SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
0hhh ook een lekker nummerquote:Op maandag 21 oktober 2024 21:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
@:4EverBlackEyed Ze heeft nu al de monday manics dus dit kan er ook wel bij
En waarom mogen we @4EverBlackEyed niet mentionen?quote:Op maandag 21 oktober 2024 21:17 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Oke @:4everblackeyed te mentionen dan
Nummer is ook wel lekker eigenlijkquote:
@4EverBlackEyed Moet je horen!quote:Op maandag 21 oktober 2024 21:18 schreef essnhills het volgende:
[..]
En waarom mogen we @:4Everblackeyed niet mentionen?
Omdat het niet aardig is om @4EverBlackEyed te mentionen ofzo?quote:Op maandag 21 oktober 2024 21:18 schreef essnhills het volgende:
[..]
En waarom mogen we @:4Everblackeyed niet mentionen?
de pompoen vind ik de vreemde toevoegingquote:Op maandag 21 oktober 2024 21:21 schreef CherryLips het volgende:
Ik had pompoen met pasta, feta en tomaat en die tomaat was een beetje een vreemde toevoeging.
Maar het ging over kutkinderen, wil niet dat @4EverBlackEyed zich buitengesloten voeltquote:Op maandag 21 oktober 2024 21:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Omdat het niet aardig is om @:4EverBlackEyed te mentionen ofzo?
Tomaat is altijd een vreemde toevoegingquote:Op maandag 21 oktober 2024 21:21 schreef CherryLips het volgende:
Ik had pompoen met pasta, feta en tomaat en die tomaat was een beetje een vreemde toevoeging.
Het is bijna Halloween, dus Pompoenen in overvloed...quote:Op maandag 21 oktober 2024 21:22 schreef Nizno het volgende:
[..]
de pompoen vind ik de vreemde toevoeging
vieze overvloedquote:Op maandag 21 oktober 2024 21:22 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Het is bijna Halloween, dus Pompoenen in overvloed...
Essie gaat ook iets zeggen over die rare tomaatquote:Op maandag 21 oktober 2024 21:21 schreef CherryLips het volgende:
dat was al jaren bekendquote:Op maandag 21 oktober 2024 21:23 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ik las net in FB dat jij geen echte mod bent?
Maar wij waren geen kinderen meer toch?quote:Op maandag 21 oktober 2024 21:22 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar het ging over kutkinderen, wil niet dat @:4everblackeyed zich buitengesloten voelt
Allang gedaanquote:Op maandag 21 oktober 2024 21:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Essie gaat ook iets zeggen over die rare tomaat
Nee kloptquote:Op maandag 21 oktober 2024 21:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar wij waren geen kinderen meer toch?
Patat uit de vriezer?quote:Op maandag 21 oktober 2024 21:23 schreef essnhills het volgende:
Ik had een bakje uit de vriezer getrokken
Kiepstoof met wortel, champignon en kerrie, met patatjes
Ja, maar die zaten niet in dat bakje en heb ik eerst in de airfryer gegooidquote:
Oh gelukkigquote:Op maandag 21 oktober 2024 21:26 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja, maar die zaten niet in dat bakje en heb ik eerst in de airfryer gegooid
En wat erbij?quote:Op maandag 21 oktober 2024 21:23 schreef essnhills het volgende:
Ik had een bakje uit de vriezer getrokken
Kiepstoof met wortel, champignon en kerrie, met patatjes
Een beker melkquote:
Jawel maar ik las het als opnieuw opgewarmde patatquote:Op maandag 21 oktober 2024 21:29 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
[..]
eet jij nooit diepvriespatat??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |