SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
- Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
- Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
-XOXO-
Ben ik helemaal met je eens.quote:
Precies dat.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 12:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja dat heb ik ook wel heel vaak. Soms voel ik dan toch de urge om hoe dan ook iets van een reactie te posten, maar dat hoeft helemaal niet![]()
Echt hequote:Op woensdag 23 oktober 2024 12:45 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Precies dat.Goed om eens uitgesproken te hebben wel
Pufpuf al die internetstruggles
Bosjequote:
Geef maar aan mij dan. Klinkt heerlijkquote:
quote:Op woensdag 23 oktober 2024 12:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Echt he[ afbeelding ]
Zo maar eens een stukje buiten lopen allen
Geef die ook maar aan mijquote:
Die heeft ook blaftyfusquote:Op woensdag 23 oktober 2024 12:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Waarom blijft die blaftyfus.
En kan die kuthond van de buren ook eens stoppen met blaffen
kan allebeiquote:Op woensdag 23 oktober 2024 12:56 schreef datismijnmening het volgende:
![]()
Ik wil een middagdutje doen maar moet leren
Hier nog even niet, maar het schijnt later wel te komen.quote:
quote:Op woensdag 23 oktober 2024 12:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Waarom blijft die blaftyfus.
En kan die kuthond van de buren ook eens stoppen met blaffen
boek onder je kussen liggen, dan absorberen je hersenen de letters terwijl je slaapt.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 12:56 schreef datismijnmening het volgende:
![]()
Delen?quote:
quote:Op woensdag 23 oktober 2024 12:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
boek onder je kussen liggen, dan absorberen je hersenen de letters terwijl je slaapt.
Same, en moet oppassen met dutjes richting winter voordat ik iedere dag een dutje wil doenquote:Op woensdag 23 oktober 2024 12:56 schreef datismijnmening het volgende:
![]()
quote:Op woensdag 23 oktober 2024 12:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hier nog even niet, maar het schijnt later wel te komen.
Het komt! Luctor zit op het zuidelijkste punt van de westkant, daar was de zon als eerst. Toen bij mij, dat is al wat noordelijker en straks richting jou. Of hij gaat eerst langs Flash, hmmquote:
Het schijnt hier pas rond vier uur / half vijf zonnig te worden. Naja 2 uur later issie onder ook. Dus daar gaan we niet op wachtenquote:
Straks stralende zon?quote:Op woensdag 23 oktober 2024 13:02 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Same, en moet oppassen met dutjes richting winter voordat ik iedere dag een dutje wil doen
[..]
[..]
Het komt! Luctor zit op het zuidelijkste punt van de westkant, daar was de zon als eerst. Toen bij mij, dat is al wat noordelijker en straks richting jou. Of hij gaat eerst langs Flash, hmm
nou okequote:
nee, dat wordt lastigquote:
Fijn dat je het op hebt weten te lossen!quote:Op woensdag 23 oktober 2024 13:05 schreef Ama het volgende:
Naja niet nu maar later vandaag. Nu ben ik niet meer gefrustreerd.
Hier is nu al stralende zonquote:Op woensdag 23 oktober 2024 13:13 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hmm, dat weet ik niethoop het voor je!
Ohquote:Op woensdag 23 oktober 2024 13:13 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hmm, dat weet ik niethoop het voor je!
Het is 15 graden. Hoe dan?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |