SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar SeptemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik kan niet wachtenquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
Thuis na een redelijk drukke namiddag.
Gelukkig kon ik ergens rustig werken.Werewolf
Papa 15/11/1950- 29/08/2025![]()
Nu lekker rustig aan?quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:18 schreef Pinnenmutske het volgende:
Thuis na een redelijk drukke namiddag.
Gelukkig kon ik ergens rustig werken.![]()
![]()
EN de mijne ....quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:37 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh, mijn uitnodiging is weer eens zoekt geraakt![]()
Iedereen is uitgenodigdquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:37 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh, mijn uitnodiging is weer eens zoekt geraakt![]()
![]()
Volgende keer goed opbergenquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:37 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh, mijn uitnodiging is weer eens zoekt geraakt
Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Nee, al bij de post, niet in de rommelberg in mn huis, daar weet ik bijna altijd alles wel in terug te vindenquote:
Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Ik leg de brieven altijd in de la en na een tijdje doe ik het in een mapquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:38 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nee, al bij de post, niet in de rommelberg in mn huis, daar weet ik bijna altijd alles wel in terug te vindenMaak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Ja ik heb die van Amy ontvangenquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:40 schreef Lovely het volgende:
[..]
Verkeerde adres verstuurd denk ik dan..![]()
![]()
Fffffiiiiiieeeeeeeeppppppppppquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:41 schreef MizzezAmy het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben er klaar voor! Met de roltong!![]()
Volgende keer toch maar met een rsvp werken en de mensen die niet reageren even nabellenquote:
RSVP for the winquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:43 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Volgende keer toch maar met een rsvp werken en de mensen die niet reageren even nabellen![]()
![]()
Dat is wel een hele goede tipquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:43 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Volgende keer toch maar met een rsvp werken en de mensen die niet reageren even nabellen
Zo kan wel zitten in metro. Scheelt wel dat het beginpunt isUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Nu lekker ruften, dan komt er niemand naast je zittenquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:49 schreef hemarookworst het volgende:
Zo kan wel zitten in metro. Scheelt wel dat het beginpunt is![]()
![]()
Vergeet niet om een tas oid op de andere stoel te leggen. Zo hoort dat.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:49 schreef hemarookworst het volgende:
Zo kan wel zitten in metro. Scheelt wel dat het beginpunt isOp dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
Zit al naast iemand, zo rustig.is het ook weer nietquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:51 schreef JustinK het volgende:
[..]
Nu lekker ruften, dan komt er niemand naast je zittenUw ADH vitamine Worst
Ow jammer, mischien kan je diegene nog wegjagenquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:52 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Zit al naast iemand, zo rustig.is het ook weer niet![]()
![]()
Ik ben leeg helaasquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:52 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ow jammer, mischien kan je diegene nog wegjagenUw ADH vitamine Worst
Nope, zit in vergadering, even pauze nu.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 16:51 schreef Fogel het volgende:
[..]
Sta je ook in de wasstraat met je auto?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Hihiquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:53 schreef hemarookworst het volgende:
Het is bijna een liveblog a la kree![]()
Had beter stuk vroeger van kantoor vertrekken of stuk laterUw ADH vitamine Worst
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Leuk speeltje heb je gekochtquote:
Die motor ziet er ook wel leuk uit trouwensUw ADH vitamine Worst
Ik las 'spleetje'quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 18:22 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Leuk speeltje heb je gekocht
Die motor ziet er ook wel leuk uit trouwens![]()
![]()
Knalfuif!quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 18:33 schreef JustinK het volgende:
[..]
Het is pas feest als SCHOTIE is geweest
quote:
Als die maar niet afgerangeerd wordt....quote:
Zit je ineens in het donker op Watergraafsmeer....Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Haha 2 ninja edits!quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 18:39 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Als die maar niet afgerangeerd wordt....
Zit je ineens in het donker op Watergraafsmeer....Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Ja hellup kom mij reddenquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 18:39 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Als die maar niet afgerangeerd wordt....
Zit je ineens in het donker op Watergraafsmeer....Uw ADH vitamine Worst
Ja ik wist even niet hoe je gerangeerd schreef. Ik ben wat vermoeid.quote:
Jullie zien ook alles hè
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Wel op de link in mijn quotequote:Op dinsdag 22 oktober 2024 18:43 schreef devzero het volgende:
[..]
En direct linken gaat ook niet echt goed![]()
![]()
En dan is er een stroomstoring....quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Nog wel. En hopelijk werkt onze site-license over 9 dagen nog steeds. Maar met bureaucraten weet je maar nooitquote:![]()
Iig niet als afgereageerdquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 18:43 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja ik wist even niet hoe je gerangeerd schreef. Ik ben wat vermoeid.
Jullie zien ook alles hè
Maar je hebt vast had gewerkt, dat is een goed excuus
Jazeker, hard gewerkt, vind ik wel.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 18:45 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Iig niet als afgereageerd
Maar je hebt vast had gewerkt, dat is een goed excuus
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ja dat wel, maar was benieuwd naar de tekst en de reactiesquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 18:44 schreef maily het volgende:
[..]
Ik ook niet.
Je kunt toch gewoon de foto zien?
Lag er maar sneeuwquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 18:46 schreef JustinK het volgende:
[..]
Wat een verschil he Groningen met Zuiderlijk Nederland
In het noorden is het altijd kouderquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 18:46 schreef JustinK het volgende:
[..]
Wat een verschil he Groningen met Zuiderlijk Nederland
View post aanklikkenquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 18:46 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja dat wel, maar was benieuwd naar de tekst en de reactiesMaak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
were taking the hobbits to isengardI think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel![]()
Vandaag wel heerlijk zonnig en warmquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 18:47 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
In het noorden is het altijd kouderMaak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Nog even afwachtenquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja, best een mooie dag wel.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 18:48 schreef Lovely het volgende:
[..]
Vandaag wel heerlijk zonnig en warmAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Verder van de evenaarquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 18:47 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
In het noorden is het altijd kouder![]()
![]()
Flippingquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 18:47 schreef FlippingCoin het volgende:
were taking the hobbits to isengard![]()
![]()
Flipjenquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 18:47 schreef FlippingCoin het volgende:
were taking the hobbits to isengard![]()
![]()
Ik zal jou eens croppenquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 18:51 schreef devzero het volgende:
[..]
Mooie foto. Ik zou hem iets meer croppen zodat je oog naar die boot wordt geleid.
[ afbeelding ]![]()
![]()
quote:Godenquote:
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel![]()
Goed ideequote:Op dinsdag 22 oktober 2024 18:51 schreef devzero het volgende:
[..]
Mooie foto. Ik zou hem iets meer croppen zodat je oog naar die boot wordt geleid.
[ afbeelding ]Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Ik zie geen boot? 🧐quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 18:51 schreef devzero het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
BREAK SCOOIOOOOOP
Breaking: DTS dreigt te stoppen op FOK!
BREAK SCOOIOOOOOP
Breaking: DTS dreigt te stoppen op FOK!Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Ik hoop het voor je, ik vond matlab best handig. Mathematica nooit goed geleerd, later toen mn matlab licentie verlopen was nog even segment (gratis) en python gebruikt, maar had toch liever Matlab (maar ik gebruikte het eigenlijk alleen maar voor beeldanalyses)quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 18:44 schreef devzero het volgende:
[..]
Nog wel. En hopelijk werkt onze site-license over 9 dagen nog steeds. Maar met bureaucraten weet je maar nooitCause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Nu al?quote:
Das wel een beetje voortijdig.
Heb je daar vaker last van?
dez vrouwquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 19:05 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nu al?
Heb je daar vaker last van?
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Ja, dat lijkt me wel iets voor jouquote:
Ik zou er wel een bijpassend paar schoenen bij kopen
Wel fijn, toch? Dan kunnen alle betrokken partijen op tijd naar bed.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 19:05 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nu al?
Heb je daar vaker last van?Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
niet die extensie doenquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 19:10 schreef devzero het volgende:
Raar. Ik kan weer posts van @:paul lezen. Misschien heb ik die extensie niet op deze browser zitten
Ja, ik dacht dat het een pier was, door de uitsteeksels, maar het kan ook een bootje zijnquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 19:06 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik nam aan dat het een bootje was, maar het kan ook een pier zijn
Dan zou het bootje vast zitten in de sneeuw, dus toch een pierquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 19:11 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, ik dacht dat het een pier was, door de uitsteeksels, maar het kan ook een bootje zijn![]()
![]()
Ja, dat lijkt mij ook wel eens fijnquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 19:10 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Wel fijn, toch? Dan kunnen alle betrokken partijen op tijd naar bed.![]()
Je bent zelf een pierquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 19:13 schreef devzero het volgende:
[..]
Dat noem ik een pierWe bedoelen het zelfde
Anders ga je maar door en door tot je vingertoppen schraal zijn?quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 19:13 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, dat lijkt mij ook wel eens fijn
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Jep, ik bedoelde ook aanlegsteiger met pierquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 19:13 schreef devzero het volgende:
[..]
Dat noem ik een pierWe bedoelen het zelfde
Doe niet zo gek. Gewoon totdat de accu leeg isquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 19:14 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Anders ga je maar door en door tot je vingertoppen schraal zijn?
Geen magic wand van Hitachi?quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 19:16 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Doe niet zo gek. Gewoon totdat de accu leeg isProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Dezelfde mensen die denken dat de weblog nog bestaat zekerquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 19:20 schreef Paul het volgende:
Mensen die op fok.nl doen dat ze DTS niet kennen![]()
jaquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 19:21 schreef devzero het volgende:
[..]
Dezelfde mensen die denken dat de weblog nog bestaat zeker
Hoezo heeft heel Wageningen geen pakketpunt voor Mondial dan?
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Héél Wageningen.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 19:23 schreef ieniminimuis het volgende:
Hoezo heeft heel Wageningen geen pakketpunt voor Mondial dan?
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Spuugt ‘ie ook?quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 19:23 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Helaas, die heb ik nietiig geen met netsnoer
[ afbeelding ]Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Dat ook niet echt. Het is gewoon niet echt nodig als het goed isquote:
Cause there is always a wrong to your right 🎶
Forum Opties Forumhop: Hop naar: