SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
- Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
- Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Tap tap tap
Nee joh je hebt van die luikjes dat als je kat gechipt is of zo'n bandje draagt dat alleen jouw kat gebruik kan maken van dat ding.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 16:46 schreef LTVDK het volgende: [..] Zitten straks ook alle katten van de buren binnen
![]()
quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 16:49 schreef CherryLips het volgende:
En anders timmert je eigen kat hem wel de tent uit.
Of dan heb ik er straks zo eentje die een allemans vriendje is, of juist zo'n schijterd die gelijk zelf naar buiten vluchtquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 16:49 schreef CherryLips het volgende:
En anders timmert je eigen kat hem wel de tent uit.
Even de heupomtrek testen.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 16:50 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Die vrouwen kunnen toch gewoon de deur opendoen?
Dierenarts is vooral duur ja. Voer ligt eraan hoe hoog je voor jezelf de eisen legt (ik zou zelf geen supermarktvoer halen) en kattengrind is wel cheap.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 16:50 schreef Karzai het volgende:
maja een kat kan ziek worden, en je moet wel weer de dierenarts kosten kunnen betalen, plus eten en kattengrint
quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 16:42 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb ook met zachte zool ja, maar die ik met harde heb zijn inmiddels versleten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze hebben echt een goede harde zool en zijn ook lekker warm.
Next Shoot heten ze.
Die andere vind ik in de winter echt veel lekkerder omdat ze heel hoog komen, beetje model zoals Uggs.It's weird being the same age as old people
☺smilies
Kosten zijn het probleem niet, meer de verantwoordelijkheidquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 16:50 schreef Karzai het volgende:
maja een kat kan ziek worden, en je moet wel weer de dierenarts kosten kunnen betalen, plus eten en kattengrint
Kan ik beter de sleutel van de achterdeur gevenquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 16:50 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Die vrouwen kunnen toch gewoon de deur opendoen?
Dat gaat vanzelf als je gehecht bent aan je poesjequote:Op dinsdag 22 oktober 2024 16:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kosten zijn het probleem niet, meer de verantwoordelijkheid
Ja daarom, daar raak ik veel te gehecht aanquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 16:53 schreef Xilia het volgende:
[..]
Dat gaat vanzelf als je gehecht bent aan je poesje
Voeren, kroelen, dierenarts.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 16:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kosten zijn het probleem niet, meer de verantwoordelijkheid
Basedquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 16:58 schreef Ama het volgende:
Tweede Kamer wil mopshond en naaktkat weren uit de woonkamer - https://nos.nl/l/2541725
Ze hoeft d'r kat niet door de versnipperaar te halen, maar ze kan geen nieuwe nemen als haar beestje er niet meer is.quote:
Dat eerste zeg ik ook niet maar dat laatste is inderdaad wel mijn punt.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze hoeft d'r kat niet door de versnipperaar te halen, maar ze kan geen nieuwe nemen als haar beestje er niet meer is.
Misschien is een fokverbod en een handelverbod plus handhaving daarop wel genoeg.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 16:58 schreef Ama het volgende:
Tweede Kamer wil mopshond en naaktkat weren uit de woonkamer - https://nos.nl/l/2541725
quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 16:58 schreef Ama het volgende:
quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 16:51 schreef Xilia het volgende:
[..]Thanks! Ik ga even zoekenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze hebben echt een goede harde zool en zijn ook lekker warm.
Next Shoot heten ze.
Die andere vind ik in de winter echt veel lekkerder omdat ze heel hoog komen, beetje model zoals Uggs.
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Zijn ook mooie beesten. Ik heb dat met de Akita....quote:
Je mag ook geen nieuwe dwerghamster meer nemen.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:03 schreef CherryLips het volgende:
Als ze maar geen teckels gaan verbieden.
Hoeft niemand te weten.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:05 schreef Ama het volgende:
[..]
Je mag ook geen nieuwe dwerghamster meer nemen.
dus in de bijkeuken mag wel?quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 16:58 schreef Ama het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Ga je vanavond live meekijken?quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:06 schreef CherryLips het volgende:
Schapendoesjes zijn ook leuk, maar dat haarZou het lekker kort houden.
quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:11 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Oh nee ik trek dat accent niet
Welke smaak/soort?quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:16 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik zit aan pizza van die Lie del
en natuurlijk de vervolgvraagquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:16 schreef Ama het volgende:
Dat zijn belangrijke details als iemand roept ik heb chips of ik eet pizza ofzo.
Met name dat pak koekjes zekerquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:22 schreef CherryLips het volgende:
Zo'n zin in de boodschappen van morgen.
quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:11 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Oh nee ik trek dat accent niet
Ik heb stiekem je gember gejatquote:
Awwwquote:
Moeilijk te geloven dat je alleen een pak koekjes als lekkers hebt besteld dan.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:22 schreef CherryLips het volgende:
Zo'n zin in de boodschappen van morgen.
M&M's voor in m'n Halloweenschaaltje.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:29 schreef Ama het volgende:
[..]
Moeilijk te geloven dat je alleen een pak koekjes als lekkers hebt besteld dan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tap tap tap
quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
M&M's voor in m'n Halloweenschaaltje.Oh die is wel leuk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Your beauty never ever scared me.
echt hequote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:29 schreef Ama het volgende:
[..]
Moeilijk te geloven dat je alleen een pak koekjes als lekkers hebt besteld dan.
Ja ik ook wel eigenlijk.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:37 schreef Karzai het volgende:
ik heb zoveel lekkers in huis dat ik niet weet waar ik moet beginnen
alleen maar andijvie en witlof voor de caafjes heurquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:37 schreef Ama het volgende:
[..]Wat hebben we toch veel vertrouwen in @:cherrylips
Ik mis de optie. Daar geef ik geen hele F#ck om.quote:
Dat zit er ook bijquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:38 schreef Karzai het volgende:
[..]
alleen maar andijvie en witlof voor de caafjes heur
Stemmen jijquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:44 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik mis de optie. Daar geef ik geen hele F#ck om.
Dat is niet de vraag.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:44 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
je kan je kop wel in het zand blijven steken maar het heeft wel degelijk impact op ons ook hoorquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:44 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Amerika is een machtig land ja.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:46 schreef Karzai het volgende:
[..]
je kan je kop wel in het zand blijven steken maar het heeft wel degelijk impact op ons ook hoor
maja wij mogen niet stemmen daar
Ik denk wel dat het heel erg spannend gaat worden. Als Trump net aan verliest gaat die natuurlijk weer huilen dat het fake is allemaal enz.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:54 schreef Karzai het volgende:
ik ben ook voor harris, dus ik hoop op een mirakeltje en dat ze wint van die oranje oempaloempa met een marmot op zijn hoofd
cola of sinas?quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Raam maar weer dicht gedaan. Ik vond het frisjes worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |