Toch wel handig je even in te lezen voor je er aan begint..quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 21:02 schreef Managarm het volgende:
Goh, pure potgrond in je moestuin. Dat houdt niet echt water vast.
Dat heeft ze gedaan, de tarotkaarten zeiden dat het goed was.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 21:05 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Toch wel handig je even in te lezen voor je er aan begint..
quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 21:06 schreef Managarm het volgende:
[..]
Dat heeft ze gedaan, de tarotkaarten zeiden dat het goed was.
Ik heb nog nooit tarotkaarten aan landbouw zien doen eigenlijk.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 21:06 schreef Managarm het volgende:
[..]
Dat heeft ze gedaan, de tarotkaarten zeiden dat het goed was.
No way in hell dat ik dat ooit ga doenquote:
De stoom zal maar per ongeluk te warm zijnquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 21:10 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
No way in hell dat ik dat ooit ga doen
quote:Adriaan en Barbara vertrekken met hun dochtertje naar Spanje. Ze zijn van plan retraites te organiseren met yogalessen en vegan maaltijden te verzorgen. Het stel wil snel beginnen, maar de vergunningen zijn nog niet geregeld.
quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 21:13 schreef derLudolf het volgende:
[..]
De stoom zal maar per ongeluk te warm zijn
Hier lopen er zoveel rond, er zijn hier achterlijk veel alternatievelingen in de buurt. Covid heeft echt een complete volksverhuizing van alternatievelingen veroorzaakt.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 21:19 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Zijn kapsel heeft zo wat weg van een genetisch gemanipuleerde ananas.
Is menselijke mest eigenlijk wel zo geschikt voor grondverrijking? Ik heb er nooit van gehoord dat men in historisch perspectief ooit de eigen uitwerpselen daarvoor gebruikte, mest kwam van het vee.quote:
Twee jaar laten liggen, daarna kan het geen kwaad meer. Het zijn vegans, dus niet veel verschil met vee toch?quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 21:22 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Is menselijke mest eigenlijk wel zo geschikt voor grondverrijking? Ik heb er nooit van gehoord dat men in historisch perspectief ooit de eigen uitwerpselen daarvoor gebruikte, mest kwam van het vee.
eigen poep en plas is prima , zeker zo goed als van een dierquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 21:22 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Is menselijke mest eigenlijk wel zo geschikt voor grondverrijking? Ik heb er nooit van gehoord dat men in historisch perspectief ooit de eigen uitwerpselen daarvoor gebruikte, mest kwam van het vee.
Dat is het niet zonder meer. Zeker niet als betreffende mensen vlees eten.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 21:24 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
eigen poep en plas is prima , zeker zo goed als van een dier
gebrek aan (grond) water dat is het probleem
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |