Wat zo illustrerend is, afgezien van het gegeven dat ik het steeds duidelijk over conservatieve, radicale religieuzen heb, hetgeen je uiteraard weer omvormt tot de standaard riedel dat er sprake is van HAAT jegens een hele groep, is dat je met geen enkel woord rept over de andere groep die ik noem.quote:Op maandag 21 oktober 2024 22:17 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Niet over de moslimboeman dromen he. Vooral niet drie keer moslim in de spiegel roepen, want dan komen ze je halen.
We verschepen wapens die kant op. Ook al haalt een rechter er een streep doorheen. We spreken politiek gezien volledige steun uit voor Israel. Ons stemgedrag bij de VN spreekt boekdelen. Het gaat niet om onze invloed op Netanyahu, dat is compleet irrelevant. Het gaat erom wat wij willen uitstralen als land, wat wij acceptabel vinden. Wat wij humaan vinden, waar wij voor staan.quote:Op maandag 21 oktober 2024 22:16 schreef Hanca het volgende:
[..]
Heb jij het idee dat de Nederlandse politiek in Israël ook maar enige invloed zou kunnen hebben? Netanyahu laat zich al niet stoppen door de VS, dan is Nederland helemaal maar een klein stipje zonder invloed.
Wat acts betreft is het wellicht aardig voor het memoriaal om vast te leggen dat jij, uit het niets, wederom besloot de draad richting Israël/Palestina te trekken.quote:Op maandag 21 oktober 2024 22:18 schreef Origami94 het volgende:
Topic netjes gestolen als een echte asielzoeker
Je vergeet wederom de studenten.quote:Op maandag 21 oktober 2024 22:23 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
We verschepen wapens die kant op. Ook al haalt een rechter er een streep doorheen. We spreken politiek gezien volledige steun uit voor Israel. Ons stemgedrag bij de VN spreekt boekdelen. Het gaat niet om onze invloed op Netanyahu, dat is compleet irrelevant. Het gaat erom wat wij willen uitstralen als land, wat wij acceptabel vinden. Wat wij humaan vinden, waar wij voor staan.
Dit is verder allemaal compleet irrelevant m.b.t. dit topic. Maar het ging mij even om de langspeelplaat van betreffende user als het gaat om moslims en demonstraties m.b.t. conflict in het algemeen.
Ori,quote:Op maandag 21 oktober 2024 22:18 schreef Origami94 het volgende:
Topic netjes gestolen als een echte asielzoeker
Een grapje af en toe moet kunnen na een hard debat.quote:Op maandag 21 oktober 2024 22:29 schreef capricia het volgende:
[..]
Ori,
Ik heb je TT gewijzigd.
Het wordt er niet gezelliger op, met dat soort titels.
Veel belangrijker: we kijken naar het grootste personeelstekort in de zorg ooit en dan ga je bezuinigen op stageplaatsen. Agema wil in de wedstrijd blijven met Faber en Wiersma voor meest incapabele minister ooit, zoveel is wel duidelijk.quote:Op maandag 21 oktober 2024 22:42 schreef Klopkoek het volgende:
https://www.nu.nl/binnenl(...)n-onverzekerden.html
Het transgenders pesten begint nu!
quote:Op maandag 21 oktober 2024 22:47 schreef Hanca het volgende:
[..]
Veel belangrijker: we kijken naar het grootste personeelstekort in de zorg ooit en dan ga je bezuinigen op stageplaatsen. Agema wil in de wedstrijd blijven met Faber en Wiersma voor meest incapabele minister ooit, zoveel is wel duidelijk.
Daar dan op gaan bezuinigen is wel echt het toppunt van kortzichtigheid. Dan hebben we binnen de kortste keren de numerus fixus op mbo-verpleegkunde weer terug, en dat lijkt me niet iets dat we kunnen gebruiken.quote:Zo gaat er 82 miljoen minder naar stageplaatsen in de zorg; die sector zit al jaren verlegen om nieuw personeel. Het stagefonds waarop stage-aanbieders een beroep konden doen, kwam volgens Agema slecht uit de verf door een gebrek aan begeleiders.
Twee keer PVV (Agema, Maeijer) één keer een Karremans met een naam om hoog te houden.quote:Op maandag 21 oktober 2024 23:00 schreef Szura het volgende:
Ongekende stupiditeit weer van VVD en vermomde VVD
Kenne demense gewoon lekker zelf zorg inkope, van de extra cente in de portemonnee.quote:Op maandag 21 oktober 2024 23:00 schreef Szura het volgende:
Ongekende stupiditeit weer van VVD en vermomde VVD
Dat is inderdaad incompetentie.quote:Op maandag 21 oktober 2024 22:47 schreef Hanca het volgende:
[..]
Veel belangrijker: we kijken naar het grootste personeelstekort in de zorg ooit en dan ga je bezuinigen op stageplaatsen. Agema wil in de wedstrijd blijven met Faber en Wiersma voor meest incapabele minister ooit, zoveel is wel duidelijk.
Het komt natuurlijk voort uit 'small government' gegeil.quote:Op maandag 21 oktober 2024 23:13 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Dat is inderdaad incompetentie.
Vanuit ideologisch perspectief springt de maatregel ten nadele van transgenders er wel bovenuit.
En @:EttovanBelgie maar denken dat de Islam het gevaar vormt... dat is lang niet zo georganiseerd en zal nooit aan de knoppen komen.
Maar de zorg heeft het lastig door de migranten.quote:Op maandag 21 oktober 2024 23:13 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Vanuit ideologisch perspectief springt de maatregel ten nadele van transgenders er wel bovenuit.
En @:EttovanBelgie maar denken dat de Islam het gevaar vormt... dat is lang niet zo georganiseerd en zal nooit aan de knoppen komen.
"Hoi huisarts! Ik heb 30 euro extra per maand. Kan ik morgen al terecht als ik die aan jou geef?"quote:Op maandag 21 oktober 2024 23:12 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Kenne demense gewoon lekker zelf zorg inkope, van de extra cente in de portemonnee.
quote:Op maandag 21 oktober 2024 23:13 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
PVV stemmers onderaan de wachtlijst dan maar. Blijkbaar hebben die minder behoefte aan zorg ofzo.quote:Op maandag 21 oktober 2024 22:47 schreef Hanca het volgende:
[..]
Daar herken je ook sterke democratische verbinders aan, dat ze het leger op hun eigen inwoners willen afsturen, begrijp dat dan.quote:Op maandag 21 oktober 2024 23:26 schreef Origami94 het volgende:
Ook een leuke was Wilders die het leger wou inzetten tegen demonstranten/rellende jeugd (die overigens allemaal ook weer migranten waren volgens Wilders)
Zou de grote Trump het van Wilders hebben? Die schijnt ook het leger te willen inzetten tegen de burgers
Gewoonquote:In noodopvanglocaties voor asielzoekers worden de rechten van kinderen geschonden. Dat zegt het Kinderrechtencollectief, een stichting die voorlichting geeft over kinderrechten. De voorzitter zegt dat de overheid de andere kant opkijkt en niets doet.
Toen minister Faber van Asiel gevraagd werd wat haar reactie was op overheidsinstanties die zeggen dat het gevaarlijk is voor kinderen zei ze: "Ik vraag me af of het gevaarlijk is in de noodopvang. Volgens mij is het in de noodopvang netjes geregeld."
Dullaert wijst erop dat niet alleen het Kinderrechtencollectief de noodopvang onacceptabel noemt. "Dat zeggen ook de overheidsinspecties, het VN-kinderrechtencomité zegt het. Overheidsinstanties zijn er niet voor niets, hè? Die hebben dat onderzocht en die zeggen dat het zelfs niet voldoet aan de minimale kwaliteitsnorm."
....
En ze krijgen er gewoon te eten. En als het echt zo slecht is, waarom komen al die mensen dan toch nog hierheen?quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 08:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
https://nos.nl/artikel/25(...)g-ze-zitten-opgehokt
Kinderrechten geschonden in noodopvang: 'Ze zitten opgehokt'
[..]
Gewoon
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |