Daar heb je deels wel gelijk in, maar het is dan wel de bedoeling dat hij die mening uit zonder feitelijk aantoonbare leugens toch. Dingen verzinnen om je klachten te verklaren is echt nogal een zwaktebod en dan mag je het 'deskundige'-deel imho niet gebruiken in je eigen Eurovisietitel.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 19:02 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Is Boulevard een journalistiek programma? Volgensmij is het meer entertainment waarbij het juist de bedoeling is dat 'eurovisiedeskundige' Aram er een mening over heeft. Je hebt het over hetzelfde programma dat Dries Roelvink naar de ministerraad laat gaan voor de interviews.
Dion is laatst weer gespot bij een goede vriend en collega. Hij ziet er goed uitquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 19:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Nog véél ergere bewoordingen. En tuurlijk mag je het noemen. Deden wij ook. Drie keer ook nog. Acht keer zelfs. Maar zonder overdrijven denk ik een keer of 80, hij. Maanden na het ESF nog. Met de meest gore onderschriften bij bv een foto van Dion in beeld. Van Dion is nooit meer iets vernomen volgens mij zelfs. Nog steeds niet. Dat gaat mij persoonlijk veel te ver.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 19:26 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Dion is laatst weer gespot bij een goede vriend/collega. Hij ziet er goed uitOh wat fijn! Vond het echt sneu voor hem dat hij er zo mee zat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
[..]
Dion is laatst weer gespot bij een goede vriend en collega. Hij ziet er goed uitOh dat is echt fijn om te zien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Want die zat er echt heel lang doorheen zeg. Was echt zorgelijk. Dank je!IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Aran/Boulevard is veel te ver gegaan met Mia en Dion. En krijg je weer de reactie "Mag je tegenwoordig dan niks meer zeggen" "Oh, wat een sneeuwvlokjes". Nou Gerda je mag inderdaad zeggen dat ze niet goed gezongen hebben, dat hebben ze ook niet gedaan. Maar hoe Aran heeft gedaan is echt zonder klasse, zelfs onder andere showbizz stukjes, "maar niet zo vals als Mia en Dion haha".Hashtags als #Opdionderen. Gaat echt veel te ver voor iemand, zeker iemand zonder ervaring. Leek wel op pestgedrag van de middelbare school. De rest van de school (de kijkers) vonden het schijnbaar ook wel ok.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 19:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Nog véél ergere bewoordingen. En tuurlijk mag je het noemen. Deden wij ook. Drie keer ook nog. Acht keer zelfs. Maar zonder overdrijven denk ik een keer of 80, hij. Maanden na het ESF nog. Met de meest gore onderschriften bij bv een foto van Dion in beeld. Van Dion is nooit meer iets vernomen volgens mij zelfs. Nog steeds niet. Dat gaat mij persoonlijk veel te ver.
[..]
Dion is laatst weer gespot bij een goede vriend en collega. Hij ziet er goed uitBenieuwd of/wanneer die weer met wat komt qua muziek, bij hem had ik nog wel het idee dat die een stuk beter is/was dan dat die heeft kunnen laten zien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het duurde maanden en maanden.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 19:31 schreef Momo het volgende:
[..]
Aran/Boulevard is veel te ver gegaan met Mia en Dion. En krijg je weer de reactie "Mag je tegenwoordig dan niks meer zeggen" "Oh, wat een sneeuwvlokjes". Nou Gerda je mag inderdaad zeggen dat ze niet goed gezongen hebben, dat hebben ze ook niet gedaan. Maar hoe Aran heeft gedaan is echt zonder klasse, zelfs onder andere showbizz stukjes, "maar niet zo vals als Mia en Dion haha".Hashtags als #Opdionderen. Gaat echt veel te ver voor iemand, zeker iemand zonder ervaring. Leek wel op pestgedrag van de middelbare school. De rest van de school (de kijkers) vonden het schijnbaar ook wel ok.
Ik heb hem een aantal jaar geleden in het voorprogramma van Duncan gezien (2021 geloof ik) en dat was gewoon echt prima, ja. Beetje hetzelfde straatje als Duncan natuurlijk, maar hij zong en speelde gewoon goed en was ook sympathiek in de omgang met het publiek. Totaal het tegenovergestelde als op het ESF dus kan me voorstellen dat hij echt een klap heeft gehad daarvan.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 19:32 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Benieuwd of/wanneer die weer met wat komt qua muziek, bij hem had ik nog wel het idee dat die een stuk beter is/was dan dat die heeft kunnen laten zien.
Bij Duncan ging het ook die kant op toen de staging bekend was, maar ik denk dat het dankzij Ilse (die wel goed ligt bij Boulevard en zo) bij een klein beetje zeuren is gebleven en dat zij er iedere keer voor sprong zeg maar.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 19:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Het duurde maanden en maanden.
En iedereen vond het slecht, die twee preparty's, logisch. Wij hier ook. Maar vastbijten en een half jaar niet meer loslaten wordt echt obsessief pestgedrag. Maar dat scoort inderdaad.
Zelfs bij S10 liepen ze te zeuren dat haar stukje zichtbare blote buik bij dat pak niet kon, want er MOET iets af te zeiken zijn, desnoods iets volslagen normaals.
Gedoe om de kleding is wel traditie natuurlijkquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 19:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Het duurde maanden en maanden.
En iedereen vond het slecht, die twee preparty's, logisch. Wij hier ook. Maar vastbijten en een half jaar niet meer loslaten wordt echt obsessief pestgedrag. Maar dat scoort inderdaad.
Zelfs bij S10 liepen ze te zeuren dat haar stukje zichtbare blote buik bij dat pak niet kon, want er MOET iets af te zeiken zijn, desnoods iets volslagen normaals.
Hahaha true. Ik heb nog steeds trauma's van luipaardjassen en ooglapjes. Maar voor mijn gevoel was er daar nou net niks op aan te merken bij haar. Hádden we eindelijk eens iemand die er gewoon beeldig en stijlvol uitziet op het podium...quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 19:42 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Gedoe om de kleding is wel traditie natuurlijk
Voor mijn bloeddruk én die van Aran zou het denk ik beter zijn als Joost niet gaat.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 19:56 schreef Momo het volgende:
Hoop dat we wel duidelijkheid krijgen rond de deadline van 1 november. Ze hebben officieel iets meer dan een week. En over een maand is de eerste nationale finale al
Meerdere landen hebben dat toen gedaan, zelfs als de artiest eerst de nationale finale had gewonnen. Verschillend uitgepakt toen, Oekraine, Griekenland en Zwitserland hadden een beter nummer in 2021 dan 2020 met zelfde artiest. IJsland, Bulgarije en Letland hadden wel echt een minder nummer.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 20:10 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Terugdenkend aan Jeangu is iemand niet op basis van het liedje nog een keer sturen überhaupt niet het beste idee. Wordt nooit zo goed als de eerste keer.
Daar heb je wel een puntquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 19:02 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Is Boulevard een journalistiek programma? Volgensmij is het meer entertainment waarbij het juist de bedoeling is dat 'eurovisiedeskundige' Aram er een mening over heeft. Je hebt het over hetzelfde programma dat Dries Roelvink naar de ministerraad laat gaan voor de interviews.
Ik ook. Was echt niks mis mee. Zong ook liedjes die Duncan voor hem had geschreven.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 19:39 schreef d_elise het volgende:
[..]
Ik heb hem een aantal jaar geleden in het voorprogramma van Duncan gezien (2021 geloof ik) en dat was gewoon echt prima, ja. Beetje hetzelfde straatje als Duncan natuurlijk, maar hij zong en speelde gewoon goed en was ook sympathiek in de omgang met het publiek. Totaal het tegenovergestelde als op het ESF dus kan me voorstellen dat hij echt een klap heeft gehad daarvan.
Als er iemand in staat is om een Europapa 2.0 te maken dan is het wel Joost en zijn vriendenquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 20:15 schreef Greys het volgende:
Ik denk zelf ook dat Europapa haast onmogelijk te evenaren zou zijn als lied.
Tuurlijk laat ik me graag verrassen want ik heb op zich wél geleerd op m'n oude dag van het feit dat ik 'oh god alsjeblieft niet zeg' riep toen Joost als deelnemer werd genoemd omdat ik even snel anderhalf liedje luisterde en het niks voor ESF vond. Toen had ik het héél erg fout dus misschien dan nu ook wel weer en is er nog iets beters/leukers dan Europapa.
Qua creatief geloof ik daar ook zeker wel in hoor, maar het moet juist géén Europapa 2.0 worden dan denk ik anders hebben de mensen dat al wel gehoord. Beter iets heel anders. Maar inderdaad, ik laat me wat dat betreft best graag een tweede keer positief verrassen.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 20:32 schreef HenkjeNL2 het volgende:
[..]
Als er iemand in staat is om een Europapa 2.0 te maken dan is het wel Joost en zijn vrienden
Ik heb wel vertrouwen in Teun.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 20:32 schreef HenkjeNL2 het volgende:
[..]
Als er iemand in staat is om een Europapa 2.0 te maken dan is het wel Joost en zijn vrienden
Maar als titel Euromama.... zou wel erg werken als gimmick en referentie aan...quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 21:19 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
Idem. Maar eens met @:Greys dat het wel iets anders moet zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |