Fijn.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 02:04 schreef Masberum het volgende:
Je hebt meegekregen dat zijn reacties dusdanig onsamenhangend werden, dat er geen fatsoenlijk touw meer aan vast te knopen was?
Nee. Ik begreep hem volkomen
Op moment van sluiten postte jij helemaal niet mee dus hoezo zou het dan aan jou kunnen liggen?quote:Het is geen werk, het is een onbezoldigde hobby.
Oke
Nou nee, het sluiten heeft niks met jou persoonlijk te maken.
Ja dat denk jij
Het topic is toch gestart door mij. Dus als ze een reden kunnen vinden om het maar te stoppen als ze mij niet mogen dan kan dat wel degelijk daarmee (mij persoonlijk) te maken hebben, ook al reageerde ik op dat moment niet. Maar een reden om mijn topic te sluiten.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 02:08 schreef r_one het volgende:
[..]
Fijn.
Wij 'kindjes kindjes' niet.
[..]
Op moment van sluiten postte jij helemaal niet mee dus hoezo zou het dan aan jou kunnen liggen?![]()
(tenzij jij een kloon van kree bent)
quote:Op zaterdag 31 mei 2025 02:11 schreef Masberum het volgende:
[..]
Het topic is toch gestart door mij. Dus als ze een reden kunnen vinden om het maar te stoppen als ze mij niet mogen dan kan dat wel degelijk daarmee (mij persoonlijk) te maken hebben, ook al reageerde ik op dat moment niet. Maar een reden om mijn topic te sluiten.
Nee want dan had ik 'm wel meteen geslotenquote:Op zaterdag 31 mei 2025 02:11 schreef Masberum het volgende:
[..]
Het topic is toch gestart door mij. Dus als ze een reden kunnen vinden om het maar te stoppen als ze mij niet mogen dan kan dat wel degelijk daarmee (mij persoonlijk) te maken hebben, ook al reageerde ik op dat moment niet. Maar een reden om mijn topic te sluiten.
Maar nu wachtte je op de reden van een buitenstaander. Heel classy. Precies wat ik zeg ook, want je kan niet zomaar een topic sluiten omdat je mij niet mag hé. Nog afgezien dat je mijn DM rechten hebt afgenomen, dat is zeker ook zonder persoonlijke redenen hé, Yvonnequote:Op zaterdag 31 mei 2025 02:17 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee want dan had ik 'm wel meteen gesloten
quote:Op zaterdag 31 mei 2025 02:37 schreef Masberum het volgende:
[..]
Maar nu wachtte je op de reden van een buitenstaander. Heel classy. Precies wat ik zeg ook, want je kan niet zomaar een topic sluiten omdat je mij niet mag hé
aannames én je leest niet goed.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 02:37 schreef Masberum het volgende:
[..]
Maar nu wachtte je op de reden van een buitenstaander. Heel classy. Precies wat ik zeg ook, want je kan niet zomaar een topic sluiten omdat je mij niet mag hé
Het is half 3 snachts dus:neen.quote:
quote:Op zaterdag 31 mei 2025 02:37 schreef Masberum het volgende:
[..]
Maar nu wachtte je op de reden van een buitenstaander. Heel classy. Precies wat ik zeg ook, want je kan niet zomaar een topic sluiten omdat je mij niet mag hé. Nog afgezien dat je mijn DM rechten hebt afgenomen, dat is zeker ook zonder persoonlijke redenen hé, Yvonne
quote:Op zaterdag 31 mei 2025 02:42 schreef yvonne het volgende:
[..]
Het is half 3 snachts dus:neen.
Ik ga slapen.
Dat ja En mag best nog weghalen die reacties van mij, hoewel denk laatste van wie zou moetenquote:Op zaterdag 31 mei 2025 01:26 schreef Masberum het volgende:
[..]
Ja politiek heel correct. Als je een topic start en 19 van de 20 gaan offtopic en reageren op de man dan is het nogal moeilijk om op die ene persoon per pagina te reageren. Vooral ook omdat je jezelf wil verdedigen tegen alle flauwekul die gezegd wordt.
Dat mijn andere topics gesloten werden is al zorgelijk maar dat nu ook dit topic gesloten wordt zonder dat ik daar enige invloed op heb is gewoon.. tjah..
En Kree is juist 1 van de weinigen die altijd eerlijk reageert, zegt wat hij denkt en waarvan hij denkt dat het correct is. Verwijder zijn reacties als je denkt dat het niet correct is maar je gaat toch geen topic sluiten omdat je gewoon geen zin hebt om je werk uit te voeren? Dat het om een topic van mij gaat is ook weer geen toeval wat dat betreft
Mensen mogen mij niet, gaan op bepaalde manieren reageren, is dan jullie idee om het maar te sluiten omdat jullie anders teveel moeten modereren? In plaats van de mensen aan te pakken die verkeerd bezig zijn gewoon maar het topic sluiten..
owh slapen, doen mods dat ook???quote:Op zaterdag 31 mei 2025 02:42 schreef yvonne het volgende:
[..]
Het is half 3 snachts dus:neen.
Ik ga slapen.
Child, Ik vond jouw reacties helemaal niet vervelend of kwetsend en vind het totaal niet nodig dat jij je excuses aan biedt.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 08:48 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik wil wel mijn excuses aanbieden omdat ik me gisteren zo liet meeslepen in emoties. Dat was alles behalve chique. Sorry
quote:Op zaterdag 31 mei 2025 02:17 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee want dan had ik 'm wel meteen gesloten
Ik vond je reactie prima. En terecht.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 08:48 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik wil wel mijn excuses aanbieden omdat ik me gisteren zo liet meeslepen in emoties. Dat was alles behalve chique. Sorry
zie maar wat mee te doen.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 10:04 schreef Lienekien het volgende:
@:kree
Als je nou inderdaad een inhoudelijke bijdrage gaf. Maar behalve zeggen dat anderen niet wisten waar ze over praatten, zei je gisteravond eigenlijk niks. Maar dat had je zelf niet eens in de gaten.
Deze koester ikquote:
na ach ik bedoelde het niet verkeerd, zeg het ,mss wel kut ofzo. maarja al met al ben ik niet zo moeilijk in topics of aanvallend. kritisch mss wel.quote:
Het is gewoon schrijnend dat iemand die dronken in een topic over alcoholgebruik gaat posten, als je dat niet in ziet dan kun je er je inderdaad beter buiten houdenquote:Op zaterdag 31 mei 2025 05:08 schreef kree het volgende:
[..]
Dat ja En mag best nog weghalen die reacties van mij, hoewel denk laatste van wie zou moeten
Maar oke Zal me er verder maar buiten houden Want anderen weten toch beter blijkbaar.
Maar behalve kritiek op anderen, zei je dus inhoudelijk niks, kree!quote:Op zaterdag 31 mei 2025 10:13 schreef kree het volgende:
laat maar gaan dan denk? of haal posts weg, ik zei alleen maar wat ik dacht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |