SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
- Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
- Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
-XOXO-
Ben ik helemaal met je eens.quote:
Precies dat.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 12:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja dat heb ik ook wel heel vaak. Soms voel ik dan toch de urge om hoe dan ook iets van een reactie te posten, maar dat hoeft helemaal niet![]()
Echt hequote:Op woensdag 23 oktober 2024 12:45 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Precies dat.Goed om eens uitgesproken te hebben wel
Pufpuf al die internetstruggles
Bosjequote:
Geef maar aan mij dan. Klinkt heerlijkquote:
quote:Op woensdag 23 oktober 2024 12:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Echt he[ afbeelding ]
Zo maar eens een stukje buiten lopen allen
Geef die ook maar aan mijquote:
Die heeft ook blaftyfusquote:Op woensdag 23 oktober 2024 12:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Waarom blijft die blaftyfus.
En kan die kuthond van de buren ook eens stoppen met blaffen
kan allebeiquote:Op woensdag 23 oktober 2024 12:56 schreef datismijnmening het volgende:
![]()
Ik wil een middagdutje doen maar moet leren
Hier nog even niet, maar het schijnt later wel te komen.quote:
quote:Op woensdag 23 oktober 2024 12:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Waarom blijft die blaftyfus.
En kan die kuthond van de buren ook eens stoppen met blaffen
boek onder je kussen liggen, dan absorberen je hersenen de letters terwijl je slaapt.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 12:56 schreef datismijnmening het volgende:
![]()
Delen?quote:
quote:Op woensdag 23 oktober 2024 12:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
boek onder je kussen liggen, dan absorberen je hersenen de letters terwijl je slaapt.
Same, en moet oppassen met dutjes richting winter voordat ik iedere dag een dutje wil doenquote:Op woensdag 23 oktober 2024 12:56 schreef datismijnmening het volgende:
![]()
quote:Op woensdag 23 oktober 2024 12:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hier nog even niet, maar het schijnt later wel te komen.
Het komt! Luctor zit op het zuidelijkste punt van de westkant, daar was de zon als eerst. Toen bij mij, dat is al wat noordelijker en straks richting jou. Of hij gaat eerst langs Flash, hmmquote:
Het schijnt hier pas rond vier uur / half vijf zonnig te worden. Naja 2 uur later issie onder ook. Dus daar gaan we niet op wachtenquote:
Straks stralende zon?quote:Op woensdag 23 oktober 2024 13:02 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Same, en moet oppassen met dutjes richting winter voordat ik iedere dag een dutje wil doen
[..]
[..]
Het komt! Luctor zit op het zuidelijkste punt van de westkant, daar was de zon als eerst. Toen bij mij, dat is al wat noordelijker en straks richting jou. Of hij gaat eerst langs Flash, hmm
nou okequote:
nee, dat wordt lastigquote:
Fijn dat je het op hebt weten te lossen!quote:Op woensdag 23 oktober 2024 13:05 schreef Ama het volgende:
Naja niet nu maar later vandaag. Nu ben ik niet meer gefrustreerd.
Hier is nu al stralende zonquote:Op woensdag 23 oktober 2024 13:13 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hmm, dat weet ik niethoop het voor je!
Ohquote:Op woensdag 23 oktober 2024 13:13 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hmm, dat weet ik niethoop het voor je!
Het is 15 graden. Hoe dan?quote:
Nb dezelfde mensen die klagen als het 23+ graden is als het te warm is.quote:
Laat ons.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 13:22 schreef AirwiN het volgende:
Nb dezelfde mensen die klagen als het 23+ graden is als het te warm is.
M'n inwendige thermostaat is gewoon stukquote:Op woensdag 23 oktober 2024 13:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nb dezelfde mensen die klagen als het 23+ graden is als het te warm is.Je hebt geen temperatuurprobleem, je bent het temperatuurprobleem.
Wil ik ook best toegeven. Maar en dan? Heb ik het nogsteeds koudquote:Op woensdag 23 oktober 2024 13:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nb dezelfde mensen die klagen als het 23+ graden is als het te warm is.Je hebt geen temperatuurprobleem, je bent het temperatuurprobleem.
je staat niet in de file, je bent de filequote:Op woensdag 23 oktober 2024 13:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
was er maar een monteur voor te vindenquote:Op woensdag 23 oktober 2024 13:23 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Wil ik ook best toegeven. Maar en dan? Heb ik het nogsteeds koud
Ja, maar ik zit dan ook binnen. Buiten 13 graden.quote:
Dan werk je 16 uur per dag of wat?quote:Op woensdag 23 oktober 2024 13:25 schreef Ama het volgende:
Ik functioneer het beste als het rond de 20 a 25 graden is.
Je bent echt heel voorspelbaar.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 13:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dan werk je 16 uur per dag of wat?
Dat zou heel fijn zijnquote:Op woensdag 23 oktober 2024 13:24 schreef Crack_ het volgende:
[..]
was er maar een monteur voor te vinden
Het is hier twintig graden in huis maar even een warme bips ofzo is wel lekker.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 13:25 schreef Ama het volgende:
Ik functioneer het beste als het rond de 20 a 25 graden is.
Jelly.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 13:29 schreef CherryLips het volgende:
Het is hier twintig graden in huis
En die overige acht uur dan?quote:Op woensdag 23 oktober 2024 13:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dan werk je 16 uur per dag of wat?
Netflixenquote:Op woensdag 23 oktober 2024 13:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En die overige acht uur dan?
Welcome to the junglequote:Op woensdag 23 oktober 2024 13:32 schreef bitterbal het volgende:
Pakketjes bezorger belde net. Gemist en niet goed beltegoed om terug te bellenen had geld achter gelaten op tafel zodat die het pakketje kon achter laten.
oh jee. geld kwijt en pakje ook.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 13:32 schreef bitterbal het volgende:
Pakketjes bezorger belde net. Gemist en niet goed beltegoed om terug te bellenen had geld achter gelaten op tafel zodat die het pakketje kon achter laten.
Bah, je herkent 't.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 13:23 schreef Crack_ het volgende:
[..]
je staat niet in de file, je bent de file< vind deze uitspraak echt mooi voor het omdenken
Jaquote:
Dat er een polaroidfoto ligt van je tandenborstel in de reet van de Thaise pakjesbezorgerquote:Op woensdag 23 oktober 2024 13:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
oh jee. geld kwijt en pakje ook.
Etenquote:Op woensdag 23 oktober 2024 13:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Slapenquote:Op woensdag 23 oktober 2024 13:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Mag niet meer. Zijn CO-gevaarlijk.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 13:36 schreef Ama het volgende:
Waarom verkoopt de Wibra geen waxinelichtjes meer.
AC Tion?quote:Op woensdag 23 oktober 2024 13:37 schreef Ama het volgende:
Nu we ook geen Big Bazar meer hebben houden de opties hier in de wijk wel een beetje op zo.
Sowieso krijg je longkanker van kaarsen binnenshuis brandenquote:Op woensdag 23 oktober 2024 13:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Mag niet meer. Zijn CO-gevaarlijk.
Ben ik weer. Oliebollenkraam nu wel openquote:Op woensdag 23 oktober 2024 13:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het schijnt hier pas rond vier uur / half vijf zonnig te worden. Naja 2 uur later issie onder ook. Dus daar gaan we niet op wachtenNu lopen
2719 stapjes nu.
Die stapjes moet je nu nog wel keer een factor duizend doen om die oliebollen met suiker er weer af te lopen.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 13:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ben ik weer. Oliebollenkraam nu wel open4 gekocht. Met suiker.
5604 stapjes inmiddels.
Had 'm al eerder gehoordquote:
heiig! Leuk woord is datquote:Op woensdag 23 oktober 2024 13:34 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja
Nu is het redelijk weg, nog een beetje heiig
En grijs
stop even met die onzinquote:Op woensdag 23 oktober 2024 13:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Sowieso krijg je longkanker van kaarsen binnenshuis branden
Dit heet in mijn taal dreichquote:Op woensdag 23 oktober 2024 13:34 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja
Nu is het redelijk weg, nog een beetje heiig
En grijs
Ik dacht altijd dat heiig Zeeuws was. Totdat ik mensen van buiten de provincie het ook hoorde gebruiken.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 13:40 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Had 'm al eerder gehoordAl hoeft dat niks te zeggen, ken ook mensen die zeggen 'janee echnie, ligt aan die andere mensen die gaan rijden terwijl ze niet moeten en ik moet dus ik kan er niks aan doen'
![]()
Ik probeer dan maar wijselijk mn mond te houden
[..]
heiig! Leuk woord is dat
Het wordt hier ook weer grijs trouwens
Zo'n paradigmaverschuiving van 'ik ben slachtoffer' naar 'ik kan hier iets aan doen want ik ben onderdeel van het probleem' zit niemand op te wachten natuurlijk.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 13:40 schreef Crack_ het volgende:
Had 'm al eerder gehoordAl hoeft dat niks te zeggen, ken ook mensen die zeggen 'janee echnie, ligt aan die andere mensen die gaan rijden terwijl ze niet moeten en ik moet dus ik kan er niks aan doen'
![]()
Ik probeer dan maar wijselijk mn mond te houden
heb ik gedaan, jij niet. Als je ready bent voor een inhoudelijk gesprek dan hoor ik het welquote:
quote:
Ok, en nu?quote:De gaschromatograaf vond aceton en benzeen in de lucht na het branden van paraffinewas, maar niet na het branden van plantaardige was. De onderzoekers besluiten dat personen die dagelijks gedurende jaren paraffinekaarsen branden een hoger risico lopen op longkanker en astma door de aanwezige scheikundige stoffen. Naast gevaarlijke dampen produceren paraffinekaarsen roet. Wanneer dit door de lucht zweeft, kun je het inademen tot diep in de longblaasjes, met mogelijke ademhalingsproblemen tot gevolg.
Bron
(1) Dr. Ruhullah Massoudi. Frequent use of certain candles produces unwanted chemicals. https://www.scsu.edu/news_article.aspx?news_id=832. Oktober 2019.
Hoe moeten we dit nieuws interpreteren?
Deze studie is een eindwerk chemie van een Amerikaanse student die de proef in 2009 uitvoerde. Het is helemaal niet duidelijk waarom dit nu in de actualiteit komt. Dit eindwerk is niet toegankelijk; we kunnen met andere woorden de methode en de resultaten niet controleren. Dit benadrukt het belang van controle van wetenschappelijk werk door collega’s alvorens het gepubliceerd wordt.
Kankerexperten grepen onmiddellijk de kans om het kankerverwekkend effect van kaarsen tegen te spreken. Deze studie onderzoekt trouwens de gassen in een kamer; op geen enkel ogenblik toont de studie aan dat mensen die veel kaarsen gebruiken vaker longkanker ontwikkelen.
Ik had dat wel andersom met een aantal woorden, dat ik dacht dat het Nederlands was totdat ik ging studerenquote:Op woensdag 23 oktober 2024 13:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat heiig Zeeuws was. Totdat ik mensen van buiten de provincie het ook hoorde gebruiken.
Had ik ook met ranjaquote:Op woensdag 23 oktober 2024 13:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat heiig Zeeuws was. Totdat ik mensen van buiten de provincie het ook hoorde gebruiken.
Nee, daarom. Bespaar je energie, zet je radio harder en doe een dansjequote:Op woensdag 23 oktober 2024 13:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zo'n paradigmaverschuiving van 'ik ben slachtoffer' naar 'ik kan hier iets aan doen want ik ben onderdeel van het probleem' zit niemand op te wachten natuurlijk.
inhoudelijke gesprekken gaat hij nooit aan en interesse in de waarheid heeftie evenmin, dus dit heeft geen zinquote:
Zo ken ik ook wel een paar uitdrukkingen waarvan ik later leerde dat dat Zeeuwse uitdrukkingen zijn die ze buiten Zeeland niet snappen/kennen.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 13:47 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik had dat wel andersom met een aantal woorden, dat ik dacht dat het Nederlands was totdat ik ging studeren
Jij bent Schots?quote:
Dat is altijd wel grappigquote:Op woensdag 23 oktober 2024 13:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Zo ken ik ook wel een paar uitdrukkingen waarvan ik later leerde dat dat Zeeuwse uitdrukkingen zijn die ze buiten Zeeland niet snappen/kennen.
Ja, inderdaad. En dan heb je zelf geen idee wat er niet te snappen is aan wat je zegt.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 13:49 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat is altijd wel grappigals iets voor jou zoooo normaal is en de ander heeft daar uberhaupt geen weet van
Ik zal je moeder keer een factor duizend doenquote:Op woensdag 23 oktober 2024 13:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Die stapjes moet je nu nog wel keer een factor duizend doen om die oliebollen met suiker er weer af te lopen.
Ik had een keer dat ik een Westfriese uitdrukking gebruikte. Maar van die wist ik wel dat het Westfries was. Dus na de vragende blikken verbeterde ik mezelf.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 13:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, inderdaad. En dan heb je zelf geen idee wat er niet te snappen is aan wat je zegt.
Dat zal ook wel genoeg verbranden om die oliebollen te vergetenquote:Op woensdag 23 oktober 2024 13:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik zal je moeder keer een factor duizend doen
Fierce When Rousedquote:
Ja, sorry, dat Google als eerst hit een Vlaamse site/bron gaf.quote:
Wat is dat voor een bijstandskeuken joh?quote:Op woensdag 23 oktober 2024 13:54 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar troost je hoor Lucky, ik ga nu de afwas doen. Heel Aerobic![]()
Eeeeeeen HOOG en SPREID en SLUIT
WATER SOP EN SPUIT
WAT BORDEN WAT BESTEK
PAK DIE THEEDOEK DOE EENS GEK![]()
[ afbeelding ]
Ja, neem allemaal maar mee.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 13:55 schreef Ama het volgende:
Moet hele tijd aan deze SC denken als ik hier de Jumbo in wandel.
[ link | afbeelding ]
Dat was mijn studentenhol anno 2003quote:Op woensdag 23 oktober 2024 13:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wat is dat voor een bijstandskeuken joh?
Clan Donnachaidh, oftwel Robertson.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 13:55 schreef essnhills het volgende:
[..]
Fierce When Roused
Voorkant
Mark R. Knebusch
Lulu Press, Incorporated, 2004 - 208 pagina's
Ceann MacMurrough had been a kitchen slave in an English manor since he was four years old. When a party of border raiders inadvertantly set him free he ran north as his mother taught him.
quote:Op woensdag 23 oktober 2024 13:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat was mijn studentenhol anno 2003
hahaaha ja, en dan blijk jij onverwachts de uitzondering te zijnquote:Op woensdag 23 oktober 2024 13:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, inderdaad. En dan heb je zelf geen idee wat er niet te snappen is aan wat je zegt.
Dat is altijd leukquote:Op woensdag 23 oktober 2024 13:51 schreef essnhills het volgende:
Awww kaartje van een vriendin in de bus
valt het je op hoe je genegeerd wordtquote:Op woensdag 23 oktober 2024 13:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, neem allemaal maar mee.
Het was één minuut werk.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 13:59 schreef Crack_ het volgende:
[..]
hahaaha ja, en dan blijk jij onverwachts de uitzondering te zijn![]()
[..]
Dat is altijd leuk![]()
[..]
valt het je op hoe je genegeerd wordtgeen tijd meer in steken
quote:Op woensdag 23 oktober 2024 13:54 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar troost je hoor Lucky, ik ga nu de afwas doen. Heel Aerobic![]()
Eeeeeeen HOOG en SPREID en SLUIT
WATER SOP EN SPUIT
WAT BORDEN WAT BESTEK
PAK DIE THEEDOEK DOE EENS GEK![]()
[ afbeelding ]
_!quote:Op woensdag 23 oktober 2024 13:59 schreef Crack_ het volgende:
[..]
hahaaha ja, en dan blijk jij onverwachts de uitzondering te zijn![]()
[..]
Dat is altijd leuk![]()
[..]
valt het je op hoe je genegeerd wordtgeen tijd meer in steken
Dat is al meer dan 6 seconden.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 14:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Het was één minuut werk.
oh, ja okquote:Op woensdag 23 oktober 2024 14:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Het was één minuut werk.
.. ?quote:Op woensdag 23 oktober 2024 14:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
_!
Ja ik ga reageren op iemand die precies 6 seconden heeft gelezen en de eerste Google hit geknipt en geplakt
Don't feed the troll!quote:Op woensdag 23 oktober 2024 14:06 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oh, ja okdat is niet veel moeite
[..]
.. ?wat?
jij zegt tegen mij dat ik me moet inlezen, iemand anders wijst je erop dat jij fout zat.
Met een hit van 6 seconden.. zo simpel is het. Doch te lastig voor jou, en jíj wilde zogenaamd weten hoe en wat toch?
oh, oke, als jij het plezierig vindtquote:
Binnen 6 seconden je inlezen op een onderwerp waar je nog nooit iets van gelezen hebt of zelf nog nooit over nagedacht hebt?quote:Op woensdag 23 oktober 2024 14:06 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oh, ja okdat is niet veel moeite
[..]
.. ?wat?
jij zegt tegen mij dat ik me moet inlezen, iemand anders wijst je erop dat jij fout zat.
Met een hit van 6 seconden.. zo simpel is het.
Ik durfde al niet te zeggen 'wat is dit voor studentenhut'quote:Op woensdag 23 oktober 2024 13:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat was mijn studentenhol anno 2003
Jezus ik ga al.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 14:09 schreef UitStraling het volgende:
Willen alle vieze enge mannen hier uitloggen aub
Oh ja, jij hebt zelf natuurlijk jarenlang onderzoek gedaan en die gepresenteerd in een gerenomeerd wetenschapsblad.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 14:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Binnen 6 seconden je inlezen op een onderwerp waar je nog nooit iets van gelezen hebt of zelf nog nooit over nagedacht hebt?
Wat is dit voor een vage Disney onzin?
ennnnnnnnnn we zijn weer van het inhoudelijke gesprek afquote:Op woensdag 23 oktober 2024 14:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Binnen 6 seconden je inlezen op een onderwerp waar je nog nooit iets van gelezen hebt of zelf nog nooit over nagedacht hebt?
Wat is dit voor een vage Disney onzin?
Mensen die een hele grote mond hebben en dat op geen enke punt kunnen waar vind ik grappig jaquote:Op woensdag 23 oktober 2024 14:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
oh, oke, als jij het plezierig vindt
AL.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 14:09 schreef CherryLips het volgende:
Nu moet ik twee uur lang zonder koptelefoon op werken want anders hoor ik de bel niet
2018 wil zijn inhoud terug. Daar doen we niet meer aan hoor.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 14:11 schreef Crack_ het volgende:
Of af, dat is iets te positief. US heeft nog steeds helemaal niks inhoudelijk gezegd over zn eigen onjuiste bewering
Oh excuses, mijn fout, dan heb ik mij vergistquote:Op woensdag 23 oktober 2024 14:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
2018 wil zijn inhoud terug. Daar doen we niet meer aan hoor.
Precies, ik gooi er nog ff een diagnose tegenaan!quote:Op woensdag 23 oktober 2024 14:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
2018 wil zijn inhoud terug. Daar doen we niet meer aan hoor.
Doe maar eerst lekker je zelfstudie aangaande kaarsen verbranden in een dichte ruimte en ik spreek je over een klein maandje wel weer.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 14:11 schreef Crack_ het volgende:
Of af, dat is iets te positief. US heeft nog steeds helemaal niks inhoudelijk gezegd over zn eigen onjuiste bewering
quote:Op woensdag 23 oktober 2024 14:15 schreef Ama het volgende:
Hele winkel rook naar appeltaart en/of verse kruidnoten.
quote:Op woensdag 23 oktober 2024 14:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Precies, ik gooi er nog ff een diagnose tegenaan!
[ afbeelding ]
dit geblaat heb je net al verteld. Again; als je in staat bent ergens inhoudelijk over te praten dan hoor ik het welquote:Op woensdag 23 oktober 2024 14:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Doe maar eerst lekker je zelfstudie aangaande kaarsen verbranden in een dichte ruimte en ik spreek je over een klein maandje wel weer.
Wedden dat je tegen die tijd met minder plezier je kaarsje brand?
Met een (krachtig genoeg voor de ruimte) luchtreiniger met minimaal een HEPA 13 filter erin kun je dus blijkbaar wel veilig kaarsen binnenshuis branden.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 14:38 schreef Crack_ het volgende:
Ik heb nooit kaarsen aanvind het wel gezellig maar heb niet echt de rust om dan gezellig te zitten en ervan te genieten. Had op mn slaapkamer wel geurkaarsjes maar heb die vervangen door zo'n elektrisch geurding omdat rook nooit zo goed voor je longen schijnt te zijn
yea en anders krijg je instant kankerquote:Op woensdag 23 oktober 2024 14:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Met een (krachtig genoeg voor de ruimte) luchtreiniger met minimaal een HEPA 13 filter erin kun je dus blijkbaar wel veilig kaarsen binnenshuis branden.
Geurkaarsjes zijn heel slecht voor de luchtwegen van mijn ratten dus dat heb ik niet meer.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 14:38 schreef Crack_ het volgende:
Ik heb nooit kaarsen aanvind het wel gezellig maar heb niet echt de rust om dan gezellig te zitten en ervan te genieten. Had op mn slaapkamer wel geurkaarsjes maar heb die vervangen door zo'n elektrisch geurding omdat rook nooit zo goed voor je longen schijnt te zijn
Nou ja bij kaarsen branden komt formaldehyde vrij en dit is bewezen carcinogeen voor de mens, al in 2004.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 14:41 schreef Crack_ het volgende:
[..]
yea en anders krijg je instant kanker
quote:Op woensdag 23 oktober 2024 14:41 schreef Ama het volgende:
[..]
Geurkaarsjes zijn heel slecht voor de luchtwegen van mijn ratten dus dat heb ik niet meer.Net als wierrook.
Vraag dat ook wel eens af bij mijn huisdieren en de rook in huis, jij rookt ook binnen toch? Denk niet dat die kaarsen dan nog veel boeien tbhquote:Op woensdag 23 oktober 2024 14:43 schreef Ama het volgende:
Gewone kaarsen waarschijnlijk ook niet maar is wel minder schadelijk voor ze en daar hebben ze gelukkig nooit last van gehad en ik ventileer daar wel vaak.
en jij denkt dat iets wat kankerverwekkende stoffen heeft ook altijd kanker zal veroorzaken of watquote:Op woensdag 23 oktober 2024 14:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nou ja bij kaarsen branden komt formaldehyde vrij en dit is bewezen carcinogeen voor de mens, al in 2004.
Ik gebruik het nog weleens in een andere kamer.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 14:41 schreef Ama het volgende:
[..]
Geurkaarsjes zijn heel slecht voor de luchtwegen van mijn ratten dus dat heb ik niet meer.Net als wierrook.
de kleine gerrie kamer?quote:Op woensdag 23 oktober 2024 14:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik gebruik het nog weleens in een andere kamer.
Ja wierrook dacht ik nog wel ja kan ik prima in mn hobbykamertje wel keertje weer doen eigenlijk maar moet ik eerst even een Chinese toko zoeken om ze te kopen.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 14:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik gebruik het nog weleens in een andere kamer.
Ja trek het even in het belachelijke, in kaarsdamp zitten voor de mens carcinogene stoffen, doe ermee wat je wilquote:Op woensdag 23 oktober 2024 14:46 schreef Crack_ het volgende:
[..]
en jij denkt dat iets wat kankerverwekkende stoffen heeft ook altijd kanker zal veroorzaken of wat
ik stel je een vraag, lastig hoorquote:Op woensdag 23 oktober 2024 14:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja trek het even in het belachelijke, in kaarsdamp zitten voor de mens carcinogene stoffen, doe ermee wat je wil
Ik vind de geur vaak te heftig voor mezelfquote:Op woensdag 23 oktober 2024 14:48 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja wierrook dacht ik nog wel ja kan ik prima in mn hobbykamertje wel keertje weer doen eigenlijk maar moet ik eerst even een Chinese toko zoeken om ze te kopen.
jaquote:Op woensdag 23 oktober 2024 14:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan krijg je echt een misselijkmakende geur.
Ik hou er echt van. Maar wel alleen deze:quote:Op woensdag 23 oktober 2024 14:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vind de geur vaak te heftig voor mezelf
ja, meestal wordt het het daar niet echt beter vanquote:Op woensdag 23 oktober 2024 14:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan krijg je echt een misselijkmakende geur.
Ik heb nu de halve liter ONNO Diffuser Cubo Safari op de plee, ik ga echt snel dood.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 14:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vind de geur vaak te heftig voor mezelf
Vooral in zo'n klein hokje met minimale ventilatie. Heb wel zo'n zeepblok in de pot hangen dat een beetje schuimtquote:Op woensdag 23 oktober 2024 14:53 schreef Crack_ het volgende:
[..]
jaik vind die sprays + poepgeur echt zoooooveel viezer dan poepgeur
Ik zou het gaan timen.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 14:52 schreef Ama het volgende:
Wel benieuwd of die 6 uur op de verpakking ook echt 6 uur is. Iets zegt me dat Kruidvat huismerk niet de beste waxinelichtjes zijn maar goed voor nu heb ik eerst wat.
Ja, dat maakt het meestal erger inderdaad.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 14:53 schreef Crack_ het volgende:
[..]
jaik vind die sprays + poepgeur echt zoooooveel viezer dan poepgeur
Ik had een vriendin die pardoes flauw viel van wierrooklucht maar ik weet niet meer welke.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 14:55 schreef CherryLips het volgende:
Wierook vind ik sowieso goor eigenlijk
Merk het snel genoeg. Als ik ze tegen 18:00 aan doe (wat ik meestal doe want dan begint het nu wel langzaam donker te worden) dan moeten ze dus de hele avond blijven branden.quote:
Ik wou eerst zeggen had ik meer zoveel ruimte nog in de kast maar toen zag ik je droogrek en wasmand.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 14:56 schreef Karzai het volgende:
Ordening muss sein!
De kledingkast is weer netjes, er hangt nog een wasje en ik heb 3 vuilniszakken voor de kringloop.
De rest moet nog gewassen worden
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Doet dat iets met geur?quote:Op woensdag 23 oktober 2024 14:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vooral in zo'n klein hokje met minimale ventilatie. Heb wel zo'n zeepblok in de pot hangen dat een beetje schuimt
same maar vind het wel wat nostalgisch hebben. Als ik hier thuis wat gebakken heb en alles stinkt dan doe ik zo'n stokje aan, en dat deed mn mama vroeger ook. Dat vind ik wel knusquote:Op woensdag 23 oktober 2024 14:55 schreef CherryLips het volgende:
Johan Derksen schijnt ook handig te zijn met kaarsenquote:Op woensdag 23 oktober 2024 14:50 schreef UitStraling het volgende:
En ik ben zelf nochtans een kaarsenmannetje, niemand is zo gek op kaarsen en kaarslicht dan ik
Wat doen al die bh's aan je wasrekquote:Op woensdag 23 oktober 2024 14:56 schreef Karzai het volgende:
Ordening muss sein!
De kledingkast is weer netjes, er hangt nog een wasje en ik heb 3 vuilniszakken voor de kringloop.
De rest moet nog gewassen worden
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En mijn geurspray is oud, dat ruikt enkel nog chemischquote:Op woensdag 23 oktober 2024 14:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, dat maakt het meestal erger inderdaad.
Doet mij aan begrafenis denken.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 14:55 schreef CherryLips het volgende:
quote:Op woensdag 23 oktober 2024 14:58 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik wou eerst zeggen had ik meer zoveel ruimte nog in de kast maar toen zag ik je droogrek en wasmand.
ik heb niet zoveel klerenquote:Op woensdag 23 oktober 2024 15:01 schreef Crack_ het volgende:
[..]ik dacht 'zo weinig kleren, zo veel schoenen'
no hate
Ik heb van die hele goedkope dus je ruikt ze alleen de eerste dag echtquote:Op woensdag 23 oktober 2024 15:00 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Doet dat iets met geur?
Ik heb het liefst dat mensen even zeggen 'heb gepoept, zou even wachten' oid als er één toilet is en je poep stonk echt gigantisch
Het doet mij aan een begrafenis in de kerk denken of aan de slaapkamer van een vriendin van me en dat was zo benauwend.quote:[..]
same maar vind het wel wat nostalgisch hebben. Als ik hier thuis wat gebakken heb en alles stinkt dan doe ik zo'n stokje aan, en dat deed mn mama vroeger ook. Dat vind ik wel knus
Wil je mijn Brise sprays hebben? Zijn wel paar jaar oudquote:Op woensdag 23 oktober 2024 15:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb van die hele goedkope dus je ruikt ze alleen de eerste dag echt
[..]
Het doet mij aan een begrafenis in de kerk denken of aan de slaapkamer van een vriendin van me en dat was zo benauwend.
oh die dingen, vond die als kind altijd fascinerendquote:Op woensdag 23 oktober 2024 15:09 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb deze in de gang staan maar ruik hem amper.
https://www.ah.nl/product(...)er-jasmijn-en-citrus
Ik heb deze, die ruik je zes dorpjes verder nog welquote:Op woensdag 23 oktober 2024 15:09 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb deze in de gang staan maar ruik hem amper.
https://www.ah.nl/product(...)er-jasmijn-en-citrus
HEY trouwens, hoe was summiequote:Op woensdag 23 oktober 2024 15:10 schreef Ama het volgende:
Jongens ik heb het idee dat mijn longen langzaam weer de goede kant op gaan.-klopt af-
Nog wel af en toe van die aanvallen maar het lijkt minder te worden en vannacht ook weer een keer lang kunnen slapen zonder tussendoor te stikken (en dan niet meer kunnen verder slapen). Dit zou fijn zijn.
uhu, en ik heb dezequote:Op woensdag 23 oktober 2024 15:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb deze, die ruik je zes dorpjes verder nog wel
https://www.dmlxry.com/on(...)iHAlcTOBhbtHvm39ysUW
Hier geloof ik helemaal niets van.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 15:13 schreef Crack_ het volgende:
[..]
uhu, en ik heb deze
https://www.dior.com/nl_n(...)bAfO4T4aAn1SEALw_wcB
Ik vond twee euro duur zat.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 15:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb deze, die ruik je zes dorpjes verder nog wel
https://www.dmlxry.com/on(...)iHAlcTOBhbtHvm39ysUW
Fucking vet.quote:
okequote:Op woensdag 23 oktober 2024 15:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hier geloof ik helemaal niets van.
quote:Op woensdag 23 oktober 2024 15:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben ook niet kapot van m'n natuurlijke aroma's.
quote:Op woensdag 23 oktober 2024 15:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben ook niet kapot van m'n natuurlijke aroma's.
Ik heb niet de duurste, stond wel te twijfelen en ik heb er maar 2 stokjes in gedaan zodat ik er wat langer mee doequote:
quote:Op woensdag 23 oktober 2024 15:16 schreef Ama het volgende:
[..]
Fucking vet.De mensen om ons heen waren best wel saai maar ik en die vriendin gingen echt los voor 100 mensen samen, mensen gingen ook naar ons staan kijken en vriendelijk glimlachen enz. We hadden echt de tijd van onze leven daar met z'n tweeën haha. Ik heb wel nog steeds last van mijn nek door al het headbangen en gek doen maar fuck it.
Na het voorprogramma gingen ze nog een half uur ofzo allemaal van die punkrock liedjes draaien (Good Charlotte enz) en gingen we (oke vooral ik want blink kwam ook nog voorbij) ook helemaal op los haha.
Het hoesten viel godzijdank mee, 3 kleine aanvallen over de hele avond. Heb keihard staan schreeuwen 3 uur lang dus dat ging best goed eigenlijk.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 15:18 schreef Crack_ het volgende:
[..]Klinkt alsof je heerlijk hebt genoten, wat fijn zeg!
En geen emotionele speech waar je doorheen hebt gehoest?![]()
Hoe waren de brabanthallen?
ohja, die heb ik ook nog! Weet niet of ik ze ooit heb geprobeerdquote:Op woensdag 23 oktober 2024 15:17 schreef Dr_Flash het volgende:
ik ga maar weer even een wax meltje branden
oh wow, dat klinkt alsof het heel goed ging als je 'maar' drie aanvallen had! De luchtkwaliteit is meestal ook ruk met zoveel man op zo'n klein stukjequote:Op woensdag 23 oktober 2024 15:20 schreef Ama het volgende:
[..]
Het hoesten viel godzijdank mee, 3 kleine aanvallen over de hele avond. Heb keihard staan schreeuwen 3 uur lang dus dat ging best goed eigenlijk.!
Ja geluid is niet al te best daar. Verder was alles wel prima geregeld en liep alles lekker vlot door en colaatje was 3 euro, ook wel een schappelijke prijs voor een concert.
Stond er zelf ook van te kijken want keek er van te voren toch beetje tegenop maar veel water (en cola) gedronken die dag, dat heeft ook wel wat geholpen.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 15:22 schreef Crack_ het volgende:
oh wow, dat klinkt alsof het heel goed ging als je 'maar' drie aanvallen had! De luchtkwaliteit is meestal ook ruk met zoveel man op zo'n klein stukje
En enthousiasme voor iets en afleiding helpen vaak ook heel goedquote:Op woensdag 23 oktober 2024 15:24 schreef Ama het volgende:
[..]
Stond er zelf ook van te kijken want keek er van te voren toch beetje tegenop maar veel water (en cola) gedronken die dag, dat heeft ook wel wat geholpen.
ohquote:Op woensdag 23 oktober 2024 15:26 schreef Ama het volgende:
@:crack_ Waren trouwens niet eens veel mensen. We konden gewoon ook vet makkelijk toen Sum 41 begon van achteren naar de zijkant ergens vooraan lopen zonder enkele moeite en als je drinken ging halen was je binnen 4 minuten ofzo al terug waar je stond (tenzij je echt vooraan bij het podium stond natuurlijk). Ook gewoon niemand voor ons steeds bij de bar aan het wachten.
Ik heb wel van dat menstruatieondergoed en het is soms wat geklooi en geklieder maar op zich wel prettig, vooral 's nachts.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 15:24 schreef Crack_ het volgende:
Oke, ik wil denk ik herbruikbare inlegkruisjes gaan kopen maar het voelt wat apart om dat te doen. Al is dat volgens mij meer een gedachte die nergens op slaat of ergens op is gebaseerd en waar ik me even overheen moet zetten oid.
Scheelt wel echt heel veel afval
Komt vanzelf, vlak van te voren.quote:
quote:Op woensdag 23 oktober 2024 15:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb wel van dat menstruatieondergoed en het is soms wat geklooi en geklieder maar op zich wel prettig, vooral 's nachts.
Sinds museumnacht durf ik daar niet meer op te vertrouwenquote:
Ik las kaasmeisje.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 15:33 schreef Dr_Flash het volgende:
ik wacht nog even op de picnic en mijn nieuwe kaasmesje en dan vanavond nog even verder prutsen aan het boekje voor Gent. Verder heb ik niet zo veel meer te doen vandaag
na het koffietentjesmeisje nu het kaasjesmeisjequote:
hej daar ook mesjes voor?quote:
Ik ben ook team hartigquote:Op woensdag 23 oktober 2024 15:52 schreef Karzai het volgende:
doe mij maar een kaas/uien of een saucijzenbroodje veel lekkerder
Oh te zoet hoeft voor mij niet een afknapper te zijn maar ik heb in het algemeen bijzonder weinig met gebak enz.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 15:51 schreef Karzai het volgende:
[..]
dat gebakje was behoorlijk goor trouwens veelste zoet, ik ben ook geen taart mens
Ik ben zwak.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 15:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik zag het. Maar ik houd me in.
wat is signenquote:Als je vrijgezel bent dan kan ik je wel signen
krijg je instant kanker van want zitten kankerverwekkende stoffen vanquote:
Mss valt die op dove meisjesquote:Op woensdag 23 oktober 2024 15:53 schreef Crack_ het volgende:
[..]
wat is signen
winken? 'heeee *winkwink'?
ohja duhquote:Op woensdag 23 oktober 2024 15:54 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Mss valt die op dove meisjes
awhh..quote:
Heel goed, en nu gaan we dit mindful bekijkenquote:
Wilde je taggen toen ik chocoladekruidnoten ging halen, maar had daarvoor al gezegd dat ik een taartje ging halenquote:Op woensdag 23 oktober 2024 15:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
awhh..
Het is vooral dat ik geen zin heb om naar buiten te gaan.![]()
Waarschijnlijk morgen als ik toch langs de winkel kom, dat ik dan wel haal, samen met kruidnoten.
Ik ga morgen chocoladekruidnoten halen. De voorraad is op.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 15:57 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Wilde je taggen toen ik chocoladekruidnoten ging halen, maar had daarvoor al gezegd dat ik een taartje ging halen![]()
![]()
Woensdag is een erg zwakke dag maar het is oké
wat een armoequote:Op woensdag 23 oktober 2024 15:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik ga morgen chocoladekruidnoten halen. De voorraad is op.
die hebben dat werk tegenwoordig ook uitbesteedquote:Op woensdag 23 oktober 2024 16:04 schreef Karzai het volgende:
[..]
die zwarte pieten liggen weer waarschijnlijk op hun luie reet
naar de strafkampen in oergoeriequote:Op woensdag 23 oktober 2024 16:05 schreef Crack_ het volgende:
[..]
die hebben dat werk tegenwoordig ook uitbesteed
Nee de meisjes waar ik op wacht komen vandaag nietquote:Op woensdag 23 oktober 2024 15:46 schreef Nizno het volgende:
[..]
na het koffietentjesmeisje nu het kaasjesmeisje
quote:Op woensdag 23 oktober 2024 15:56 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Heel goed, en nu gaan we dit mindful bekijken
wat ruik je? wat doet dat met je? heb je die fles wel eens goed gevoeld, nee? Doe eens? En, wat voel je? Wat is de temperatuur? Hoe is het gewicht?
Oh ik heb meestal gewoon zin in iets smerigs.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 16:07 schreef Karzai het volgende:
zo jongens ik wil iets lekkers eten vanavond
Vind die persoon dat staat te wachten met die fles in zn handen altijd zo grappigquote:
je moet wat om te kunnen solliciteren als vervanging van @dud0rquote:
In welke rol?quote:Op woensdag 23 oktober 2024 16:43 schreef Nizno het volgende:
[..]
je moet wat om te kunnen solliciteren als vervanging van @:dud0r
waar is die man eigenlijkquote:Op woensdag 23 oktober 2024 16:43 schreef Nizno het volgende:
[..]
je moet wat om te kunnen solliciteren als vervanging van @:dud0r
als @dud0rquote:Op woensdag 23 oktober 2024 16:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
In welke rol?Waarom zou ik dat willen?
geen idee, heb zijn GPS nietquote:
Nee moest lerenquote:Op woensdag 23 oktober 2024 16:26 schreef Crack_ het volgende:
Heb jij een dutje gedaan @:Datismijnmening
Oh joepiequote:Op woensdag 23 oktober 2024 16:46 schreef Nizno het volgende:
[..]
als @:dud0r
dik en rond, kun je rollend de weg over
oh heel goed!quote:
lijkt me niet heel smakelijkquote:Op woensdag 23 oktober 2024 16:50 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Heeft zijn toetsenbord opgegeten
Je kent @dud0r . maakt niet uit of het lekker is honger is hongerquote:Op woensdag 23 oktober 2024 16:55 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oh heel goed!
[..]
lijkt me niet heel smakelijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |