Oh ja okequote:Op woensdag 23 oktober 2024 21:16 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Dus dan is het warme bad idee weg.
Mag niet van GGMMquote:Op woensdag 23 oktober 2024 21:15 schreef Wotte het volgende:
Kan @:DombohetOlifantje1 niet zijn eigen topic krijgen voor goktips?
Ik werd afgeleid door een gokkast deze keer helaas.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 21:15 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Benieuwd of onze @:Wotte geluisterd heeft
Mwa zal wel de middenmoot Eredivisie behandeling worden . Makkelijk een paar goals maken en dan de rest van de wedstrijd geen energie meer aan verspillen.quote:
Oeh ja dat is nog pijnlijker, ik teken ervoor.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 21:17 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Mwa zal wel de middenmoot Eredivisie behandeling worden . Makkelijk een paar goals maken en dan de rest van de wedstrijd geen energie meer aan verspillen.
Nee alleen kutgrapjesquote:Op woensdag 23 oktober 2024 21:17 schreef Immerdebestebob het volgende:
Iemand nog leuke woordgrapjes?
Zie post #243 voor een hilarische bijdragequote:Op woensdag 23 oktober 2024 21:17 schreef Immerdebestebob het volgende:
Iemand nog leuke woordgrapjes?
Echt een vreselijke dissonant in je spel. Maar loopt dan eens in de drie wedstrijden tegen een bal aan en mag weer blijven staan. Weg ermee.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 21:17 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Paixao denkt: het staat 0-1, dus ik kan mijn eigen weg gaan.
Gooi hem uit de trojka.
Het slechtste Ajax deze eeuw speelde gewoon 1-1 gelijk tegen PSV.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 21:17 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Mwa zal wel de middenmoot Eredivisie behandeling worden . Makkelijk een paar goals maken en dan de rest van de wedstrijd geen energie meer aan verspillen.
Da's geen beste.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 21:18 schreef ISVV het volgende:
[..]
Zie post #243 voor een hilarische bijdrage
Mijn expertise is alleen wel Feyenoord.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 21:17 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik vertrouw je blind nu dat begrijp je ook wel. We moeten het straks even over Ajax hebben.
Maar ik zie dit Ajax niet de pot dichtgooien wat ze toen wel deden.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 21:18 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Het slechtste Ajax deze eeuw speelde gewoon 1-1 gelijk tegen PSV.
Dankjequote:
Geld stinkt niet.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 21:19 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Mijn expertise is alleen wel Feyenoord.
Hoezo? Dit Ajax zakt ook bij fasen gewoon in 5-4-1 in.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 21:20 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Maar ik zie dit Ajax niet de pot dichtgooien wat ze toen wel deden.
Oke bedankt voor de update!quote:Op woensdag 23 oktober 2024 21:21 schreef Ambrosius het volgende:
1-1 Kane, nu echt en zwaar verdiend.
Bij balverlies zou ik niet bij fasen noemen maar ieder zijn ding.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 21:21 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Hoezo? Dit Ajax zakt ook bij fasen gewoon in 5-4-1 in.
Dan is de uitvoering soms bij vlagen droevig . Verschil in kwaliteit blijft ook trouwens aardig groot.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 21:21 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Hoezo? Dit Ajax zakt ook bij fasen gewoon in 5-4-1 in.
Oh, dat sowieso. Maar toestanden als Feyenoord-thuis/uit zie ik niet snel gebeuren.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 21:23 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Dan is de uitvoering soms bij vlagen droevig . Verschil in kwaliteit blijft ook trouwens aardig groot.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |