SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar SeptemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Do what you love, love what you do!![]()
Dat had je zelf toch ook kunnen bedenken?quote:Op maandag 21 oktober 2024 11:52 schreef kree het volgende:
[..]
nou dat was dus de vraag, vandaar dat ik de gemeente ff belde?Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Die vraag heeft ‘ie helemaal zelf bedacht, hoor!quote:Op maandag 21 oktober 2024 11:53 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dat had je zelf toch ook kunnen bedenken?Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Nou pfoe zegquote:Op maandag 21 oktober 2024 11:54 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Die vraag heeft ‘ie helemaal zelf bedacht, hoor!Trotste mama van Ambar
ja maar ben nooit zo van klagen en bellen.quote:Op maandag 21 oktober 2024 11:53 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dat had je zelf toch ook kunnen bedenken?
en ok woningbouw scheept het toch af want al eerder gevraagd en gezegd toen ik hier kwam wonen enzo zelfs/
Maar ok moet zeggen aardig meisje aan de telefoon van de gemeente vond t nog wel![]()
dus voordeel van de twijfel dat nu gemeente wat doet of weg haalt en gelijk ook overal, want anders volgend jaar weer terug.Do what you love, love what you do!![]()
je wil niet weten hoe erg. daarom is dik verantwoord. gvd een Japanese jungle tuin in 2 wekenquote:Op maandag 21 oktober 2024 11:53 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dat had je zelf toch ook kunnen bedenken?Do what you love, love what you do!![]()
voor iedere geïnteresseerde, ik stuur een stekje op tegen verzendkosten. wat wss in een envelop kan want zelfs dat overleefd t
En dan ineens heb je een tarzan of een jane in je tuinMaak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
tarzan Japanese knoop wel wssquote:Op maandag 21 oktober 2024 12:00 schreef Lovely het volgende:
En dan ineens heb je een tarzan of een jane in je tuin
jane nog niet gevonden helaas
En anders neem je een huis met balkon als je niet je eigen tuin bij kunt houden
Trotste mama van Ambar
quote:Op maandag 21 oktober 2024 12:00 schreef Lovely het volgende:
En dan ineens heb je een tarzan of een jane in je tuin
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Ueda 8/5/2They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
quote:Op maandag 21 oktober 2024 12:02 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Kree is Tarzan. Ben jij z’n Jane?
Aan lianen door de tuin heenslingeren...quote:Op maandag 21 oktober 2024 12:02 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Kree is Tarzan. Ben jij z’n Jane?Autocorrect
(zelfst. naamw.)
stond al op de kleren kast op mijn slaapkamer op mijn borst te slaan met mijn vuistenquote:Op maandag 21 oktober 2024 12:03 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Aan lianen door de tuin heenslingeren...
Of aan zijn liaan slingeren in de slaapkamer?quote:Op maandag 21 oktober 2024 12:03 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Aan lianen door de tuin heenslingeren...
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Alles is mogelijk, je weet het nietquote:Op maandag 21 oktober 2024 12:05 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Of aan zijn liaan slingeren in de slaapkamer?
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ik heb begrepen dat je de aanwezigheid van Japanse duizendknoop altijd moet melden omdat de ellene zich heel snel kan verspreiden.![]()
ik ook, vandaar ff belletje naar de gemeente, of ze er wat aan doen is vraag 2.quote:Op maandag 21 oktober 2024 12:13 schreef ToT het volgende:
Ik heb begrepen dat je de aanwezigheid van Japanse duizendknoop altijd moet melden omdat de ellene zich heel snel kan verspreiden.
\Do what you love, love what you do!![]()
Nope ze willen in kaart brengen waar dat onkruid staat.quote:Op maandag 21 oktober 2024 12:15 schreef kree het volgende:
[..]
ik ook, vandaar ff belletje naar de gemeente, of ze er wat aan doen is vraag 2.
\Smile, it's free therapy.![]()
hoho ik heb wel een natuurtuin die ze willen. alleen dat ding moet ff weg voor het mooiequote:Op maandag 21 oktober 2024 12:16 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Nope ze willen in kaart brengen waar dat onkruid staat.Do what you love, love what you do!![]()
He? je hebt nog niet zo heel lang geleden die tuin voor te veel geld laten opknappen.quote:Op maandag 21 oktober 2024 12:17 schreef kree het volgende:
[..]
hoho ik heb wel een natuurtuin die ze willen. alleen dat ding moet ff weg voor het mooie
Heb je het daarna niet bijgehouden?
Smile, it's free therapy.![]()
klopt en rest is dan nog ok, maar ik kan niet op tegen die Japanner.quote:Op maandag 21 oktober 2024 12:18 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
He? je hebt nog niet zo heel lang geleden die tuin voor te veel geld laten opknappen.
Heb je het daarna niet bijgehouden?Do what you love, love what you do!![]()
Kort.quote:Op maandag 21 oktober 2024 12:17 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Hoi Killem!![]()
Heb je al wat geslapen?
lol geen zin in filmpje maken hoor, maargoed zal wel ff overzicht doen.quote:Do what you love, love what you do!![]()
Zin kan altijd gemaakt worden Kreequote:Op maandag 21 oktober 2024 12:21 schreef kree het volgende:
[..]
lol geen zin in filmpje maken hoor, maargoed zal wel ff overzicht doen.
KiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiBiiiiiiiiiiiiiiiiiiiquote:Op maandag 21 oktober 2024 12:21 schreef Kissingbird het volgende:
[..]jaa filmpje ben wel benieuwd hoe het nu uitziet daar.
En MAAAA![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
trouwens jullie hebben kook video niet genoeg geliked om het de moeite waard te maken, dus doe alleen ff foto
Heb je weer heel de nacht doorgehaald?!quote:Op maandag 21 oktober 2024 12:20 schreef Kissingbird het volgende:
[..]klote.
Ik toch nog van 5 tot 12.![]()
![]()
Tssss ohh kom op Kree! doe het voor MA en mijquote:Op maandag 21 oktober 2024 12:22 schreef kree het volgende:
trouwens jullie hebben kook video niet genoeg geliked om het de moeite waard te maken, dus doe alleen ff foto![]()
alsof dat nieuw is hier met iedereenquote:Op maandag 21 oktober 2024 12:22 schreef maily het volgende:
[..]
Heb je weer heel de nacht doorgehaald?!
Lekkerrrr!quote:Op maandag 21 oktober 2024 12:20 schreef Kissingbird het volgende:
[..]klote.
Ik toch nog van 5 tot 12.
Ja maar niet omdat ik het wilde..quote:Op maandag 21 oktober 2024 12:22 schreef maily het volgende:
[..]
Heb je weer heel de nacht doorgehaald?!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smile, it's free therapy.![]()
die hele oerwoud video in mijn tuin op YouTube shorts werd 10,000 keer bekeken. LOLquote:Op maandag 21 oktober 2024 12:23 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Tssss ohh kom op Kree! doe het voor MA en mij![]()
Nog verbazingwekkend, maar heb het er ff af gehaald. te flauw gewoonDo what you love, love what you do!![]()
Ik heb dat niet snel meer .. vorig jaar wel. Zat daarom hier vaak in de nachtquote:
JA alleen die k postbezorger die me wakker belde net was minder lekkerquote:
Heel veel gedaan bij begeleid werk.
Straks dagbesteding.
Fijne dag nog
Werewolf
Papa 15/11/1950- 29/08/2025![]()
zoo dat mensen daarna kijken die jou niet kennenquote:Op maandag 21 oktober 2024 12:24 schreef kree het volgende:
[..]
die hele oerwoud video in mijn tuin op YouTube shorts werd 10,000 keer bekeken. LOL
Nog verbazingwekkend, maar heb het er ff af gehaald. te flauw gewoon
Ben net thuis van begeleid werkquote:Op maandag 21 oktober 2024 12:25 schreef Kissingbird het volgende:
[..]goedemorgen pinnenmutske. Hoe heb je geslapen?
Werewolf
Ff uitrusten dan nu.quote:Op maandag 21 oktober 2024 12:25 schreef Pinnenmutske het volgende:
Heel veel gedaan bij begeleid werk.
Straks dagbesteding.
Fijne dag nog
Fijne middag pinnenmutske
Las het na het plaatsenquote:Op maandag 21 oktober 2024 12:26 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Ben net thuis van begeleid werk
ja verbaasde mij ook, tis echt ff met mobiel zeg maar 2 meter gelopen door stukje met begroeide tuin. maar zag er al heel survival uit wss.quote:Op maandag 21 oktober 2024 12:25 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
zoo dat mensen daarna kijken die jou niet kennenDo what you love, love what you do!![]()
mits het kan natuurlijk. heb wel mijn leven gebeterd allemaalquote:
Al die mensen van de gemeente Katwijk.quote:Op maandag 21 oktober 2024 12:25 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
zoo dat mensen daarna kijken die jou niet kennen
Om te controleren of het echt zo erg is![]()
![]()
Dit ging over @Kissingbirdquote:Op maandag 21 oktober 2024 12:31 schreef kree het volgende:
[..]
mits het kan natuurlijk. heb wel mijn leven gebeterd allemaal![]()
quote:klopt! rond 2 uur fok uitgezet ff domme serie op netflix gekeken.. podcast geluisterd wat ook wel eens wil helpen maar nope.
Straks op tijd erin met pil dan hersteld het ritme zich weer.Smile, it's free therapy.![]()
zit hier hardop te lachenquote:Op maandag 21 oktober 2024 12:31 schreef maily het volgende:
[..]
Al die mensen van de gemeente Katwijk.
Om te controleren of het echt zo erg is
pil?quote:Op maandag 21 oktober 2024 12:32 schreef Kissingbird het volgende:
[..]klopt! rond 2 uur fok uitgezet ff domme serie op netflix gekeken.. podcast geluisterd wat ook wel eens wil helpen maar nope.
Straks op tijd erin met pil dan hersteld het ritme zich weer.Do what you love, love what you do!![]()
haha nee geen zin in, filmpje heeft neit zoveel nut. Tenminste ik wilde soort live ff koken enzo. maar niet genoeg subscribers of kijk tijd volgens god YouTubequote:Op maandag 21 oktober 2024 12:33 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Kree.......... wat doe je hier op fok... ga dat filmpje ff makenDo what you love, love what you do!![]()
Geen sexy stripper verkleed als postbezorger? Dan heb ik waarschijnlijk het verkeerde adres doorgegeven.quote:Op maandag 21 oktober 2024 12:25 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ik heb dat niet snel meer .. vorig jaar wel. Zat daarom hier vaak in de nacht
[..]
JA alleen die k postbezorger die me wakker belde net was minder lekker
Zetpil?quote:Op maandag 21 oktober 2024 12:32 schreef Kissingbird het volgende:
[..]klopt! rond 2 uur fok uitgezet ff domme serie op netflix gekeken.. podcast geluisterd wat ook wel eens wil helpen maar nope.
Straks op tijd erin met pil dan hersteld het ritme zich weer.
Als je het maar vaak genoeg doet gaat het wel makkelijker?quote:
quote:Op maandag 21 oktober 2024 12:37 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Geen sexy stripper verkleed als postbezorger? Dan heb ik waarschijnlijk het verkeerde adres doorgegeven.Hij was wel verkleed als postbezorger
maar vond hem niet sexy genoeg.
met glijmiddelquote:Op maandag 21 oktober 2024 12:40 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Als je het maar vaak genoeg doet gaat het wel makkelijker?
quote:Op maandag 21 oktober 2024 12:40 schreef Kissingbird het volgende:
[..]Hij was wel verkleed als postbezorger
Oplossing geef je zelf al.quote:
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
Vond je dat toen hij z’n kleren nog aan had of toen z’n ‘ie broek uit had?quote:Op maandag 21 oktober 2024 12:40 schreef Kissingbird het volgende:
[..]Hij was wel verkleed als postbezorger
zn kop stond me niet aan en hij belde me wakkerquote:Op maandag 21 oktober 2024 12:45 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Vond je dat toen hij z’n kleren nog aan had of toen z’n ‘ie broek uit had?
Wakker worden Birdie, wélke kop!?quote:Op maandag 21 oktober 2024 12:49 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
zn kop stond me niet aan en hij belde me wakker
fuck wakkere jij pffquote:Op maandag 21 oktober 2024 12:52 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Wakker worden Birdie, wélke kop!?
ik ga nog een koffie zettenSmile, it's free therapy.![]()
nu ik toch in zeik modus ben met bellen. mss nog ff kpn glasvezel opzeg lijn bellen, want ok krijg hier elke keer ziggo aan de deur. Denk kan wel weer eens korting afDo what you love, love what you do!![]()
ff kijken wat ik nu betaal en na zeik belletje met ze........
lezen we even mee
Zit te wachten op die foto van die gifplantquote:Op maandag 21 oktober 2024 13:01 schreef kree het volgende:
nu ik toch in zeik modus ben met bellen. mss nog ff kpn glasvezel opzeg lijn bellen, want ok krijg hier elke keer ziggo aan de deur. Denk kan wel weer eens korting af
quote:Op maandag 21 oktober 2024 13:02 schreef kree het volgende:
ff kijken wat ik nu betaal en na zeik belletje met ze........
lezen we even meepas na de foto
Is geen gifplant, alleen een plant met Hulk-powers.quote:Op maandag 21 oktober 2024 13:03 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Zit te wachten op die foto van die gifplant![]()
![]()
quote:Op maandag 21 oktober 2024 13:05 schreef hemarookworst het volgende:
Duizendknoop is zelfs eetbaar toch?
Yes, schijn je best lekker mee te kunnen kokenTrotste mama van Ambar
Jij weetquote:Op maandag 21 oktober 2024 13:05 schreef hemarookworst het volgende:
Duizendknoop is zelfs eetbaar toch?![]()
Is Japanse duizendknoop gezond?
Japanse duizendknoop. Eet hem op! - Zutphen
Het is overigens wel een heel mooie plant en een prima groente! Dat de plant eetbaar is nog niet zo bekend.De Japanse duizendknoop is familie van de Rabarber en de smaak lijkt daar ook wel op. Het is eigenlijk een behoorlijk gezonde groente, met veel vitamine A en mineralen en een bron van resveratrol.8Smile, it's free therapy.![]()
Kogelvis ook.quote:Op maandag 21 oktober 2024 13:05 schreef hemarookworst het volgende:
Duizendknoop is zelfs eetbaar toch?Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Wow als dat zou helpen.quote:Op maandag 21 oktober 2024 13:03 schreef ToT het volgende:
[..]
Is geen gifplant, alleen een plant met Hulk-powers.
Weerwolfje gaat weer
Werewolf
ff kijken want ga geen 30 min wachten op een muts die niet weet, gelijk opzeglijn bellen is handig.Do what you love, love what you do!![]()
Lief Dagboek,
Vandaag bel ik iedereen de moeder.Trotste mama van Ambar
KPN heeft ok muziekje nog wel in de wachtlijn. maar kijk maar ik ga hier 30 euro pm even mee besparen met alleen ff moeite doen om te bellenquote:Op maandag 21 oktober 2024 13:12 schreef ieniminimuis het volgende:
Lief Dagboek,
Vandaag bel ik iedereen de moeder.Do what you love, love what you do!![]()
Olleke bollekeWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Moet jij geen liedje schrijven, had je daar geen vrij om genomenquote:Op maandag 21 oktober 2024 13:14 schreef kree het volgende:
[..]
KPN heeft ok muziekje nog wel in de wachtlijn. maar kijk maar ik ga hier 30 euro pm even mee besparen met alleen ff moeite doen om te bellen
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Kree, het spijt me maar het boeit mij geen reetquote:Op maandag 21 oktober 2024 13:14 schreef kree het volgende:
[..]
KPN heeft ok muziekje nog wel in de wachtlijn. maar kijk maar ik ga hier 30 euro pm even mee besparen met alleen ff moeite doen om te bellenTrotste mama van Ambar
IK heb niet terug gelezen en ga ook niet terug lezenquote:Op maandag 21 oktober 2024 13:15 schreef kree het volgende:
[..]
hoop wel dat ik ff geen zeikerd aan de telefoon krijg.
nee joh wil daar mee door, maar waren ff teveel dingen nu lopende die voor gingen met optredens. dat liedje is niet van de baan trouwensquote:Op maandag 21 oktober 2024 13:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Moet jij geen liedje schrijven, had je daar geen vrij om genomenDo what you love, love what you do!![]()
teruglezen doe ik ook nooit.quote:Op maandag 21 oktober 2024 13:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
IK heb niet terug gelezen en ga ook niet terug lezen
Mozart deed slechts 4 dagen over de 36e symfonie hè!quote:Op maandag 21 oktober 2024 13:16 schreef kree het volgende:
[..]
nee joh wil daar mee door, maar waren ff teveel dingen nu lopende die voor gingen met optredens. dat liedje is niet van de baan trouwensProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
moet zeggen het was lastiger als het even leek alleen om lopende tekst te maken en had ik hier nog hulp.quote:Op maandag 21 oktober 2024 13:20 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Mozart deed slechts 4 dagen over de 36e symfonie hè!
muzikaal kwam er wel redelijk snel achteraan. maar nog genoeg dingetjes. denk, het idee was wel ok trouwens maar meer uitwerking nodig.Do what you love, love what you do!![]()
Lekker ophangen joh.quote:Op maandag 21 oktober 2024 13:23 schreef kree het volgende:
duurt lang, zal ik eens gewoon 0 intoetsen enzo?Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Maar hoe kom je daar achter?quote:Op maandag 21 oktober 2024 13:24 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
zou ik ook eten, mist goed klaargemaakt
Zelfs expert koks maken wel eens een foutje daarmee.![]()
![]()
kan je wel bij elke post van hem postenquote:Op maandag 21 oktober 2024 13:16 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Kree, het spijt me maar het boeit mij geen reet
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
quote:Op maandag 21 oktober 2024 13:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
IK heb niet terug gelezen en ga ook niet terug lezenHoi Dott!
YOLO!!!!!!111quote:Op maandag 21 oktober 2024 13:25 schreef ToT het volgende:
[..]
Maar hoe kom je daar achter?
Zelfs expert koks maken wel eens een foutje daarmee.Uw ADH vitamine Worst
Hey Birdiequote:
en dan vragen collega's aan kree of hij nog wat leuks heeft gedaan op zijn vrije dag
kree: ja ik heb een liveblog op een internetforum gekwakt over mijn telefoontje met kpnUw ADH vitamine Worst
quote:Op maandag 21 oktober 2024 13:25 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
kan je wel bij elke post van hem posten![]()
![]()
Hello.I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
en de plant niet te vergetenquote:Op maandag 21 oktober 2024 13:27 schreef hemarookworst het volgende:
en dan vragen collega's aan kree of hij nog wat leuks heeft gedaan op zijn vrije dag
kree: ja ik heb een liveblog op een internetforum gekwakt over mijn telefoontje met kpn![]()
wtf laat je je tuin voor teveel geld opknappen laat ie het weer verwilderenSmile, it's free therapy.![]()
It's meI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Of tegen collega's zeggen. Mijn werkdag zit er weer op. Ik heb heerlijk gebolktquote:Op maandag 21 oktober 2024 13:27 schreef hemarookworst het volgende:
kree: ja ik heb een liveblog op een internetforum gekwakt over mijn telefoontje met kpn
quote:Op maandag 21 oktober 2024 13:27 schreef hemarookworst het volgende:
kree: ja ik heb een liveblog op een internetforum gekwakt over mijn telefoontje met kpn![]()
![]()
![]()
I was wondering if after all these years you'd like to meetI'm surrounded by morons!
Hey Fogelquote:
To go over everythingI'm surrounded by morons!
quote:Op maandag 21 oktober 2024 13:29 schreef Fogel het volgende:
I was wondering if after all these years you'd like to meetkree wil wel met je wandelen in de duinen
They say that time's supposed to heal ya, but I ain't done much healingI'm surrounded by morons!
Hello, can you hear me?I'm surrounded by morons!
I'm surrounded by morons!
Dat was alles.I'm surrounded by morons!
Jazekerquote:Op maandag 21 oktober 2024 13:05 schreef hemarookworst het volgende:
Duizendknoop is zelfs eetbaar toch?
https://www.rtl.nl/editie(...)eve-exoot-bestrijden![]()
Lekker voor bij de duizendpoot?quote:I'm surrounded by morons!
quote:
gewoon opeten tochquote:Op maandag 21 oktober 2024 13:29 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
en de plant niet te vergeten![]()
wtf laat je je tuin voor teveel geld opknappen laat ie het weer verwilderen
Uw ADH vitamine Worst
¤ 49,10. nu voor half jaar en dan rest weer hetzelfde. Ik reken uit 20x6 bespaart.Do what you love, love what you do!![]()
Kun je mooi anderhalf uur een tuinman voor inhuren!quote:Op maandag 21 oktober 2024 13:37 schreef kree het volgende:
¤ 49,10. nu voor half jaar en dan rest weer hetzelfde. Ik reken uit 20x6 bespaart.![]()
![]()
lol ja dat ook maar dit zijn de makkelijke dingen die je alleen telefoontje kosten en toch besparen he?quote:Op maandag 21 oktober 2024 13:38 schreef ToT het volgende:
[..]
Kun je mooi anderhalf uur een tuinman voor inhuren!
je zal ze de koop geven die dat niet doen.
echt want zoveel denken werkt wel. maar ok als je einde contract heb dan ben je in positie om ff te vragen.
hoe scrooch dit ook klinkt, tis simpel verdient weer.Do what you love, love what you do!![]()
gewoon hap hap hap doen in die duizenknoopquote:Op maandag 21 oktober 2024 13:38 schreef ToT het volgende:
[..]
Kun je mooi anderhalf uur een tuinman voor inhuren!Uw ADH vitamine Worst
Lekker een paar keer Chinees van halenquote:Op maandag 21 oktober 2024 13:37 schreef kree het volgende:
¤ 49,10. nu voor half jaar en dan rest weer hetzelfde. Ik reken uit 20x6 bespaart.![]()
![]()
Stoppen met roken bespaart ook een heleboel.quote:Op maandag 21 oktober 2024 13:38 schreef kree het volgende:
[..]
lol ja dat ook maar dit zijn de makkelijke dingen die je alleen telefoontje kosten en toch besparen he?
je zal ze de koop geven die dat niet doen.![]()
![]()
Dat is correct en tevens juistquote:Op maandag 21 oktober 2024 13:41 schreef maily het volgende:
[..]
Stoppen met roken bespaart ook een heleboel.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
kan me nuttigere bedenken als bits en bites via de glasvezel jah. hahahaquote:Op maandag 21 oktober 2024 13:40 schreef maily het volgende:
[..]
Lekker een paar keer Chinees van halenDo what you love, love what you do!![]()
das andere kostenpost; enne ik denk stop wel nog. maarja net nieuw slofje uit Luxemburg hequote:Op maandag 21 oktober 2024 13:41 schreef maily het volgende:
[..]
Stoppen met roken bespaart ook een heleboel.
Volgende maand dan.quote:Op maandag 21 oktober 2024 13:43 schreef kree het volgende:
[..]
das andere kostenpost; enne ik denk stop wel nog. maarja net nieuw slofje uit Luxemburg he![]()
![]()
Lekker in de vuilnisbak mikken, cold turkey stoppen. Hopla!quote:Op maandag 21 oktober 2024 13:43 schreef kree het volgende:
[..]
das andere kostenpost; enne ik denk stop wel nog. maarja net nieuw slofje uit Luxemburg heI'm surrounded by morons!
ik heb beetje beloofd aan iedereen, als ik het niet meer illegaal kan krijgen dan stop[ ik ermee. want weiger die belachelijke prijzen hier te betalen.quote:Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op maandag 21 oktober 2024 13:38 schreef ToT het volgende:
[..]
Kun je mooi anderhalf uur een tuinman voor inhuren!
quote:Op maandag 21 oktober 2024 13:44 schreef kree het volgende:
[..]
ik heb beetje beloofd aan iedereen, als ik het niet meer illegaal kan krijgen dan stop[ ik ermee. want weiger die belachelijke prijzen hier te betalen.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
kan zij de tuin ook doenquote:Op maandag 21 oktober 2024 13:40 schreef maily het volgende:
[..]
Lekker een paar keer Chinees van halenSmile, it's free therapy.![]()
tis therapeutisch hoor dat wegknippen dus als je zin hebt? Ik zorg voor koffie en taartjequote:
Tikkels zijn lekker
Je zou al stoppen voor een date met @drakinquote:Op maandag 21 oktober 2024 13:44 schreef kree het volgende:
[..]
ik heb beetje beloofd aan iedereen, als ik het niet meer illegaal kan krijgen dan stop[ ik ermee. want weiger die belachelijke prijzen hier te betalen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ga het zelf maar doen en ervaar hoe therapeutisch het isquote:Op maandag 21 oktober 2024 13:46 schreef kree het volgende:
[..]
tis therapeutisch hoor dat wegknippen dus als je zin hebt? Ik zorg voor koffie en taartje
waar ja. hahahaha. dat staat wmb nog steeds trouwens. Maar ok ff wat uitstel.quote:Op maandag 21 oktober 2024 13:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je zou al stoppen voor een date met @:DrakinDo what you love, love what you do!![]()
Van uitstel komt afstel.quote:Op maandag 21 oktober 2024 13:48 schreef kree het volgende:
[..]
waar ja. hahahaha. dat staat wmb nog steeds trouwens. Maar ok ff wat uitstel.I'm surrounded by morons!
das voor mij niet therapeutisch. LOL ik haat het al als ik een knipschaar moet pakken en trap enzo en haagsnoeier waarvan ik binnen 1 min het snoer doorsneed enzo. LOLquote:Op maandag 21 oktober 2024 13:47 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ga het zelf maar doen en ervaar hoe therapeutisch het isDo what you love, love what you do!![]()
Da's niet eens relevant. Zeg gewoon dat je niet wil stoppen met roken ipv steeds nieuwe verhaaltjes verzinnen voor jezelf en anderen.quote:Op maandag 21 oktober 2024 13:50 schreef kree het volgende:
[..]
ja kweet niet. Haha zou ze zo leuk zijn denk?I'm surrounded by morons!
ben wel beetje knuffelig enzo..... als ik iemand leuk vind. hoop niet erg?Do what you love, love what you do!![]()
ik verzin niks opnieuw?quote:Op maandag 21 oktober 2024 13:51 schreef Fogel het volgende:
[..]
Da's niet eens relevant. Zeg gewoon dat je niet wil stoppen met roken ipv steeds nieuwe verhaaltjes verzinnen voor jezelf en anderen.Do what you love, love what you do!![]()
Altijd over je schouder leggen daar weet @Gast_op_afstand ook alles vanquote:Op maandag 21 oktober 2024 13:49 schreef kree het volgende:
[..]
das voor mij niet therapeutisch. LOL ik haat het al als ik een knipschaar moet pakken en trap enzo en haagsnoeier waarvan ik binnen 1 min het snoer doorsneed enzo. LOL
Stop dan zonder een externe factor erbij te halen zoals illegale sigaretten of een date.quote:
Gewoon wegflikkeren en NU stoppen
ja dat leerde ik vrij snel. LOL. maarja nooit met zo'n ding aan de gang geweest. hahahahaquote:Op maandag 21 oktober 2024 13:54 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Altijd over je schouder leggen daar weet @:gast_op_afstand ook alles vanDo what you love, love what you do!![]()
hoewel trouwens paar jaar als vakantie baantje wel bij vakantiepark toen ik 14 was. maargoed die waren op benzineDo what you love, love what you do!![]()
bolkI'm surrounded by morons!
Stop nu met roken bolk.I'm surrounded by morons!
Dat was niet zo lovely van je
Foei foei
ff rokershoekje opzoeken hoor, toch altijd gezelliger. en komen niet rokers erbij
Ga er gezellig als niet-roker heen
Expres in het gezicht uitblazen natuurlijk.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
ik had toch verteld he dat mijn ene buurvrouw overleden was? nu was dat die andere aan de andere kant. en waar nu Somaliërs wonen. mag hopen een normaal iemand of gezinnetje die nu aan de andere kant naast me gaat wonen.
voor nu is het hoop herrie aan verbouwen.Do what you love, love what you do!![]()
Vind het al vies al iemand voor mij loopt en de rook mij kant op komt..
Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
niet zo aanstellen skattiequote:Op maandag 21 oktober 2024 14:13 schreef Lovely het volgende:
Of nog erger, de oude rooklucht die constant uit bv een jas walmt.quote:Op maandag 21 oktober 2024 14:13 schreef Lovely het volgende:
Vind het al vies al iemand voor mij loopt en de rook mij kant op komt..I'm surrounded by morons!
of een mandarijn in de trein, de hel in de ochtend....quote:Op maandag 21 oktober 2024 14:14 schreef Fogel het volgende:
[..]
Of nog erger, de oude rooklucht die constant uit bv een jas walmt.Do what you love, love what you do!![]()
Ik vind het nog altijd beter dan zo'n wietwalm.quote:Op maandag 21 oktober 2024 14:13 schreef Lovely het volgende:
Liever dat dan de rookstank van iemand die niet snapt dat ramen thuis ook open kunnenquote:Op maandag 21 oktober 2024 14:15 schreef kree het volgende:
[..]
of een mandarijn in de trein, de hel in de ochtend....
ja dat is andere catagorie wel denkquote:Op maandag 21 oktober 2024 14:15 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik vind het nog altijd beter dan zo'n wietwalm.
hmmmm is dat niet ieder zijn ding dan en maar te accepteren hebben?quote:Op maandag 21 oktober 2024 14:16 schreef Fogel het volgende:
[..]
Liever dat dan de rookstank van iemand die niet snapt dat ramen thuis ook open kunnenDo what you love, love what you do!![]()
Vind ik lekker ruikenquote:Op maandag 21 oktober 2024 14:15 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik geef alleen mijn voorkeur aan.quote:Op maandag 21 oktober 2024 14:16 schreef kree het volgende:
[..]
hmmmm is dat niet ieder zijn ding dan en maar te accepteren hebben?I'm surrounded by morons!
Ieewllquote:Op maandag 21 oktober 2024 14:14 schreef Fogel het volgende:
[..]
Of nog erger, de oude rooklucht die constant uit bv een jas walmt.Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Dat stinkt ook..quote:Op maandag 21 oktober 2024 14:15 schreef aeque het volgende:
[..]
hahaha ik hou er zo rekening mee eigenlijk altijd met roken enzo. maargoed ik irriteer me aan mensen die om het kleinste mss luchtje ervan maken dat ze bijna gelijk kanker krijgen ofzo. wat niet zo is. want zou vooral aan de zuurstof gaan. want dagelijks in verkeer haal je meer binnen als dat. puntquote:
Nee dat was mijn punt niet en ja die uitlaat gassen zal ook wel heel gezond zijn etc
naja maakt niet uit ook, maar zie het maar als algemeen ff puntje van mij danquote:Op maandag 21 oktober 2024 14:19 schreef Lovely het volgende:
Nee dat was mijn punt niet en ja die uitlaat gassen zal ook wel heel gezond zijn etc.
Ja maar ik las laatst hier dat jij van alles gebruikt hebt, dus dat snap ik wel.quote:
blaadjes van bijbel papiertjes opgerookt wat wel mijn dieptepunt btw
dieptepuntbolkI'm surrounded by morons!
schaam me er nog beetje voor en vertel dat natuurlijk nooit alleen hier. maaarja gelukkig gaat t nu beter enzo met moeite. maargoed voor wie boeit lees t maar na.quote:Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op maandag 21 oktober 2024 14:21 schreef aeque het volgende:
[..]
Ja maar ik las laatst hier dat jij van alles gebruikt hebt, dus dat snap ik wel.ik gebruik nog dagelijks van alles maar geen drugs
om door te gaan want anders vertel ik alleen maar?
waar hebben jullie je het meest voor geschaamd en nooit verteld voor jezelf?Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op maandag 21 oktober 2024 14:26 schreef Kissingbird het volgende:
[..]ik gebruik nog dagelijks van alles maar geen drugs
Laatste deur rechts.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 21-10-2024 14:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. aeque / 3312 / +33 / +77 / 4341 / 5076
2. JustinK / 1295 / +79 / +10 / 4732 / 5295
3. KillemWieft / 766 / +17 / +44 / 506 / 825
4. Lovely / 765 / +28 / +42 / 3129 / 3652
5. devzero / 752 / +27 / +13 / 727 / 952
6. AardappelSchotel / 722 / +23 / +13 / 2941 / 3481
7. Sally / 484 / +9 / +4 / 404 / 553
8. ieniminimuis / 453 / +2 / +5 / 1479 / 1697
9. hemarookworst / 427 / +20 / +7 / 994 / 1227
10. MizzezAmy / 426 / +16 / +7 / 2062 / 2377
11. loveyoulongtime / 419 / +6 / +0 / 1568 / 1805
12. mascara-klodder / 402 / +33 / +15 / 657 / 812
13. mario390 / 355 / +0 / +6 / 258 / 372
14. Pinnenmutske / 352 / +13 / +2 / 940 / 1168
15. ToT / 335 / +20 / +0 / 2009 / 2183
16. Kissingbird / 294 / +0 / +11 / 1647 / 1866
17. sp3c / 242 / +10 / +1 / 467 / 554
18. gebrokenglas / 241 / +8 / +30 / 991 / 1152
19. marc0871 / 209 / +0 / +0 / 231 / 356
20. Grrrrrrrr / 195 / +53 / +0 / 288 / 350SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Draai je em ook linksom?quote:I'm surrounded by morons!
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smile, it's free therapy.![]()
Dwars door het midden.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Het is ook maar goed dat ik laagjes aandoe naar werkTrotste mama van Ambar
Valt het jullie ook op dat de toiletten van bouwmarkten vaak heel krakkemikkig zijn?
Slecht sluitende deuren, lekkende kranen, smerige tegels, geen zeep...
Je zou verwachten van bouwmarkt... visitekaartje...Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ik ga niet naar de wc in een bouwmarktquote:Op maandag 21 oktober 2024 14:32 schreef gebrokenglas het volgende:
Valt het jullie ook op dat de toiletten van bouwmarkten vaak heel krakkemikkig zijn?
Je zou verwachten van bouwmarkt... visitekaartje...Trotste mama van Ambar
Oeh, ben je al zo oud?quote:
[ Bericht 13% gewijzigd door gebrokenglas op 21-10-2024 14:40:31 ]Autocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Op maandag 21 oktober 2024 14:32 schreef gebrokenglas het volgende:
Je zou verwachten van bouwmarkt... visitekaartje...afwerkplek daar
Ik liever ook niet, maar soms dan moet je....quote:Op maandag 21 oktober 2024 14:33 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik ga niet naar de wc in een bouwmarktAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Vrouwen en leeftijd, daar moet je als man heel voorzichtig mee om gaan
Dus bij deze mijn excuses om het erover te hebben.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Volgens mij krijg ik van diverse mensen nog opmerkingen terug.quote:Op maandag 21 oktober 2024 14:34 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
minder oud dan jij
en jup .. dit ga je nog terug krijgen gg![]()
![]()
![]()
Dus het wordt een kwestie van geen koffie drinken als ik hier het topic lees.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ik ben al onderweg.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Te laatquote:Op maandag 21 oktober 2024 14:35 schreef gebrokenglas het volgende:
Vrouwen en leeftijd, daar moet je als man heel voorzichtig mee om gaan
Dus bij deze mijn excuses om het erover te hebben.
Dan rijd ik naar huis, is 5 minquote:Op maandag 21 oktober 2024 14:34 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik liever ook niet, maar soms dan moet je....Trotste mama van Ambar
oei, de zweep is er al bijgepakt...quote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
De bouwmarkt is voor mij verder rijden dan 5 minuten. Na 5 minuten ben ik pas bij de eerste supermarkt.quote:Op maandag 21 oktober 2024 14:37 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dan rijd ik naar huis, is 5 minAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Eerst Dot en nu Kb, bijzonder effect heb jij op vrouwen.quote:Op maandag 21 oktober 2024 14:39 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
oei, de zweep is er al bijgepakt...
Jackassquote:Op maandag 21 oktober 2024 14:34 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik liever ook niet, maar soms dan moet je....Werewolf
woon je in zo dunbevolkt gebied?quote:Op maandag 21 oktober 2024 14:39 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
De bouwmarkt is voor mij verder rijden dan 5 minuten. Na 5 minuten ben ik pas bij de eerste supermarkt.Uw ADH vitamine Worst
Op het platteland, in de provincie.quote:Op maandag 21 oktober 2024 14:40 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
woon je in zo dunbevolkt gebied?
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Het is al vrij bijzonder dat we hier internet hebben....Autocorrect
(zelfst. naamw.)
kans klein hierzo want klein Somalië enzo lijkt t. maargoed heb hoopDo what you love, love what you do!![]()
Geloof dat hij van dequote:Op maandag 21 oktober 2024 14:39 schreef aeque het volgende:
[..]
Eerst Dot en nu Kb, bijzonder effect heb jij op vrouwen.houdt
Tsja....quote:Op maandag 21 oktober 2024 14:39 schreef aeque het volgende:
[..]
Eerst Dot en nu Kb, bijzonder effect heb jij op vrouwen.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Je moet alles eens gedaan hebben in je leven....quote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Jij hoort elke ochtend dit nog zeker:quote:Op maandag 21 oktober 2024 14:42 schreef gebrokenglas het volgende:
Het is al vrij bijzonder dat we hier internet hebben....
Elke keer als ik inlog ben ik bezig met het inbelritueelquote:Op maandag 21 oktober 2024 14:44 schreef aeque het volgende:
[..]
Jij hoort elke ochtend dit nog zeker:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
uhm nee..quote:Op maandag 21 oktober 2024 14:44 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Je moet alles eens gedaan hebben in je leven....Smile, it's free therapy.![]()
quote:Op maandag 21 oktober 2024 14:44 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Je moet alles eens gedaan hebben in je leven....
.
[ Bericht 93% gewijzigd door gebrokenglas op 21-10-2024 14:47:45 ]Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ook niet. Ik heb 1x gerookt, om te proberen en ik vond het niks.quote:Op maandag 21 oktober 2024 14:47 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Nooit nieuwsgierig naar geweest?Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: