abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_215336318
Topic netjes gestolen als een echte asielzoeker :)
  maandag 21 oktober 2024 @ 22:18:38 #3
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_215336321
Over topickaap gedproken :')
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_215336337
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2024 22:17 schreef Mutant01 het volgende:

[..]
Niet over de moslimboeman dromen he. Vooral niet drie keer moslim in de spiegel roepen, want dan komen ze je halen.
Wat zo illustrerend is, afgezien van het gegeven dat ik het steeds duidelijk over conservatieve, radicale religieuzen heb, hetgeen je uiteraard weer omvormt tot de standaard riedel dat er sprake is van HAAT jegens een hele groep, is dat je met geen enkel woord rept over de andere groep die ik noem.

Hetgeen voor mij wederom bevestigt dat elke discussie met jou volstrekt nutteloos is.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_215336369
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2024 22:16 schreef Hanca het volgende:

[..]
Heb jij het idee dat de Nederlandse politiek in Israël ook maar enige invloed zou kunnen hebben? Netanyahu laat zich al niet stoppen door de VS, dan is Nederland helemaal maar een klein stipje zonder invloed.
We verschepen wapens die kant op. Ook al haalt een rechter er een streep doorheen. We spreken politiek gezien volledige steun uit voor Israel. Ons stemgedrag bij de VN spreekt boekdelen. Het gaat niet om onze invloed op Netanyahu, dat is compleet irrelevant. Het gaat erom wat wij willen uitstralen als land, wat wij acceptabel vinden. Wat wij humaan vinden, waar wij voor staan.

Dit is verder allemaal compleet irrelevant m.b.t. dit topic. Maar het ging mij even om de langspeelplaat van betreffende user als het gaat om moslims en demonstraties m.b.t. conflict in het algemeen.
Allah Al Watan Al Malik
pi_215336373
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2024 22:18 schreef Origami94 het volgende:
Wat acts betreft is het wellicht aardig voor het memoriaal om vast te leggen dat jij, uit het niets, wederom besloot de draad richting Israël/Palestina te trekken.

Met dubieuze Timmermansen en andere oppositieleden die ergens alsnog extreem-rechts zijn of dat faciliteren.

Omdat ze niet meelopen.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_215336398
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2024 22:23 schreef Mutant01 het volgende:

[..]
We verschepen wapens die kant op. Ook al haalt een rechter er een streep doorheen. We spreken politiek gezien volledige steun uit voor Israel. Ons stemgedrag bij de VN spreekt boekdelen. Het gaat niet om onze invloed op Netanyahu, dat is compleet irrelevant. Het gaat erom wat wij willen uitstralen als land, wat wij acceptabel vinden. Wat wij humaan vinden, waar wij voor staan.

Dit is verder allemaal compleet irrelevant m.b.t. dit topic. Maar het ging mij even om de langspeelplaat van betreffende user als het gaat om moslims en demonstraties m.b.t. conflict in het algemeen.
Je vergeet wederom de studenten.

En natuurlijk de nuance betreffende... ach laat ook maar.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_215336428
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2024 22:18 schreef Origami94 het volgende:
Ori,
Ik heb je TT gewijzigd.
Het wordt er niet gezelliger op, met dat soort titels.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_215336461
quote:
1s.gif Op maandag 21 oktober 2024 22:29 schreef capricia het volgende:

[..]
Ori,
Ik heb je TT gewijzigd.
Het wordt er niet gezelliger op, met dat soort titels.
Een grapje af en toe moet kunnen na een hard debat.
  maandag 21 oktober 2024 @ 22:42:14 #10
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_215336515
https://www.nu.nl/binnenl(...)n-onverzekerden.html

Het transgenders pesten begint nu!
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_215336540
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2024 22:42 schreef Klopkoek het volgende:
https://www.nu.nl/binnenl(...)n-onverzekerden.html

Het transgenders pesten begint nu!
Veel belangrijker: we kijken naar het grootste personeelstekort in de zorg ooit en dan ga je bezuinigen op stageplaatsen. Agema wil in de wedstrijd blijven met Faber en Wiersma voor meest incapabele minister ooit, zoveel is wel duidelijk.
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
  maandag 21 oktober 2024 @ 22:54:15 #12
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_215336571
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2024 22:47 schreef Hanca het volgende:

[..]
Veel belangrijker: we kijken naar het grootste personeelstekort in de zorg ooit en dan ga je bezuinigen op stageplaatsen. Agema wil in de wedstrijd blijven met Faber en Wiersma voor meest incapabele minister ooit, zoveel is wel duidelijk.
quote:
Zo gaat er 82 miljoen minder naar stageplaatsen in de zorg; die sector zit al jaren verlegen om nieuw personeel. Het stagefonds waarop stage-aanbieders een beroep konden doen, kwam volgens Agema slecht uit de verf door een gebrek aan begeleiders.
Daar dan op gaan bezuinigen is wel echt het toppunt van kortzichtigheid. Dan hebben we binnen de kortste keren de numerus fixus op mbo-verpleegkunde weer terug, en dat lijkt me niet iets dat we kunnen gebruiken.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
  maandag 21 oktober 2024 @ 23:00:21 #13
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_215336606
Ongekende stupiditeit weer van VVD en vermomde VVD
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  maandag 21 oktober 2024 @ 23:10:59 #14
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_215336671
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2024 23:00 schreef Szura het volgende:
Twee keer PVV (Agema, Maeijer) één keer een Karremans met een naam om hoog te houden.
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
  maandag 21 oktober 2024 @ 23:12:11 #15
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_215336677
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2024 23:00 schreef Szura het volgende:
Kenne demense gewoon lekker zelf zorg inkope, van de extra cente in de portemonnee.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
  maandag 21 oktober 2024 @ 23:13:45 #16
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_215336683
quote:

[..]
Dat is inderdaad incompetentie.

Vanuit ideologisch perspectief springt de maatregel ten nadele van transgenders er wel bovenuit.

En @EttovanBelgie maar denken dat de Islam het gevaar vormt... dat is lang niet zo georganiseerd en zal nooit aan de knoppen komen.
Deuger, Woke & Gutmensch
  maandag 21 oktober 2024 @ 23:16:50 #17
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_215336696
quote:
1s.gif Op maandag 21 oktober 2024 23:13 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Vanuit ideologisch perspectief springt de maatregel ten nadele van transgenders er wel bovenuit.

En @:EttovanBelgie maar denken dat de Islam het gevaar vormt... dat is lang niet zo georganiseerd en zal nooit aan de knoppen komen.
Het komt natuurlijk voort uit 'small government' gegeil.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
  maandag 21 oktober 2024 @ 23:24:37 #18
505619 Origami94
#FreeKlopkoek
pi_215336748
quote:

[..]

En @:EttovanBelgie maar denken dat de Islam het gevaar vormt... dat is lang niet zo georganiseerd en zal nooit aan de knoppen komen.
Maar de zorg heeft het lastig door de migranten.

Aldus Wilders en zijn retoriek tijdens corona
  maandag 21 oktober 2024 @ 23:26:05 #19
505619 Origami94
#FreeKlopkoek
pi_215336763
Ook een leuke was Wilders die het leger wou inzetten tegen demonstranten/rellende jeugd (die overigens allemaal ook weer migranten waren volgens Wilders)

Zou de grote Trump het van Wilders hebben? Die schijnt ook het leger te willen inzetten tegen de burgers
pi_215336824
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2024 23:12 schreef -XOR- het volgende:

[..]
Kenne demense gewoon lekker zelf zorg inkope, van de extra cente in de portemonnee.
"Hoi huisarts! Ik heb 30 euro extra per maand. Kan ik morgen al terecht als ik die aan jou geef?"

"Hoi leraar van mijn kind. Ik heb 30 euro extra per maand. Als ik die aan jou geef, wil je mijn kind dan meer aandacht geven?"

Ik hoor Geert alle kritiek over bezuinigingen op zorg, sociale zekerheid en onderwijs nog steeds pareren met 'ja maar iedereen gaat er op vooruit'. Compleet negerend dat individuen met die +30 euro op geen enkele manier een vuist kunnen maken tegen die landelijke bezuinigingen.

Maar de VVD-er zag dat het goed was en ging over tot de orde van de dag; de verzorgingsstaat verder afbreken.
"Pools are perfect for holding water"
  maandag 21 oktober 2024 @ 23:34:17 #21
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_215336829
quote:

[..]

:')
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_215336838
quote:

[..]
PVV stemmers onderaan de wachtlijst dan maar. Blijkbaar hebben die minder behoefte aan zorg ofzo.
  dinsdag 22 oktober 2024 @ 00:35:39 #23
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_215337103
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2024 23:26 schreef Origami94 het volgende:
Ook een leuke was Wilders die het leger wou inzetten tegen demonstranten/rellende jeugd (die overigens allemaal ook weer migranten waren volgens Wilders)

Zou de grote Trump het van Wilders hebben? Die schijnt ook het leger te willen inzetten tegen de burgers
Daar herken je ook sterke democratische verbinders aan, dat ze het leger op hun eigen inwoners willen afsturen, begrijp dat dan.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  dinsdag 22 oktober 2024 @ 08:57:36 #24
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_215338147
https://nos.nl/artikel/25(...)g-ze-zitten-opgehokt

Kinderrechten geschonden in noodopvang: 'Ze zitten opgehokt'

quote:
In noodopvanglocaties voor asielzoekers worden de rechten van kinderen geschonden. Dat zegt het Kinderrechtencollectief, een stichting die voorlichting geeft over kinderrechten. De voorzitter zegt dat de overheid de andere kant opkijkt en niets doet.

Toen minister Faber van Asiel gevraagd werd wat haar reactie was op overheidsinstanties die zeggen dat het gevaarlijk is voor kinderen zei ze: "Ik vraag me af of het gevaarlijk is in de noodopvang. Volgens mij is het in de noodopvang netjes geregeld."

Dullaert wijst erop dat niet alleen het Kinderrechtencollectief de noodopvang onacceptabel noemt. "Dat zeggen ook de overheidsinspecties, het VN-kinderrechtencomité zegt het. Overheidsinstanties zijn er niet voor niets, hè? Die hebben dat onderzocht en die zeggen dat het zelfs niet voldoet aan de minimale kwaliteitsnorm."

....
Gewoon
  Moderator dinsdag 22 oktober 2024 @ 09:16:25 #25
5428 crew  miss_sly
pi_215338249
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2024 08:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
https://nos.nl/artikel/25(...)g-ze-zitten-opgehokt

Kinderrechten geschonden in noodopvang: 'Ze zitten opgehokt'
[..]
Gewoon
En ze krijgen er gewoon te eten. En als het echt zo slecht is, waarom komen al die mensen dan toch nog hierheen?

Aldus mevrouw Faber.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')