Oh, daar is onze Eagles89 tegenwoordig verzeild geraakt, zie ikquote:Op maandag 21 oktober 2024 08:06 schreef Frozen-assassin het volgende:
Je maakt namelijk de klassieke fout dat McDonalds in Amerika te vergelijken is met de McDonalds in Europa. Het is totaal verschillend. Ik heb er namelijk wél gewoond, en iedereen die er een tijdje is geweest of gewoond weet dat de McDonalds in Amerika een michelin ster heeft vergeleken met de Europese variant.
Ik kan me voorstellen dat de McDonalds in de VS net iets minder smerig is dan hier. Smeriger kan ook namelijk niet.quote:Op maandag 21 oktober 2024 08:06 schreef Frozen-assassin het volgende:
Je maakt namelijk de klassieke fout dat McDonalds in Amerika te vergelijken is met de McDonalds in Europa. Het is totaal verschillend. Ik heb er namelijk wél gewoond, en iedereen die er een tijdje is geweest of gewoond weet dat de McDonalds in Amerika een michelin ster heeft vergeleken met de Europese variant.
Nee, dit kan niet.quote:Op maandag 21 oktober 2024 12:40 schreef maxi-mus het volgende:
Ik vind Mc Donalds op zijn tijd eigenlijk best lekker.
Mijn maaginhoud bevindt zich momenteel niet meer in mijn maag.quote:
Eagles89quote:Op maandag 21 oktober 2024 15:41 schreef VoMy het volgende:
Pas na dood van hun geïsoleerde zoon Mats (25) ontdekten ouders zijn geheime leven online
“We geloofden sterk dat hij eenzaam was, dat hij geen vrienden had”, vertelt vader Robert aan de Britse krant ‘The Independent’. Hij was totaal geïsoleerd, dachten ze. “Ons grootste verdriet was dat Mats in zijn leven geen vriendschappen en liefde zou kunnen ervaren, geen verschil zou kunnen maken in het leven van anderen”, klinkt het in de documentaire. Ze bleken fout.
...
Bleek dat Mats online de alternatieve identiteit had van Ibelin Redmoore, een gespierde edelman en monsterdoder, die over de jaren heen in de online game bekendheid had vergaard om zijn detectivewerk en aangename persoonlijkheid vol mededogen en empathie. Mats bleek véél digitale vrienden te hebben gemaakt in Azeroth, de fictieve planeet waar ‘World of Warcraft’ zich afspeelt. Er was zelfs plaats geweest voor romantische connecties.![]()
Wiens ouders gaan erachter komen dat hun sterk geïsoleerde kind stiekem een FOK-account had waar hij/zij nog steeds een totale idioot bleek te zijn?!
@Mani89quote:Op maandag 21 oktober 2024 15:41 schreef VoMy het volgende:
Pas na dood van hun geïsoleerde zoon Mats (25) ontdekten ouders zijn geheime leven online
“We geloofden sterk dat hij eenzaam was, dat hij geen vrienden had”, vertelt vader Robert aan de Britse krant ‘The Independent’. Hij was totaal geïsoleerd, dachten ze. “Ons grootste verdriet was dat Mats in zijn leven geen vriendschappen en liefde zou kunnen ervaren, geen verschil zou kunnen maken in het leven van anderen”, klinkt het in de documentaire. Ze bleken fout.
...
Bleek dat Mats online de alternatieve identiteit had van Ibelin Redmoore, een gespierde edelman en monsterdoder, die over de jaren heen in de online game bekendheid had vergaard om zijn detectivewerk en aangename persoonlijkheid vol mededogen en empathie. Mats bleek véél digitale vrienden te hebben gemaakt in Azeroth, de fictieve planeet waar ‘World of Warcraft’ zich afspeelt. Er was zelfs plaats geweest voor romantische connecties.![]()
Wiens ouders gaan erachter komen dat hun sterk geïsoleerde kind stiekem een FOK-account had waar hij/zij nog steeds een totale idioot bleek te zijn?!
Dat zou geen nieuws zijn voor mijn pappie en mammie.quote:
Ik heb ooit al eens een foto van Poepz0r gezien en hij lijkt op een stereotype gamer.quote:Op maandag 21 oktober 2024 17:59 schreef Immerdebestebob het volgende:
Het verbaasde me dat Poepz0r niet Toon Greebe was.
Die users in de reeks nemen het ook allemaal veel te serieus zag ik laatst. Hele epistels joh,de OP's van RR zijn er niks bij.quote:Op maandag 21 oktober 2024 18:48 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb ooit al eens een foto van Poepz0r gezien en hij lijkt op een stereotype gamer.
Overigens begin ik ontzettend Joost Klein moe te worden. Kunnen we niet een ander krijgen? @:momo
Nu pas?quote:Op maandag 21 oktober 2024 18:48 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb ooit al eens een foto van Poepz0r gezien en hij lijkt op een stereotype gamer.
Overigens begin ik ontzettend Joost Klein moe te worden. Kunnen we niet een ander krijgen? @:momo
Poepz0r is een voormalig youtube- en twitch-fenomeen.quote:Op maandag 21 oktober 2024 18:48 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik ben nu erg benieuwd.quote:Op maandag 21 oktober 2024 22:05 schreef wimderon het volgende:
[..]
Poepz0r is een voormalig youtube- en twitch-fenomeen.
Ik schrik ervan hoe vaak ik het de laatste tijd met je eens ben. Prima artiest, goed liedje, ten onrechte gediskwalificeerd, maar ook compleet aandachtsgestoord en heel irritant. Dit hoeven we echt geen tweede keer.quote:Op maandag 21 oktober 2024 18:48 schreef maxi-mus het volgende:l
Nee joh. Het is prima gemaksvoedsel. Zo geoptimaliseerd middelmatig als mogelijk. Voldoet aan alle minimale eisen en nergens overstijgt het en dat is precies de bedoeling (in de EU dan, in de VS heb je serieus smerige restaurants).quote:Op maandag 21 oktober 2024 10:39 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ik kan me voorstellen dat de McDonalds in de VS net iets minder smerig is dan hier. Smeriger kan ook namelijk niet.
Zelfs naar de maatstaven van fastfood is het echt een verschrikking.
Boh boh boh, stukje autisme.quote:Op maandag 21 oktober 2024 22:22 schreef wimderon het volgende:
[..]
Kanaaltjes met gamingvideos zijn leeggehaald helaasch.
Gelukkig zweeft er nog wat rond!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |