Papendalquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 19:03 schreef Immerdebestebob het volgende:
Weten jullie waar de P van P Diddy voor staat?
Ik neem je dit persoonlijk kwalijk:quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:37 schreef hhh38 het volgende:
Ik ben nog een tijdje mystery guest geweest voor de Smullers, hygiëne was niet geweldig maar het boeide me niet genoeg om er goed op te letten.
quote:Op zondag 25 augustus 2024 11:09 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik had een tijdje terug vrij veel haast voor de trein maar best honger, dus ik trok zo’n burger uit de muur bij de Smullers
Daar was toen al een hap van genomen
Ik ga dus nooit meer naar de Smullers
Exact. En in Amerika kan je een willekeurige McDonalds tegenkomen die voor het laatst op hygiëne gecontroleerd werd toen Immers nog in Feyenoord-shirt karatetrappen maakte naar keepers. Dat geldt voor al die fastfood troep trouwens, mijn ervaring met een Wendy’s was vreselijk en erger dan het smerigste streetfoodkraampje in een derde wereld land.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:30 schreef Remco het volgende:
Qua hygiene staat McDonald's echt bovenaan in Nederland daar durf ik mijn hand voor in het vuur te steken. Jarenlang gewerkt en de interne(ingeschakelde) controles waren vele malen strenger dan die van de VWA. Tuurlijk ben je afhankelijk van 16 jarige jongeren met hun eerste bijbaantje maar met de processen die er liggen kun je onmogelijk ziek worden van McDonald's eten.
Daarnaast is een BigMac vele malen gezonder dan een random frikadel broodje of saucijzenbroodje van de supermarkt.
quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 23:30 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik neem je dit persoonlijk kwalijk:
[..]
McDonald’s staat letterlijk in de OPquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 18:04 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik heb al veel vreemde discussies gezien in WLR, maar we zijn nu dus met elkaar aan het bespreken dat je van die chemische kankerzooi van de McDonalds in ieder geval geen voedselvergiftiging krijgt. Nee, top.
Het Trumpeffectquote:Op woensdag 23 oktober 2024 07:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
Toeval of niet
Dode en tientallen zieken in de VS door E. coli-uitbraak McDonald's
In de VS is iemand overleden en zijn tientallen anderen ziek geworden na een E. coli-uitbraak die wordt gelinkt aan McDonald's. Het gaat om ten minste 49 gevallen, verspreid over tien staten. Dat meldt het CDC, het Amerikaanse equivalent van het RIVM.
Hardop gelachen.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:30 schreef Remco het volgende:
Qua hygiene staat McDonald's echt bovenaan in Nederland daar durf ik mijn hand voor in het vuur te steken. Jarenlang gewerkt en de interne(ingeschakelde) controles waren vele malen strenger dan die van de VWA. Tuurlijk ben je afhankelijk van 16 jarige jongeren met hun eerste bijbaantje maar met de processen die er liggen kun je onmogelijk ziek worden van McDonald's eten.
Daarnaast is een BigMac vele malen gezonder dan een random frikadel broodje of saucijzenbroodje van de supermarkt.
VVDEDquote:Op woensdag 23 oktober 2024 10:15 schreef VoMy het volgende:
Loopjongen van het grote geld Klaas Knot wil graag dat de nooit werkende bovenklasse hun gratis geërfde geld rendabeler kan inzetten bij het uitbuiten van huurders via de woningnood. Wat een neo-liberale lul is het ook.
Ik vind dat niet een trend maar meer iets van alle tijden. Bij vlaagjes kritiek is het simpele afweer om te zeggen ‘ja maar jij’ of ‘ja maar zij’, lekker aan verantwoordelijkheid ontsnappen. In sommige gevallen is dit terecht, wanneer beroemdheden zich uitspreken over andermans privilege kan dat beschadigend zijn voor het algemene punt (ik kijk naar jou, Memphis). Maar meestal is het een flauwe tactiek om de inhoud te omzeilen.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 14:39 schreef Alaphilippe_ het volgende:
,,Onder domme mensen is het mode geworden om iedere beroemdheid die zich wél uitspreekt over een maatschappelijk thema, oeverloos om de oren te slaan met whataboutisms.’’
https://www.ad.nl/nederla(...)tegen-fifa~a9a3e7b0/
Ik ben het de laatste tijd vaak eens met Sjoerd Mossou.
Ik denk dat ze daar ook niet heel blij mee is maar ja, als ze klaagt gaat City niet zeggen ‘ja we stoppen met oliegeld want Miedema vindt het niet leuk!’. Wat dat betreft moet je ook een beetje pragmatisch zijn. Het is heel idealistisch om dan te weigeren bij City te spelen maar aan het eind van de dag verandert er dan weinig.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 17:23 schreef maxi-mus het volgende:
Dat uitgerekend meisje Miedema van City erover gaat klagen is toch ook enorm hypocriet?
Dan kun je wel weer het uitgekauwde WhAtAbOUtism roepen maar dat meisje krijgt haar centen van een Sjeik en loopt met Etihad op het shirt.
Ze had niet naar City hoeven gedaan als dit haar zo aan het hart greep, er zijn genoeg andere opties. Typisch een voorbeeld van links lullen rechts vullen.Alsof een club kopen en runnen niet een vorm van sportswashing is. (lol) Als ze in de voorbereiding naar die vaatdoeken moet voor een potje voetbal gaat ze ook gewoon braaf mee.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 17:36 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik denk dat ze daar ook niet heel blij mee is maar ja, als ze klaagt gaat City niet zeggen ‘ja we stoppen met oliegeld want Miedema vindt het niet leuk!’. Wat dat betreft moet je ook een beetje pragmatisch zijn. Het is heel idealistisch om dan te weigeren bij City te spelen maar aan het eind van de dag verandert er dan weinig.
Dat ze dan wel de grens trekt bij een vrouwenWK in Saudi-Arabië omdat ze daar wellicht wel invloed op heeft begrijp ik wel. En op de schaal van morele corruptheid vind ik een topclub gefinancieerd door oliegeld een stuk minder belachelijk dan een WK vrouwenvoetbal in Saudi-Arabië (lol)
Ja het is allemaal weinig idealistisch hoor, links lullen rechts vullen doet iedere voetballer wel, maar uiteindelijk heb ik toch liever dat ze zich hier tegen uitspreekt dan helemaal niks doet. Je moet ook een beetje pragmatisch zijn. Als individueel persoon doe je uiteindelijk maar weinig tegen alle onrecht in de wereld.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 17:58 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ze had niet naar City hoeven gedaan als dit haar zo aan het hart greep, er zijn genoeg andere opties. Typisch een voorbeeld van links lullen rechts vullen.Alsof een club kopen en runnen niet een vorm van sportswashing is. (lol) Als ze in de voorbereiding naar die vaatdoeken moet voor een potje voetbal gaat ze ook gewoon braaf mee.
Afgehandeld.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 23:51 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
McDonald’s staat letterlijk in de OP
Hij staat op repeat, Bob. Ik moest even wennen aan het feit dat ze uit hun memefase gegroeid zijn en nu daadwerkelijk muziek maken, maar hij is gruwelijk.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 18:33 schreef Immerdebestebob het volgende:
De nieuwe Hang Youth is fenomenaal. Hebben jullie hem al beluisterd en hoe beoordelen jullie hem?
Ik neem aan dat je volledig achter Genocide staat?quote:Op woensdag 23 oktober 2024 18:35 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Hij staat op repeat, Bob. Ik moest even wennen aan het feit dat ze uit hun memefase gegroeid zijn en nu daadwerkelijk muziek maken, maar hij is gruwelijk.
Als ik FOK! lees hebben mensen niet alleen vrede met genocide, ze worden er zelfs botergeil van.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 18:37 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je volledig achter Genocide staat?
Plaat is geproduceerd door Thomas Azier, dat vond ik wel een geestig feitje. Net als het feit dat de sax in Vuilnisbak doodleuk van Candy Dulfer is, want Candy heeft ook een hekel aan Geert Wilders.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 18:40 schreef Immerdebestebob het volgende:
Buiten de teksten zijn de deuntjes ook echt gruwelijk.
Ach, Nattekar.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 19:09 schreef franklop het volgende:
DjVero in F1 / [F1-Feedback]
Leuk om vanaf hier eens te lezen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |