Je favoriete eten Je favoriete films/series Je favoriete boeken Je favoriete vakantielandquote:Op woensdag 23 oktober 2024 11:45 schreef ieniminimuis het volgende: Willen jullie iets anders weten dan mijn DTS avonturen?
Wat zijn je andere kwaliteiten?quote:Op woensdag 23 oktober 2024 11:45 schreef ieniminimuis het volgende:
Willen jullie iets anders weten dan mijn DTS avonturen?
Verkeerd gegokt.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 11:46 schreef ieniminimuis het volgende:
Mij werd verteld dat dit een gezellige SC was
Dat bepalen wij wel.quote:
Eten:quote:Op woensdag 23 oktober 2024 11:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je favoriete eten Je favoriete films/series Je favoriete boeken Je favoriete vakantieland
Droge en zwarte humor. Lijken laten verdwijnen, sarcasme zonder dat je het door hebt. Je weet nooit of ik wel of niet serieus ben.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 11:47 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Wat zijn je andere kwaliteiten?
Hier kan ik mee levenquote:Op woensdag 23 oktober 2024 11:51 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Eten:
op dit moment krokante m&ms, koekjes, blauwe kaas (gorgonzola)
Films/series:
Ik kijk weinig, maar ik volg op dit moment Only Murders in the building, Dolly for President.
En ik kom altijd weer terug bij the IT crowd, Pride & Prejudice (2005), Bourne films.
Favoriete boeken:
Pride and Prejudice, Japanse fictie over huisdieren, boeken over bomen.
Favoriete schrijver: Barbara Kingsolver.
quote:Op woensdag 23 oktober 2024 11:52 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Droge en zwarte humor. Lijken laten verdwijnen, sarcasme zonder dat je het door hebt. Je weet nooit of ik wel of niet serieus ben.
Mijn liefde voor het mannelijke geslacht.
Wat is er loos bro?quote:
Die moet ik nog lezenquote:Op woensdag 23 oktober 2024 11:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hier kan ik mee leven
Ben Demon Copperhead aan het lezen en ik kan me voorstellen dat je Barbara Kingsolver kiest
Oh dat is sadquote:Op woensdag 23 oktober 2024 11:55 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
Hond moet een oog laten verwijderen
Welke antidepressiva gebruik jijquote:Op woensdag 23 oktober 2024 11:46 schreef ieniminimuis het volgende:
Mij werd verteld dat dit een gezellige SC was
Muziek, chocolade, suiker, dansen.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 12:00 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Welke antidepressiva gebruik jij
Hontquote:Op woensdag 23 oktober 2024 11:55 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
Normaal gesproken niet hetgeen wat ik het snelst uit zou kiezen maar met zoveel hype moet je ook wel zelf oordelen of het terecht isquote:
quote:Op woensdag 23 oktober 2024 11:55 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
Heel slim om dit hier neer te zetten.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 11:52 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
70% hier is vrijgezel dus sla je slag.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 11:52 schreef ieniminimuis het volgende:
Fake news!quote:Op woensdag 23 oktober 2024 12:16 schreef Ama het volgende:
[..]
70% hier is vrijgezel dus sla je slag.
Bewust vrijgezel?quote:Op woensdag 23 oktober 2024 12:16 schreef Ama het volgende:
[..]
70% hier is vrijgezel dus sla je slag.
Ik wel. Extreem weinig vrouwen die aan mijn standaarden voldoen.quote:
Wat zijn jouw standaarden?quote:Op woensdag 23 oktober 2024 12:33 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik wel. Extreem weinig vrouwen die aan mijn standaarden voldoen.
De belangrijkste is toch wel dat ze mij leuk moeten vinden.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 12:34 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Wat zijn jouw standaarden?
Ja dan houdt het snel op inderdaadquote:Op woensdag 23 oktober 2024 12:35 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
De belangrijkste is toch wel dat ze mij leuk moeten vinden.
(lol)quote:Op woensdag 23 oktober 2024 12:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ja dan houdt het snel op inderdaad
Als je de rest van de post hebt gelezen weet je dus niet of ik het serieus meen of nietquote:Op woensdag 23 oktober 2024 12:08 schreef Questular het volgende:
[..]
Heel slim om dit hier neer te zetten.
Tsja. Zo kom ik nooit van m’n goonverslaving af!quote:
ohquote:Op woensdag 23 oktober 2024 12:51 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Tsja. Zo kom ik nooit van m’n goonverslaving af!
Nou ja zeg. Ze zouden eens proberen te genieten hoe durven ze!!!!!!111quote:Op woensdag 23 oktober 2024 12:52 schreef Näsenbar het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)-is-er-niet-meer-bij
Hard werken loont niet meer, gewoon AI het werk voor je laten doen en dan de rest van de dag goonen.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 12:58 schreef ChevyCaprice het volgende:
Misschien juist fijn voor de mensheid dat ze eindelijk beginnen te beseffen dat jezelf doodwerken compleet NUTTELOOS is!
Kut jongeren ook, ze hebben het veels te goedquote:Op woensdag 23 oktober 2024 12:52 schreef Näsenbar het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)-is-er-niet-meer-bij
10/10 zou printenquote:Op woensdag 23 oktober 2024 13:02 schreef Näsenbar het volgende:
[..]
Hard werken loont niet meer, gewoon AI het werk voor je laten doen en dan de rest van de dag goonen.
Oh dan weet ik niet of deze sc iets voor je isquote:Op woensdag 23 oktober 2024 12:01 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Muziek, chocolade, suiker, dansen.
En ontkenning natuurlijk
Hey lang niet gezien hierquote:Op woensdag 23 oktober 2024 12:34 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Wat zijn jouw standaarden?
Hardop gelachen.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 12:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ja dan houdt het snel op inderdaad
Hier heb ik dus altijd een beetje moeite meequote:
Wilde Zwijnen op de Veluwe. Er zijn bepaalde stukken waar niemand komt, zelfs de boswachters niet.quote:
Midden in een perceel van dichte bebossing? Of loop je als fervent wandelaar ook continue tegen het wild aan overdag? Je moet de plekjes gewoon weten.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 13:51 schreef Solotovski het volgende:
Ja maar dan mag je dus eerst een paar weken hopen dat niet toevallig een fervent wandelaar dat lijk vindt?
Hij tikt er een bal in die ik voor open doel leg en je gaat om hem lachen?quote:
Spijtig te horen dat weinig vrouwen je leuk vinden .quote:Op woensdag 23 oktober 2024 13:53 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Hij tikt er een bal in die ik voor open doel leg en je gaat om hem lachen?
Ja leuk weer dit.
Valt ook wel mee eigenlijk. Ik leg/heb sowieso weinig contacten dus ik kan ook niet echt goed peilen.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 13:54 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Spijtig te horen dat weinig vrouwen je leuk vinden .
Ik zou er ook niet aan beginnen. Het blijven toch vrouwen...quote:Op woensdag 23 oktober 2024 13:55 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Valt ook wel mee eigenlijk. Ik leg/heb sowieso weinig contacten dus ik kan ook niet echt goed peilen.
Imo een iets te grote kans dat iemand dat toch tegenkomt in die paar weken.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 13:52 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Midden in een perceel van dichte bebossing? Of loop je als fervent wandelaar ook continue tegen het wild aan overdag? Je moet de plekjes gewoon weten.
Persoon in kwestie daar vermoorden om de sporen de minimaliseren.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 14:01 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Imo een iets te grote kans dat iemand dat toch tegenkomt in die paar weken.
En hoe de fuck breng je dat lijk daar? Op je rug? Dood gewicht is zwaar
Hey kom je even mee naar dit super afgelegen stuk bos?quote:Op woensdag 23 oktober 2024 14:02 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Persoon in kwestie daar vermoorden om de sporen de minimaliseren.
Ik ken hordes mensen die ja zeggen waarvan ik er zelf een benquote:Op woensdag 23 oktober 2024 14:03 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Hey kom je even mee naar dit super afgelegen stuk bos?
Zelfs vrouwen kunnen af en toe redelijk zijn hoor! Zijn ook gewoon mensenquote:Op woensdag 23 oktober 2024 13:57 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik zou er ook niet aan beginnen. Het blijven toch vrouwen...
Zou je vaker moeten doen.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 13:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Hey Aberella
Dat klopt! Heel af en toe kijk ik nog hier
Ben Horse?quote:Op woensdag 23 oktober 2024 14:41 schreef Solotovski het volgende:
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Enumclaw_horse_sex_case
Wat lees ik
bijzondere dingen zoek jij op!quote:Op woensdag 23 oktober 2024 15:02 schreef Solotovski het volgende:
Leg dat maar eens uit in het ziekenhuis
Lekker boeiendquote:Op woensdag 23 oktober 2024 15:39 schreef Alexandrian het volgende:
POL / Trump vs. Goliath: letterlijke wederkomst van de Messias?
[poll=7948]
trump is een jodenknechtquote:Op woensdag 23 oktober 2024 15:39 schreef Alexandrian het volgende:
POL / Trump vs. Goliath: letterlijke wederkomst van de Messias?
[poll=7948]
Oké Bezsenquote:
quote:Op woensdag 23 oktober 2024 16:06 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik vind het leuk dat iemand dan toch nee stemt
Apart dat iemand niet graag een poll zegt in te vullen maar het wel doet 🤔quote:Op woensdag 23 oktober 2024 16:06 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik vind het leuk dat iemand dan toch nee stemt
Plichtsbesef denk ikquote:Op woensdag 23 oktober 2024 16:09 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Apart dat iemand niet graag een poll zegt in te vullen maar het wel doet 🤔
Ik zou vooral niet mee gaan naar een stukje bosquote:Op woensdag 23 oktober 2024 16:19 schreef Ama het volgende:
Als jullie binnenkort niks meer van mij horen dan weten jullie genoeg.
En dan is Solo er met een paard vandoor zo te lezen.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 16:19 schreef Ama het volgende:
Als jullie binnenkort niks meer van mij horen dan weten jullie genoeg.
Huh?quote:Op woensdag 23 oktober 2024 16:23 schreef Questular het volgende:
[..]
En dan is Solo er met een paard vandoor zo te lezen.
Cmonquote:
Het is hier gebruikelijk voor nieuwkomers dat je pics van je tetten post.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 11:45 schreef ieniminimuis het volgende:
Willen jullie iets anders weten dan mijn DTS avonturen?
Zijn we al op de hoogte van de leeftijd van deze user of begeef jij je op heel glad ijs?quote:Op woensdag 23 oktober 2024 16:54 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Het is hier gebruikelijk voor nieuwkomers dat je pics van je tetten post.
In je dromenquote:Op woensdag 23 oktober 2024 16:54 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Het is hier gebruikelijk voor nieuwkomers dat je pics van je tetten post.
Dat kun je ook gewoon vragen aan deze user he?quote:Op woensdag 23 oktober 2024 16:58 schreef Näsenbar het volgende:
[..]
Zijn we al op de hoogte van de leeftijd van deze user of begeef jij je op heel glad ijs?
Ik ben bang voor nieuwe mensen.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 17:01 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dat kun je ook gewoon vragen aan deze user he?
Hmm, het is onbeleefd een dame naar haar leeftijd te vragen.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 17:01 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Hoe oud ben je?quote:Op woensdag 23 oktober 2024 17:01 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
neem een nieuwe van die ergens halverwege 20 isquote:Op woensdag 23 oktober 2024 17:11 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Hoe oud ben je?
M'n vriendin is inmiddels al wat jaartjes oud namelijk
ik word gedemoniseerd! @KingRoland helpquote:Op woensdag 23 oktober 2024 17:15 schreef Fok-it het volgende:
User @:Mortaxx hanteert 17-21 als leeftijdsgrens
Misschien kan Solo dit ook gaan gebruiken
Vind vrouwen na de 30 echt snel aftakelenquote:Op woensdag 23 oktober 2024 17:21 schreef Niels0Kurovski het volgende:
Gewoon een mooie dame van 35-40. Die zijn er gewoon en zijn ook beter geregeld met hun leven ipv dat jonge spul.
Hangt ervan af hoe ze geleefd hebben.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 17:24 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Vind vrouwen na de 30 echt snel aftakelen
Als het goed is hebben ze tenminste al hun haar nogquote:Op woensdag 23 oktober 2024 17:24 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Niemand herkent ditquote:Op woensdag 23 oktober 2024 16:36 schreef Solotovski het volgende:
Look at my horse, my horse is amazing
zo zet je de bar wel erg lowquote:Op woensdag 23 oktober 2024 17:32 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Als het goed is hebben ze tenminste al hun haar nog
Ben ik met je eens. Daar hebben Mediterane en Latijnse dames minder last van.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 17:24 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Depressieve kattenvrouwtjes ook nietquote:Op woensdag 23 oktober 2024 17:38 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Kaal of inhammen zijn gewoon niet sexy
Scheelt mij weer typen, thanksquote:Op woensdag 23 oktober 2024 17:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Depressieve kattenvrouwtjes ook niet
Zo die zit!
Ik zie er nog goed uit dus jokes on youquote:Op woensdag 23 oktober 2024 17:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Depressieve kattenvrouwtjes ook niet
Zo die zit!
Ik verdedig mijn haarlijn met hand en tandquote:Op woensdag 23 oktober 2024 17:44 schreef Aberkullie het volgende:
Maar wel meteen duidelijk wie hier inhammen hebben
Welke?quote:Op woensdag 23 oktober 2024 17:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik verdedig mijn haarlijn met hand en tand
wat is beter voor de SC meet? Marrakech of Casablancequote:Op woensdag 23 oktober 2024 17:34 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ben ik met je eens. Daar hebben Mediterane en Latijnse dames minder last van.²
lol ja. Dan is het beter om voor helemaal kaal te gaan. Ikzelf heb alleen een teruglopende haargrens, maar het boeit me niet. Wel natuurlijke krullen trouwens.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 17:46 schreef Aberkullie het volgende:
Zo’n kale plek op het achterhoofd waar dan heel spastisch haar overheen gekamd wordt
Heb je wel eens nagedacht over weglaseren? Dan hoef je het niet telkens te scheren.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 17:47 schreef FlippingCoin het volgende:
Scheermijn hoofd regelmatig kaal is gewoon pragmatisch
Geert laat jullie allemaal niet meer binnen bij terugkomstquote:Op woensdag 23 oktober 2024 17:49 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
wat is beter voor de SC meet? Marrakech of Casablance
Ik kom Marokko niet binnenquote:Op woensdag 23 oktober 2024 17:49 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Neequote:Op woensdag 23 oktober 2024 17:49 schreef Näsenbar het volgende:
[..]
Heb je wel eens nagedacht over weglaseren? Dan hoef je het niet telkens te scheren.
Nee je bent toch zeker geen wijfquote:
Marrakech. Zonder twijfel.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 17:49 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Kan me herinneren dat zijn maten hem in het ziekenhuis hebben gedumpt en zijn gevlucht.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 15:02 schreef Solotovski het volgende:
Leg dat maar eens uit in het ziekenhuis
Klopt ja hahahaquote:Op woensdag 23 oktober 2024 18:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kan me herinneren dat zijn maten hem in het ziekenhuis hebben gedumpt en zijn gevlucht.
Was echt overal op internet. Heb het ook gezien, het bewuste filmpje.
Jazeker. En nog een hele stabiele ook.quote:
quote:
Geniet ervan meid. Lekker lekker.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 18:25 schreef Aberkullie het volgende:
Lekker 2 extra Haagen Dazs van picnic
lekker meidquote:Op woensdag 23 oktober 2024 18:25 schreef Aberkullie het volgende:
Lekker 2 extra Haagen Dazs van picnic
Doet dat maar in VBL.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 18:27 schreef Questular het volgende:
Moet ik nog pics van mijn tetten hier neerzetten? Besef me net dat ik dat nog niet heb gedaan.
Hot.quote:
Niet stoer doen tegen Dougie maat.quote:
SOWWWquote:Op woensdag 23 oktober 2024 19:44 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
je kan toch lezen
of heb je sperma in je ogen, goorlap
als je je grote smoel niet eens gauw gaat houden heb je mijn pik in je oogkas, patsertjequote:Op woensdag 23 oktober 2024 19:44 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
je kan toch lezen
of heb je sperma in je ogen, goorlap
ik heb genoeg van jouquote:Op woensdag 23 oktober 2024 19:47 schreef VseslavBotkin het volgende:
[..]
als je je grote smoel niet eens gauw gaat houden heb je mijn pik in je oogkas, patsertje
dat begrijp ikquote:
Chevy, ik heb zojuist liedje geluisterd dat keihard beasted was.quote:
Dat is gewoon lionesque maat.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 19:54 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Chevy, ik heb zojuist liedje geluisterd dat keihard beasted was.
Kijk hoe beasted zijn albumart is. Hij is gewoon beasted, beasted.
[ afbeelding ]
Het album ziet er zo uit, ik denk dat ik moslim ga worden. Dus bij deze vreemdgaan is slecht, doe het niet morgen.
Voel het uit, als je het kan doen zou ik het doen. Ik vind het een baas, maar ik denk dat het gelovige leven niet voor mij is, en weet niet of het voor jou is. Dat is aan jou maat.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 20:00 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dat is gewoon lionesque maat.
Ik ben toevallig al aan het twijfelen, maar ik moet ff kijken wat we morgen doen. Misschien dat er helemaal niks gaat gebeuren hoor.
Hoe zet ik deze post in mijn signature?quote:Op woensdag 23 oktober 2024 20:19 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ontzettend sneu ventje inderdaad
Bijzonder hoeveel tijd iemand hieraan kan besteden hequote:
Zit jij op 27 club?quote:
Heb je Kernoorlog van Annie Jacobsen gelezenquote:Op woensdag 23 oktober 2024 20:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Bijzonder hoeveel tijd iemand hieraan kan besteden he
Nee maar heb die wel al keer in de Broese zien liggen. Aanrader?quote:Op woensdag 23 oktober 2024 20:37 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Heb je Kernoorlog van Annie Jacobsen gelezen
Hoe doe ik dat nu?quote:
'veel tijd.'quote:Op woensdag 23 oktober 2024 20:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Bijzonder hoeveel tijd iemand hieraan kan besteden he
fokkie en ik lezen uit principe geen boeken die door vrouwen geschreven zijnquote:Op woensdag 23 oktober 2024 20:37 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Heb je Kernoorlog van Annie Jacobsen gelezen
Waarschijnlijk bedoelt ze dat die pener dusdanig reusachtig is dat ze liever zich bij de 27 club aansluit dan hem naar binnen te werkenquote:
Dan kan je deze kijken:quote:Op woensdag 23 oktober 2024 20:40 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
fokkie en ik lezen uit principe geen boeken die door vrouwen geschreven zijn
Bah. Word ik hier even zonder eigen inbreng als seksist neergezetquote:Op woensdag 23 oktober 2024 20:40 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
E.L. James?quote:Op woensdag 23 oktober 2024 20:48 schreef Fok-it het volgende:
Een van mijn favo auteurs is een vrouw! En dat is niet die Harry Potter schrijfster
Ayn Rand?quote:Op woensdag 23 oktober 2024 20:48 schreef Fok-it het volgende:
Een van mijn favo auteurs is een vrouw! En dat is niet die Harry Potter schrijfster
Nooit gelezenquote:
"an unpleasantly sticky or congealed substance"?quote:
Gold datzelfde maar voor forumpostsquote:Op woensdag 23 oktober 2024 20:40 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Weenie heb besteld morgen in huisquote:Op woensdag 23 oktober 2024 20:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee maar heb die wel al keer in de Broese zien liggen. Aanrader?
Heerlijke wedstrijd idd. Hollandsche school.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 21:35 schreef Fok-it het volgende:
Feyenoordgoden och och wat een lekker avondje tot zo ver
Milambo gaat een grote meneer wordenquote:Op woensdag 23 oktober 2024 21:47 schreef tong80 het volgende:
[..]
Heerlijke wedstrijd idd. Hollandsche school.
Net zoals die Mexicaan zeker die mondjes ging snoeren dit seizoen 🤣quote:Op woensdag 23 oktober 2024 21:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Milambo gaat een grote meneer worden
Hahahquote:Op woensdag 23 oktober 2024 21:57 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
Net zoals die Mexicaan zeker die mondjes ging snoeren dit seizoen 🤣
2x P3 gepakt.quote:
Snap niet dat hij 0 kans kreeg onder Slot.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 21:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Milambo gaat een grote meneer worden
Daar staan meer Nederlanders op het veld misschien?quote:Op woensdag 23 oktober 2024 22:01 schreef Questular het volgende:
Ik ben Liverpool aan het kijken, nep Nederlander.
Nu heb jij dan ook wel een Slot-aversie.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 22:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Snap niet dat hij 0 kans kreeg onder Slot.
Zeker. Kun je nagaan waar Milambo was geweest met een van Gaal of een Adriaanse. Basisspeler Oranje.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 22:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nu heb jij dan ook wel een Slot-aversie.
Bij Real gisteren 1 Spanjaard.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 22:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Daar staan meer Nederlanders op het veld misschien?
Nee joh. Juist op het middenveld hebben we meer dan genoeg talent. Hij was ook lang niet zo opvallend in zijn wedstrijden onder Slot, waar hij ook al wel paar keer basis stond. Soms ontwikkelen spelers zich toch ook gewoon uit het nietsquote:Op woensdag 23 oktober 2024 22:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zeker. Kun je nagaan waar Milambo was geweest met een van Gaal of een Adriaanse. Basisspeler Oranje.
Dan moet je de Bijbel gaan lezen ipv die computer boekies van jequote:
Jij ookquote:Op woensdag 23 oktober 2024 22:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dan moet je de Bijbel gaan lezen ipv die computer boekies van je
Kom er niet doorheenquote:Op woensdag 23 oktober 2024 22:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dan moet je de Bijbel gaan lezen ipv die computer boekies van je
Geprobeerd dan?quote:
Pardonquote:Op woensdag 23 oktober 2024 22:28 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Maak je niet zo druk man, het leven is groter dan voetbal alleen.
FB / Moderator die handelt als mod, maar niet in het lijstje van mods staatquote:Op woensdag 23 oktober 2024 22:28 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Maak je niet zo druk man, het leven is groter dan voetbal alleen.
Voetbal stelt toch helemaal niets voor, als ik me daar druk om moest maken had ik allang een kogel door mijn hoofd gejaagd. Voetbal is voor kinderen, en kinderen mogen daar gerust naar kijken, maar volwassen mannen die zich druk maken om voetbal is een paradox, want wanneer je je druk maakt om voetbal ben je per definitie geen volwassen man meer.quote:
Hoe zit ik die post van jou in mijn signature?quote:Op woensdag 23 oktober 2024 22:32 schreef Solotovski het volgende:
[..]
FB / Moderator die handelt als mod, maar niet in het lijstje van mods staat
Bitch pls hoerenjong
Noem je die fossielen levendquote:Op woensdag 23 oktober 2024 22:35 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Voetbal stelt toch helemaal niets voor, als ik me daar druk om moest maken had ik allang een kogel door mijn hoofd gejaagd. Voetbal is voor kinderen, en kinderen mogen daar gerust naar kijken, maar volwassen mannen die zich druk maken om voetbal is een paradox, want wanneer je je druk maakt om voetbal ben je per definitie geen volwassen man meer.
Voetbal inside is het levende bewijs.
Ik sterf nog eerder dan ik zeg hoe het moetquote:Op woensdag 23 oktober 2024 22:36 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Hoe zit ik die post van jou in mijn signature?
En ja het FOK! forum gaat me wel aan het hart, voetbal niet.
Spelbrekerquote:Op woensdag 23 oktober 2024 22:37 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ik sterf nog eerder dan ik zeg hoe het moet
Zeg het ze.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 22:38 schreef Fok-it het volgende:
Voetbal Inside heeft net zoveel met voetbal te maken als pindakaas met kaas
En dan mij uitlachen omdat ik een keer jankte op de toiletten van werk. Deze gast is helemaal mokerdelulu.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 22:38 schreef Solotovski het volgende:
WGR / Hete drank op het werk, zorgt ervoor dat ik te weinig drink.
Hahahaha
Dat programma bestaat al een tijdje niet meeequote:Op woensdag 23 oktober 2024 22:38 schreef Fok-it het volgende:
Voetbal Inside heeft net zoveel met voetbal te maken als pindakaas met kaas
Wist niet dat je een broer hadquote:Op woensdag 23 oktober 2024 22:52 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
En dan mij uitlachen omdat ik een keer jankte op de toiletten van werk. Deze gast is helemaal mokerdelulu.
Geen idee wat voor kneuzenkloon jij nou weer bentquote:
Vroeg ik mij ook al af eerder vandaag maar ik dacht ik vraag maar niks.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 22:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Geen idee wat voor kneuzenkloon jij nou weer bent
Ik heb ballen, ben soms emotioneel maar heb wel ballen.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 22:53 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Wist niet dat je een broer had
Koekoekquote:Op woensdag 23 oktober 2024 22:37 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ik sterf nog eerder dan ik zeg hoe het moet
Ik ben het niet.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 22:54 schreef Ama het volgende:
[..]
Vroeg ik mij ook al af eerder vandaag maar ik dacht ik vraag maar niks.
Ze moeten alleen nog even indalenquote:Op woensdag 23 oktober 2024 22:54 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Ik heb ballen, ben soms emotioneel maar heb wel ballen.
Sowieso lacht het leven mij toe de laatste tijd. Ik verdien nu best goed boven Jan modaal en dat voor iemand met 0 werkervaring.
Nee natuurlijk niet.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 22:55 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Wil jij mij vertellen hoe het moet?
Dimaquote:Op woensdag 23 oktober 2024 22:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Geen idee wat voor kneuzenkloon jij nou weer bent
Ik vind dit erg gemeen.quote:
Nee, dat niet. Heb wel veel harde ballbust sessies gehad. Mijn ex kon echt flinke knietjes geven.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 22:55 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ze moeten alleen nog even indalen
Is ie net op tijd terug voor 25 oktober want dan is het World Dwarfism Awareness Dayquote:
Een Polo voor een miljonair is best karig tochquote:
Waarom moet ik lachen.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 22:58 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Is ie net op tijd terug voor 25 oktober want dan is het World Dwarfism Awareness Day
1300 ekkies leuk polootjequote:Op woensdag 23 oktober 2024 22:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Een Polo voor een miljonair is best karig toch
Lolquote:
Vertically challengedquote:Op woensdag 23 oktober 2024 22:58 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Is ie net op tijd terug voor 25 oktober want dan is het World Dwarfism Awareness Day
Ik vind je een kutuserquote:Op woensdag 23 oktober 2024 23:03 schreef Abid-Meher het volgende:
Begin langzaam het idee te krijgen dat niemand hier me mag. Maar ik blijf wel vanwege Niels en andere vrienden hier.
40-45 hahahahahahaquote:Op woensdag 23 oktober 2024 23:06 schreef Fok-it het volgende:
Iemand die niet moker autistisch is had dat zelfinzicht natuurlijk al weekje of 40-45 geleden gehad
Welke andere vrienden precies.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 23:03 schreef Abid-Meher het volgende:
Begin langzaam het idee te krijgen dat niemand hier me mag. Maar ik blijf wel vanwege Niels en andere vrienden hier.
Joepquote:Op woensdag 23 oktober 2024 23:06 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Wie heeft je dat wijsgemaakt schat?
Liever soennietquote:
Dat mag en kan.quote:
Dat is niet okay.quote:
Ga jij lekker genieten van je vakantie. Beetje op fok zitten, zo ga je jezelf nooit ontdekken.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 23:06 schreef Fok-it het volgende:
Iemand die niet moker autistisch is had dat zelfinzicht natuurlijk al weekje of 40-45 geleden gehad
@Doug-Heffernan, @ChevyCaprice @Paul @Mikeytt @nasenbarquote:
Wees gewoon niet zo streng. Ik ben de ergste niet, maar jullie zijn gewoon erg zelfingenomen.quote:
@Bezsenquote:Op woensdag 23 oktober 2024 23:14 schreef ChevyCaprice het volgende:
Soennieten zoenen niet schijnt.
Dat zijn meer liefhebbers van het betere befwerk.
Erg koud ja, en inderdaad sterktes voor @Doug-Heffernan en zijn vriend.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 05:16 schreef SebbeSwensje het volgende:
Bedankt @:Niels0Kurovski maar JEZUS wat is 't koud!
Tevens wil ik mijn maatje @:doug-heffernan vandaag enorm veel succes en sterkte wensen. Niets dan positieve vibes van mijn kant, dat 't beessie toch maar weer de oude mag worden.
Let's get it!
Graag, dank jequote:Op donderdag 24 oktober 2024 08:36 schreef Paul het volgende:
Wij nemen @:Abid-Meher over in DTS makkers, hij is daar welkom samen met @:polomeneer
Dit klinkt te mooi om waar te zijnquote:Op donderdag 24 oktober 2024 08:36 schreef Paul het volgende:
Wij nemen @:Abid-Meher over in DTS makkers, hij is daar welkom samen met @:polomeneer
Hey goedemorgenquote:
Beest.quote:
quote:Op donderdag 24 oktober 2024 09:47 schreef ChevyCaprice het volgende:
Jongens hoe noem je het als een vrouw een man een teken van waardering geeft voor zijn diensten?
Een beloonjob.
Dat is het helaas ook, ik moet hier blijven.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 08:50 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Dit klinkt te mooi om waar te zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |