SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar SeptemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Ik heb nog een hele kamer die ingericht moet wordenTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Ik vraag mij dan altijd af waar mensen dan hun spullen kopenTrotste mama van Ambar
Ah okquote:Op woensdag 23 oktober 2024 16:49 schreef JustinK het volgende:
[..]
Heel soms. Toen ik ging verhuizen kwam ik er ook regelmatig
Ik denk ik wel 4 keer in het jaar
Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Dat valt nog meequote:Op woensdag 23 oktober 2024 16:50 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ah ok
Ik denk ik wel 4 keer in het jaar![]()
![]()
Het zou handiger zijn als ik er zou kunnen wonen, maar daar willen ze niet aan toegeven.quote:Trotste mama van Ambar
5x plus een aantal online bestellingenquote:Trotste mama van Ambar
Ja heb ook het idee dat ze er liever geen muizen hebben wonenquote:Op woensdag 23 oktober 2024 16:53 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Het zou handiger zijn als ik er zou kunnen wonen, maar daar willen ze niet aan toegeven.![]()
misschien kan ikea ons sponsoren en een teltool makenquote:Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Goed idee welquote:Op woensdag 23 oktober 2024 16:56 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
misschien kan ikea ons sponsoren en een teltool maken![]()
![]()
Nee hoor, IKEA Holding zit al een tijdje in Delftquote:Op woensdag 23 oktober 2024 16:57 schreef JustinK het volgende:
Moeten we vanaf december wel in het Zweeds bølkenUw ADH vitamine Worst
IKEA is op papier sinds wat jaren een Nederlands bedrijf gewordenUw ADH vitamine Worst
Zal wel wat belastingvoordelen hebben opgeleverdquote:Op woensdag 23 oktober 2024 17:00 schreef hemarookworst het volgende:
IKEA is op papier sinds wat jaren een Nederlands bedrijf gewordenTrotste mama van Ambar
Maar de Zweedse identiteit blijft behoudenquote:Op woensdag 23 oktober 2024 17:00 schreef hemarookworst het volgende:
IKEA is op papier sinds wat jaren een Nederlands bedrijf geworden![]()
![]()
quote:Op woensdag 23 oktober 2024 17:01 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Zal wel wat belastingvoordelen hebben opgeleverd
Proud member of the IDGAF+FU2 community
Forum Opties Forumhop: Hop naar: