Je favoriete eten Je favoriete films/series Je favoriete boeken Je favoriete vakantielandquote:Op woensdag 23 oktober 2024 11:45 schreef ieniminimuis het volgende: Willen jullie iets anders weten dan mijn DTS avonturen?
Wat zijn je andere kwaliteiten?quote:Op woensdag 23 oktober 2024 11:45 schreef ieniminimuis het volgende:
Willen jullie iets anders weten dan mijn DTS avonturen?
Verkeerd gegokt.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 11:46 schreef ieniminimuis het volgende:
Mij werd verteld dat dit een gezellige SC was
Dat bepalen wij wel.quote:
Eten:quote:Op woensdag 23 oktober 2024 11:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je favoriete eten Je favoriete films/series Je favoriete boeken Je favoriete vakantieland
Droge en zwarte humor. Lijken laten verdwijnen, sarcasme zonder dat je het door hebt. Je weet nooit of ik wel of niet serieus ben.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 11:47 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Wat zijn je andere kwaliteiten?
Hier kan ik mee levenquote:Op woensdag 23 oktober 2024 11:51 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Eten:
op dit moment krokante m&ms, koekjes, blauwe kaas (gorgonzola)
Films/series:
Ik kijk weinig, maar ik volg op dit moment Only Murders in the building, Dolly for President.
En ik kom altijd weer terug bij the IT crowd, Pride & Prejudice (2005), Bourne films.
Favoriete boeken:
Pride and Prejudice, Japanse fictie over huisdieren, boeken over bomen.
Favoriete schrijver: Barbara Kingsolver.
quote:Op woensdag 23 oktober 2024 11:52 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Droge en zwarte humor. Lijken laten verdwijnen, sarcasme zonder dat je het door hebt. Je weet nooit of ik wel of niet serieus ben.
Mijn liefde voor het mannelijke geslacht.
Wat is er loos bro?quote:
Die moet ik nog lezenquote:Op woensdag 23 oktober 2024 11:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hier kan ik mee leven
Ben Demon Copperhead aan het lezen en ik kan me voorstellen dat je Barbara Kingsolver kiest
Oh dat is sadquote:Op woensdag 23 oktober 2024 11:55 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
Hond moet een oog laten verwijderen
Welke antidepressiva gebruik jijquote:Op woensdag 23 oktober 2024 11:46 schreef ieniminimuis het volgende:
Mij werd verteld dat dit een gezellige SC was
Muziek, chocolade, suiker, dansen.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 12:00 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Welke antidepressiva gebruik jij
Hontquote:Op woensdag 23 oktober 2024 11:55 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
Normaal gesproken niet hetgeen wat ik het snelst uit zou kiezen maar met zoveel hype moet je ook wel zelf oordelen of het terecht isquote:
quote:Op woensdag 23 oktober 2024 11:55 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
Heel slim om dit hier neer te zetten.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 11:52 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Mijn liefde voor het mannelijke geslacht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |