SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar SeptemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Do what you love, love what you do!![]()
Dat had je zelf toch ook kunnen bedenken?quote:Op maandag 21 oktober 2024 11:52 schreef kree het volgende:
[..]
nou dat was dus de vraag, vandaar dat ik de gemeente ff belde?Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Die vraag heeft ‘ie helemaal zelf bedacht, hoor!quote:Op maandag 21 oktober 2024 11:53 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dat had je zelf toch ook kunnen bedenken?Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Nou pfoe zegquote:Op maandag 21 oktober 2024 11:54 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Die vraag heeft ‘ie helemaal zelf bedacht, hoor!Trotste mama van Ambar
ja maar ben nooit zo van klagen en bellen.quote:Op maandag 21 oktober 2024 11:53 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dat had je zelf toch ook kunnen bedenken?
en ok woningbouw scheept het toch af want al eerder gevraagd en gezegd toen ik hier kwam wonen enzo zelfs/
Maar ok moet zeggen aardig meisje aan de telefoon van de gemeente vond t nog wel![]()
dus voordeel van de twijfel dat nu gemeente wat doet of weg haalt en gelijk ook overal, want anders volgend jaar weer terug.Do what you love, love what you do!![]()
je wil niet weten hoe erg. daarom is dik verantwoord. gvd een Japanese jungle tuin in 2 wekenquote:Op maandag 21 oktober 2024 11:53 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dat had je zelf toch ook kunnen bedenken?Do what you love, love what you do!![]()
voor iedere geïnteresseerde, ik stuur een stekje op tegen verzendkosten. wat wss in een envelop kan want zelfs dat overleefd t
En dan ineens heb je een tarzan of een jane in je tuinMaak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
tarzan Japanese knoop wel wssquote:Op maandag 21 oktober 2024 12:00 schreef Lovely het volgende:
En dan ineens heb je een tarzan of een jane in je tuin
jane nog niet gevonden helaas
En anders neem je een huis met balkon als je niet je eigen tuin bij kunt houden
Trotste mama van Ambar
quote:Op maandag 21 oktober 2024 12:00 schreef Lovely het volgende:
En dan ineens heb je een tarzan of een jane in je tuin
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Ueda 8/5/2They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
quote:Op maandag 21 oktober 2024 12:02 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Kree is Tarzan. Ben jij z’n Jane?
Aan lianen door de tuin heenslingeren...quote:Op maandag 21 oktober 2024 12:02 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Kree is Tarzan. Ben jij z’n Jane?Autocorrect
(zelfst. naamw.)
stond al op de kleren kast op mijn slaapkamer op mijn borst te slaan met mijn vuistenquote:Op maandag 21 oktober 2024 12:03 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Aan lianen door de tuin heenslingeren...
Of aan zijn liaan slingeren in de slaapkamer?quote:Op maandag 21 oktober 2024 12:03 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Aan lianen door de tuin heenslingeren...
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Alles is mogelijk, je weet het nietquote:Op maandag 21 oktober 2024 12:05 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Of aan zijn liaan slingeren in de slaapkamer?
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ik heb begrepen dat je de aanwezigheid van Japanse duizendknoop altijd moet melden omdat de ellene zich heel snel kan verspreiden.![]()
ik ook, vandaar ff belletje naar de gemeente, of ze er wat aan doen is vraag 2.quote:Op maandag 21 oktober 2024 12:13 schreef ToT het volgende:
Ik heb begrepen dat je de aanwezigheid van Japanse duizendknoop altijd moet melden omdat de ellene zich heel snel kan verspreiden.
\Do what you love, love what you do!![]()
Nope ze willen in kaart brengen waar dat onkruid staat.quote:Op maandag 21 oktober 2024 12:15 schreef kree het volgende:
[..]
ik ook, vandaar ff belletje naar de gemeente, of ze er wat aan doen is vraag 2.
\Smile, it's free therapy.![]()
hoho ik heb wel een natuurtuin die ze willen. alleen dat ding moet ff weg voor het mooiequote:Op maandag 21 oktober 2024 12:16 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Nope ze willen in kaart brengen waar dat onkruid staat.Do what you love, love what you do!![]()
He? je hebt nog niet zo heel lang geleden die tuin voor te veel geld laten opknappen.quote:Op maandag 21 oktober 2024 12:17 schreef kree het volgende:
[..]
hoho ik heb wel een natuurtuin die ze willen. alleen dat ding moet ff weg voor het mooie
Heb je het daarna niet bijgehouden?
Smile, it's free therapy.![]()
klopt en rest is dan nog ok, maar ik kan niet op tegen die Japanner.quote:Op maandag 21 oktober 2024 12:18 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
He? je hebt nog niet zo heel lang geleden die tuin voor te veel geld laten opknappen.
Heb je het daarna niet bijgehouden?Do what you love, love what you do!![]()
Kort.quote:Op maandag 21 oktober 2024 12:17 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Hoi Killem!![]()
Heb je al wat geslapen?
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
lol geen zin in filmpje maken hoor, maargoed zal wel ff overzicht doen.quote:Do what you love, love what you do!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: