gezondheid vind ik ook belangrijk.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 22:24 schreef maily het volgende:
[..]
Tijd voor een andere baan.
Of thuiswerken.
Pardon? Wat is dit nou weer voor een reactiequote:
Ik wil gewoon geen overvolle rugzak en zo'n fles kan ook gaan lekken als je hem niet goed dichtmaakt, kan ik een laptop terugbetalenquote:Op woensdag 23 oktober 2024 22:25 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Als je geen kilo kan tillen wordt het hoog tijd dat je gaat liften in de gym jongen.
quote:Op woensdag 23 oktober 2024 22:33 schreef TabletopGuy het volgende:
[..]
zo'n fles kan ook gaan lekken als je hem niet goed dichtmaakt, kan ik een laptop terugbetalen![]()
![]()
quote:
Je hebt ook rugtassen met zo'n apart vakje, aan de buitenkant, voor zo'n fles maar daar zul je ook wel weer wat over te drammen hebben.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 22:33 schreef TabletopGuy het volgende:
[..]
Een andere baan vind ik ook weer rigoureus, maar mijn gezondheid vind ik ook belangrijk.
Het gaat altijd over privé versus balans, maar ik ben het grootste deel van mijn wakkere uren op het werk.
Dan wil ook wel goed kunnen drinken, jouw sodastream tip is wel goed. Ik ga dat eens aankaarten.
[..]
Pardon? Wat is dit nou weer voor een reactie![]()
[..]
Ik wil gewoon geen overvolle rugzak en zo'n fles kan ook gaan lekken als je hem niet goed dichtmaakt, kan ik een laptop terugbetalen![]()
![]()
Ik ben echt flabbergasted dat ik word neergezet als aansteller. Zo'n koffie apparaat is toch veel duurder dan zo'n watertapje.
Je drinkfles niet in dezelfde tas meenemen als je laptop.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 22:39 schreef Ama het volgende:
Als je bang bent dat het gaat lekken doe je er toch gewoon een plastic tasje om.
Denk dat TS al wel een rugzakje heeft hoorquote:Op woensdag 23 oktober 2024 22:39 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Je hebt ook rugtassen met zo'n apart vakje, aan de buitenkant, voor zo'n fles maar daar zul je ook wel weer wat over te drammen hebben.
Gvdquote:Op woensdag 23 oktober 2024 22:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Denk dat TS al wel een rugzakje heeft hoor
Precies. Deze tip komt trouwens ook van pas in de slaapkamer TSquote:Op woensdag 23 oktober 2024 22:39 schreef Ama het volgende:
Als je bang bent dat het gaat lekken doe je er toch gewoon een plastic tasje om.
Jullie zijn echt erg.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 22:44 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Precies. Deze tip komt trouwens ook van pas in de slaapkamer TS
Kipling heeft zulke tassen. Ik neem op die manier mijn Dopper met limonade mee naar werk.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 22:39 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Je hebt ook rugtassen met zo'n apart vakje, aan de buitenkant, voor zo'n fles maar daar zul je ook wel weer wat over te drammen hebben.
Wat weegt je Dopper?quote:Op woensdag 23 oktober 2024 22:45 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Kipling heeft zulke tassen. Ik neem op die manier mijn Dopper met limonade mee naar werk.
Een fles is niet genoeg voor ts ....quote:Op woensdag 23 oktober 2024 22:45 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Kipling heeft zulke tassen. Ik neem op die manier mijn Dopper met limonade mee naar werk.
Vul je daarna met koud water.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 22:46 schreef maily het volgende:
[..]
Een fles is niet genoeg voor ts ....
Hahahahaquote:Op woensdag 23 oktober 2024 22:48 schreef Sephael het volgende:
Je kan ook met een camelbak op kantoor gaan zitten
[ afbeelding ]
Die weegt niks. Laptop is zwaarder om mee te nemen.quote:
Hoezo aankaarten? Is dat omdat je verwacht dat jouw werkgever een sodastream gaat regelen? Of ga je vragen of je die op kantoor neer kan zetten?quote:Op woensdag 23 oktober 2024 22:33 schreef TabletopGuy het volgende:
[..]
Een andere baan vind ik ook weer rigoureus, maar mijn gezondheid vind ik ook belangrijk.
Het gaat altijd over privé versus balans, maar ik ben het grootste deel van mijn wakkere uren op het werk.
Dan wil ook wel goed kunnen drinken, jouw sodastream tip is wel goed. Ik ga dat eens aankaarten.
[..]
Pardon? Wat is dit nou weer voor een reactie![]()
[..]
Ik wil gewoon geen overvolle rugzak en zo'n fles kan ook gaan lekken als je hem niet goed dichtmaakt, kan ik een laptop terugbetalen![]()
![]()
Ik ben echt flabbergasted dat ik word neergezet als aansteller. Zo'n koffie apparaat is toch veel duurder dan zo'n watertapje.
Opgelost. Slotjequote:Op woensdag 23 oktober 2024 22:49 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Die weegt niks. Laptop is zwaarder om mee te nemen.
Je tas handig indelen waardoor gewicht goed verdeeld is.
Jaquote:Op woensdag 23 oktober 2024 22:52 schreef Seven. het volgende:
[..]
Hoezo aankaarten? Is dat omdat je verwacht dat jouw werkgever een sodastream gaat regelen? Of ga je vragen of je die op kantoor neer kan zetten?
Rare zin.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 22:12 schreef TabletopGuy het volgende:
Vandaag was ik bij de huisarts, want ik had wat klachten. Een van de dingen die ik moest doen, was bijhouden hoeveel ik drink. De huisarts vond dat ik te weinig vocht binnenkreeg.
Dus ik ging er eens over nadenken en realiseerde me dat ik in het weekend best goed hydrateer, maar doordeweeks is dat een ander verhaal. Op het werk zijn de standaarddranken meestal alleen maar koffie of thee.
Niet echt handig, vind ik. Ik geef de voorkeur aan gekoeld water, bij voorkeur met prik. Gelukkig heb ik thuis een sodastream waar ik dol op ben. Maar na het werk kan ik niet te veel drinken, want dan ben ik de hele nacht bezig met naar de wc rennen.
Hoe zit dat bij jullie op het werk? Is het daar ook alleen maar koffie en thee? En voor degenen die zeggen dat je gewoon uit de kraan kunt drinken: helaas, ik werk in een oud pand en ik ben niet zeker van die leidingen, maar weet wel dat het een vreemd smaakje heeft.
ehm ....quote:Op donderdag 24 oktober 2024 00:23 schreef Queller het volgende:
Is dit echt?![]()
Je kan wel een sodastream op kantoor neerzetten, maar dan moet er nog steeds ergens water vandaan komen. De beste oplossing: vraag of je baas een watercooler wil regelen met een vaste wateraansluiting. Kleine ¤ 30 huur per maand en elke 6 maanden (geloof ik) een waterfilter van een tientje of 6.
quote:Op woensdag 23 oktober 2024 22:12 schreef TabletopGuy het volgende:
ik werk in een oud pand en ik ben niet zeker van die leidingen, maar weet wel dat het een vreemd smaakje heeft
Dan smaakt dat leidingwater nog steeds goor, of er moet een filter tussen zittenquote:Op donderdag 24 oktober 2024 00:23 schreef Queller het volgende:
Is dit echt?![]()
Je kan wel een sodastream op kantoor neerzetten, maar dan moet er nog steeds ergens water vandaan komen. De beste oplossing: vraag of je baas een watercooler wil regelen met een vaste wateraansluiting. Kleine ¤ 30 huur per maand en elke 6 maanden (geloof ik) een waterfilter van een tientje of 6.
Dit is mijn reactie precies.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |