Een onverwacht succesvol controversieel topic over de vrouwelijkheid van Nederlandse vrouwen.quote:Een vrouw hoeft niet onderdanig te zijn, maar wel vrouwelijk.
Ik vind dat Nederlandse vrouwen vaak niet vrouwelijk zijn.
Ook al vind ik dat de autochtone Nederlandse vrouw tot de mooiste vrouwen van de wereld behoren, maar dat is uiteraard een voorkeur omdat ik dat ook ben een autochtone Nederlander.
Je merkt dat vrouwen steeds vrouwelijker worden als je met de auto naar het Oosten rijdt.
Deelt u deze mening?
Dank je wel Vieze Dikke Vent. We gaan er wat moois van maken!quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 14:30 schreef Viesdik het volgende:
[..]
Een onverwacht succesvol controversieel topic over de vrouwelijkheid van Nederlandse vrouwen.
hoe oud ben jij?quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 14:32 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dank je wel Vieze Dikke Vent. We gaan er wat moois van maken!
²
waarom laat je je zo gebruiken door een dergelijke userquote:
Klopt. In die zin versterkt het elkaar gewoon. Doordat vrouwen mannelijker worden worden mannen vrouwelijker en vice versa. De wereld heeft behoefte aan duidelijkheid. Duidelijke rolpatronen waarin man en vrouw elkaar aanvullen. Mooi om te zien dat er een beweging is ontstaan die zich hier hard voor maakt. Het maakt me fier.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 14:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
waarom laat je je zo gebruiken door een dergelijke user
Het is belangrijk dat iedereen zich vrij voelt om de rol te kiezen die het beste bij hen past, terwijl we ook respect hebben voor de keuzes van anderen. Dank je voor het delen van je perspectief!quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 15:54 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Klopt. In die zin versterkt het elkaar gewoon. Doordat vrouwen mannelijker worden worden mannen vrouwelijker en vice versa. De wereld heeft behoefte aan duidelijkheid. Duidelijke rolpatronen waarin man en vrouw elkaar aanvullen. Mooi om te zien dat er een beweging is ontstaan die zich hier hard voor maakt. Het maakt me fier.
²
Ik ga daarin een stukje verder. Rijk kaders aan waarin mensen kunnen opereren. Ze hebben de vrijheid om zich binnen deze kaders te bewegen. Niet daar buiten.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 15:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
Het is belangrijk dat iedereen zich vrij voelt om de rol te kiezen die het beste bij hen past, terwijl we ook respect hebben voor de keuzes van anderen. Dank je voor het delen van je perspectief!
En wie ben jij om voor anderen die kaders te bepalen?quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 16:02 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik ga daarin een stukje verder. Rijk kaders aan waarin mensen kunnen opereren. Ze hebben de vrijheid om zich binnen deze kaders te bewegen. Niet daar buiten.
²
Ik bepaal helemaal niks. Maar dank voor de eer. Als is die iets teveel. Dat wel.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 16:03 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
En wie ben jij om voor anderen die kaders te bepalen?
Advocaat van de duivel: "Wat zijn vrouwendingen?"quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 16:03 schreef C64 het volgende:
Ook meer bezig met haar uiterlijk. Lekker naar de kapper en manicure en vrouwendingen doen waar ze voorheen simpelweg nooit aan toe kwam.
Beperking van Creativiteit en Innovatie: Strikte kaders kunnen de creativiteit en innovatie van mensen beperken. Wanneer mensen de vrijheid hebben om buiten de gebaande paden te denken, kunnen ze nieuwe en innovatieve oplossingen vinden voor problemen.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 16:02 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik ga daarin een stukje verder. Rijk kaders aan waarin mensen kunnen opereren. Ze hebben de vrijheid om zich binnen deze kaders te bewegen. Niet daar buiten.
²
dusquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 16:03 schreef C64 het volgende:
Vorig deel een beetje doorgelezen en herken op zich wel dat mijn vrouw een stuk relaxter is nu ze minder hoeft te werken omdat ik er in inkomen flink op vooruit ben gegaan.
Ze zit minder in haar hoofd lijkt het... Is dat een ding?
Ook meer bezig met haar uiterlijk. Lekker naar de kapper en manicure en vrouwendingen doen waar ze voorheen simpelweg nooit aan toe kwam.
Wij zien het ontzettend veel om ons heen. Kleine kinderen doorwaakte nachten en dan nog veel werken is bijna niet te doen. Het zal per vrouw verschillen maar als de kans zich voor doet zou ik als man zeker je partner de kans geven om veel minder of zelfs een poos niet te gaan werken zolang de kinderen heel klein zijn. Als man voor de kinderen zorgen is zo eenvoudig niet want je doet het nooit zo goed als haar.
De vermoeidheid en spanningen kunnen op die manier echt zijn tol gaan eisen. Het had ons bijna ons huwelijk gekost.
Niet met alles maar wel rondom de zorg voor de kinderen.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 16:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
dus
als jouw vrouw zegt/laat merken dat je iets niet goed doet
doe je het niet meer?
laat je het aan haar over
En wat doe je als de mensen in de door jouw aangereikte kaders toch de vrijheid nemen om zich buiten die kaders begeven?quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 16:02 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
²
Adviseren, stukje opleiding, duidelijkheid verschaffen.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 18:00 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
En wat doe je als de mensen in de door jouw aangereikte kaders toch de vrijheid nemen om zich buiten die kaders begeven?
Volgens mij moet het nu goed zijn.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:31 schreef Hiddendoe het volgende:
Kan iemand de linkjes boven deze topics klikbaar maken zodat de hele serie in een oogopslag zichtbaar gemaakt kan worden
quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 12:45 schreef Elan het volgende:
[..]
Mannen zijn fysiek en mentaal sterker. Wij hebben van nature aantoonbaar meer spiermassa en geen cyclus die onze gemoedstoestand beïnvloed.
Fantastisch! Hartelijk dank.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 20:31 schreef Armani XL het volgende:
[..]
Volgens mij moet het nu goed zijn.
Je klinkt als een secteleider. Een hele enge secteleider.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 19:04 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Adviseren, stukje opleiding, duidelijkheid verschaffen.
²
Ja ze waren toch al niks.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 15:50 schreef Noek het volgende:
Is dat de reden dat zoveel mannen in NL dan maar zelf vrouw worden?
Ja, ik ben een malse vent. Maar de gekozen woorden zijn doodnormaal en worden gebezigd door de groenteboer, de bakker en jufrouw Carla van basischool het Turfschip. Het is maar wat je wilt lezen.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 21:18 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Je klinkt als een secteleider. Een hele enge secteleider.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |