minder toerisme zou wel fijn zijnquote:
Dan ga je naar de verkeerde plekkenquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 14:12 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
minder toerisme zou wel fijn zijn
de hoeveelheid toeristen die er vaak zijn als ik ga toeristen verminderd mijn toerisme genot
Precies. Je moet naar de Grey Area niet naar de Bulldogquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 14:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dan ga je naar de verkeerde plekken
quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 13:45 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee, daar voel je niets van.Of naja dat is niet helemaal waar maar ik heb nog nooit gehad dat iemand dat vervelend vind. Je hackt namelijk de portal en niet de resos. Wat wel zo is, is dat je als je eenmaal een portal gecaptured hebt je hem vanaf de bank kan opladen als hij wordt aangevallen of bijna leeg is gelopen qua energie. Dan kost een lvl 8 portal wel veel meer items om op te laden dan een level 5 bijvoorbeeld. Maar we willen gewoon altijd heel graag, heel veel level 8 portals.
Okeeee, jaaa.. Begrijp nu wel waarom het zo lang kan duren voordat je het snaptquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 13:47 schreef liesje1979 het volgende:
Of naja je kan alleen portals opladen als je er een sleutel van hebt. Die kun je krijgen door te hacken. Sleutels heb je ook nodig als je driehoekjes wil maken. Die driehoekjes zijn velden en is eigenlijk het doel van het spel.
Dan gaan we dat regelen!quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 14:12 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
de hoeveelheid toeristen die er vaak zijn als ik ga toeristen verminderd mijn toerisme genot
die zien gewoon 2 handen met tekst die ze toch niet kunnen lezenquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 14:01 schreef datismijnmening het volgende:
Zag net op het Leidse een groep Marokkaanse toeristen met gids en vlaggetje lachend foto’s maken en poseren bij het Peter R. de Vries monument. Dan heb je het toch niet helemaal begrepen![]()
![]()
echt he. Al die dagjesmensen verpesten mijn dagje uit.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 14:12 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Spel heeft gewoon ontzettend veel laagjes. En bijna iedereen speelt anders en of heeft andere doelen. Dat maakt het zo leuk. Ik hou van fielding. En machina neerknallen.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 14:17 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
Okeeee, jaaa.. Begrijp nu wel waarom het zo lang kan duren voordat je het snapt
Je moet naar Boerejongens.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 14:16 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Precies. Je moet naar de Grey Area niet naar de Bulldog
nouja blijkbaar is buiten het seizoen naar Skye gaan al een drukte van jawelstequote:Op dinsdag 22 oktober 2024 14:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dan ga je naar de verkeerde plekken
wel goede whisky gedronken?quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 14:22 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
nouja blijkbaar is buiten het seizoen naar Skye gaan al een drukte van jawelste
op dat punt heb ik de hoop wel opgegeven want als de middle of nowhere van schotland al zo druk is
als we terug kunnen naar 1/5e zou fijn zijnquote:
ik lust geen drank boven de 15%quote:
Fles water erbij mengen en Schotten in de stress zien gaanquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 14:24 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
als we terug kunnen naar 1/5e zou fijn zijn
[..]
ik lust geen drank boven de 15%
quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 14:24 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
als we terug kunnen naar 1/5e zou fijn zijn
[..]
ik lust geen drank boven de 15%
Nou doe mij dan maar een saucijzebroodje als dat de bedoeling isquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 14:20 schreef liesje1979 het volgende:
Spel heeft gewoon ontzettend veel laagjes.
Oh ik vond het altijd wel meevallen in Schotland, die paar keer dat ik er geweest ben. Gewoon wat mensen om je heen hou je toch, en als je de drukte niet opzoekt gaat het prima toch? Heb eens in 2 of 3 uur de Birks of Aberfeldy gelopen en nauwelijks iemand gezien.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 14:22 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
nouja blijkbaar is buiten het seizoen naar Skye gaan al een drukte van jawelste
op dat punt heb ik de hoop wel opgegeven want als de middle of nowhere van schotland al zo druk is
Amassepoesterquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 14:31 schreef Ama het volgende:
Jeetje veel gedaan in korte tijd in huis. Nu even bijkomen. 🥵😂
Pff dit was misschien beetje te gek met een rug die nu voelt alsof ik 90 jaar ben.quote:
persoonlijk doe ik het in derdesquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 14:25 schreef Fogel het volgende:
[..]
Fles water erbij mengen en Schotten in de stress zien gaan
Klinkt een beetje vreemd. Kan me er weinig bij voorstellen hoe het moet smaken.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 14:33 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
persoonlijk doe ik het in derdes
een derde whisky
een derde maple sirup
een derde citroensap
kom langs en dan mag je het proberenquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 14:36 schreef Fogel het volgende:
[..]
Klinkt een beetje vreemd. Kan me er weinig bij voorstellen hoe het moet smaken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |