Ik vind 'm wel leuk gevonden eigenlijkquote:Op woensdag 23 oktober 2024 20:32 schreef VoMy het volgende:
Mijn advies is om ter compensatie Las Vegas om te dopen tot Las Vegasly. Stukje balans, dat is altijd belangrijk in F1 schijnbaar.
Bij deze:quote:Op woensdag 23 oktober 2024 20:28 schreef VoMy het volgende:
Stel hier je vragen aan de moderators @:sked, @:ESF1Gamer en @:nattekat
Finale in Abu Piastri.quote:
Dit is dus echt - imo - een stuk kinderachtigheid, helemaal in het licht van de nieuwe Huisregels waarbij men geacht wordt om geen gebruik te maken van 'koosnaampjes' en/of uitlokkende manieren van posten.quote:Op woensdag 4 oktober 2023 19:09 schreef ESF1Gamer het volgende:
Tijdschema GP van Maxico
vrijdag 25 oktober
20.30 - 21.30 uur Eerste vrije training
zaterdag 26 oktober
00.00 - 01.30 uur Tweede vrije training
19.30 - 20.30 Derde vrije training
23.00 - 00.00 uur Kwalificatie
zondag 20 oktober
21.00 uur race
# Countdown naar de sessies
[ Bericht 12% gewijzigd door ESF1Gamer op 21-10-2024 10:31:26 ]
Ik dacht dat dit toch wel een serieus subforum was.quote:Noot: koosnaampjes worden altijd als destructief voor een discussie beschouwd, ongeacht of het positief of negatief bedoeld is.
de GP van Sainzvoort zal wel weer feest wordenquote:Op woensdag 23 oktober 2024 21:06 schreef Rnie het volgende:
Kan niet wachten tot we volgend jaar weer in Barcelando gaan rijden.
Sally vanaf nu niet meer doen!quote:Op woensdag 23 oktober 2024 21:19 schreef Sally het volgende:
Ehm, ik dacht dat het een typo was. Maar... nee?
F1 / Tijden GP Maxico 2024
[..]
Dit is dus echt - imo - een stuk kinderachtigheid, helemaal in het licht van de nieuwe Huisregels waarbij men geacht wordt om geen gebruik te maken van 'koosnaampjes' en/of uitlokkende manieren van posten.
[..]
Ik dacht dat dit toch wel een serieus subforum was.
Je kiest ervoor om die huisregels op je eigen manier te interpreteren en vindt het dan absoluut niet kunnen dat er niet voldaan wordt aan die manier? Je moet letterlijk nemen wat daar staat, daar zit geen grote geheime gedachte achter. We zijn gewoon een groep F1 fans die samen onder het genot van bier en nootjes van de F1 proberen te genieten, het is echt niet zo bijzonder allemaal verder. Als je een doodserieus forum verwacht kan ik Tweakers aanraden.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 21:19 schreef Sally het volgende:
[..]
Dit is dus echt - imo - een stuk kinderachtigheid, helemaal in het licht van de nieuwe Huisregels waarbij men geacht wordt om geen gebruik te maken van 'koosnaampjes' en/of uitlokkende manieren van posten.
[..]
Oh.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 21:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je kiest ervoor om die huisregels op je eigen manier te interpreteren en vindt het dan absoluut niet kunnen dat er niet voldaan wordt aan die manier? Je moet letterlijk nemen wat daar staat, daar zit geen grote geheime gedachte achter. We zijn gewoon een groep F1 fans die samen onder het genot van bier en nootjes van de F1 proberen te genieten, het is echt niet zo bijzonder allemaal verder. Als je een doodserieus forum verwacht kan ik Tweakers aanraden.
En vergeet Spa Fernandochamps niet.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 21:23 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
de GP van Sainzvoort zal wel weer feest worden
Now what. Ken ik jou?quote:Op woensdag 23 oktober 2024 21:27 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Sally vanaf nu niet meer doen!
Wat zou Spalopinto daarva vinden?quote:Op woensdag 23 oktober 2024 21:31 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
En vergeet Spa Fernandochamps niet.
Dat topic is toch geen discussie topic?quote:Op woensdag 23 oktober 2024 21:19 schreef Sally het volgende:
[..]
[..]
Die is nog te nat achter de orenquote:
Het is bijna alsof fatsoenlijke feedback van constructieve users ook daadwerkelijk fatsoenlijk afgehandeld wordt.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 21:30 schreef Sally het volgende:
[..]
Oh.
Blijkbaar kan je tegen mij wel 'normaal' reageren en een gesprek aangaan?
Ik vind het niet helemaal normaal om een Grand Prix zomaar een eigen naam te geven.
Kan dan aan mij liggen.
Komt wel erg patriottisch over - in dit geval.
Al heb ik hartelijk gelachen om alle andere voorbeelden in dit topic![]()
quote:Op woensdag 23 oktober 2024 21:35 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het is bijna alsof fatsoenlijke feedback van constructieve users ook daadwerkelijk fatsoenlijk afgehandeld wordt.
Die andere voorbeelden zijn idd
Ik moet je hierin toch wel enigszins gelijk geven.quote:
Fatsoenlijk, ik zie je vooral ontwijken en maar erg weinig afhandelen. Maar goed, dat is allemaal interpretatie. Maar ik vraag me af hoeveel geloofwaardigheid je nog hebt, als je een bepaalde set regels neerzet, die echt niet anders kunnen worden geïnterpreteerd dan de uitleg die Sally geeft.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 21:35 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het is bijna alsof fatsoenlijke feedback van constructieve users ook daadwerkelijk fatsoenlijk afgehandeld wordt.
Pseudomodden (pseudo-adminnen?) is vooralsnog niet gewenst. Dus dat mag je achterwege laten. Het gaat niet over jou, dus er is geen enkele reden voor deze post.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 21:41 schreef potjecreme het volgende:
Er staan nog wat vragen open. Kennelijk wordt dat alleen beantwoord als de mod je fatsoenlijk en constructief vindt. Het maken van zeer mooie OPs lijkt mij constructief.
Geen antwoord op mijn vraag andersquote:Op woensdag 23 oktober 2024 21:35 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je maakt een probleem van een note die meer dan een maand geleden geplaatst is. Eentje die misschien niet eens door mij gezet is. Wat wil je dat ik zeg? Het is maar een note, Danny heeft in het vorige topic heel mooi samengevat hoe en wat.quote:
Ik maak er een probleem van omdat er dus debiel wordt gemod opeens want afgelopen week had ik er ook mee te maken. En jij bent hoofd van de mods hier toch?quote:Op woensdag 23 oktober 2024 21:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je maakt een probleem van een note die meer dan een maand geleden geplaatst is. Eentje die misschien niet eens door mij gezet is. Wat wil je dat ik zeg? Het is maar een note, Danny heeft in het vorige topic heel mooi samengevat hoe en wat.
Niet kunnen opmerken dat er ronduit sarcastisch wordt omgegaan met dit hele gegeven.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 21:46 schreef Abid-Meher het volgende:
Als je ludieke grand prix namen wil, zie ik wel dat er hier animo voor is
Er is geen hoofdmod, waar haal je dat nou weer vandaan? Wederom: het zijn maar notes, er worden tientallen posts per weekend weggegooid. De één wat onschuldiger dan de ander, boeiend. Je bent hier al langs geweest vorige week, ik ga dat niet over doen.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 21:56 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ik maak er een probleem van omdat er dus debiel wordt gemod opeens want afgelopen week had ik er ook mee te maken. En jij bent hoofd van de mods hier toch?
Dat was voor de nieuwe regels. Mensen vragen hoe het zich verhoudt met de nieuwe regels. That's it.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 22:00 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik heb tijdens topic opgeheven.
Het werd aangeboden als service en die naam van topic was knipoogje en gebbetjes.
Zo had de tijden topic van Azerbeidzjan had the wel done baku editie in de TT.
Daar zeikte niemand over.
Dus voor de tijden gaan jullie als users maar lekker wachten op het live topic of doe rondje Google.
quote:Op woensdag 23 oktober 2024 22:00 schreef ESF1Gamer het volgende:
Het werd aangeboden als service en die naam van topic was knipoogje en gebbetjes.
Dus voor de tijden gaan jullie als users maar lekker wachten op het live topic of doe rondje Google.
Ik heb nergens gezien dat is toegegeven dat mijn posts onterecht zijn weggehaald en er notes voor gegeven zijn. Het zijn maar notes daar gaat het niet zozeer om, maar het gaat wel om waar de mods die dat doen dan mee bezig zijn nu.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 22:00 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Er is geen hoofdmod, waar haal je dat nou weer vandaan? Wederom: het zijn maar notes, er worden tientallen posts per weekend weggegooid. De één wat onschuldiger dan de ander, boeiend. Je bent hier al langs geweest vorige week, ik ga dat niet over doen.
Als je de redenen wil:quote:Op woensdag 23 oktober 2024 22:05 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ik heb nergens gezien dat is toegegeven dat mijn posts onterecht zijn weggehaald en er notes voor gegeven zijn. Het zijn maar notes daar gaat het niet zozeer om, maar het gaat wel om waar de mods die dat doen dan mee bezig zijn nu.
Jezus niet alles serieus.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 22:02 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Dat was voor de nieuwe regels. Mensen vragen hoe het zich verhoudt met de nieuwe regels. That's it.
Hoezo? Welk gedrag? Anderen hebben er vragen over en krijgen aparte antwoorden. Mij is duidelijk dat de regels niet zo eng worden toegepast. Maar geef dat dan als antwoord.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 22:08 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Jezus niet alles serieus.
Je bederft echt voor de rest met dit gedrag van jou.
2 hebben er vragen over. Hoezo grote groep?quote:Op woensdag 23 oktober 2024 22:11 schreef ESF1Gamer het volgende:
Wat mij stoort is ook dat de TT van de tijden topic sinds maandag er stond.
Pas vandaag een grote groep over de zeik is. Het lijkt voor mij gewoon afgesproken werk.
Als het fb topic heb bijgelezen vandaag is mij duidelijk meer dan 2 users.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 22:12 schreef potjecreme het volgende:
[..]
2 hebben er vragen over. Hoezo grote groep?
Laat ik voor mij stellen dat die TT mij nog niet was opgevallen.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 22:11 schreef ESF1Gamer het volgende:
Wat mij stoort is ook dat de TT van de tijden topic sinds maandag er stond.
Pas vandaag een grote groep over de zeik is. Het lijkt voor mij gewoon afgesproken werk.
daarom gewoon terug naar de oude regels en veel minder regels net zoals in de F1quote:Op donderdag 24 oktober 2024 00:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als Maxico niet mag in de TT, dan kunnen ze in Limburg dus nooit meer een topic openen.
laat ik even degene zijn die dan op jou reageert.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 23:32 schreef DjVero het volgende:
I.p.v. dat de beleidsbepalers iets met de ontvangen feedback doen of op z'n minst eventjes de tijd nemen om een fatsoenlijk antwoord op te stellen, krijg je een of andere emoji om je oren (wat nota bene door diezelfde beleidsbepalers bepaald niet volgens de regels is), wordt je postcount erbij gehaald of je hier in fb wel of niet iets te zoeken hebt, worden er beschuldigingen geuit van zogenaamd afgesproken werk (alsof ik iemand ken van dit forum) én wordt pardoes betreffende topic zomaar gesloten
. Het moge duidelijk zijn hoe de vlag erbij hangt hier.
Dat gezegd hebbende, sommige namen op de vorige pagina zijn erg grappig gevonden.
Ik sluit me hierbij aan, ook al Fok! ik meestal op mijn laptop. Ik doe dat alleen bijna altijd via MyAT en klik dan op een topic of ik kies een subforum in het forumgrid bovenaan die pagina. Dan kom je dus ook vrijwel nooit in de forumindex en ik wist dus tot deze discussie ook niet dat Nizno niet vermeld stond als mod.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 10:40 schreef opgebaarde het volgende:
Laat ik vooropstellen dat ik blij ben met nizno en dat ik dacht dat nizno al een van de vier f1 mods was. Ik fok op mijn mobiel dus ik kan niet zien welke mod voor welk forum of forums is.
Nee het tijdentopic is er voor dat je aan het begin van de week al weet wat de tijden zijn en niet pas als het live topic op donderdag open gaat. Dat was nou net de hele discussie.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 09:39 schreef Nizno het volgende:
[..]
l
En wat het tijden topic betreft. In elk live topic staan de tijden genoemd. Dat er een extra topic was is omdat en veel users waren die de OP niet lazen dus werd het topic eigenlijk als een soort van gimmick gemaakt zodat users naar twee plekken konden worden verwezen bij de vraag "hoe laat beginnen we?"
goh, das best wel een zure afsluitende zin, je kan toch gewoon doorscrollen en die kritiek niet lezen?quote:Op woensdag 23 oktober 2024 22:00 schreef ESF1Gamer het volgende:
Maxicanobakker.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 00:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als Maxico niet mag in de TT, dan kunnen ze in Limburg dus nooit meer een topic openen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |