quote:
holy fuck hoe duur zijn die dingen tegenwoordig?????quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 18:17 schreef Hiddendoe het volgende:
Dat wordt afzien dan, volgens mij zijn de goedkoopste pall mall sigaretten (20stuks) van iets meer dan 17 euro.
17,20 euro of 17,50 euro zoiets ongeveer. Misschien dat Shell ook van die wegwerpsigaretten heeft. Die kosten tussen de 7 en 8 euro.
Dan haal je toch eten en rook je een dag niet.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 18:10 schreef jigggy het volgende:
Weet iemand welke dat zijn ? Morgen komt salaris maar heb nog maar 16 eu op lopende en wil graag nog avondeten
*sigaretten
Meeste rokers wel, waaronder ik!quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 19:19 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Dan haal je toch eten en rook je een dag niet.
Je bent toch niet verslaafd?
Nee.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 18:17 schreef Hiddendoe het volgende:
Dat wordt afzien dan, volgens mij zijn de goedkoopste pall mall sigaretten (20stuks) van iets meer dan 17 euro.
Tuutje Shag ¤24-26quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 19:19 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
holy fuck hoe duur zijn die dingen tegenwoordig?????
Dit verbaast niemand.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 19:26 schreef Bezsen het volgende:
[..]
TS heeft een geschiedenis van gokschulden.
Gevalletje BKR-notering.
https://www.versbeton.nl/(...)-van-rotterdam-west/quote:Wie zijn de peukjesrapers van Rotterdam West?
Giovanni Burke ziet steeds vaker hoe mensen weggeworpen jointjes van straat rapen, en gaat op zoek naar waarom zij dit doen. ‘Bukshag’ blijkt een bekend fenomeen waar instanties weinig grip op hebben.
Oefquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 19:26 schreef Bezsen het volgende:
[..]
TS heeft een geschiedenis van gokschulden.
Gevalletje BKR-notering.
Hoe kom jij hier in godsnaam bij? Marlboro Gold 20 stuks is 12,50 euro.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 18:17 schreef Hiddendoe het volgende:
17,20 euro of 17,50 euro zoiets ongeveer. Misschien dat Shell ook van die wegwerpsigaretten heeft. Die kosten tussen de 7 en 8 euro.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |