December is sowieso een dure maand.. Ene kant wel leuk dat het er weer aan komt, maar ook weer blij als het voorbij isquote:Op maandag 21 oktober 2024 12:21 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Niet teveel, maar wel veel. Alleen ik heb in de ber-maanden meerdere verjaardagen en Sinterklaas, en kerstmis die allemaal cadeautjes hebben (en doe ik met liefde hoor) en met O&N (vier ik alleen) wil ik lekker eten. En de momenten met Kerst thuis ook... dus tja
Daarnaast stimuleert dit ook creativiteit. Ik heb nog lege piepschuimen kransen liggen, misschien ga ik daar nog wat mee doen van de week...
Of nog meer kerstballen breien, of wat schilderen. Een kerststal maken met klei of pegdolls... opties zat
(en klinkt alsof ik een grote vreetschuur heb, is niet zo, maar normaal zit ik onder de 25¤ gemiddeld met boodschappen, dus ik moet even rekening houden met dat ik wel een lekker hapje, een glühweintje of een Baileys wil)
Wij houden het lekker klein en eenvoudig, en niet duurquote:Op maandag 21 oktober 2024 14:07 schreef Lovely het volgende:
[..]
December is sowieso een dure maand.. Ene kant wel leuk dat het er weer aan komt, maar ook weer blij als het voorbij is
Nou lekker eten hoort er wel bijAnders zelf lekkere hapjes maken..
Dat kan ook natuurlijkquote:Op maandag 21 oktober 2024 14:10 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Wij houden het lekker klein en eenvoudig, en niet duur
Gewoon lekker knus en zoquote:
Ik geniet ervanquote:Op maandag 21 oktober 2024 14:07 schreef Lovely het volgende:
[..]
December is sowieso een dure maand.. Ene kant wel leuk dat het er weer aan komt, maar ook weer blij als het voorbij is
Nou lekker eten hoort er wel bijAnders zelf lekkere hapjes maken..
Ook perfect toch!quote:Op maandag 21 oktober 2024 14:10 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Wij houden het lekker klein en eenvoudig, en niet duur
En dan doe jij de afwas ?quote:Op maandag 21 oktober 2024 14:19 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Gewoon lekker knus en zo
Meeste eten zal bij mijn ouders zijn
Hahaha, dat hoort haast ook zoquote:Op maandag 21 oktober 2024 14:19 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Gewoon lekker knus en zo
Meeste eten zal bij mijn ouders zijn
Dat is toch logisch? Mijn redenatie is dat als zij de boodschappen doet dat ik de afwas doe (al lukt dat niet altijd, ze is het er niet mee eens)quote:
Ik help wel mee jaquote:
Kom niks tekortquote:Op maandag 21 oktober 2024 14:21 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hahaha, dat hoort haast ook zo
Je hebt vast dikkere pakken voor racen in een kouder klimaat maar over het algemeen is het geen warme outfitquote:Op maandag 21 oktober 2024 14:20 schreef ChildoftheStars het volgende:
Is een Stig-pak warm? Het ziet er zowel wel als niet comfortabel uit...
Oh, dan draag ik er wel een snuggle overheenquote:Op maandag 21 oktober 2024 14:25 schreef rival het volgende:
[..]
Je hebt vast dikkere pakken voor racen in een kouder klimaat maar over het algemeen is het geen warme outfit
Dat is lief..quote:Op maandag 21 oktober 2024 14:25 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik help wel mee ja
[..]
Kom niks tekort
Lekker zacht ookquote:Op maandag 21 oktober 2024 14:28 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh, dan draag ik er wel een snuggle overheen
Uiteraard. Mams zorgt zo goed voor onsquote:
Ik heb last van vrouw zijnquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 13:07 schreef rival het volgende:
Zijn jullie inmiddels een beetje wakker?
Allang.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 13:07 schreef rival het volgende:
Zijn jullie inmiddels een beetje wakker?
Je klinkt als iemand die wel een knuffel kan gebruiken. 'T is dat ik ver uit je buurt moet blijven.......quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 13:23 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik heb last van vrouw zijn
en ik wil chips, maar mag niet want ik een ruime 20kg kwijt en mag alleen op vrijdag snacken
dus ik ben chagrijnig.
Als je het wil overleven moet je ver weg uit mijn fysieke buurt blijven
Dus dat
quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 13:25 schreef rival het volgende:
[..]
Je klinkt als iemand die wel een knuffel kan gebruiken. 'T is dat ik ver uit je buurt moet blijven.......
Hard, ja. Arbeid, mwah.quote:
quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 14:17 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Hard, ja. Arbeid, mwah.
Hard hoofd vooral.quote:
Ik weet in welk subfora ik zitquote:
Enkelvoud, dan toch?quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 15:27 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik weet in welk subfora ik zit
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
quote:Op woensdag 23 oktober 2024 12:46 schreef AirwiN het volgende:
Ik moet aan Sean Lock denken als ik de TT lees.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jou lang niet gezien
Hoe is het met je![]()
Hai!quote:Op woensdag 23 oktober 2024 12:47 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Jou lang niet gezien
Hoe is het met je
Mooi dat het goed gaatquote:Op woensdag 23 oktober 2024 12:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hai!
Alles goed hier. Genoeg te doen en dan komt FOK! automatisch op een lagere prio.
En jij?
quote:Op woensdag 23 oktober 2024 12:46 schreef AirwiN het volgende:
Ik moet aan Sean Lock denken als ik de TT lees.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tap tap tap
Zat al ff terug te scrollen en las al eea. Super heftig, wat een waardeloos nieuws allemaal.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 12:50 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Mooi dat het goed gaat
En soms heb je van die fases waarin je het druk hebtwel fijn om je even te zien hier
jij = lief!
Hier gaat het naar omstandigheden goed. Vandaag lukt goed
Ja, en moet meteen al lachen van alleen het gifje. Briljante vent.quote:
En ditquote:Op woensdag 23 oktober 2024 12:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ja, en moet meteen al lachen van alleen het gifje. Briljante vent.
quote:
Dank je welquote:Op woensdag 23 oktober 2024 12:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zat al ff terug te scrollen en las al eea. Super heftig, wat een waardeloos nieuws allemaal.Veel sterkte.
quote:Op donderdag 24 oktober 2024 15:42 schreef ChildoftheStars het volgende:
Zo... dagje weer gehad
Eerst naar een clubje en net mijn begeleider
Lekker schermstaren nu, ben op
Voel me wel goed vandaag
Oh lekker voor jequote:Op donderdag 24 oktober 2024 17:14 schreef Barbusse het volgende:
[..]![]()
Morgen dagje vrij, ik ga voor je op een terrasje zitten dan
Heb je ook zo'n ouderwetse gebreide kersttrui?quote:Op donderdag 24 oktober 2024 17:24 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh lekker voor je
Hier gaat er morgen kerst in huisboompje, lampjes, versiersels... misschien stom, maar ik heb even een geluksmomentje nodig. En als ik die uit kerstrommel kan halen, waarom niet. Een weekje te vroeg
Ik vrees daarin te falenquote:Op donderdag 24 oktober 2024 17:44 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Heb je ook zo'n ouderwetse gebreide kersttrui?
quote:Op donderdag 24 oktober 2024 17:45 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik vrees daarin te falen
Daarom tochquote:Op donderdag 24 oktober 2024 17:54 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Je weet dat ik een vrouw ben he
Maar mannen hebben toch grote pakketjes? Vrouwen niet?quote:
Ik heb eerder het idee dat deze trui onderdeel is van @AirwiN's garderobequote:Op donderdag 24 oktober 2024 17:57 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Maar mannen hebben toch grote pakketjes? Vrouwen niet?
Ik vind die trui wat voor homoseksuele mannen
quote:Op donderdag 24 oktober 2024 18:20 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik heb eerder het idee dat deze trui onderdeel is van @:AirwiN's garderobe
quote:Op donderdag 24 oktober 2024 18:20 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik heb eerder het idee dat deze trui onderdeel is van @:AirwiN's garderobe
Jullie allebeiquote:
You're welcomequote:
Wel tegen heteroseksuele mannen met een borstenfascinatie?quote:Op donderdag 24 oktober 2024 18:29 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik heb niks tegen homoseksuele mannen en hun verpakkingen
Neus... borsten vind ik mooiquote:Op donderdag 24 oktober 2024 18:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wel tegen heteroseksuele mannen met een borstenfascinatie?
We delen een voorliefdequote:Op donderdag 24 oktober 2024 18:45 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Neus... borsten vind ik mooi
Pics van onze tetten met elkaar ruilen?quote:
De post waarvan je wist dat die zou komen...quote:Op donderdag 24 oktober 2024 19:58 schreef Barbusse het volgende:
De post waarvan je wist dat die zou komen...
quote:Op donderdag 24 oktober 2024 19:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De post waarvan je wist dat die zou komen...
Vrouwen, meervoud zelfs. Boefje.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 20:14 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik dacht aan andere vrouwen dan ikzelf
Thanksquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 14:23 schreef M_0_0_N het volgende:
@:thestigsdutchcousin interessant topic
Volluk Volluk!quote:
Hoe is dat mogelijkquote:
Heel goed volkquote:
Lekker aan het knutselen?quote:
Ik beaam dit.quote:
Nu even nietquote:
Ah gezellig..quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 15:02 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Nu even niet
Vanochtend getekend en gehaakt
Morgen kerstkaartjes maken met een vriendin en lekker crea tot ze komt (ze komt met het avondeten)
Hoe is het leven?
Jep verheug me eropquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 15:04 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ah gezellig..![]()
Goed, vanmiddag mijn wenkbrauwen weer laten doen.. en nu even een wandeling maken
Yes even bijwerken en verfen, scheelt weer om het zelf te kleurenquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 15:04 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Jep verheug me erop
Wenkbrauwen doen? Snoeien en verven?
Lekker wandelweer. Geniet ervan
Lovely tochquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 15:06 schreef Lovely het volgende:
[..]
Yes even bijwerken en verfen, scheelt weer om het zelf te kleuren
Jep!quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 15:06 schreef Lovely het volgende:
[..]
Yes even bijwerken en verfen, scheelt weer om het zelf te kleuren
Vrijdagmiddag vunzigheid.quote:
LovelAI?quote:
There's a line, buddyquote:
Het is natuurlijk per persoon verschillend. Een ex vriendin van me hoefde ook nooit wat met haar wenkbrauwen te doen, zat van nature al perfect (donkere wenkbrauwen, geen haartjes buiten de wenkbrauwlijn).quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 15:12 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Jep!
(Nog nooit wat met mijn wenkbrauwen gedaan, behalve fronsen. Dus de grote vraag is; waarom)?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.When ego leads, failure follows.
|| justdiggit.org ||
quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 18:15 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Het is natuurlijk per persoon verschillend. Een ex vriendin van me die hoefde ook nooit wat met haar wenkbrauwen te doen, zat van nature al perfect (donkere wenkbrauwen, geen haartjes buiten de wenkbrauwlijn).
Ik heb hele blonde wenkbrauwen, dus als ik ze niet verf doet dat echt wat met mijn gezichtsexpressie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dat begrijp ik wel ja
En als je je er goed bij voelt vooral doen
(Ik doe niet aan make-up, mooie nagels of wenkbrauwen. Snap de theorie erachter. Alleen ben te lui)
quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 18:15 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Het is natuurlijk per persoon verschillend. Een ex vriendin van me hoefde ook nooit wat met haar wenkbrauwen te doen, zat van nature al perfect (donkere wenkbrauwen, geen haartjes buiten de wenkbrauwlijn).
Ik heb hele blonde wenkbrauwen, dus als ik ze niet verf doet dat echt wat met mijn gezichtsexpressie.Heb ook lichte wenkbrauwen, op zich wel zichtbaar maar voor mij te licht.. dus dan maar verven of zelf kleuren met een potloodSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Let's take the long way home, love is burning slowly
Down this country road tonight. 🎵
Derde. Tettenman is mijn tweede naam.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 15:39 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hahahaha Vunzigheid is jouw tweede naam?
En die is nog niet bereikt.quote:
Excuus excuusquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 18:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Derde. Tettenman is mijn tweede naam.
Best donkere volgens mij.. en dat van die wenkbrauwen haren omhoog kammen is alweer voorbijquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 18:24 schreef ChildoftheStars het volgende:
Wat is er trouwens nu in de mode betreft wenkbrauwen?
Niet die hele dikke meer toch?
Ik zie soms wel mensen voorbij komen met omhoog gekamde wenkbrauwen. Dat vind ik persoonlijk minder mooi
Als je echt spijt hebt dan...quote:
Oh! Bij HNTM en bij Vanderpump Rules zitten meiden die die dat doen... ziet er een beetje vreemd uitquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 18:25 schreef Lovely het volgende:
[..]
Best donkere volgens mij.. en dat van die wenkbrauwen haren omhoog kammen is alweer voorbij
quote:
* checkt DMquote:
Wat?quote:
Ja ik vind het ook niet mooiquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 18:27 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh! Bij HNTM en bij Vanderpump Rules zitten meiden die die dat doen... ziet er een beetje vreemd uit
Hm... moet me er eens in verdiepen. Donkere wenkbrauwen kunnen mooi zijn denk ik
Godt! Held! Hoe is het?quote:
Ik doe verder ook niet aan make-up (oke af en toe mascara), maar dit maakt zo'n enorm verschil met een kleine moeite elke 4/5 weken, dat vind ik het wel waardquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 18:19 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]dat begrijp ik wel ja
En als je je er goed bij voelt vooral doen
(Ik doe niet aan make-up, mooie nagels of wenkbrauwen. Snap de theorie erachter. Alleen ben te lui)
Begrijp ik helemaalquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 19:14 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik doe verder ook niet aan make-up (oke af en toe mascara), maar dit maakt zo'n enorm verschil met een kleine moeite elke 4/5 weken, dat vind ik het wel waard
Alles prima.👍🏻quote:
Ik heb het account van mijn opa gekregen. Ben zelf nog heel jong.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 20:03 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat klinkt goed! Bijna 25 jaar op FOK! Feel old yet?
Dat was lief van Qquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 20:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb het account van mijn opa gekregen. Ben zelf nog heel jong.
Als dat geen scharen wordt!quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 13:32 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Vanavond komt een vriendinnetje knutselenmaakt mij blij
quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 14:35 schreef aeque het volgende:
[..]
Als dat geen scharen wordt!
Om te knippen natuurlijk.
Jij dacht zeker weer vieze dingen.quote:
Welk onlyfans account ben je lid van geworden?quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 14:43 schreef Barbusse het volgende:
Lieve mensen, ik ga geld dat ik niet heb uitgeven aan plaatjes.
Ik ben nu al mentaal voorbereid op de rant van m'n vriendinlief omdat ik geld uitgeef.
Totally worth it.
Plaatjes.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 14:43 schreef Barbusse het volgende:
Lieve mensen, ik ga geld dat ik niet heb uitgeven aan plaatjes.
Ik ben nu al mentaal voorbereid op de rant van m'n vriendinlief omdat ik geld uitgeef.
Totally worth it.
Portisheadquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 17:21 schreef Barbusse het volgende:
Geld uitgegeven aan Bjork, Black Keys (alweer) en Portishead
Totally worth it
Zegt me compleet niks, maar ben blij dat jij blij bentquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 17:21 schreef Barbusse het volgende:
Geld uitgegeven aan Bjork, Black Keys (alweer) en Portishead
Totally worth it
Bjork!quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 17:29 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Zegt me compleet niks, maar ben blij dat jij blij bent
Ik schaamde me dat ik Dummy nog steeds niet hadquote:
Terecht.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 23:56 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik schaamde me dat ik Dummy nog steeds niet had
I knowquote:
Maantje!quote:
Wat lees ik jij hebt een Stig pakquote:Op zondag 27 oktober 2024 15:58 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik mag een kopje luxe koffie maken vind ik
quote:
Wat heb je met haar gedaanquote:
Child die de mannen op hol brengt, dat ik dat nog mee mag makenquote:Op zondag 27 oktober 2024 17:27 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja sexy he!? Om alle mannen op Fok! wild te maken
Ik val op de grondquote:Op zondag 27 oktober 2024 17:28 schreef ChildoftheStars het volgende:
En met mannen bedoel ik m/v die op v vallen
Hieronder zie je haar het zwembad uitkomen:quote:Op zondag 27 oktober 2024 17:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Child die de mannen op hol brengt, dat ik dat nog mee mag maken![]()
Doe je wel het b ijpassende helmpje op dan
Hahahah ja..quote:Op zondag 27 oktober 2024 17:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Child die de mannen op hol brengt, dat ik dat nog mee mag maken![]()
Doe je wel het b ijpassende helmpje op dan
quote:Op zondag 27 oktober 2024 17:30 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Hieronder zie je haar het zwembad uitkomen:
[ afbeelding ]
Zie anders geen stig pakje bij haarquote:Op zondag 27 oktober 2024 17:30 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Hieronder zie je haar het zwembad uitkomen:
[ afbeelding ]
Hey foei!quote:Op zondag 27 oktober 2024 17:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zie anders geen stig pakje bij haaralleen een helmpie
Stoute meid. Stiekem je pakje uitdoen hè 😘quote:
quote:Op zondag 27 oktober 2024 18:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Stoute meid. Stiekem je pakje uitdoen hè 😘
Maantjequote:
Jazeker. Jij ook?quote:
Nu weer aan het werkquote:
Mag ik meedoen?quote:Op maandag 28 oktober 2024 09:59 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik ben toe aan een jaar slapen
Slapen rules.quote:Op maandag 28 oktober 2024 11:07 schreef DrMarten het volgende:
Slapen![]()
Nacht van zaterdag op zondag voor het eerst in jaren weer eens 8 uur aan één stuk doorgeslapen. Was helemaal in de war toen ik wakker werd
Slapen is sowieso een hobby van me, maar altijd wel met onderbrekingen.quote:Op maandag 28 oktober 2024 11:46 schreef Q. het volgende:
[..]
Slapen rules.Had maanden slecht geslapen en laatste weken eindelijk weer een beetje normaal.
Ben nog steeds uitgeput, dat wel.
Zo jaloersquote:Op maandag 28 oktober 2024 11:49 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen!
Hier klokje rond geslapenwas zo moe
quote:
Ik ben echt compleet uitgeput.quote:Op maandag 28 oktober 2024 11:55 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Slapen is sowieso een hobby van me, maar altijd wel met onderbrekingen.
Nu tijdelijk andere medicatie en ik weet niet wat me overkomt
3 nachten achter elkaar door kunnen slapen tot de wekker, of tot ik gewoon wakker werd na 8 uur.
Ik kan me de laatste keer niet herinneren dat ik dat hen gehad.
Mooi te lezen dat het bij jou de goede kant op gaat. Kan me voorstellen dat de laatste maanden er in gehakt hebben bij je.
Die hebben je liever in een burnout binnenkort?quote:Op maandag 28 oktober 2024 14:29 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik ben echt compleet uitgeput.Maar hoef natuurlijk niet op enige vorm van begrip te rekenen op mn werk.
Dat vind ik heel kwalijk van je werk... zorgen doe je toch voor je mensenquote:Op maandag 28 oktober 2024 14:29 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik ben echt compleet uitgeput.Maar hoef natuurlijk niet op enige vorm van begrip te rekenen op mn werk.
Ik werk gewoon op halve kracht. Toch niemand die het opvalt.quote:Op maandag 28 oktober 2024 14:41 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Die hebben je liever in een burnout binnenkort?
Ziekmelden geen optie?
Klinkt niet als een fijne baanquote:Op maandag 28 oktober 2024 14:46 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik werk gewoon op halve kracht. Toch niemand die het opvalt.
Mn werk is best okay en mn collega's zijn fijn maar laten we het maar niet over het management hebben.quote:Op maandag 28 oktober 2024 14:50 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Klinkt niet als een fijne baan
Gelukkig voor de eerste dingenquote:Op maandag 28 oktober 2024 14:51 schreef Q. het volgende:
[..]
Mn werk is best okay en mn collega's zijn fijn maar laten we het maar niet over het management hebben.
Pas wel een beetje op jezelf!quote:Op maandag 28 oktober 2024 14:46 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik werk gewoon op halve kracht. Toch niemand die het opvalt.
Well fuck those people.quote:Op maandag 28 oktober 2024 14:29 schreef Q. het volgende:
[..]
Voordeel van thuiswerken: gewoon lekker onder werktijd naar de sportschool. En dutjes doen.quote:
Dutjesquote:Op maandag 28 oktober 2024 15:42 schreef Q. het volgende:
[..]
Voordeel van thuiswerken: gewoon lekker onder werktijd naar de sportschool. En dutjes doen.
Goed zoquote:Op maandag 28 oktober 2024 15:42 schreef Q. het volgende:
[..]
Voordeel van thuiswerken: gewoon lekker onder werktijd naar de sportschool. En dutjes doen.
nog 9quote:Op maandag 28 oktober 2024 15:47 schreef ChildoftheStars het volgende:
Over dertien minuten is mijn dienst klaar
quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 23:56 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik schaamde me dat ik Dummy nog steeds niet had
Terug naar bedquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 08:42 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen
Psycholoog en dan dutje denk ik en dan creatief denk ik
Niet echt zin in deze dag... geen zin in emoties vandaag
Ik praat wel even met ze.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 09:07 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dat gaan ze niet accepteren...
quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 09:09 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik praat wel even met ze.
* TheStigsDutchCousin gaat pratenquote:
Niet gehuild deze sessiequote:Op dinsdag 29 oktober 2024 09:32 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
* TheStigsDutchCousin gaat praten
Trots op jouquote:
Maantjequote:
Dank jequote:Op dinsdag 29 oktober 2024 18:46 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Trots op jou
[..]
Maantje
Huilen is primaquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 18:47 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dank je
Ze zegt dat huilen oké is. Alleen ik haat het. Moet wel leren om thuis niet alles weg te slikken, maar toe te staan
Stiggiequote:Op dinsdag 29 oktober 2024 18:46 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Trots op jou
[..]
Maantje
Hey heyquote:
Knuffel voor jouquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 18:51 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]
Hey hey![]()
Druk dagje heel actief geweest, heb nog de nasleep van een kl*te weekend. Maar verder ging vandaag wel redelijk. Hoe was jou dag?
Komt vast goedquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 18:59 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Knuffel voor jou
Hopelijk wordt redelijk snel goed
Beetje energieloos
Veel geslapen dus niks te klagen
Knuffel van Stigquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 18:51 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]
Hey hey![]()
Druk dagje heel actief geweest, heb nog de nasleep van een kl*te weekend. Maar verder ging vandaag wel redelijk. Hoe was jou dag?
Uiteindelijk komt alles wel goed, maar misschien in een andere vorm dan verwachtquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 19:00 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]
Komt vast goeddankjewel
Aah dat is soms juist heel fijn, en rust is ook belangrijk!
Dat zeg je heel mooi!quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 19:01 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Uiteindelijk komt alles wel goed, maar misschien in een andere vorm dan verwacht
Ja was blijkbaar nodig
Straks wat later naar bed en uitslapen. Morgen logeren bij mijn moeder en met haar uiteten
Haar gezondheid is niet zo goed. Dus een soort tapasresraurant (maar dan met oosterse hapjes) vlak achter haar huis. Dat is beloopbaar met de rollator en de nodige bankjesquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 19:03 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]
Dat zeg je heel mooi!
Ah lekker hoor, weten jullie al wat voor restaurant?
Lekker hoor! Geniet er vanquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 19:07 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Haar gezondheid is niet zo goed. Dus een soort tapasresraurant (maar dan met oosterse hapjes) vlak achter haar huis. Dat is beloopbaar met de rollager en de nodige bankjes
Jaquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 19:08 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]
Lekker hoor! Geniet er vanen fijn dat het zo kan!
Maantjequote:
Ze is er weerquote:
Jeeeej!quote:
Nee johquote:Op woensdag 30 oktober 2024 16:26 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Jeeeej!
Waai niet weg!
Anders hou ik je wel vastquote:
Oehquote:Op woensdag 30 oktober 2024 16:30 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Anders hou ik je wel vast
* TheStigsDutchCousin kijkt even naar de weersverwachtingquote:
Faxie!quote:
Nou hopelijk heb je lekker geslapen dan vannacht.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 10:31 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen
Weer thuis en eind van de middag weer weg voor de volgende logeerpartijben moe
Maantjequote:
Lijkt er op dat m'n vakantie wat eerder begint want niks werkt en omdat het een nationale feestdag is, is er niemand aanwezig om het te fixenquote:
* TheStigsDutchCousin knuffeltquote:
Aawhquote:Op vrijdag 1 november 2024 14:24 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
* TheStigsDutchCousin knuffelt
quote:
Bert Visscher genot!quote:Op vrijdag 1 november 2024 18:33 schreef ChildoftheStars het volgende:
Eindelijk weer in mijn eigen huis in het mooie Groningen
had je nog lekker gegeten van de week ?quote:Op vrijdag 1 november 2024 18:33 schreef ChildoftheStars het volgende:
Eindelijk weer in mijn eigen huis in het mooie Groningen
Ya wee feckin' bastardquote:
Ja was erg lekker en gezelligquote:Op vrijdag 1 november 2024 19:14 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]
had je nog lekker gegeten van de week ?
quote:Op vrijdag 1 november 2024 19:03 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dat stukje Groningen vind ik niets
Super zegquote:Op vrijdag 1 november 2024 19:27 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja was erg lekker en gezellig
En woensdag blijven slapen bij ons moeders
Donderdag naar huis en in de avond richting Utrecht
Zodat ik vandaag met vriendin naaar de Kreadoe kon
Maantjequote:
Hoe is het?quote:
Ik heb mijn hartslag weer normaal na de F1 race van netquote:Op zondag 3 november 2024 19:37 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]
Ja gaat goed, lekker rustig dagje![]()
Met jou dan?
Een grote knutselbeursquote:Op zaterdag 2 november 2024 21:07 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]
Super zegklinkt leuk!
Wat is kreadoe ?
Was het zo slecht?quote:Op zondag 3 november 2024 19:41 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik heb mijn hartslag weer normaal na de F1 race van net
Voor de rest ook lekker rustig
Nee, juist goedquote:
Oh dat is fijn voor jequote:Op zondag 3 november 2024 19:45 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nee, juist goedRegenrace in Brazilië. En het was spektakel!
De hele race was er regenquote:Op zondag 3 november 2024 19:56 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh dat is fijn voor je
Regen in de zin van het regende tijdens de race of iets anders
Zoals je merkt; nog nooit gekeken
Ah ja toch niet helemaal dom hierquote:Op zondag 3 november 2024 19:56 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
De hele race was er regen
Hebben ze speciale banden voorquote:Op zondag 3 november 2024 20:12 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ah ja toch niet helemaal dom hier
Lijkt me wel spectaculairder. Die bandjes met amper (geen?) profiel en zo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |