SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
- Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
- Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
We vonden de Brabanthallen alleen niet het beste geluid hebben.quote:
Nu ik gisteravond heb overleefd durf ik met 100% zekerheid te zeggen dat ik er zaterdag ook ben.quote:
is ook eigenlijk gebouwd vroeger om vee in te verhandelenquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 11:15 schreef Ama het volgende:
[..]
We vonden de Brabanthallen alleen niet het beste geluid hebben.
Ach gelukkig moet je het feestje zelf maken. Mijn longen deden godzijdank ook best lief voor me gisteren, daar ben ik echt heel blij om. Was van te voren toch beetje bang dat het mijn avond wat zou verpesten maar gelukkig bijna geen last van gehad.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 11:17 schreef Karzai het volgende:
[..]
is ook eigenlijk gebouwd vroeger om vee in te verhandelen
fijn dat je zo,n leuke avond hebt gehad na dat drama berlijnquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 11:24 schreef Ama het volgende:
[..]
Ach gelukkig moet je het feestje zelf maken. Mijn longen deden godzijdank ook best lief voor me gisteren, daar ben ik echt heel blij om. Was van te voren toch beetje bang dat het mijn avond wat zou verpesten maar gelukkig bijna geen last van gehad.
Ja daarom heb ik ook extra genoten onbewust. Berlijn was een ramp dus dit moest gewoon een top avond worden, vond ook dat ik dat wel had verdiend nadat ik drie/vier dagen in Berlijn op bed had gelegen.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 11:26 schreef Karzai het volgende:
[..]
fijn dat je zo,n leuke avond hebt gehad na dat drama berlijn
ja precies, nou ik ga nu meteen maar even ookquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 11:26 schreef rival het volgende:
[..]
Je moet jezelf af en toe verwennen natuurlijk
En dat is dertien driekwart cent of zo toch?quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 11:26 schreef bitterbal het volgende:
ik heb een peach soda gehaald voor 70 baht en hij is niet eens lekker
Een tankwagen volgooien duurt ook wat langer dan een benzinetank van een auto natuurlijk.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 11:31 schreef Ama het volgende:
20 jaar later maar ik heb eindelijk ook een powerbank.Wel even wennen dat dat ding opladen niet zo snel gaat als met een telefoon.
[ link | afbeelding ]
Ja daarom dus het is ook niet raar maar het is even wennen.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 11:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Een tankwagen volgooien duurt ook wat langer dan een benzinetank van een auto natuurlijk.
Voor wie is dit nou goedquote:Babysterfte gestegen na abortusverbod VS
Anderhalf jaar nadat het Amerikaans Hooggerechtshof het landelijk recht op abortus schrapte, is de babysterfte in de Verenigde Staten flink gestegen. Uit onderzoek van kinderartsen blijkt dat er per maand honderden baby's meer stierven per maand dan in de jaren ervoor.
De overgrote meerderheid van de overleden baby's had aangeboren afwijkingen. Volgens de onderzoekers komt dit doordat in een deel van de Amerikaanse staten abortus verboden is. Iedere maand stierven er daardoor gemiddeld 247 meer baby's dan voorheen.
https://nos.nl/artikel/25(...)-na-abortusverbod-vs
Voor Trump en voor dimmy.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 11:33 schreef bitterbal het volgende:
jezus wat erg
[..]
Voor wie is dit nou goed
Ja ik wil ook altijd alles NU NU NU SNEL METEENquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 11:33 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja daarom dus het is ook niet raar maar het is even wennen.
Maand geleden biljetje gekocht.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 11:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja ik wil ook altijd alles NU NU NU SNEL METEEN
Maar ja.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |