SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alle vorige deelnemers staan hier https://www.tvgids.nl/nie(...)s-van-de-bondgenotenAllemaal cabaretteketet!
Waar zou ze dan jaloers op moeten zijn?quote:Op maandag 21 oktober 2024 17:36 schreef wolffie het volgende:
Die vrouw van Rocky, zal wel zo jaloers zijn dat Rocky naar huis moet komen. Dit hoop ik ook. Ik gun hem geen ernstig bericht.
Hij scheen nog al close (lees goed op te kunnen schieten) met Celine. Stelde niks voor en hij zei dat je wel een maatje binnen moet kunnen hebben.quote:Op maandag 21 oktober 2024 17:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Waar zou ze dan jaloers op moeten zijn?
Ja, alleen Celine is nu weg, dus best vreemd als hij daarvoor nu naar huis moetquote:Op maandag 21 oktober 2024 18:12 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Hij scheen nog al close (lees goed op te kunnen schieten) met Celine. Stelde niks voor en hij zei dat je wel een maatje binnen moet kunnen hebben.
Als zijn vrouw hier al jaloers op is had hij beter nooit dat hok in moeten gaan.
Dat dus. Ik ben benieuwd.quote:Op maandag 21 oktober 2024 18:20 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Ja, alleen Celine is nu weg, dus best vreemd als hij daarvoor nu naar huis moetMisschien is het iets anders.
Hij heeft werkelijk niks gedaan of gezegd waaruit dat blijktquote:
Maar er is wel degelijk een drama-scene geregeld, wat kan lopen van dood huisdier tot iets lulligs met opa of oma waar Rokkie mee voor het blok gezet wordt, blijven of oprotten. een vaak gebruikt middel in de Show trouwensquote:Op maandag 21 oktober 2024 18:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hij heeft werkelijk niks gedaan of gezegd waaruit dat blijkt
Ik bedoelde ook het Tokkie deelquote:Op maandag 21 oktober 2024 19:07 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Maar er is wel degelijk een drama-scene geregeld, wat kan lopen van dood huisdier tot iets lulligs met opa of oma waar Rokkie mee voor het blok gezet wordt, blijven of oprotten. een vaak gebruikt middel in de Show trouwens
Blijkbaar niet? Vroeg me dat ook al af.quote:Op maandag 21 oktober 2024 19:42 schreef ChildoftheStars het volgende:
Maken ze thuis nooit even het toilet schoon? Wat een dramaqueens
Ik doe het elke dag, nog nooit naar van gewordenquote:Op maandag 21 oktober 2024 19:43 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Blijkbaar niet? Vroeg me dat ook al af.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |