quote:
Hiermee praat die man zijn mond voorbij.quote:Is er een moment geweest dat jullie dachten: we stoppen met deze onzin?
Die sfeer was er op enig moment binnen het bedrijf. Het gold voor de komende editie, we hebben niet overwogen om ervoor altijd mee te kappen.
Het is in ieder geval niet sensatiebelust als ik de andere artikelen even snel scan.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 10:40 schreef NailQueen het volgende:
Is Spreekbuis een betrouwbare bron? Ik heb er nog nooit van gehoord
quote:Daarover is Taco Zimmerman nu ondubbelzinnig: Joost maakte een afwerend gebaar naar een te opdringerige camera, maar dat kon op geen enkele manier uitgelegd worden als een bedreiging of een dreigement. ‘Daarvan is hij inmiddels 100 procent zeker’. Wel bleek er aan de organisatie het een en ander te ontbreken, leidend tot een sociaal onveilige werkomgeving.
Ik ben kennelijk geblokkeerd door die gast, terwijl ik werkelijk nooit enige interactie heb gehad met hemquote:
Ook niet hier?quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 10:59 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
Ik ben kennelijk geblokkeerd door die gast, terwijl ik werkelijk nooit enige interactie heb gehad met hem![]()
Ik heb alleen een lurk-account op Twitter/X waar ik nog nooit iets mee heb gepost. Misschien heb ik ooit een keer een like uitgedeeld die hem niet beviel ofzo.quote:
Als de Avrotros al had besloten om niet mee te doen hadden ze ook geen uitstel aangevraagd.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 10:44 schreef molloot200 het volgende:
Ik denk dat er achter de schermen gewoon al besloten is om mee te doen. Dit is gewoon nog voor de bühne en ik denk dat de AVROTROS het liefst de deelname bevestigt met daarbij nieuws over de selectieprocedure (of gewoon gelijk een “Joost doet mee” als dat het geval is). Dat dénk ik
Waarschijnlijk niks. Joost is wat dat betreft net een knipperlicht: aan uit aan uit.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 10:55 schreef -Bubseltje- het volgende:
Joost heeft Eurovision 2025 verwijderd uit zijn bio's. Ben benieuwd wat dat betekent.
En snap ik ook wat beter dat de cameradame op een latere dag niet eens wist in het verhoor (of hoe heet dat) of haar camera nou wel of niet kapot was.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 11:32 schreef Em31 het volgende:
[..]
Nu snap ik waarom die Bakel zei dat dat allemaal geheim moet blijven.
Puur speculatief hè, maar zo dicht tegen de deadline kan ik me niet meer voorstellen dat het voor AvroTros om algemene veranderingen voor Eurovision gaat. Dan zijn ze, denk ik, aan het onderhandelen over specifieke garanties voor onze kandidaat.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 11:08 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Als de Avrotros al had besloten om niet mee te doen hadden ze ook geen uitstel aangevraagd.
Wat dan wellicht weer suggereert dat het inderdaad Joost is.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 11:56 schreef Lt.Bookman het volgende:
Puur speculatief hè, maar zo dicht tegen de deadline kan ik me niet meer voorstellen dat het voor AvroTros om algemene veranderingen voor Eurovision gaat. Dan zijn ze, denk ik, aan het onderhandelen over specifieke garanties voor onze kandidaat.
Hahaha!quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 12:09 schreef Dave het volgende:
Ik heb er door @:Grey 's Double Date tweet een volger bij.
Wie 't is, Joost mag het weten. (om 't on topic te houden)
Misschien moeten ze de garantie krijgen dat Anouk niet met de toiletkaraoke en de tiktokaardappelrace mee hoeft te doen omdat anders heel Basel afgebroken wordt in mei.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 11:56 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
Puur speculatief hè, maar zo dicht tegen de deadline kan ik me niet meer voorstellen dat het voor AvroTros om algemene veranderingen voor Eurovision gaat. Dan zijn ze, denk ik, aan het onderhandelen over specifieke garanties voor onze kandidaat.
Ik zie dit staan, of is dat wat anders? Ja oud he dan snap je niet allesquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 10:55 schreef -Bubseltje- het volgende:
Joost heeft Eurovision 2025 verwijderd uit zijn bio's. Ben benieuwd wat dat betekent.
Het is uit zijn bio, daar stond het ook in. Nu heeft hij enkel een uitzend kanaal Eurovision 2025.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 12:54 schreef summer52 het volgende:
[..]
Ik zie dit staan, of is dat wat anders? Ja oud he dan snap je niet alles![]()
[ afbeelding ]
Oh nee een afwerend gebaar. Gruwelijk fysiek.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 12:57 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Maar ik heb hier altijd gelezen dat het niets fysieks was. Wat gek
Waar lees je dan nu dat dat wel zo is? Een afwerend gebaar is precies wat het is: tot zover en niet verder. Er staat niet een afwerende duw, toch?quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 12:57 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Maar ik heb hier altijd gelezen dat het niets fysieks was. Wat gek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |