Preciesquote:Op woensdag 23 oktober 2024 18:45 schreef NailQueen het volgende:
Het was de stunt van de eeuw geweest maar ik begrijp heel goed dat Joost niet weer in die slangenkuil wil komen.
Zeer verstandig. Eigenlijk geldt voor iedereen met gezond verstand dat die niet zou moeten willen gaan.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 18:45 schreef NailQueen het volgende:
Het was de stunt van de eeuw geweest maar ik begrijp heel goed dat Joost niet weer in die slangenkuil wil komen.
Overschat zo’n gast niet zo joh.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 18:46 schreef summer52 het volgende:
Ik denk dat Joost er voor bedankt heeft na het gezuig en gezeik van Aran Bade. Want ook nu heeft hij het weer over Joost zijn gedrag tijdens het Televiziergala. Maar ik hoop dat Joost vanavond bij Eva zijn verhaal doet en de roddelpers en met name kwalletje Aran flink op zijn donder geeft.
Waarschijnlijk, maar in zijn eigen bericht geeft hij aan er wel serieus over te hebben nagedacht en ook lange tijd gedacht heeft dat hij het moest doen om het af te sluiten. Maar het is denk ik beter dat hij heeft besloten het niet te doen.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 18:43 schreef NailQueen het volgende:
Maar dat Joost constant een vuurtje opstookte was dus gewoon een marketingstunt
Ik word straks gebeldquote:Op woensdag 23 oktober 2024 18:49 schreef Arizona het volgende:
Jammer dat ik vanavond Eva niet kan zien, moet zo nog weg
Nah, denk niet dat dat voor hem een doorslag gaf.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 18:46 schreef summer52 het volgende:
Ik denk dat Joost er voor bedankt heeft na het gezuig en gezeik van Aran Bade. Want ook nu heeft hij het weer over Joost zijn gedrag tijdens het Televiziergala. Maar ik hoop dat Joost vanavond bij Eva zijn verhaal doet en de roddelpers en met name kwalletje Aran flink op zijn donder geeft.
Wie? Aran? Nou die schuift overal aan en krijgt een heel groot podium. Dus veel mensen worden toch beïnvloed. Dus ik overschat hem niet maar onderschatten doe ik hem ook niet.quote:[img]https://foksta
tic.nl/p/0s.gif[/img] Op woensdag 23 oktober 2024 18:47 schreef RipCity het volgende:
[..]
Overschat zo’n gast niet zo joh.
Ik denk zelf dat hij tot kort hiervoor nog twijfelde. En toen hij het zeker wist z'n bio heeft aangepast.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 18:43 schreef NailQueen het volgende:
Maar dat Joost constant een vuurtje opstookte was dus gewoon een marketingstunt
Het meest bizarre is natuurlijk dat achter de schermen een unsafe place is. En dat er een specifieke safe space nodig is.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 18:56 schreef Greys het volgende:
Joost en AvroTros hebben in elk geval voor de volgende deelnemer een en ander voor elkaar gekregen, waaronder veel minder gefilm. Jammer dat dit ervoor moest gebeuren om dat voor elkaar te krijgen.
Quote van AvroTros over de beloftes aan hen van de EBU:
het aanstellen van een safety manager in de artiesten-omgeving;
het ernstig terugdringen van het filmen achter de schermen;
een ‘safe space’ voor artiesten achter de schermen waar ze niet gestoord worden;
een crisisteam bestaande uit vertegenwoordigers van de EBU, deelnemende landen en de organiserende omroep, zodat zwaarwegende besluiten democratisch tot stand komen;
aanstelling van Martin Green als nieuwe directeur Songfestival die toezicht houdt op deze veranderingen
Ja ik denk het dus wel want de negativiteit was na dat gala wel heel erg. Maar ik hoop dat Joost vanavond uitleg zal geven zodat we meer weten. En dan heb ik het misschien wel helemaal verkeerd gezien.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 18:54 schreef Momo het volgende:
[..]
Nah, denk niet dat dat voor hem een doorslag gaf.
Wanneer heeft hij die aangepast? Heel recent toch? Gisteren meen ik?quote:Op woensdag 23 oktober 2024 18:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik denk zelf dat hij tot kort hiervoor nog twijfelde. En toen hij het zeker wist z'n bio heeft aangepast.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |