SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar SeptemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Ik heb nog een hele kamer die ingericht moet wordenTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Ik vraag mij dan altijd af waar mensen dan hun spullen kopenTrotste mama van Ambar
Ah okquote:Op woensdag 23 oktober 2024 16:49 schreef JustinK het volgende:
[..]
Heel soms. Toen ik ging verhuizen kwam ik er ook regelmatig
Ik denk ik wel 4 keer in het jaar
Dat valt nog meequote:Op woensdag 23 oktober 2024 16:50 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ah ok
Ik denk ik wel 4 keer in het jaar![]()
![]()
Het zou handiger zijn als ik er zou kunnen wonen, maar daar willen ze niet aan toegeven.quote:Trotste mama van Ambar
5x plus een aantal online bestellingenquote:Trotste mama van Ambar
Ja heb ook het idee dat ze er liever geen muizen hebben wonenquote:Op woensdag 23 oktober 2024 16:53 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Het zou handiger zijn als ik er zou kunnen wonen, maar daar willen ze niet aan toegeven.![]()
misschien kan ikea ons sponsoren en een teltool makenquote:Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Goed idee welquote:Op woensdag 23 oktober 2024 16:56 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
misschien kan ikea ons sponsoren en een teltool maken![]()
![]()
Nee hoor, IKEA Holding zit al een tijdje in Delftquote:Op woensdag 23 oktober 2024 16:57 schreef JustinK het volgende:
Moeten we vanaf december wel in het Zweeds bølkenUw ADH vitamine Worst
IKEA is op papier sinds wat jaren een Nederlands bedrijf gewordenUw ADH vitamine Worst
Zal wel wat belastingvoordelen hebben opgeleverdquote:Op woensdag 23 oktober 2024 17:00 schreef hemarookworst het volgende:
IKEA is op papier sinds wat jaren een Nederlands bedrijf gewordenTrotste mama van Ambar
Maar de Zweedse identiteit blijft behoudenquote:Op woensdag 23 oktober 2024 17:00 schreef hemarookworst het volgende:
IKEA is op papier sinds wat jaren een Nederlands bedrijf geworden![]()
![]()
quote:Op woensdag 23 oktober 2024 17:01 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Zal wel wat belastingvoordelen hebben opgeleverd
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Morgen werken en fagbestedibg euh dagbesteding.
Dan week vakantie maar wel begeleid werk op donderdag 31/10Werewolf
Papa 15/11/1950- 29/08/2025![]()
Ik heb zin in november. Denk dat ik een keer voor de winst ga spelen.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Zou mooi zijn. Ga dr voor Killem!quote:Op woensdag 23 oktober 2024 17:42 schreef KillemWieft het volgende:
Ik heb zin in november. Denk dat ik een keer voor de winst ga spelen.![]()
quote:Op woensdag 23 oktober 2024 17:43 schreef JustinK het volgende:
[..]
Zou mooi zijn. Ga dr voor Killem!
You go KiWiquote:Op woensdag 23 oktober 2024 17:42 schreef KillemWieft het volgende:
Ik heb zin in november. Denk dat ik een keer voor de winst ga spelen.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik niet. Heb alleen erover gelezen. Dat was genoeg.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 17:53 schreef Lovely het volgende:
[..]
Heb dat stemmetje dan ook in mijn hoofd![]()
Niet denkenquote:Op woensdag 23 oktober 2024 17:54 schreef AardappelSchotel het volgende:
En ik maar denken dat Liev onschuldig is
Oh ik zag het filmpje wel..quote:Op woensdag 23 oktober 2024 17:56 schreef maily het volgende:
[..]
Ik niet. Heb alleen erover gelezen. Dat was genoeg.Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Mannen die er zo uitzien zijn ranzig hoor.
[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 23-10-2024 17:58:00 ]![]()
Ik heb borsthaar.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 17:57 schreef mascara-klodder het volgende:
Mannen die er zo uitzien zijn ranzig hoor.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Wat dan wassen die zich niet?quote:Op woensdag 23 oktober 2024 17:57 schreef mascara-klodder het volgende:
Dan gaan we wel eerst even douchenquote:Op woensdag 23 oktober 2024 17:57 schreef mascara-klodder het volgende:
Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Hahaha, ik heb volgens mij zo'n ander beeld van je dan de werkelijkheid.quote:
Iewl alweer zo'n ranzige manquote:Op woensdag 23 oktober 2024 18:01 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
@:mascara-klodder
Weet ik wel zeker.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 18:00 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Hahaha, ik heb volgens mij zo'n ander beeld van je dan de werkelijkheid.![]()
Dit verklaart een hoop postsquote:Op woensdag 23 oktober 2024 18:03 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Weet ik wel zeker.![]()
[ afbeelding ]
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 23-10-2024 18:04:54 ]![]()
Oh, dat is best harig ja.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 18:03 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Weet ik wel zeker.![]()
[ afbeelding ]
En je hebt ook nog een baard!
Zijn de mannen daar schoner?quote:Op woensdag 23 oktober 2024 18:03 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Dan kan je beter naar het Westen komenCause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Niet meer. Teveel gedoe en is nu behoorlijk grijs dus dan lijk ik 10 jaar ouder.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 18:08 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh, dat is best harig ja.
En je hebt ook nog een baard!Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
quote:Op woensdag 23 oktober 2024 18:11 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ok, ik ben overtuigd! Op naar het westen!![]()
Maar een grijs baardje is wel sexyquote:Op woensdag 23 oktober 2024 18:11 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Niet meer. Teveel gedoe en is nu behoorlijk grijs dus dan lijk ik 10 jaar ouder.
En nu zonder baard weer een baby face?quote:Op woensdag 23 oktober 2024 18:11 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Niet meer. Teveel gedoe en is nu behoorlijk grijs dus dan lijk ik 10 jaar ouder.
https://www.youtube.com/watch?v=LNBjMRvOB5M[quote]quote:Op woensdag 23 oktober 2024 18:12 schreef Lovely het volgende:
[..]
Maar een grijs baardje is wel sexyOp [url=https://forum.fok.nl/topic/2722335/3/50#p215352444]woensdag 23 oktober 2024 18:12[/url] schreef [url=https://forum.fok.nl/user/profile/438820]Lovely[/url] het volgende:
[..]
Maar een grijs baardje is wel sexy
[/quote][/img]
![]()
quote:
Stoppeltjesbaard.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 18:13 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
En nu zonder baard weer een baby face?Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
quote:Op woensdag 23 oktober 2024 18:11 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ok, ik ben overtuigd! Op naar het westen!![]()
![]()
KWOOTVERKLOOTquote:![]()
Amy vast ookquote:Op woensdag 23 oktober 2024 18:15 schreef AardappelSchotel het volgende:
Ik was zelfs achter de randjes![]()
![]()
quote:Op woensdag 23 oktober 2024 18:12 schreef Lovely het volgende:
[..]
Maar een grijs baardje is wel sexy
Uw ADH vitamine Worst
quote:Op woensdag 23 oktober 2024 18:20 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik was alles!
En nu ben ik nog een beetje.![]()
![]()
Dan ben je snel klaar.quote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Mooi, dan heb ik nog wat voor je.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 18:20 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik was alles!
En nu ben ik nog een beetje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
quote:Op woensdag 23 oktober 2024 18:23 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
wollah die glaasje waz met jou?
quote:Op woensdag 23 oktober 2024 18:23 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Mooi, dan heb ik nog wat voor je.Daar draai ik mn hand niet voor om!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Met lijm en duct tape?quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Nee, aikie van vanmiddag was lui en had veel eerder de slowcooker aan moeten zetten. Dus nu brood gegeten.quote:
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
Potverdikkie begin ik weer met niezen.. Straks maar een tabletje in nemen, drie dagen niet ingenomen omdat ik er duf van werd..Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Oh wat heb erin dan?quote:Op woensdag 23 oktober 2024 18:33 schreef aeque het volgende:
[..]
Nee, aikie van vanmiddag was lui en had veel eerder de slowcooker aan moeten zetten. Dus nu brood gegeten.Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Onbewuste Dotbolk zijn de beste dotbolks
Humeur gelijk weer goed.
Potjandrie!quote:Op woensdag 23 oktober 2024 18:33 schreef Lovely het volgende:
Potverdikkie begin ik weer met niezen.. Straks maar een tabletje in nemen, drie dagen niet ingenomen omdat ik er duf van werd..![]()
![]()
Hey Jusquote:
Hey Assiequote:
quote:Op woensdag 23 oktober 2024 18:33 schreef Lovely het volgende:
Potverdikkie begin ik weer met niezen.. Straks maar een tabletje in nemen, drie dagen niet ingenomen omdat ik er duf van werd..![]()
![]()
Lovely hoi hoiquote:
Irritant wel van t zomer had ik nergens last vanquote:
Simpel cheap ass stoofpotje met gehakt, wortel, aardappel, velderwten in passata.quote:
Jammie hoor.. maar misschien kan vanavond nog wat van eten?quote:Op woensdag 23 oktober 2024 18:36 schreef aeque het volgende:
[..]
Simpel cheap ass stoofpotje met gehakt, wortel, aardappel, velderwten in passata.Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Ja maar wel terecht in dit geval!quote:Op woensdag 23 oktober 2024 18:36 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Dat is wel heel veel man hoor![]()
Misschien maar gelukkig hoef ik de komende 3 dagen niks meer te maken.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 18:37 schreef Lovely het volgende:
[..]
Jammie hoor.. maar misschien kan vanavond nog wat van eten?
Scheelt weerquote:Op woensdag 23 oktober 2024 18:38 schreef aeque het volgende:
[..]
Misschien maar gelukkig hoef ik de komende 3 dagen niks meer te maken.
ImmersThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
LexThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
HofmanThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Zal ik eens gek doen en zo eens wat gaan doen?Trotste mama van Ambar
Omdat ik speciaal benquote:Op woensdag 23 oktober 2024 18:58 schreef HappyCharly het volgende:
Wrom is er een ieniminimuis slowchat?Trotste mama van Ambar
Iets saais dan welquote:Op woensdag 23 oktober 2024 18:58 schreef ieniminimuis het volgende:
Zal ik eens gek doen en zo eens wat gaan doen?![]()
* Lovely schenkt een kopje thee in met een kitkat erbij..quote:Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Danku mevrouw Lovelyquote:Op woensdag 23 oktober 2024 19:14 schreef Lovely het volgende:
[..]
* Lovely schenkt een kopje thee in met een kitkat erbij..![]()
![]()
Spannendquote:Op woensdag 23 oktober 2024 19:14 schreef AardappelSchotel het volgende:
Even de elektricien uithangen
De stroom valt hier uitquote:Op woensdag 23 oktober 2024 19:14 schreef AardappelSchotel het volgende:
Even de elektricien uithangen
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
* gebrokenglas schakelt over op de dieselaggregaat in de tuinAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Liam Payne kende ik niet Max Payne wel.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
wil ik ook doen in de trein als er geen stopcontact isquote:Op woensdag 23 oktober 2024 19:21 schreef gebrokenglas het volgende:
* gebrokenglas schakelt over op de dieselaggregaat in de tuinUw ADH vitamine Worst
Snap ik wel, je bent druk geweest vandaagquote:Trotste mama van Ambar
quote:Op woensdag 23 oktober 2024 19:28 schreef hemarookworst het volgende:
kannie slapuh maar moet over drie uur uit![]()
Eigenlijk moet ik niet lachenMaak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Uit bed komrn is nu het langer donker is wel lastigerMaak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
bloempot laten omgevallen, vloer bezaaid met potgrond maar ik laat het liggen voor morgenUw ADH vitamine Worst
Waarom?quote:Op woensdag 23 oktober 2024 19:31 schreef hemarookworst het volgende:
bloempot laten omgevallen, vloer bezaaid met potgrond maar ik laat het liggen voor morgen
Quarter pounderThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
zo hoort hetquote:Op woensdag 23 oktober 2024 19:31 schreef hemarookworst het volgende:
bloempot laten omgevallen, vloer bezaaid met potgrond maar ik laat het liggen voor morgen![]()
Ja, lekker naar de Mac....quote:
Kun je een mooie schadeclaim indienenAutocorrect
(zelfst. naamw.)
hoe? dan ga ik ookquote:Op woensdag 23 oktober 2024 19:35 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, lekker naar de Mac....
Kun je een mooie schadeclaim indienenUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
Forum Opties Forumhop: Hop naar: