SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alle vorige deelnemers staan hier https://www.tvgids.nl/nie(...)s-van-de-bondgenotenif it's meant to be, it will be
Ach Frits wat verdrietigquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 20:29 schreef Fritsie1960 het volgende:
Zal ook ff mijn UI veranderen, poes Diva is niet meer
Floris heeft daar een handje van , vervelend joch is hetquote:Op woensdag 23 oktober 2024 02:20 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ik erger me ook kapot aan Floris met zijn geschreeuw: Lekker man, wat ik lekker zou vinden, is dat hij heel snel opstapt. Weer was hij degene die de beslissing nam de envelop te openen en te houden. Zonder overleg, ventje voelt zich heel wat. Ik hoop dat het hem een keer duur komt te staan![]()
Lekker man
Vind Floris nog niet zo vervelendquote:Op woensdag 23 oktober 2024 09:49 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Floris heeft daar een handje van , vervelend joch is het
Op dat ene punt vind ik Floris heel erg vervelend , het is niet de eerste keer.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 10:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
Vind Floris nog niet zo vervelend
wel als hij zo vreselijk fanatiek doet
maar is niet een naar joch
Jason daarentegen, wat een kwallenbal is dat
ben ik met je eensquote:Op woensdag 23 oktober 2024 10:29 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Op dat ene punt vind ik Floris heel erg vervelend , het is niet de eerste keer.
Jason is idd een vies smerig naar ventje
Ja precies!!quote:Op woensdag 23 oktober 2024 10:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
ben ik met je eens
tis irritant dat overenthousiaste compensatie gedrag
Zo noemde ik hem hier ook al.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 19:47 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ik wil niet steeds m'n geluid uit hoeven zetten als die holbewoner wat wint..
Ja typisch wel dat hij net zo hard schreeuwt als Sam dat steeds deed bij gewonnen spellen, alleen bij hem heet het nu 'fanatiek' terwijl zij ervoor de loods uit gewenst werdquote:Op woensdag 23 oktober 2024 10:38 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Zo noemde ik hem hier ook al.
Blij dat Maurice er iets van gezegd heeft.
Maar intussen zit Floortje wel in het Winning Team, heeft meeste punten én heeft het meisjequote:Op woensdag 23 oktober 2024 10:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
ben ik met je eens
tis irritant dat overenthousiaste compensatie gedrag
Hebben ze al gekust?quote:Op woensdag 23 oktober 2024 10:47 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Maar intussen zit Floortje wel in het Winning Team, heeft meeste punten én heeft het meisje
Hij heeft een teaser en hij lag er met een berg punten bij de laatste knock-out uit. Lach me rot als het weer zo loopt, ik ben inmiddels ook wel een beetje klaar met dat aap op de rots gedragquote:Op woensdag 23 oktober 2024 10:47 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Maar intussen zit Floortje wel in het Winning Team, heeft meeste punten én heeft het meisje
Geniet er dan van zolang het kan….quote:Op woensdag 23 oktober 2024 12:58 schreef Giggio het volgende:
Hup #TeamFloris![]()
![]()
(ben waarschijnlijk één van de weinige, maar ben en blijf groot fan van dit kereltje)
ik hoop tot einde deze cyclus en dat hij met de ton naar huis mag gaanquote:Op woensdag 23 oktober 2024 13:18 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Geniet er dan van zolang het kan….
Serena en hij kapot daarvan ook gelijk opgejorist.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 13:22 schreef Giggio het volgende:
[..]
ik hoop tot einde deze cyclus en dat hij met de ton naar huis mag gaan![]()
![]()
![]()
Wordt hij tegen Albert dan... en ik gok dat Albert de meeste codes krijgt...quote:Op woensdag 23 oktober 2024 13:22 schreef Giggio het volgende:
[..]
ik hoop tot einde deze cyclus en dat hij met de ton naar huis mag gaan![]()
![]()
![]()
Moeten ze eerst de shoot out winnenquote:Op woensdag 23 oktober 2024 14:50 schreef King_Merc het volgende:
[..]
Wordt hij tegen Albert dan... en ik gok dat Albert de meeste codes krijgt...
Ik snap niet zo goed waarom iemand nog kijkt als alles als bedrog en gescript wordt gezien, er is geen enkel bewijs van en er zijn al vele kandidaten naar huis. Je kan ook gewoon een programma kijken omdat het leuk is zonder dat wantrouwen.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 15:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
Moeten ze eerst de shoot out winnen
En dan degene met de winnende code zijn
Tis maar net wat de FEBO bedenkt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |