Ik weet niet wat die minimale eisen omvatten, maar enige vorm van smaak anders dan plastic valt er in ieder geval niet onder. Misschien 'het bevat calorieën en je gaat er niet direct dood aan'? Meer kan ik er niet van maken.quote:Op maandag 21 oktober 2024 22:36 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nee joh. Het is prima gemaksvoedsel. Zo geoptimaliseerd middelmatig als mogelijk. Voldoet aan alle minimale eisen en nergens overstijgt het en dat is precies de bedoeling (in de EU dan, in de VS heb je serieus smerige restaurants).
Vergeleken zaken waar het echt verkeerd gaat (Chicken Spot, Domino’s en Subway om er enkelen te noemen) is McDonalds een lieverdje.
Ik heb het hier meer over hygiëne, een gezond bakproces en ‘kwaliteit’ van de ingrediënten. McDonalds voldoet op zijn minst aan alle minimale normen. De groentes van de Subway liggen daar weken te rotten en op de pizza’machines’ van Domino’s liggen biervlekken van de borrels. Chicken Spot is helemaal een ramp, oud frituurvetaids. En dan heb ik het nog niet over particuliere snackbars en turken waar het helemaal mis gaat.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 11:44 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ik weet niet wat die minimale eisen omvatten, maar enige vorm van smaak anders dan plastic valt er in ieder geval niet onder. Misschien 'het bevat calorieën en je gaat er niet direct dood aan'? Meer kan ik er niet van maken.
Domino's is geen al te beste pizza, maar het smaakt in ieder geval nog in de verte naar pizza. Zelfde geldt voor Subway en sandwiches. Maar McDonald's lijkt niet eens op echt eten, in tegenstelling tot bijvoorbeeld een Burger King. (Chicken Spot ken ik niet)
Dat laatste durf ik ook te betwijfelen. Ik zal de onsmakelijke details besparen, maar de laatste drie keer dat ik bij de McDonald's heb gegeten voelde mijn buik niet helemaal oké de volgende dag. Ik geloof er niets van dat dat toeval is. En dan heb ik het nog niet eens over cholesterol, obesitas, diabetes en dat soort ellende.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 12:26 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik heb het hier meer over hygiëne, een gezond bakproces en ‘kwaliteit’ van de ingrediënten. McDonalds voldoet op zijn minst aan alle minimale normen. De groentes van de Subway liggen daar weken te rotten en op de pizza’machines’ van Domino’s liggen biervlekken van de borrels. Chicken Spot is helemaal een ramp, oud frituurvetaids. En dan heb ik het nog niet over particuliere snackbars en turken waar het helemaal mis gaat.
McDonalds is saai, maar best oké en je wordt er niet ziek van.
Wat een bijzondere anekdote.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:37 schreef hhh38 het volgende:
Ik ben nog een tijdje mystery guest geweest voor de Smullers, hygiëne was niet geweldig maar het boeide me niet genoeg om er goed op te letten.
Mensen zijn pro-Diddy? Of speculeren teveel wie meedeed? Hoe erg kan het zijn?quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 18:06 schreef Steven184 het volgende:
Ik heb de fout gemaakt om social media te zoeken op de Diddy case. De wereld is compleet kapot.
Associatie hel.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 18:10 schreef VoMy het volgende:
[..]
Mensen zijn pro-Diddy? Of speculeren teveel wie meedeed? Hoe erg kan het zijn?
Dan is de vraag; kwam je daar na een avondje stappenquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 18:12 schreef Pino112 het volgende:
Sinds ik geen vlees meer eet nooit ziek geworden van een fastfoodketen.
Daarvoor wel, kotsend in de auto na de Burgerking is geen pretje.
Nee, was op de terugweg vanaf Schiphol.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 18:36 schreef franklop het volgende:
[..]
Dan is de vraag; kwam je daar na een avondje stappen
Was dat begin 2020 na een trip uit China?quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 18:38 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Nee, was op de terugweg vanaf Schiphol.
Ben nog nooit buiten Europa geweestquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 18:42 schreef franklop het volgende:
[..]
Was dat begin 2020 na een trip uit China?
Dit is niet leuk.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 18:57 schreef FlippingCoin het volgende:
were taking the hobbits to isengard
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |