abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_215340330
quote:
Een vrouw hoeft niet onderdanig te zijn, maar wel vrouwelijk.
Ik vind dat Nederlandse vrouwen vaak niet vrouwelijk zijn.
Ook al vind ik dat de autochtone Nederlandse vrouw tot de mooiste vrouwen van de wereld behoren, maar dat is uiteraard een voorkeur omdat ik dat ook ben een autochtone Nederlander.

Je merkt dat vrouwen steeds vrouwelijker worden als je met de auto naar het Oosten rijdt.

Deelt u deze mening?
Een onverwacht succesvol controversieel topic over de vrouwelijkheid van Nederlandse vrouwen.

:P
  dinsdag 22 oktober 2024 @ 14:32:03 #2
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_215340341
quote:
10s.gif Op dinsdag 22 oktober 2024 14:30 schreef Viesdik het volgende:

[..]
Een onverwacht succesvol controversieel topic over de vrouwelijkheid van Nederlandse vrouwen.

:P
Dank je wel Vieze Dikke Vent. We gaan er wat moois van maken! :)

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_215340364
quote:
15s.gif Op dinsdag 22 oktober 2024 14:32 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Dank je wel Vieze Dikke Vent. We gaan er wat moois van maken! :)

hoe oud ben jij? :')
  dinsdag 22 oktober 2024 @ 14:55:43 #4
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_215340528
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2024 14:34 schreef Viesdik het volgende:

[..]
hoe oud ben jij? :')
waarom laat je je zo gebruiken door een dergelijke user :')
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
pi_215340675
Jaaaaaa nog een deel *O*
blablablabla
pi_215341004
Is dat de reden dat zoveel mannen in NL dan maar zelf vrouw worden?
Go hard or go home
  dinsdag 22 oktober 2024 @ 15:54:03 #7
13462 BansheeBoy
pi_215341039
quote:
99s.gif Op dinsdag 22 oktober 2024 14:55 schreef greysbones het volgende:

[..]
waarom laat je je zo gebruiken door een dergelijke user :')
Klopt. In die zin versterkt het elkaar gewoon. Doordat vrouwen mannelijker worden worden mannen vrouwelijker en vice versa. De wereld heeft behoefte aan duidelijkheid. Duidelijke rolpatronen waarin man en vrouw elkaar aanvullen. Mooi om te zien dat er een beweging is ontstaan die zich hier hard voor maakt. Het maakt me fier.

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
  dinsdag 22 oktober 2024 @ 15:56:53 #8
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_215341062
quote:
15s.gif Op dinsdag 22 oktober 2024 15:54 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Klopt. In die zin versterkt het elkaar gewoon. Doordat vrouwen mannelijker worden worden mannen vrouwelijker en vice versa. De wereld heeft behoefte aan duidelijkheid. Duidelijke rolpatronen waarin man en vrouw elkaar aanvullen. Mooi om te zien dat er een beweging is ontstaan die zich hier hard voor maakt. Het maakt me fier.

Het is belangrijk dat iedereen zich vrij voelt om de rol te kiezen die het beste bij hen past, terwijl we ook respect hebben voor de keuzes van anderen. Dank je voor het delen van je perspectief!
  dinsdag 22 oktober 2024 @ 16:02:31 #9
13462 BansheeBoy
pi_215341101
quote:
99s.gif Op dinsdag 22 oktober 2024 15:56 schreef greysbones het volgende:

[..]
Het is belangrijk dat iedereen zich vrij voelt om de rol te kiezen die het beste bij hen past, terwijl we ook respect hebben voor de keuzes van anderen. Dank je voor het delen van je perspectief!
Ik ga daarin een stukje verder. Rijk kaders aan waarin mensen kunnen opereren. Ze hebben de vrijheid om zich binnen deze kaders te bewegen. Niet daar buiten.

dinsdag 22 oktober 2024 @ 16:03:14 #10
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_215341108
quote:
15s.gif Op dinsdag 22 oktober 2024 16:02 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Ik ga daarin een stukje verder. Rijk kaders aan waarin mensen kunnen opereren. Ze hebben de vrijheid om zich binnen deze kaders te bewegen. Niet daar buiten.

En wie ben jij om voor anderen die kaders te bepalen?
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_215341109
Vorig deel een beetje doorgelezen en herken op zich wel dat mijn vrouw een stuk relaxter is nu ze minder hoeft te werken omdat ik er in inkomen flink op vooruit ben gegaan.

Ze zit minder in haar hoofd lijkt het... Is dat een ding? :)

Ook meer bezig met haar uiterlijk. Lekker naar de kapper en manicure en vrouwendingen doen waar ze voorheen simpelweg nooit aan toe kwam.

Wij zien het ontzettend veel om ons heen. Kleine kinderen doorwaakte nachten en dan nog veel werken is bijna niet te doen. Het zal per vrouw verschillen maar als de kans zich voor doet zou ik als man zeker je partner de kans geven om veel minder of zelfs een poos niet te gaan werken zolang de kinderen heel klein zijn. Als man voor de kinderen zorgen is zo eenvoudig niet want je doet het nooit zo goed als haar.

De vermoeidheid en spanningen kunnen op die manier echt zijn tol gaan eisen. Het had ons bijna ons huwelijk gekost.
  dinsdag 22 oktober 2024 @ 16:04:19 #12
13462 BansheeBoy
pi_215341112
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2024 16:03 schreef Janneke141 het volgende:

[..]
En wie ben jij om voor anderen die kaders te bepalen?
Ik bepaal helemaal niks. Maar dank voor de eer. Als is die iets teveel. Dat wel.

dinsdag 22 oktober 2024 @ 16:05:30 #13
13462 BansheeBoy
pi_215341119
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2024 16:03 schreef C64 het volgende:

Ook meer bezig met haar uiterlijk. Lekker naar de kapper en manicure en vrouwendingen doen waar ze voorheen simpelweg nooit aan toe kwam.
Advocaat van de duivel: "Wat zijn vrouwendingen?"

Hou rekening met zulke domme vragen hier.

dinsdag 22 oktober 2024 @ 16:05:57 #14
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_215341125
quote:

[..]

Beperking van Creativiteit en Innovatie: Strikte kaders kunnen de creativiteit en innovatie van mensen beperken. Wanneer mensen de vrijheid hebben om buiten de gebaande paden te denken, kunnen ze nieuwe en innovatieve oplossingen vinden voor problemen.

Individuele Vrijheid: Het beperken van mensen tot bepaalde kaders kan hun persoonlijke vrijheid en autonomie verminderen. Mensen hebben verschillende behoeften en voorkeuren, en het is belangrijk dat ze de vrijheid hebben om hun eigen keuzes te maken.

Aanpassingsvermogen: In een snel veranderende wereld is het belangrijk dat mensen flexibel en aanpasbaar zijn. Te strikte kaders kunnen het vermogen van mensen om zich aan te passen aan nieuwe situaties en uitdagingen beperken.

Diversiteit en Inclusie: Het opleggen van strikte kaders kan leiden tot een gebrek aan diversiteit en inclusie. Mensen uit verschillende achtergronden en met verschillende perspectieven kunnen zich buitengesloten voelen als ze niet binnen de opgelegde kaders passen.
Motivatie en Betrokkenheid: Mensen zijn vaak meer gemotiveerd en betrokken wanneer ze de vrijheid hebben om hun eigen pad te kiezen. Te veel beperkingen kunnen leiden tot een gevoel van beklemming en demotivatie.
  dinsdag 22 oktober 2024 @ 16:08:14 #15
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_215341150
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2024 16:03 schreef C64 het volgende:
Vorig deel een beetje doorgelezen en herken op zich wel dat mijn vrouw een stuk relaxter is nu ze minder hoeft te werken omdat ik er in inkomen flink op vooruit ben gegaan.

Ze zit minder in haar hoofd lijkt het... Is dat een ding? :)

Wij zien het ontzettend veel om ons heen. Kleine kinderen doorwaakte nachten en dan nog veel werken is bijna niet te doen. Het zal per vrouw verschillen maar als de kans zich voor doet zou ik als man zeker je partner de kans geven om veel minder of zelfs een poos niet te gaan werken zolang de kinderen heel klein zijn. Als man voor de kinderen zorgen is zo eenvoudig niet want je doet het nooit zo goed als haar.

De vermoeidheid en spanningen kunnen op die manier echt zijn tol gaan eisen. Het had ons bijna ons huwelijk gekost.
dus
als jouw vrouw zegt/laat merken dat je iets niet goed doet
doe je het niet meer?
laat je het aan haar over
pi_215341241
quote:
99s.gif Op dinsdag 22 oktober 2024 16:08 schreef greysbones het volgende:

[..]
dus
als jouw vrouw zegt/laat merken dat je iets niet goed doet
doe je het niet meer?
laat je het aan haar over
Niet met alles maar wel rondom de zorg voor de kinderen.

Als ik staartjes in deed bij de jongste was het nooit goed genoeg naar haar standaarden. Baby di buikpijn had was mijn schuld want te snel eten gegeven of verkeerde speen op de fles zelfs al was dat aantoonbaar niet zo. Kleding combinaties die in haar ogen niet konden. Een juf die belde en ik had weer de verkeerde dingen gevraagd. Niet goed afgedroogd na zwemmen enz enz. Het was nooit goed. Ze zei wel eens dat zij drie kinderen had.

Maar hoe ik het zie of zag wil of kan ze die controle helemaal niet uit handen geven. Zeker niet met het kleine spul.

Nu is zij vrij perfectionistisch dus misschien zijn er moeders die dat veel makkelijker uit handen geven maar als ik het CBS-draadje lees komt ondanks de beste bedoelingen de meeste zorg uiteindelijk nog steeds op het bordje van de moeders terecht.
pi_215341872
Kan iemand de linkjes boven deze topics klikbaar maken zodat de hele serie in een oogopslag zichtbaar gemaakt kan worden
pi_215342137
quote:

[..]

En wat doe je als de mensen in de door jouw aangereikte kaders toch de vrijheid nemen om zich buiten die kaders begeven?
  dinsdag 22 oktober 2024 @ 19:04:13 #19
13462 BansheeBoy
pi_215342673
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2024 18:00 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
En wat doe je als de mensen in de door jouw aangereikte kaders toch de vrijheid nemen om zich buiten die kaders begeven?
Adviseren, stukje opleiding, duidelijkheid verschaffen.

Moderator dinsdag 22 oktober 2024 @ 20:31:22 #20
1025 crew  Armani XL
Taggen heeft geen zin
pi_215343787
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2024 17:31 schreef Hiddendoe het volgende:
Kan iemand de linkjes boven deze topics klikbaar maken zodat de hele serie in een oogopslag zichtbaar gemaakt kan worden
Volgens mij moet het nu goed zijn.
  dinsdag 22 oktober 2024 @ 20:59:55 #21
330914 Sherlock_Holmes
2de plaats WIDM prono 2020
pi_215344040
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2024 12:45 schreef Elan het volgende:

[..]
Mannen zijn fysiek en mentaal sterker. Wij hebben van nature aantoonbaar meer spiermassa en geen cyclus die onze gemoedstoestand beïnvloed.
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
pi_215344289
quote:
3s.gif Op dinsdag 22 oktober 2024 20:31 schreef Armani XL het volgende:

[..]
Volgens mij moet het nu goed zijn.
Fantastisch! Hartelijk dank. ^O^
pi_215344390
quote:
15s.gif Op dinsdag 22 oktober 2024 19:04 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Adviseren, stukje opleiding, duidelijkheid verschaffen.

Je klinkt als een secteleider. Een hele enge secteleider.
pi_215344458
quote:
11s.gif Op dinsdag 22 oktober 2024 15:50 schreef Noek het volgende:
Is dat de reden dat zoveel mannen in NL dan maar zelf vrouw worden?
Ja ze waren toch al niks.
Ô mon citoyens vous serez unis.
  dinsdag 22 oktober 2024 @ 21:23:52 #25
13462 BansheeBoy
pi_215344490
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2024 21:18 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
Je klinkt als een secteleider. Een hele enge secteleider.
Ja, ik ben een malse vent. Maar de gekozen woorden zijn doodnormaal en worden gebezigd door de groenteboer, de bakker en jufrouw Carla van basischool het Turfschip. Het is maar wat je wilt lezen.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')