Ja, echtquote:
Tja. Ik vind dat hij zich nogal druk maakt om een topic of subforum waar hij nooit postquote:Op vrijdag 8 november 2024 18:44 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ja, echt![]()
Blijkbaar is hij niet eens met de feedback en kan het niet laten rusten.
Ik vond dat ik echt op een keiharde muur stootte, toen ik vroeg waarom het uitmaken van Norris voor cuck niet werd weggehaald, nu krijg ik wel een net antwoord. Ik weet niet wat het maakt, dat je nu wat vriendelijker reageert dan toen.quote:Op vrijdag 8 november 2024 18:43 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Als je gewoon eens keer meedoet in de topics dan merk je op we best wel moderen op uitschelden / naam verbasteringen van coureurs.
Maar ja, je zit deze feedback topic vol te spammen met nutteloze bijdrages.
Dus ga ergens iemand vervelen met psedomodden posts.
En weer op de man spelen.... En in plaats van erop in te grijpen ga je lekker meedoen, hoe zie je zelf niet... Je ziet het gewoon niet.quote:Op vrijdag 8 november 2024 18:44 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ja, echt![]()
Blijkbaar is hij niet eens met de feedback en kan het niet laten rusten.
Laat het rusten, jongen.quote:Op vrijdag 8 november 2024 18:49 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Ik vond dat ik echt op een keiharde muur stootte, toen ik vroeg waarom het uitmaken van Norris voor cuck niet werd weggehaald, nu krijg ik wel een net antwoord. Ik weet niet wat het maakt, dat je nu wat vriendelijker reageert dan toen.
Ik spam voor mijn gevoel dan ook niet FB vol met nutteloze bijdragen. Ik moet zoveel posten, omdat ik in eerste instantie reacties krijg als: 'Wegwezen.' 'Daar ga jij niet over.' Tja, hoe moet ik dan een dialoog aangaan, als jij al zo tegen mij tekeergaat, laat staan dat het uitnodigt tot lekker meeposten?
Maar blijkbaar wordt de schuld bij mij gelegd, en ben ik gewoon het kankergezwel dat alles verpest, nutteloos is en maar gauw moet oprotten, zo komt het in ieder geval op mij over. Alsof ik niet welkom ben en je een grote gruwelijke hekel aan me hebt. Prima, maar natuurlijk reageer ik dan ook verhard.
En nogmaals als het je niet aanstaat vraag een ban voor me aan, als wat ik doe zo hard tegen de policy is. Prima, dan heb ik er vrede mee. Als FOK! acht dat ik hier wat zit te pseudomodden, maar ik stelde een hele normale vraag en de enige reden waarom dit zolang duurt, is omdat jij constant op de man speelt en dingen roept als 'wegwezen.'
[..]
En weer op de man spelen.... En in plaats van erop in te grijpen ga je lekker meedoen, hoe zie je zelf niet... Je ziet het gewoon niet.
Dit dus.quote:Op zaterdag 9 november 2024 11:34 schreef Rnie het volgende:
Oprechte vraag aan @:Abid-Meher Waarom maak je je zo druk om een subforum waar je niet actief bent? Je bent alleen maar actief in de FB waar je je extreem zwart-witte gedachtegang laat doorsijpelen in ellenlange klaagposts.
Het lijkt alsof je onrecht, nuance en loslaten niet helemaal snapt wegens iets persoonlijks, of je bent een troll die alleen maar uit is om te zuigen alhier.
Exact.quote:Op zaterdag 9 november 2024 11:36 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Dit dus.
Of het is een troll.
Of het is iemand met autisme, en dat is niet erg.
Maar dan weet ik voortaan wel hoe om te gaan met hem.
Zucht...quote:Op zaterdag 30 november 2024 16:17 schreef Abid-Meher het volgende:
Waarom worden de laatste drie posts niet geveegd. Zijn persoonlijke aanvallen en hebben niks met FB te doen.
Je kan ook antwoord geven op mijn vraag. Het is wellicht handig als wij wat meer duidelijkheid hebben omtrent de persoon Abid-Meher.quote:Op zaterdag 30 november 2024 16:17 schreef Abid-Meher het volgende:
Waarom worden de laatste vier posts niet geveegd. Zijn persoonlijke aanvallen en hebben niks met FB te doen.
Is geen fan van Max zijn wederom trollen voor de Petjes-F1 fansquote:Op zondag 1 december 2024 00:02 schreef greysbones het volgende:
Is het normaal dat een mod ( niet F1 ) in een ander topic de boel loopt op te stoken zodat users uit dat topic naar hier komen om te trollen
Negeren.quote:Op zondag 1 december 2024 00:57 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Je kan zeggen en aangeven wat je wil, mods hier pakken die trolmod toch niet aan. Wat er ook gebeurd, wat er ook aangegeven wordt, hij zit hier nog steeds.
Complete edities vol door klachten en nog zit die vervelio hier.
Wat moet je dan nog doen?
eerlijk is eerlijk, bij Danny is bijna iedereen welkom.quote:Op zondag 1 december 2024 00:57 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Je kan zeggen en aangeven wat je wil, mods hier pakken die trolmod toch niet aan. Wat er ook gebeurd, wat er ook aangegeven wordt, hij zit hier nog steeds.
De moderators doen wat ze kunnen. Geloof mij maar, maar dit zijn nou eenmaal de regels van FOK! De moderators maken de regels niet en zijn ook niet de personen die het kunnen of mogen handhaven, dus roepen dat de moderators niks doen is niet eerlijk.quote:Op zondag 1 december 2024 00:57 schreef Red_85 het volgende:
[..]
We zien het niet altijd en dan ben ik misschien even iets te hard in die reactie.quote:Op zondag 1 december 2024 03:55 schreef Evenstar het volgende:
[..]
De moderators doen wat ze kunnen. Geloof mij maar, maar dit zijn nou eenmaal de regels van FOK! De moderators maken de regels niet en zijn ook niet de personen die het kunnen of mogen handhaven, dus roepen dat de moderators niks doen is niet eerlijk.
Ik neem de mods in F1 niks kwalijkquote:Op zondag 1 december 2024 09:30 schreef Red_85 het volgende:
[..]
We zien het niet altijd en dan ben ik misschien even iets te hard in die reactie.
Laten we het daar maar op houden
Dit jaquote:Op zondag 1 december 2024 10:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik neem de mods in F1 niks kwalijk
Die doen namelijk wat ze kunnen
Voor klachten, zie dit topic:quote:Op zondag 1 december 2024 11:57 schreef Abid-Meher het volgende:
User @:bezsen en ik zoeken gewoon een plek waar je wel tegen Max mag zijn. En vinden dat daar ook plek voor mag zijn. Maar helaas mag dat niet in F1. Als er een topic mocht komen waar men zich negatief over Max mag uitlaten (binnen de regels natuurlijk) dan zou ik graag daar posten en hoefde ik ook niet in het live topic of waar dan ook te komen.
Maar ik vind dat er wel een plek mag zijn, waar je negatief over max mag zijn, zonder dat dit getroll wordt. Ik stel dan ook voor dat zo'n topic gewoon kan bestaan. Het anti Max topic of zo, en dan kan ik mijn hart daar ook gewoon luchten.
Sorry? Dit is toch feedback.quote:Op zondag 1 december 2024 11:59 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Voor klachten, zie dit topic:
KLB / [KLB SC] Het eerste avondmaal
Jouw feedback in dit topic kan net zo goed tegen een betonnen muur zijn. Daar wordt er meer mee gedaan, dus dat is mijn advies.quote:Op zondag 1 december 2024 12:00 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Sorry? Dit is toch feedback.
Kan toch gewoon feedback geven, waarom een beledigende post blijft staan, waar er puur op de man wordt gespeeld? Of kan/wil je dat niet?
Ook kan je feedback geven waarom er geen anti-max topic mag komen, dan is het probleem toch gewoon opgelost, kan ik lekker daar posten en vallen mensen niet over mij heen.
Duidelijk ik dacht dat fok er voor iedereen was.quote:Op zondag 1 december 2024 12:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Jouw feedback in dit topic kan net zo goed tegen een betonnen muur zijn. Daar wordt er meer mee gedaan, dus dat is mijn advies.
quote:Op zondag 1 december 2024 11:26 schreef Zorro het volgende:
[..]
Het is nu wachten tot iemand zijn account per ongeluk laat verdwijnen
Ook dit soort aantijgingen zijn weer lekker, alsof hij het expres deed... door 'perongeluk' tussen haakjes te zetten. Maar de F1 mods vinden dat soort beschuldigingen gewoon passend en normaal.quote:Op zondag 1 december 2024 11:24 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Hoef je toch geen sorry voor te zeggen.
Hij heeft zelf een aantal keren een post "perongeluk" laten verdwijnen.
beide posts weggehaaldquote:Op zondag 1 december 2024 12:03 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Duidelijk ik dacht dat fok er voor iedereen was.
@:danny is dit het nieuwe FOK! dat je voor ogen hebt waar mods zich op deze manier opstellen en dit soort posts gewoon laten staan:
[..]
[..]
Ook dit soort aantijgingen zijn weer lekker, alsof hij het expres deed... door 'perongeluk' tussen haakjes te zetten. Maar de F1 mods vinden dat soort beschuldigingen gewoon passend en normaal.
Lekkere crewbash tegen Chevycaprice die mod is, en een collega mod als Nattekat vindt het niet eens nodig om in te grijpen. Wat een forum![]()
De professionaliteit is ver te zoeken hier. 6 likes ook nog op die post, leuke giftige sfeer wordt hier gekweekt.
Professionaliteit betekent: Feedback serieus behandelen op de inhoud ongeacht de persoon, Nattekat heeft besloten dat al per voorbaat niet te doen.
Bedankt, ik zal het forum hier ook wat laten rusten.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |