SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
- Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
- Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Tap tap tap
Nee joh je hebt van die luikjes dat als je kat gechipt is of zo'n bandje draagt dat alleen jouw kat gebruik kan maken van dat ding.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 16:46 schreef LTVDK het volgende: [..] Zitten straks ook alle katten van de buren binnen
![]()
quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 16:49 schreef CherryLips het volgende:
En anders timmert je eigen kat hem wel de tent uit.
Of dan heb ik er straks zo eentje die een allemans vriendje is, of juist zo'n schijterd die gelijk zelf naar buiten vluchtquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 16:49 schreef CherryLips het volgende:
En anders timmert je eigen kat hem wel de tent uit.
Even de heupomtrek testen.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 16:50 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Die vrouwen kunnen toch gewoon de deur opendoen?
Dierenarts is vooral duur ja. Voer ligt eraan hoe hoog je voor jezelf de eisen legt (ik zou zelf geen supermarktvoer halen) en kattengrind is wel cheap.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 16:50 schreef Karzai het volgende:
maja een kat kan ziek worden, en je moet wel weer de dierenarts kosten kunnen betalen, plus eten en kattengrint
quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 16:42 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb ook met zachte zool ja, maar die ik met harde heb zijn inmiddels versleten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze hebben echt een goede harde zool en zijn ook lekker warm.
Next Shoot heten ze.
Die andere vind ik in de winter echt veel lekkerder omdat ze heel hoog komen, beetje model zoals Uggs.It's weird being the same age as old people
☺smilies
Kosten zijn het probleem niet, meer de verantwoordelijkheidquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 16:50 schreef Karzai het volgende:
maja een kat kan ziek worden, en je moet wel weer de dierenarts kosten kunnen betalen, plus eten en kattengrint
Kan ik beter de sleutel van de achterdeur gevenquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 16:50 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Die vrouwen kunnen toch gewoon de deur opendoen?
Dat gaat vanzelf als je gehecht bent aan je poesjequote:Op dinsdag 22 oktober 2024 16:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kosten zijn het probleem niet, meer de verantwoordelijkheid
Ja daarom, daar raak ik veel te gehecht aanquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 16:53 schreef Xilia het volgende:
[..]
Dat gaat vanzelf als je gehecht bent aan je poesje
Voeren, kroelen, dierenarts.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 16:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kosten zijn het probleem niet, meer de verantwoordelijkheid
Basedquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 16:58 schreef Ama het volgende:
Tweede Kamer wil mopshond en naaktkat weren uit de woonkamer - https://nos.nl/l/2541725
Ze hoeft d'r kat niet door de versnipperaar te halen, maar ze kan geen nieuwe nemen als haar beestje er niet meer is.quote:
Dat eerste zeg ik ook niet maar dat laatste is inderdaad wel mijn punt.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze hoeft d'r kat niet door de versnipperaar te halen, maar ze kan geen nieuwe nemen als haar beestje er niet meer is.
Misschien is een fokverbod en een handelverbod plus handhaving daarop wel genoeg.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 16:58 schreef Ama het volgende:
Tweede Kamer wil mopshond en naaktkat weren uit de woonkamer - https://nos.nl/l/2541725
quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 16:58 schreef Ama het volgende:
quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 16:51 schreef Xilia het volgende:
[..]Thanks! Ik ga even zoekenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze hebben echt een goede harde zool en zijn ook lekker warm.
Next Shoot heten ze.
Die andere vind ik in de winter echt veel lekkerder omdat ze heel hoog komen, beetje model zoals Uggs.
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Zijn ook mooie beesten. Ik heb dat met de Akita....quote:
Je mag ook geen nieuwe dwerghamster meer nemen.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:03 schreef CherryLips het volgende:
Als ze maar geen teckels gaan verbieden.
Hoeft niemand te weten.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:05 schreef Ama het volgende:
[..]
Je mag ook geen nieuwe dwerghamster meer nemen.
dus in de bijkeuken mag wel?quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 16:58 schreef Ama het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Ga je vanavond live meekijken?quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:06 schreef CherryLips het volgende:
Schapendoesjes zijn ook leuk, maar dat haarZou het lekker kort houden.
quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:11 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Oh nee ik trek dat accent niet
Welke smaak/soort?quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:16 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik zit aan pizza van die Lie del
en natuurlijk de vervolgvraagquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:16 schreef Ama het volgende:
Dat zijn belangrijke details als iemand roept ik heb chips of ik eet pizza ofzo.
Met name dat pak koekjes zekerquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:22 schreef CherryLips het volgende:
Zo'n zin in de boodschappen van morgen.
quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:11 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Oh nee ik trek dat accent niet
Ik heb stiekem je gember gejatquote:
Awwwquote:
Moeilijk te geloven dat je alleen een pak koekjes als lekkers hebt besteld dan.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:22 schreef CherryLips het volgende:
Zo'n zin in de boodschappen van morgen.
M&M's voor in m'n Halloweenschaaltje.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:29 schreef Ama het volgende:
[..]
Moeilijk te geloven dat je alleen een pak koekjes als lekkers hebt besteld dan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tap tap tap
quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
M&M's voor in m'n Halloweenschaaltje.Oh die is wel leuk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Your beauty never ever scared me.
echt hequote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:29 schreef Ama het volgende:
[..]
Moeilijk te geloven dat je alleen een pak koekjes als lekkers hebt besteld dan.
Ja ik ook wel eigenlijk.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:37 schreef Karzai het volgende:
ik heb zoveel lekkers in huis dat ik niet weet waar ik moet beginnen
alleen maar andijvie en witlof voor de caafjes heurquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:37 schreef Ama het volgende:
[..]Wat hebben we toch veel vertrouwen in @:cherrylips
Ik mis de optie. Daar geef ik geen hele F#ck om.quote:
Dat zit er ook bijquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:38 schreef Karzai het volgende:
[..]
alleen maar andijvie en witlof voor de caafjes heur
Stemmen jijquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:44 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik mis de optie. Daar geef ik geen hele F#ck om.
Dat is niet de vraag.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:44 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
je kan je kop wel in het zand blijven steken maar het heeft wel degelijk impact op ons ook hoorquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:44 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Amerika is een machtig land ja.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:46 schreef Karzai het volgende:
[..]
je kan je kop wel in het zand blijven steken maar het heeft wel degelijk impact op ons ook hoor
maja wij mogen niet stemmen daar
Ik denk wel dat het heel erg spannend gaat worden. Als Trump net aan verliest gaat die natuurlijk weer huilen dat het fake is allemaal enz.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:54 schreef Karzai het volgende:
ik ben ook voor harris, dus ik hoop op een mirakeltje en dat ze wint van die oranje oempaloempa met een marmot op zijn hoofd
cola of sinas?quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Raam maar weer dicht gedaan. Ik vond het frisjes worden.
Oh cola zero vanille is lekker.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 18:07 schreef datismijnmening het volgende:
Ik heb een lolly en een cola zero vanille
Wij konden gisteren ook zo doorlopen. Vond ik wel relaxed want stond daar in een tshirt buiten haha.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 18:29 schreef Bomenverzameling het volgende:
Staat gewoon bijna niemand buiten. Valt me tegen, deuren gaan zo open...
En jullie gaan zo zwemmen en dan frietjes eten en dan word je thuisgebracht?quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 18:07 schreef datismijnmening het volgende:
Ik heb een lolly en een cola zero vanille
Echt?quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 18:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En jullie gaan zo zwemmen en dan frietjes eten en dan word je thuisgebracht?
Klootzakquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 18:47 schreef FlippingCoin het volgende:
were taking the hobbits to isengard
Ik sta nu wel lekker vooraan voor de eerste bandquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 18:31 schreef Ama het volgende:
[..]
Wij konden gisteren ook zo doorlopen. Vond ik wel relaxed want stond daar in een tshirt buiten haha.
Ik moest vandaag nog bezorgen in de Tolkien wijkquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 18:47 schreef FlippingCoin het volgende:
were taking the hobbits to isengard
What the actual fuck!quote:
Great successquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 18:49 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Nu zit dat nummer in mijn hoofd
Dat moet het lot geweest zijnquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 18:49 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik moest vandaag nog bezorgen in de Tolkien wijk
Ik kom daar best vaak de laatste tijd. Op zich wel leuk, maar het is wel even fietsen. Gelukkig wel sinds kort met een E-bike van het werk.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 18:53 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Dat moet het lot geweest zijn
Wel lekker weer vandaag om te fietsenquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 18:55 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik kom daar best vaak de laatste tijd. Op zich wel leuk, maar het is wel even fietsen. Gelukkig wel sinds kort met een E-bike van het werk.
zo 1 die regelmatig op de grond wordt gevondenquote:
quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 18:56 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Wel lekker weer vandaag om te fietsen
Pardon?quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 18:58 schreef Nizno het volgende:
[..]
zo 1 die regelmatig op de grond wordt gevonden
ja onder de voet gelopen en smerig ookquote:
Rare praat juffiequote:Op dinsdag 22 oktober 2024 19:00 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja onder de voet gelopen en smerig ook
Ook wel eens smoezelig verdwaald onderin een tasquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 19:00 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja onder de voet gelopen en smerig ook
Hallo amagodquote:
smoezelig inderdaad dat was het woord dat ik zochtquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 19:02 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ook wel eens smoezelig verdwaald onderin een tas
Hallo dimm met je mooie pielemuisquote:
Vanaf januari moeten we allemaal 5 uur per week meer gaan werken dankzij Trump.quote:
Misschien is hij dat straks ook.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 19:04 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja maar ik ben geïntegreerd
mwa... volgens mij is het meer als... je wordt getolereerdquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 19:04 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja maar ik ben geïntegreerd
Noem je me nou een Marokkaan?quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 19:05 schreef Nizno het volgende:
[..]
mwa... volgens mij is het meer als... je wordt getolereerd
nee een stukje mos in het grote grasveldquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 19:06 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Noem je me nou een Marokkaan?
gohquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 19:09 schreef UitStraling het volgende:
Je hebt hier mensen met psychiatrische afwijkingen en mensen zonder en degenen met denken dat degenen zonder het hebben, fascinerend muchos grandes is dat.
... Aldus een zeker iemand die hier continu met diagnoses strooit.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 19:09 schreef UitStraling het volgende:
Je hebt hier mensen met psychiatrische afwijkingen en mensen zonder en degenen met denken dat degenen zonder het hebben, fascinerend muchos grandes is dat.
volgens mij snap je het zelf ook allemaal niet meer zo goedquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 19:09 schreef UitStraling het volgende:
Team psychaitrische afwijkingen ben ik.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 19:09 schreef UitStraling het volgende:
heeft hij het ooit gesnapt?quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 19:16 schreef Karzai het volgende:
[..]
volgens mij snap je het zelf ook allemaal niet meer zo goed
Heb je je Ingress date?quote:
Farm. Nee geen afspraakje. Ontmoeting.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 19:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb je je Ingress date?
Of ja geen date, dat kan natuurlijk niet, gewoon een afspraakje, of eehm een ontmoeting
Gewoon lekker jezelf zijn daarquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 19:24 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Farm. Nee geen afspraakje. Ontmoeting.
De bel-ingresser komt ook ja.
Ooooooeeehhquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 19:24 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat ga ik gewoon proberen inderdaad. Maar ja de zenuwen moet ik even doorheen. Als ik daar zit met een wijntje zal het wel weer overgaan.quote:
komt goed, veel plezier en gewoon jezelf zijnquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 19:26 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat ga ik gewoon proberen inderdaad. Maar ja de zenuwen moet ik even doorheen. Als ik daar zit met een wijntje zal het wel weer overgaan.
Thanks!
quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 19:09 schreef UitStraling het volgende:
Veel plezierquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 19:24 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hmm wraps, dat heb ik al lang niet meer gegeten. Vulde ze vroeger altijd als een broodje gezondquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 20:11 schreef Karzai het volgende:
Oprollen en opeten hier haal je wel 4 wraps uit
[ afbeelding ]
heerlie de peerlie heurquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 20:12 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hmm wraps, dat heb ik al lang niet meer gegeten. Vulde ze vroeger altijd als een broodje gezond
vullen met carpaccio pijnboompitjes truffelmayo pesto en kaasflakes is ook lekker.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 20:12 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hmm wraps, dat heb ik al lang niet meer gegeten. Vulde ze vroeger altijd als een broodje gezond
ow en sla niet te vergeten voor de frisheidquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 20:15 schreef Nizno het volgende:
[..]
vullen met carpaccio pijnboompitjes truffelmayo pesto en kaasflakes is ook lekker.
Ik begin ook een beetje kluswoede te krijgen nu ik van het weekend met die kast bezig ben geweestquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 20:08 schreef kwiwi het volgende:
Zo, hele keukenblad netjes in de olie gezet. Kan weer een jaartje vooruit
Ik heb een functionerende bovenkamer.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:51 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik weet toch niet wat voor jou een goede afloop is.
Kluswoede valt hier gelukkig mee, moest dit eigenlijk al een half jaar geleden doenquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 20:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik begin ook een beetje kluswoede te krijgen nu ik van het weekend met die kast bezig ben geweestZit nu naar trapleuningen te kijken
Nou eigenlijk eerder eentje ophangenquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 20:19 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Kluswoede valt hier gelukkig mee, moest dit eigenlijk al een half jaar geleden doenWil je de trapleuning gaan veranderen?
Ohquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 20:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nou eigenlijk eerder eentje ophangenHad die er in zat er uit gehaald toen ik het huis kocht vanwege het klussen en alles. Maar heb er daarna nooit meer wat terug gehangen
Ja lage prioriteit en gedoe met vervoer van zo'n leuning leiden tot uitstelgedragquote:
quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 20:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nou eigenlijk eerder eentje ophangenHad die er in zat er uit gehaald toen ik het huis kocht vanwege het klussen en alles. Maar heb er daarna nooit meer wat terug gehangen
een plasticrups die over een roede looptquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 20:39 schreef LTVDK het volgende:
Wat is dit nou weer voor een twijfelachtig plaatje bij de Praxis
[ afbeelding ]
https://www.praxis.nl/hou(...)n-270cm-45mm/2281392
deze wordt niet aangevallen door de plasticrupsquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 20:39 schreef LTVDK het volgende:
Wat is dit nou weer voor een twijfelachtig plaatje bij de Praxis
[ afbeelding ]
https://www.praxis.nl/hou(...)n-270cm-45mm/2281392
Deze is ook artistiek uniekquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 20:45 schreef Nizno het volgende:
[..]
deze wordt niet aangevallen door de plasticrups
[ afbeelding ]
https://www.praxis.nl/hou(...)t-270cm-45mm/2281400
quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 20:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Deze is ook artistiek uniet
[ afbeelding ]
https://www.praxis.nl/hou(...)d-270cm-45mm/2281475
Ja ik maak die foto's niet hequote:
oei hier heeft de plasticrups een cocon gemaaktquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 20:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Deze is ook artistiek uniek
[ afbeelding ]
https://www.praxis.nl/hou(...)d-270cm-45mm/2281475
"Wat is je beroep?"quote:
En dan heel voorzichtig weg schuifelenquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 20:52 schreef essnhills het volgende:
[..]
"Wat is je beroep?"
"Ik maak artistieke foto's van verpakte trapleuningbinnenkantrn voor de Praxis"
"Oke ja is goed"
Probeerde je wat te raken dan?quote:
Niet vergeten ongemakkelijk te lachenquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 20:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En dan heel voorzichtig weg schuifelen
waarom zijn de bananen krom?quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 20:55 schreef Nattekat het volgende:
Waarom moet ik m'n normale gezonde avondeten naar binnen proppen nog net niet tot kokhalzen aan toe, en verdwijnt die McDrek zooi (die ik ook alleen maar gehaald had omdat honger) als sneeuw voor de zon?
Bananen zijn krom omdat ze een proces ondergaan dat "negatieve geotropie" wordt genoemd. Terwijl de banaan groeit, buigt hij naar het licht toe. Dit gebeurt omdat de plant zich aanpast aan zijn omgeving en probeert zoveel mogelijk zonlicht te vangen voor fotosynthese. In het begin groeien bananen recht naar beneden, maar naarmate ze groter worden en de vruchten zich ontwikkelen, beginnen ze omhoog te krommen in hun zoektocht naar licht.quote:
dan lenen ze het schilletje van hun grote broerquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 20:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Anders passen ze niet in hun schilletje.
quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 20:58 schreef essnhills het volgende:
[..]
Niet vergeten ongemakkelijk te lachen
Dit is wel wat voor jou in de tuin https://nl.pepper.com/aan(...)uurmonumenten-327409quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 20:58 schreef essnhills het volgende:
[..]
Niet vergeten ongemakkelijk te lachen
noem jij @essnhills nu een laatbloeier???quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 21:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dit is wel wat voor jou in de tuin https://nl.pepper.com/aan(...)uurmonumenten-327409
Waarom zou ik dat nou weer doen, als ik dat nou over jou zou zeggen ...quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 21:15 schreef Nizno het volgende:
[..]
noem jij @:essnhills nu een laatbloeier???
Allemaal hierquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 21:15 schreef Ama het volgende:
Hey en weer een verward persoon bij Bureau Maastricht.
Geeft wel een mooi beeld van maastricht jaquote:
Gesticht Maastrichtquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 21:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Geeft wel een mooi beeld van maastricht ja
Kijk je ook?quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 21:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Geeft wel een mooi beeld van maastricht ja
Gelukkig is het hele programma ondertiteld.quote:
Dit wilde ik ook zeggen, maar ben te laatquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 21:15 schreef Nizno het volgende:
[..]
noem jij @:essnhills nu een laatbloeier???
Hahaha jaquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 21:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Gelukkig is het hele programma ondertiteld.
Ik hoor dialect, frans, duits en wollah broer.
Ja, kijken of ik nog bekenden tegen kom waar ik vroeger mee naar parties gingquote:
I wonquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 21:27 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dit wilde ik ook zeggen, maar ben te laat
Ik hoop voor je dat ze dan in de leuke tussenbeelden voorbij komen.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 21:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ja, kijken of ik nog bekenden tegen kom waar ik vroeger mee naar parties ging
It's just a prank!quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 21:30 schreef Ama het volgende:
Wtf overvallen en zelfs al je kleding uit moeten doen.
oh jee, beterschapquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 21:39 schreef LTVDK het volgende:
Morgenochtend eerst maar de tandarts bellen, kies doet opeens sinds gisteren vreselijk irritant pijn, vrees een ontsteking
Ja die kies is al een paar maanden aan het rommelen, gevoelig voor koud water maar verder niets. Tandarts kon er bij de controle ook niks aan zien en vermoedde geïrriteerd tandvlees van te enthousiast poetsen. Ging eigenlijk weer wat beter, op vakantie helemaal geen last van gehad, maar gisteren at ik tijdens de lunch en krentenbol en ik hoorde opeens een hard krak. Dacht dat het gewoon een hard stukje in een rozijn was ofzo, maar daarna begon die pijn te blijven hangen.quote:
Die Aziatische jongen van een paar posts hierboven draagt een Blink shirtquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 21:44 schreef Ama het volgende:
Ik ben moe dus ik kijk het laatste stukje morgen wel.
Nice nu mag ik hem meteen al.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 21:45 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Die Aziatische jongen van een paar posts hierboven draagt een Blink shirt
quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 21:39 schreef LTVDK het volgende:
Morgenochtend eerst maar de tandarts bellen, kies doet opeens sinds gisteren vreselijk irritant pijn, vrees een ontsteking
quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 21:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja die kies is al een paar maanden aan het rommelen, gevoelig voor koud water maar verder niets. Tandarts kon er bij de controle ook niks aan zien en vermoedde geïrriteerd tandvlees van te enthousiast poetsen. Ging eigenlijk weer wat beter, op vakantie helemaal geen last van gehad, maar gisteren at ik tijdens de lunch en krentenbol en ik hoorde opeens een hard krak. Dacht dat het gewoon een hard stukje in een rozijn was ofzo, maar daarna begon die pijn te blijven hangen.
Had vandaag eigenlijk al willen gaan, maar die tandarts is er alleen op maandag en woensdagquote:
Ga naar mijn tandarts, dat is een engelquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 21:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Had vandaag eigenlijk al willen gaan, maar die tandarts is er alleen op maandag en woensdag
denk dat hij liever een menselijke tandarts heeft.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 21:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ga naar mijn tandarts, dat is een engel
Die zit niet echt om de hoekquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 21:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ga naar mijn tandarts, dat is een engel
quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 21:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Had vandaag eigenlijk al willen gaan, maar die tandarts is er alleen op maandag en woensdag
En dan is ook nog eens mijn keukenreiniger cif cleanboost uit het assortiment zo te zienquote:
Klinkt als een #zwareleefquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 22:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En dan is ook nog eens mijn keukenreiniger cif cleanboost uit het assortiment zo te zien
Hoe kom je deze tegenslagen te boven?quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 22:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En dan is ook nog eens mijn keukenreiniger cif cleanboost uit het assortiment zo te zien
Ja ik heb een heel zwaar leven, ja echt heel zwaarquote:
Denk dat dat niet meer kan en ik er mee zal moeten leren levenquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 22:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hoe kom je deze tegenslagen te boven?
aangenaam meneer Kaandorpquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 22:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik heb een heel zwaar leven, ja echt heel zwaar
Laat me ook eens miepenquote:
"Joh, je bent niet goed lekkerquote:
Hier ken ik een liedje van.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 22:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het leven is voor jou ontzettend moeilijk?quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 22:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
quote:
Jij voelt je altijd aangesproken met dat nummer?quote:
Nee, ik heb geen zwaar leven. Alle tegenslagen schrijf ik gewoon hier van me af zodat ik er niet mee blijf zittenquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 22:14 schreef essnhills het volgende:
[..]
Jij voelt je altijd aangesproken met dat nummer?
Nee maar echt waarquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 22:12 schreef essnhills het volgende:
[..]
Het leven is voor jou ontzettend moeilijk?
Dat probeer ik vanavond ook eens, kijken of het helptquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 22:14 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, ik heb geen zwaar leven. Alle tegenslagen schrijf ik gewoon hier van me af zodat ik er niet mee blijf zitten
dat blijft zo stomquote:
Maar die heeft geen tijd om te rennen, die moet tunnels vervenquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 22:15 schreef Nizno het volgende:
[..]
dat blijft zo stom
een coyote rent twee keer zo snel als hem.
en TNT laten bezorgenquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 22:16 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar die heeft geen tijd om te rennen, die moet tunnels verven
En aambeeldenquote:
Ok Backstreet Essquote:
Klinkt wel een beetje dubieusquote:
Dat ben jij toch ook wel enigszins?quote:
essie from the blockquote:
Zekerquote:
hmm.... ik snap je nieuwsgierigheid wel maar ik zie mijn interesse niet als gevoel dat het lekker is.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 22:30 schreef LTVDK het volgende:
Ik wist niet dat dit bestond, en nu ben ik nieuwsgierig
[ afbeelding ]
https://www.plein.nl/snic(...)snickers-5-x-8-stuks
Begrijpelijk wel ja.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 22:31 schreef essnhills het volgende:
[..]
Zeker
Iedereen in de wijk is bang voor mij
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 22:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Begrijpelijk wel ja.
Ik vlucht snel mijn bed in
RIP aan de nabestaandenquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 22:28 schreef Nizno het volgende:
ik denk dat ik ziek ben.
Heb rond 7u een komkommer in blokjes gehakt en met blokjes fetakaas in een schaal gedaan en zo nu en dan een hap er van genomen en heb hierdoor geen eens zin gehad in sjokola ofzo
ja dat dusquote:
Destructionquote:Access to Docker allows you to do really powerful things
including complete destruction of your system.
Please, be sure you know what you are doing before enabling
this feature!
Alsof je maar 15 uur Netflix per maand mag kijken.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 22:38 schreef Nizno het volgende:
ow dus... zag net reclame voor 50%korting levenslang op storytel
dacht eens even kijken...
joh dan heb je een beperking van 30 uur per 30 dagen gebruik.
leuk hoor voor 4.99
Daarom ben ik voornemens om een NAS te kopen en daar legaal verkregen UHD films op te zetten.quote:
ja dat gevoel dusquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 22:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Alsof je maar 15 uur Netflix per maand mag kijken.
Zo breng ik ze nog op ideeën.
Melding die je krijgt als je docker probeert aan te spreken in de ha terminal.quote:
ja dat wordt de boel terminaalquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 22:51 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Melding die je krijgt als je docker probeert aan te spreken in de ha terminal.
hopelijk gewoon vuist tegen vuist? niet dat hij je naar de grond gebokst heeftquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 22:58 schreef Bomenverzameling het volgende:
Een boks van de zanger op het einde
WOW
Dat je zo neergehoekt wordt en drie dagen later in het ziekenhuis wakker wordt.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 22:58 schreef Nizno het volgende:
[..]
hopelijk gewoon vuist tegen vuist? niet dat hij je naar de grond gebokst heeft
dat kan het sowieso niet zijn, dan kon bossie niet posten hier hequote:Op dinsdag 22 oktober 2024 23:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat je zo neergehoekt wordt en drie dagen later in het ziekenhuis wakker wordt.
quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 23:02 schreef Nizno het volgende:
Ik ga boven nog even 24u A&E kijken.
Gute Nacht Freunde
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |