quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 13:25 schreef rival het volgende:
[..]
Je klinkt als iemand die wel een knuffel kan gebruiken. 'T is dat ik ver uit je buurt moet blijven.......
Hard, ja. Arbeid, mwah.quote:
quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 14:17 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Hard, ja. Arbeid, mwah.
Hard hoofd vooral.quote:
Ik weet in welk subfora ik zitquote:
Enkelvoud, dan toch?quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 15:27 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik weet in welk subfora ik zit
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
quote:Op woensdag 23 oktober 2024 12:46 schreef AirwiN het volgende:
Ik moet aan Sean Lock denken als ik de TT lees.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jou lang niet gezien
Hoe is het met je![]()
Hai!quote:Op woensdag 23 oktober 2024 12:47 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Jou lang niet gezien
Hoe is het met je
Mooi dat het goed gaatquote:Op woensdag 23 oktober 2024 12:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hai!
Alles goed hier. Genoeg te doen en dan komt FOK! automatisch op een lagere prio.
En jij?
quote:Op woensdag 23 oktober 2024 12:46 schreef AirwiN het volgende:
Ik moet aan Sean Lock denken als ik de TT lees.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tap tap tap
Zat al ff terug te scrollen en las al eea. Super heftig, wat een waardeloos nieuws allemaal.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 12:50 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Mooi dat het goed gaat
En soms heb je van die fases waarin je het druk hebtwel fijn om je even te zien hier
jij = lief!
Hier gaat het naar omstandigheden goed. Vandaag lukt goed
Ja, en moet meteen al lachen van alleen het gifje. Briljante vent.quote:
En ditquote:Op woensdag 23 oktober 2024 12:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ja, en moet meteen al lachen van alleen het gifje. Briljante vent.
quote:
Dank je welquote:Op woensdag 23 oktober 2024 12:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zat al ff terug te scrollen en las al eea. Super heftig, wat een waardeloos nieuws allemaal.Veel sterkte.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |