abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_215353742
quote:
Consumentenbond pakt meubelketen Seats and Sofas aan: ‘Nepkortingen en smerige trucs’

De Consumentenbond wil dat meubelketen Seats and Sofas wordt aangepakt vanwege ‘smerige trucs’. De consumentenorganisatie heeft een klacht ingediend bij de consumentenwaakhond Autoriteit Consument & Markt (ACM) en bij de Reclame Code Commissie. Het bedrijf ‘strooit met nepkortingen, zet consumenten onder druk en misleidt ze met onjuiste informatie’, stelt de bond.

Sandra Molenaar, directeur van de Consumentenbond, spreekt van ‘smerige trucs om maar meubels te kunnen verkopen’. Zo zetten medewerkers klanten in de winkel onder druk door te beweren dat de bank mogelijk de volgende dag niet meer verkrijgbaar is. Ook worden klanten via de website met een aftellende klok onder druk gezet om een bank te kopen. Dit is verboden.

De bond wil dan ook dat de Autoriteit Consument & Markt (ACM) hiertegen optreedt. Waar de bond zich ook over heeft beklaagd, is dat de meubelketen klanten kortingen belooft tot wel 60 procent, maar die belofte helemaal niet waarmaakt. Zo is er een bank in de aanbieding voor 399 euro, terwijl die volgens het onderzoek van de bond al maandenlang voor datzelfde bedrag te koop staat. Daarmee is de korting nep en ook dat is verboden.

De directie van Seats and Sofas laat weten geen reactie te geven, zolang ‘de zaak loopt’. De Reclame Code Commissie behandelt de klacht donderdag. De toezichthouder Autoriteit Consument & Markt heeft nog niet gereageerd.

Het is overigens niet de eerste keer dat de Consumentenbond aan de bel trekt over het meubelbedrijf. In 2022 concludeerde de organisatie ook al dat Seats and Sofas het niet zo nauw neemt met de regels.

Het bedrijf is de afgelopen jaren al meerdere malen op de vingers getikt door zowel de Reclame Code Commissie (RCC) als de Autoriteit Consument & Markt (ACM). Die laatste legde de meubelketen een boete op. ,,Maar ondanks alles blijft de keten de regels aan zijn laars lappen. Daar moet nu echt eens een einde aan komen”, reageert Consumentenbond-directeur Molenaar.

Het bedrijf heeft 21 filialen verspreid over het hele land.

Bron: ad.nl

Elke keer als ik deze toko passeer, verbaas ik me dat ze nog bestaan. Die stonden namelijk 30 jaar geleden al bekend als oplichters en de belabberde kwaliteit.

Wss overleven ze op gevallen die gewoon geen cent te makken hebben en geen tweedehands willen..
Mijn blog over o.a. leven met OCD (dwang) | <a href="https://mdj-stek.nl" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://mdj-stek.nl</a>
  woensdag 23 oktober 2024 @ 19:49:49 #2
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_215353765
Die reclame van ze is ook schijtirrant :')
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_215353865
Dat hele pand straalt ook "shady business" uit.. Straalt uit naar die auto dealer er links naast.. Volgens mij best een bertouwbare dealer, maar voelt enorm shady aan als je er komt kijken voor een auto..

https://maps.app.goo.gl/RM5XpmFWHvNQgBRS7
Mijn blog over o.a. leven met OCD (dwang) | <a href="https://mdj-stek.nl" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://mdj-stek.nl</a>
  woensdag 23 oktober 2024 @ 19:57:36 #4
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_215353881
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2024 19:56 schreef The-BFG het volgende:
Dat hele pand straalt ook "shady business" uit.. Straalt uit naar die auto dealer er links naast.. Volgens mij best een bertouwbare dealer, maar voelt enorm shady aan als je er komt kijken voor een auto..

https://maps.app.goo.gl/RM5XpmFWHvNQgBRS7
Da’s Liekendiek.
  woensdag 23 oktober 2024 @ 20:00:44 #5
482094 Mikeytt
Any/All. 1997
pi_215353922
Vroeger ook gezeik mee :')
\
Revolutions are the locomotives of history.
[img]https://i.imgur.com/jDiUACq.png[/img]
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 woensdag 23 oktober 2024 @ 20:02:24 #6
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_215353953
Dat is toch al jaaaaaren bekend?
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
  woensdag 23 oktober 2024 @ 20:28:48 #7
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_215354363
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2024 19:48 schreef The-BFG het volgende:

[..]
Bron: ad.nl

Wss overleven ze op gevallen die gewoon geen cent te makken hebben en geen tweedehands willen..

Die mensen kopen daar omdat je een 11 delige huishoudpakket erbij krijgt. Goede deal!
pi_215354423
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2024 20:02 schreef Netsplitter het volgende:
Jup... kwam vroeger al langs in de oude bekende consumenten programma's. Net zoals Oostappen, maar dat bestaat ook nog steeds...
pi_215354573
Ja 10 jaar geleden toen ik uit huis ging een keer doorheen gelopen. Was niet echt fatsoenlijke kwaliteit, en je kon al aan de prijsbordjes zien dat het nepkortingen waren. Richting de uitgang, aangesproken door verkoper, in 3 zinnen al 2 keer extra korting aangeboden. Door naar buiten, stond die vent nog buiten op de stoep naar ons te roepen dat er nog wel meer af kon _O- Nooit weer geweest.
  woensdag 23 oktober 2024 @ 20:47:06 #10
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_215354664
Zou ook wel eens tijd worden, wat een oplichters zijn dat.

Een keer geweest, maar dat gedram van die verkoper schrok me al zo af dat we weg gingen.
pi_215354679
1990 belt. Als je nu nog een bank bij die toko koopt dan verdien je het om opgelicht te worden.
Allah Al Watan Al Malik
  roze woensdag 23 oktober 2024 @ 20:49:28 #12
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_215354685
Dat die toko maar snel failliet is. Wat een bagger zaak.
Your beauty never ever scared me.
  woensdag 23 oktober 2024 @ 20:55:54 #13
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_215354806
quote:
1s.gif Op woensdag 23 oktober 2024 20:49 schreef Ama het volgende:
Dat ze dat nog niet zou verbaast me eigenlijk als je alleen maar ontevreden klanten maakt.
pi_215355967
Ik heb er nog nooit een voet binnen gezet want daar voel ik mij te goed voor.

Maar een studerende vriend van mij had er nog in de gulden tijd een bank gekocht.
Ding zakte gauw door en printer papier was dikker dan de originele bekleding die erop zat.
Echter met een paar dekens erop heeft 'ie er toch een paar jaar mee gedaan.
Toen bij zijn verhuizing de bank niet mee hoefde besloten we deze te slopen.
Eenmaal uit elkaar bleek de achterkant van de bank een deur te zijn, zo’n type jaren '80 huurwoning deur, en het deur beslag lag er nog bij in ook.

Wat een toko…
You Don't Stop Playing Because You Get Old. But You Could Get Old If You Stop Playing.
pi_215356031
quote:
Gaan gewoon verder onder een andere naam.
Je hoort bij de betere, maar nog lang niet bij de beste
  woensdag 23 oktober 2024 @ 21:55:12 #16
421394 Abrikozentaart
vrouw jong en hip
pi_215356185
Vandaag kopen,vanavond zitten, morgen weggooien.
ik ben gek op abrikozentaart en Zelda
  woensdag 23 oktober 2024 @ 21:56:04 #17
421394 Abrikozentaart
vrouw jong en hip
pi_215356200
quote:
1s.gif Op woensdag 23 oktober 2024 21:44 schreef CoExist het volgende:
Ik heb er nog nooit een voet binnen gezet want daar voel ik mij te goed voor.

Maar een studerende vriend van mij had er nog in de gulden tijd een bank gekocht.
Ding zakte gauw door en printer papier was dikker dan de originele bekleding die erop zat.
Echter met een paar dekens erop heeft 'ie er toch een paar jaar mee gedaan.
Toen bij zijn verhuizing de bank niet mee hoefde besloten we deze te slopen.
Eenmaal uit elkaar bleek de achterkant van de bank een deur te zijn, zo’n type jaren '80 huurwoning deur, en het deur beslag lag er nog bij in ook.

Wat een toko…
zou nog eerder dan een bank bij de kringloop weghalen als ik niet te veel besteden had
ik ben gek op abrikozentaart en Zelda
pi_215356522
quote:
Sandra Molenaar, directeur van de Consumentenbond, spreekt van ‘smerige trucs om maar meubels te kunnen verkopen’. Zo zetten medewerkers klanten in de winkel onder druk door te beweren dat de bank mogelijk de volgende dag niet meer verkrijgbaar is.
Zoveel oplichting, bedrog, valsheid in geschrifte en dan gaat de Consumenten de allerdomste consumenten tegen zichzelf beschermen. Doe eens wat nuttigs.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_215356696
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2024 22:13 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]
Zoveel oplichting, bedrog, valsheid in geschrifte en dan gaat de Consumenten de allerdomste consumenten tegen zichzelf beschermen. Doe eens wat nuttigs.
Doe eens een voorstel, wat jij nuttiger vindt ....
r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
pi_215356826
Ik ben er ook een keer binnen geweest, toen we niet zoveel geld te makken hadden. We hadden een leuke bank gezien in een folder, maar het leek gemaakt van ijslollystokjes en bekleed met carbonpapier.
No Dukes of Hazzard in the classroom
  woensdag 23 oktober 2024 @ 22:24:38 #21
250282 fluitbekzeenaald2.0
Oi u luzi chervona kalyna
pi_215356845
quote:

[..]
Zoals consumenten beschermen tegen de oplichting en bedrog van dit bedrijf? Doen ze eens waar ze voor zijn is het weer niet goed.
Fluitbekzeenaalden zijn verwant aan de zeenaalden, de zeepaardjes en de trompetzeenaalden.
Van die laatste groep onderscheiden ze zich door de draadvormige verlenging van de middelste staartvinstralen (die bij de trompetzeenaalden ontbreken).
  woensdag 23 oktober 2024 @ 22:27:02 #22
pi_215356923
Verbaast me ook dat ze zoveel goede reviews hebben op maps. Zouden die allemaal gekocht zijn of zijn er echt zoveel mensen die zich daar laten inpakken, op de dag van aankoop een review plaatsen en de volgende dag als de bank in elkaar zakt vergeten die review te verwijderen?
Fluitbekzeenaalden zijn verwant aan de zeenaalden, de zeepaardjes en de trompetzeenaalden.
Van die laatste groep onderscheiden ze zich door de draadvormige verlenging van de middelste staartvinstralen (die bij de trompetzeenaalden ontbreken).
pi_215357219
Om de paar jaar hoor ik weer eens over dit bedrijf enkel en alleen omdat ze nog steeds kut zijn. Echt verbazingwekkend dat dit kan bestaan.
pi_215357545
quote:
81s.gif Op woensdag 23 oktober 2024 22:24 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:

[..]
Zoals consumenten beschermen tegen de oplichting en bedrog van dit bedrijf? Doen ze eens waar ze voor zijn is het weer niet goed.
Dit is gewoon een verkooppraatje en die hoeven niet waar te zijn. Daar moet je juist je leden in opvoeden, daar doorheen prikken is jouw verantwoordelijkheid. Zet het vooral in je maandblad, maar zet de bond zijn expertise in voor veel ingewikkelder trucs.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_215357656
quote:
Zo zetten medewerkers klanten in de winkel onder druk door te beweren dat de bank mogelijk de volgende dag niet meer verkrijgbaar is.
Schaarste veinsen, dat truukje is waarschijnlijk net zo oud als de uitvinding van de commercie zelf.
pi_215357716
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2024 20:49 schreef Mutant01 het volgende:
1990 belt. Als je nu nog een bank bij die toko koopt dan verdien je het om opgelicht te worden.
Idd zeg, ik herinner me dat ik als kind al m'n ouders hoorde zeggen dat ze daar nooit iets zouden kopen.
  woensdag 23 oktober 2024 @ 23:51:21 #27
335133 MichaelScott
fulltime CEO//parttime fluffer
pi_215358268
quote:
Zo zetten medewerkers klanten in de winkel onder druk door te beweren dat de bank mogelijk de volgende dag niet meer verkrijgbaar is.
:')

Hoe trappen mensen hier in? Het zijn dertien in een dozijn bankstellen, geen exclusieve auto's of iets dergelijks.
Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
pi_215358332
Nooit geweest maar nu zou ik het wel eens willen zien.
-nee-
pi_215358338
quote:
Ik heb voor mijn verjaardag in 1991 een boek van "Ook dat nog" gekregen, met uitgeschreven stukjes consumentenleed behandeld door Hand Bohm, Aad van den Heuvel, Silvia Millecam en op dat moment geloof ik zat Eric van Muiswinkel er nog bij. Daar gaat het al over dat Seats and Sofas veboden moet worden....

(Ik sla geloof ik een Gregor Frenkel Frank en Bavo Galema nu over, die zullen er ook wel ingezeten hebben)
_-L'avenir est déja là
pi_215358436
Bartels van advocaat naar meubelverkoper

De gesjeesde advocaat Dion Bartels blijkt een nieuwe carrière te hebben. Hij werkt nu als meubelverkoper bij Seats and Sofas.

Bartels werd bekend in Nederland door de vele optredens in programma's, waarbij hij afgaf op grote bedrijven die investeerders misleidden. Zijn gloriemoment had Bartels tijdens de val van de DSB-bank. Hij zei toen op te komen voor vele tientallen gedupeerden, die overigens wel een flinke som geld moesten overmaken voordat hij hen kon helpen.

Nadat Kassa de praktijken van Bartels behandelde ging z'n kantoor failliet. In de Telegraaf meldt de ex-advocaat dat hij "heel goed kan verkopen" en dat 'ie na twee dagen al een "topverkoper" is bij de meubel-outlet.
Seats and Sofas heeft aan Kassa laten weten dat ze Bartels een eerlijke, tweede kans willen geven. "Hij werkt hier gewoon als verkoper, net als elke andere verkoper," aldus het bedrijf. Seats and Sofas wil niet vertellen bij welke vestiging Bartels nu bankstellen aan de man brengt.

https://www.bnnvara.nl/ka(...)-naar-meubelverkoper

|:) _O- _O-
  donderdag 24 oktober 2024 @ 00:17:43 #31
436847 embedguy
Embedded in your genius dreams
pi_215358439
quote:
5s.gif Op woensdag 23 oktober 2024 22:27 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
Verbaast me ook dat ze zoveel goede reviews hebben op maps. Zouden die allemaal gekocht zijn of zijn er echt zoveel mensen die zich daar laten inpakken, op de dag van aankoop een review plaatsen en de volgende dag als de bank in elkaar zakt vergeten die review te verwijderen?
Ik heb zojuist even een vestiging opgezocht bij Google Maps. Ik zag aardig wat reviews waarvan het me zou verbazen als ze echt zouden zijn. Dus misschien dat ze vooral veel betalen voor positieve reviews.

Jammer dat het kan.
Never allow waiting to become a habit.
Live your dreams and take risks.
Life is happening now.
  donderdag 24 oktober 2024 @ 00:23:08 #32
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_215358448
Waarom zijn die nog niet failliet?
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
  donderdag 24 oktober 2024 @ 00:49:25 #33
307622 Perox
(niet de echte)
pi_215358538
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2024 00:23 schreef Perrin het volgende:
Waarom zijn die nog niet failliet?
Omdat er nog altijd mensen zijn die niet snappen dat als iets te goed klinkt om waar te zijn, het waarschijnlijk, nouja, te goed is om waar te zijn.
:9
pi_215358575
Alweer?

Doe het nu eens goed dan en procedeer ze de tyfus. Of vraag een tiktokker een 'bucklertje' te doen.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_215358613
quote:
1s.gif Op donderdag 24 oktober 2024 00:17 schreef embedguy het volgende:

[..]
Ik heb zojuist even een vestiging opgezocht bij Google Maps. Ik zag aardig wat reviews waarvan het me zou verbazen als ze echt zouden zijn. Dus misschien dat ze vooral veel betalen voor positieve reviews.

Jammer dat het kan.
Of zou personeel een bonus krijgen als ze een goede recensie krijgen met hun naam erbij? Waarbij vrienden en familie dan een handje meehelpen?

Ik zie opvallend vaak een naam van een verkoper erbij staan.

quote:
Geholpen door Michel. Goede voorlichting, aanpassing bankstel naar eigen wensen geen enkel probleem.
quote:
Ben geholpen door de Heer Alex Damir. Een verkoper die ter zake kundig is en zeer klantvriendelijk!!
quote:
Afgelopen week vriendelijk geholpen door Fihad. Hij heeft de tijd genomen om samen met ons door de winkel te lopen en alle opties te bespreken. Uiteindelijk een prachtige U-bank gevonden en deze meteen gekocht! Nu nog een afspraak maken via Fihad met een extern bedrijf, om de bank te laten bezorgen. We hopen dat dit net zo positief verloopt als ons winkelbezoek!
quote:
Ik ben op 7 oktober 2024 heel vriendelijk geholpen door medewerker Ajay in de megastores Den Haag. Ik twijfelde tussen 3 hoekbanken. Hij was meedenkend en we keken naar de bank die het beste in mijn woonkamer zou passen, de kleurcombinatie en legde mij ook uit over de categorieën die er waren. Ik heb voor categorie 3 gekozen dat leek voor mij de beste optie. Ik hoop dat ik snel van mijn hoekbank kan gaan genieten. Al met al een super fijne ervaring.
pi_215358656
Ik heb ooit een schijtdure bank gekocht bij Eijerkamp.

Duidelijke order, maar dat ding wat bezorgd werd, was compleet het tegenovergestelde.

Dit gebeurt je een keer, goedkoop bedrijf of duur bedrijf. Altijd kiezen voor betalen na levering, bezorgers laten uitpakken en halverwege ingrijpen indien nodig. Bezorgers flinke fooi geven voor de moeite, en niet betalen voor die zooi.
pi_215358672
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2024 20:02 schreef Netsplitter het volgende:
Ja, ik herinner me ook zoiets van jaren geleden. Was het programma Kassa toen geloof ik.
pi_215358689
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2024 01:23 schreef ootjekatootje het volgende:
Bezorgers flinke fooi geven voor de moeite, en niet betalen voor die zooi.
Huh? Je geeft bezorgers een flinke fooi voor het bezorgen van (onbetaalde) zooi?
.
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
pi_215358691
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2024 00:49 schreef Perox het volgende:

[..]
Omdat er nog altijd mensen zijn die niet snappen dat als iets te goed klinkt om waar te zijn, het waarschijnlijk, nouja, te goed is om waar te zijn.
:9
Wat klinkt goed?

Koop je een bank voor een x aantal jaar, of een eeuwigheid? Is het een mode ding of wil je er tot je dood lol van hebben?

Ik koop bij Jysk een leuke goedkope mooie bank voor ¤500,00 en heb een gave stoomreiniger/ natte stofzuiger van ¤170,00. Die bank is na vier jaar wel op met 5 kids. Prima toch?
pi_215358692
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2024 01:34 schreef r_one het volgende:

[..]
Huh? Je geeft bezorgers een flinke fooi voor het bezorgen van (onbetaalde) zooi?
Ja

Edit: die bank kostte meer dan ¤7000,00. Dan is een fooi van ¤50,00 aan de bezorgers me dat meer dan waard. Zij zagen onze reactie.
pi_215358696
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2024 01:35 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Ja
Owkeeee 8)7

En die bezorgers vertrekken dan, zonder bank retour, zonder aankoopbedrag (cash of pin)?
Gewoon, zooo?

Edit: jij houdt dus die ¤ 7000 in de pocket en de bezorgers vertrekken met hun 5 tientjes fooi?
.
pi_215358698
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2024 01:37 schreef r_one het volgende:

[..]
Owkeeee 8)7

En die bezorgers vertrekken dan, zonder bank retour, zonder aankoopbedrag (cash of pin)?
Gewoon, zooo?
Bank ging retour, die was al betaald.
pi_215358705
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2024 01:37 schreef r_one het volgende:

[..]
Owkeeee 8)7

Gewoon, zooo?

Edit: jij houdt dus die ¤ 7000 in de pocket en de bezorgers vertrekken met hun 5 tientjes fooi?
Maar wat heb jij gebruikt dat je het verschil niet weet tussen Eijerkamp en Seats and sofa’s?
pi_215358706
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2024 01:39 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Bank ging retour, die was al betaald.
Zonet zei je nog:
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2024 01:34 schreef r_one het volgende:
het bezorgen van (onbetaalde) zooi
quote:
1s.gif Op donderdag 24 oktober 2024 01:35 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Ja
Had dus 'nee' moeten zijn.
.
pi_215358709
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2024 01:41 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Maar wat heb jij gebruikt dat je het verschil niet weet tussen Eijerkamp en Seats and sofa’s?
Wat heb jij gebruikt dat je het verschil niet weet tussen 'ja' en 'nee'?
.
pi_215358811
ik heb er 3 maanden gewerkt in covid tijd. Achter de balie dus niet de directe verkoop. Koop er niets! het is echt een pleuriszaak :r
  donderdag 24 oktober 2024 @ 06:17:58 #47
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_215358957
Vond de uitstraling van hun winkels en vooral hun reclame te Amerikaans ogen dus ben er altijd met een grote boog omheen gelopen.
  donderdag 24 oktober 2024 @ 06:19:05 #48
pi_215358962
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2024 22:53 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]
Dit is gewoon een verkooppraatje en die hoeven niet waar te zijn. Daar moet je juist je leden in opvoeden, daar doorheen prikken is jouw verantwoordelijkheid. Zet het vooral in je maandblad, maar zet de bond zijn expertise in voor veel ingewikkelder trucs.
Er worden meerdere praktijken in de OP genoemd die verboden zijn. Niet gelezen?
  donderdag 24 oktober 2024 @ 07:13:16 #49
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_215359104
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2024 23:59 schreef Paddo het volgende:

[..]
Ik heb voor mijn verjaardag in 1991 een boek van "Ook dat nog" gekregen, met uitgeschreven stukjes consumentenleed behandeld door Hand Bohm, Aad van den Heuvel, Silvia Millecam en op dat moment geloof ik zat Eric van Muiswinkel er nog bij. Daar gaat het al over dat Seats and Sofas veboden moet worden....

(Ik sla geloof ik een Gregor Frenkel Frank en Bavo Galema nu over, die zullen er ook wel ingezeten hebben)
Nooit geweten dat die tent al zo lang bestond.

Maakt het nog meer bijzonder dat ze deze praktijken al zo lang volhouden.
  donderdag 24 oktober 2024 @ 07:16:33 #50
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_215359120
quote:

[..]
Waarom zouden domme mensen opgelicht mogen worden omdat ze dom zijn?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')