abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_215328964

SPOILER: Informatie
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_215328985
Netflix & Chills: It's Halloween!
https://www.netflix.com/browse/genre/81939852
pi_215328993
quote:
14s.gif Op maandag 21 oktober 2024 10:05 schreef Ama het volgende:

[..]
Zal proberen ook aan jou te denken als ik weer goeie nieuwe docu's zie op Netflix.
Je mag mij dan ook taggen als je eraan denkt.
pi_215328996
Woman of the Hour is wel een aardige film. Al had er volgens mij wel veel meer in gezeten als je dat verhaal zo terugleest op wikipedia.
pi_215329041
quote:
14s.gif Op maandag 21 oktober 2024 10:16 schreef Bronson het volgende:
Woman of the Hour is wel een aardige film. Al had er volgens mij wel veel meer in gezeten als je dat verhaal zo terugleest op wikipedia.
Gisteravond/nacht gekeken.

Volkomen mee eens.

Ohhhhh en Anna Kendrick _O_
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
  maandag 21 oktober 2024 @ 13:08:29 #6
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_215330371
Dungeons & Dragons: Honor Among Thieves. Wat een leuke film. Na erg teleurgesteld te zijn in de vorige D&D films, was deze gewoon echt leuk.

Uiteraard, het was geen top film, maar het was leuk, vermakelijk en lang niet de zure reacties waard die je elders leest.
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
  maandag 21 oktober 2024 @ 21:38:12 #7
277627 Seven.
We are Borg.
pi_215335874
Het einde van de serie Kaos is al aangekondigd, en tch zijn we eraan begonnen. En geen spijt van!

Allereerst een topcast! De gekwetste verteller van het verhaal Prometheus trekt langzaam de sluier van de bruid door middel van flashbacks, en hij richt zich graag tot de kijkbuiskijker. Hij sleept je mee in een verhaal van epische proporties met epische personages. Ijskonijn Hera, enfant terrible Dionysus, en Zeus is gewoon een heel verhaal apart. In deze setting komen ze allemaal geweldig uit de verf.

Ik ben amper bekend met de Griekse mythen maar bijna alle namen in de serie komen wel bekend voor. En omdat je als kijker in hoofdlijnen de mythes en namen wel kent, voelt het als een verfrissende en moderne vertolking van een verhaal uit de oudheid. De wereld van de goden is vermakelijk in zijn verkniptheid, terwijl de wereld van de mens wordt neergezet als een moderne dictatuur. Wel een dictatuur die niet erg verstikkend voelt, maar dat levert ook een interessante tegenstelling op. Verder kun je een flinke (maar nooit een over) dosis aan vrij expliciete scenes verwachten, iets te vrijzinnig om met je jongere kids te kijken :P . Fuck the gods!
Resistance is futile.
pi_215337715
SPOILER: Covers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hasan Minhaj: Off With His Head - VS 2024 AL 1:01 uur - Netflix Original | Standup-comedy
Hasan Minhaj geeft een onverbloemde stand-upshow over midlifecrisis, rassenverhoudingen, politieke verdeeldheid en dat factchecking-schandaal.
pi_215341700
pi_215347523
SPOILER: Trailers
Car Masters: Rust to Riches - VS S06 2023 6 - Netflix Original | Reality
Het kleurrijke team van Gotham Garage renoveert een bonte verzameling auto's en trucks en verandert ze in prachtexemplaren die ze voor veel geld verkopen.

The Comeback: 2004 Boston Red Sox - VS S01 2024 12 - Netflix Original | Documentaire
Deze ultieme docuserie vertelt het traject van de Red Sox naar hun eerste World Series-titel in 86 jaar aan de hand van interviews met sterspelers en personeel.

Loups-Garous | Family Pack - Frankrijk 2024 9 1:35 uur - Netflix Original | Comedy, Familiefilm
Als een oud kaartspel tot leven komt, reist een gezin terug in de tijd naar een middeleeuws dorpje waar ze weerwolven moeten ontmaskeren om veilig thuis te komen.

Paranormal Activity - VS 2007 16 1:26 uur | Horror
Katie en Micah zijn bang dat er zich mogelijk demonische krachten in hun huis bevinden. Micah plaatst een videocamera om te registreren wat er allemaal gebeurt.

Save the Children: A Concert for the Ages - VS 2023 12 1:38 uur | Concert
Deze digitaal gerestaureerde documentaire over een muziek- en cultuurfestival uit 1972 bevat optredens van Marvin Gaye, Roberta Flack, de Jackson 5 en anderen.

This Is the Zodiac Speaking - VS S01 2024 16 - Netflix Original | Documentaire
In deze docuserie over waargebeurde misdaad zoekt een familie naar antwoorden en deelt aanwijzingen en verhelderende getuigenissen over de hoofdverdachte in de Zodiac-moorden.
  woensdag 23 oktober 2024 @ 08:28:02 #11
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_215347659
Paranormal Activity :o

Zou die nog steeds zo creepy zijn als toen? Laatst Amsterdamned gekeken en die was nu niet meer zo eng als toen ik jong was :D :') :D
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_215347679
Oeh weerwolven O+
Drie nachten per maand, bij Volle Maan, verander ik in een weerwolfje. Een schattig weerwolfje met een brilletje. Ik eet enkel wraps met rode bietenburger bij extreme hongertjes. #TeamWerewolf
  woensdag 23 oktober 2024 @ 18:00:06 #13
277627 Seven.
We are Borg.
pi_215352311
quote:
11s.gif Op woensdag 23 oktober 2024 08:28 schreef Notorious_Roy het volgende:
Paranormal Activity :o

Zou die nog steeds zo creepy zijn als toen? Laatst Amsterdamned gekeken en die was nu niet meer zo eng als toen ik jong was :D :') :D
Ik haat het genre horror :@
Resistance is futile.
pi_215355080
Aww ik ben klaar met de serie Chucky, toch een van de betere series op Netflix _O_ Hopelijk komt er een tweede seizoen :Y

Nu maar begonnen met de Zodiac docu.
"You can call me Susan if it makes you happy"
  woensdag 23 oktober 2024 @ 21:33:26 #15
55581 L3viathan
Hollywood Hootsman
pi_215355668
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2024 21:09 schreef TLC het volgende:
Aww ik ben klaar met de serie Chucky, toch een van de betere series op Netflix _O_ Hopelijk komt er een tweede seizoen :Y

Nu maar begonnen met de Zodiac docu.
Er zijn al 3 seizoenen van :)
Just a fool will play tricks on Angus McSix
pi_215355996
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2024 21:33 schreef L3viathan het volgende:

[..]
Er zijn al 3 seizoenen van :)
Oh dan hoop ik dat ze die andere seizoenen er ook opzetten :s)
pi_215358119
Net Grave of the Fireflies voor het eerst gezien, wat een emotionele film. Ben er helemaal stil van
If I'm sad, I stop being sad and be awesome instead. True story
pi_215358231
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2024 23:31 schreef MaxC het volgende:
Net Grave of the Fireflies voor het eerst gezien, wat een emotionele film. Ben er helemaal stil van
Oh dat is echt een tranentrekker. ;(
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_215359083
Beauty in Black - VS S01 2024 16 - Netflix Original | Drama
Het lot van een stripper neemt een positieve wending wanneer ze kennismaakt met een rijke, disfunctionele familie met een cosmeticabedrijf en een sluwe smokkeloperatie.

Ronja de roversdochter - Zweden D02 2024 12 - Netflix Original | Actie, Boek, Drama, Fantasy
De lieve, trouwe en onbevreesde dochter van een gezochte roverhoofdman maakt een geheime vriend in het magische en gevaarlijke bos van haar vader.

Territory - Australi S01 2024 16 - Netflix Original | Drama, Western
Als er voor 's werelds grootste veeranch geen duidelijke erfgenaam is, volgt een felle generatiestrijd die de toekomst van het land in gevaar brengt.
pi_215359122
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2024 21:45 schreef TLC het volgende:

[..]
Oh dan hoop ik dat ze die andere seizoenen er ook opzetten :s)
Videoland seizoen 2 en Star Channel zend momenteel seizoen 3 uit.
  donderdag 24 oktober 2024 @ 23:17:15 #21
277627 Seven.
We are Borg.
pi_215367435
We zijn aan het einde van seizoen 1 van 2 van The end of the fucking world.

Zeker interessant en de jonge actrice in deze is echt steengoed. Maar als je dit gaat afmeten aan Kaos van dezelfde maker, dan voelt het niet als het zelfde kaliber.

Het verhaal gaat over twee misfit tieners die er samen vandoor gaan. Ze komen de nodige markante figuren tegen en hun impulsieve plannen lopen enorm in de soep. Alyssa is vooral heel erg boos, en levert hiermee een knap staaltje acteerwerk af want zij belichaamt de ultieme venijnige kutpuber. Zij is z boos op de wereld dat je je afvraagt wat haar aangedaan is. James is haar tegenpool, stille wateren hebben diepe gronden. Helaas komt hij minder overtuigend over, maar vooral te wijten aan het feit dat zijn rugzak veel lastiger is om subtiel te brengen. Al met al weet hij hier en daar de spanning er wel in te brengen. Samen hebben ze wel de juiste chemie, en dat krikt het verhaal genoeg op.

Dus.. eerst End of the fucking world kijken. Als je geboeid bent, dan blaast Kaos je wel van de bank.
Resistance is futile.
  roze donderdag 24 oktober 2024 @ 23:49:48 #22
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_215367704
quote:
14s.gif Op donderdag 24 oktober 2024 23:17 schreef Seven. het volgende:
We zijn aan het einde van seizoen 1 van 2 van The end of the fucking world.

Zeker interessant en de jonge actrice in deze is echt steengoed. Maar als je dit gaat afmeten aan Kaos van dezelfde maker, dan voelt het niet als het zelfde kaliber.

Het verhaal gaat over twee misfit tieners die er samen vandoor gaan. Ze komen de nodige markante figuren tegen en hun impulsieve plannen lopen enorm in de soep. Alyssa is vooral heel erg boos, en levert hiermee een knap staaltje acteerwerk af want zij belichaamt de ultieme venijnige kutpuber. Zij is z boos op de wereld dat je je afvraagt wat haar aangedaan is. James is haar tegenpool, stille wateren hebben diepe gronden. Helaas komt hij minder overtuigend over, maar vooral te wijten aan het feit dat zijn rugzak veel lastiger is om subtiel te brengen. Al met al weet hij hier en daar de spanning er wel in te brengen. Samen hebben ze wel de juiste chemie, en dat krikt het verhaal genoeg op.

Dus.. eerst End of the fucking world kijken. Als je geboeid bent, dan blaast Kaos je wel van de bank.
The end of the fucking world is zo leuk. _O_
Your beauty never ever scared me.
  roze donderdag 24 oktober 2024 @ 23:50:16 #23
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_215367713
Misschien moet ik die nog een keer kijken. O+
  vrijdag 25 oktober 2024 @ 05:01:28 #24
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_215368247
quote:
1s.gif Op donderdag 24 oktober 2024 23:49 schreef Ama het volgende:

[..]
The end of the fucking world is zo leuk. _O_
Inderdaad. En ik vraag me nu af of ik S2 wel gezien heb 🤔
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
pi_215368530
Baywatch - VS 2017 12 1:57 uur | Actie, Comedy
Om hun strand te redden, onderzoeken strandwacht Mitch Buchannon en een voormalig olympir een crimineel complot dat de toekomst van de baai in gevaar brengt.

Do Patti - India 2024 16 2:07 uur - Netflix Original | Drama, Duister
Een raadselachtig onderzoek brengt een nuchtere agent op een duister pad door de bittere rivaliteit tussen twee tweelingzussen en de wispelturige man van wie ze allebei houden.

Don't Move - VS 2024 16 1:32 uur - Netflix Original | Duister, Thriller
In een afgelegen bos ontmoet een rouwende vrouw een moordenaar die haar injecteert met een verlammende drug. Nu haar lichaam verlamd raakt, begint haar strijd om te overleven.

Hellbound - Zuid-Korea S02 2021 16 - Netflix Original | Duister, Misdaad, Mystery, Thriller
Onaardse wezens verdoemen mensen op bloedige wijze tot de hel. Er ontstaat een religieuze groepering die goddelijke gerechtigheid propageert.

The Remarkable Life of Ibelin - Noorwegen 2024 14 1:43 uur - Netflix Original | Documentaire
Het geheime leven van een jonge World of Warcraft-gamer komt aan het licht wanneer zijn online vrienden na zijn dood contact opnemen met zijn familie.

Simone Biles Rising - VS D02 2024 12 - Netflix Original | Documentaire
Volg turnster Simone Biles in haar privleven, tijdens trainingen en terwijl ze aan haar mentale gezondheid werkt voor haar langverwachte terugkeer naar de Olympische Spelen.

La ltima noche en Tremor | The Last Night at Tremore Beach - Spanje S01 2024 18 - Netflix Original | Boek, Drama, Mystery, Psychologisch, Thriller
Wanneer een gekwelde pianist door bliksem wordt getroffen, krijgt hij zorgwekkende toekomstvisioenen en lijkt er een dodelijke dreiging boven zijn geliefden te hangen.
pi_215368755
de moordende broertjes komen waarschijnlijk vrij

https://nos.nl/artikel/25(...)elde-menendez-broers
  roze zaterdag 26 oktober 2024 @ 00:24:58 #27
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_215377336
Die nieuwe docu over de Zodiac Killer is wel interessant.
pi_215382409
Hijack '93 - Nigeria 2024 12 1:26 uur | Drama
Vier mannen kapen een vliegtuig en zetten de levens van de passagiers op het spel om maatschappelijke verandering af te dwingen en het militaire regime in hun land te ontmantelen.

Knight Flower - Zuid-Korea S01 2024 12 | Actie, Avontuur, Comedy, Mystery
An upper-class widow in Joseon keeps her double life as a masked vigilante under wraps — until a government official learns of her nightly escapades.

One Piece Fan Letter - Japan 2024 12 0:24 uur | Action
Inspired by Nami, a young girl embarks on an adventure in one of several stories that show the Straw Hats' influence on the people in their world.

Pokmon Detective Pikachu - VS 2019 9 1:44 uur | Avontuur, Comedy, Fantasy
In een wereld waar mensen en Pokmon naast elkaar bestaan, werkt een elektrisch geladen superspeurder samen met de zoon van zijn vermiste partner om de zaak op te lossen.

Possession: Kerasukan - Indonesi 2024 16 1:32 uur | Horror
Returning from military duty, Faris is shocked to learn that his wife wants a divorce. He decides to investigate – and discovers a sinister secret.

Under Parallel Skies - Filipijnen 2024 12 1:50 uur | Drama, Romantisch
A troubled young man and a hotel receptionist strike up a tense friendship that slowly turns passionate as he scours Hong Kong for his missing mother.

Warrior Awang and Master Tok Gajah - Maleisi 2024 16 1:57 uur | Actie, Drama
In the late 19th century, a highly skilled Malay swordsman fights to protect two politicians with pivotal roles in the struggle against colonial rule.
pi_215386956
De docu Sweet Bobby is mindblowing! Gaat over hoe iemand 10 jaar wordt gecatfisht, voor beide partijen echt hoe dan???
pi_215387447
The Nun II - VS 2023 16 1:49 uur | Bovennatuurlijke horror
Als de oude demon Valak terugkeert om wraak te nemen, gaat zuster Irene naar een afgelegen kostschool in Frankrijk om de duivelse non terug naar de hel te verbannen.
pi_215392031
Don't move ^O^
  zondag 27 oktober 2024 @ 17:58:54 #32
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_215392687
quote:
14s.gif Op zaterdag 26 oktober 2024 00:24 schreef Ama het volgende:
Staat in m'n lijst :Y
Op het programma voor ergens binnenkort.
(Un)masking for the greater good.
  zondag 27 oktober 2024 @ 18:00:04 #33
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_215392704
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2024 08:59 schreef TLC het volgende:
de moordende broertjes komen waarschijnlijk vrij

https://nos.nl/artikel/25(...)elde-menendez-broers
Nog maar afwachten. De zaak heeft nu veel aandacht, maar dat zegt niet alles.
De docu's waren goed!
(Un)masking for the greater good.
  roze zondag 27 oktober 2024 @ 18:13:00 #34
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_215392828
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2024 07:46 schreef Michellee het volgende:
De docu Sweet Bobby is mindblowing! Gaat over hoe iemand 10 jaar wordt gecatfisht, voor beide partijen echt hoe dan???
Vandaag ook gekeken ja. Bijzonder hoe dat 10 jaar door is gegaan.
pi_215392858
quote:
1s.gif Op zondag 27 oktober 2024 18:13 schreef Ama het volgende:

[..]
Vandaag ook gekeken ja. Bijzonder hoe dat 10 jaar door is gegaan.
Ook dat ze fysiek helemaal afgetakeld was door alles ;(
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_215398851
quote:
1s.gif Op zondag 27 oktober 2024 18:15 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]
Ook dat ze fysiek helemaal afgetakeld was door alles ;(
Nou dat! Dat "hij" haar hele leven beheerste. Bizar ook dat ze hem in het hele begin in die club had gezien.
pi_215399046
quote:
14s.gif Op zaterdag 26 oktober 2024 00:24 schreef Ama het volgende:
Dit weekend 1,5 aflevering gezien en idd een prima docu.

Morgen een dagje vrij en van plan om Simon Biles Rising te gaan kijken.
  maandag 28 oktober 2024 @ 15:44:38 #38
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_215402233
Voor wie hier Chucky kijkt op videoland hebben ze de eerste twee seizoenen.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_215404389
Clint Eastwood in een ijzersterke rol in 'The Mule' _O_
pi_215404538
  maandag 28 oktober 2024 @ 20:48:07 #41
277627 Seven.
We are Borg.
pi_215405100
quote:
19s.gif Op vrijdag 25 oktober 2024 05:01 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]
Inderdaad. En ik vraag me nu af of ik S2 wel gezien heb 🤔
Seizoen 2 is zowaar net zo goed als seizoen 1 _O_ . Alyssa en James zijn iets volwassener als ze opnieuw hun opwachting maken. En een nieuwe jongere maakt haar opwachting. En omdat zij geen sympathie opwekt komt Bonnie over als een ijzingwekkende kluns. Bizarre tegenstellingen, complexe persoonlijkheden. Een ogenschijnlijk schokkend en abrupt einde die we echt niet aan zagen komen, niets is wat het lijkt.

En dat alles omlijst met geweldige muziek. Geweldige serie om tussendoor even te kijken, korte afleveringen met interessante plotwendingen.

Je zult geen spijt krijgen van seizoen 2.
Resistance is futile.
  maandag 28 oktober 2024 @ 20:49:08 #42
277627 Seven.
We are Borg.
pi_215405103
@Aether bedankt voor al jouw posts hier _O_ ^O^
Resistance is futile.
  maandag 28 oktober 2024 @ 21:14:45 #43
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_215405347
quote:
14s.gif Op maandag 28 oktober 2024 20:48 schreef Seven. het volgende:

[..]
Seizoen 2 is zowaar net zo goed als seizoen 1 _O_ . Alyssa en James zijn iets volwassener als ze opnieuw hun opwachting maken. En een nieuwe jongere maakt haar opwachting. En omdat zij geen sympathie opwekt komt Bonnie over als een ijzingwekkende kluns. Bizarre tegenstellingen, complexe persoonlijkheden. Een ogenschijnlijk schokkend en abrupt einde die we echt niet aan zagen komen, niets is wat het lijkt.

En dat alles omlijst met geweldige muziek. Geweldige serie om tussendoor even te kijken, korte afleveringen met interessante plotwendingen.

Je zult geen spijt krijgen van seizoen 2.
Heb even gekeken en S2 is voltooid al. Kan me er alleen niets meer van herinneren nu eigenlijk :@
pi_215405668
Woman of the Hour gekeken, goede film :)

SPOILER
Tap tap tap
pi_215405759
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2024 22:02 schreef CherryLips het volgende:
Woman of the Hour gekeken, goede film :)

SPOILER
Ja, doodeng
Sicker than your average.
pi_215406847
Charlie's Angels - VS 2019 12 1:58 uur | Actie, Comedy, Spionage
Als Charles Townsends organisatie internationaal wordt, moeten twee Angels en een nieuwe rekruut voorkomen dat vijanden een revolutionair apparaat stelen.

Jumanji - VS 1995 12 1:44 uur | Avontuur, Boek, Familiefilm
Een broer en zus vinden een betoverd bordspel dat een deur opent naar een magische wereld en laten ongewild een man vrij die al jaren in het spel zat opgesloten.

Jumanji: The Next Level - VS 2019 12 2:03 uur | Avontuur, Boek, Familiefilm
Als Spencer wordt vermist, beseffen Martha, Bethany en Fridge dat ze opnieuw Jumanji binnen moeten gaan om hem te zoeken. Maar dan gaat er iets mis.

Jumanji: Welcome to the Jungle - VS 2017 12 1:59 uur | Avontuur, Boek, Familiefilm
Vier middelbarescholieren komen terecht in de junglewereld van een videospelletje, waar ze op een missie gaan als volwassen avatars die elkaars komische tegenpool zijn.

Olivia Rodrigo: GUTS World Tour - VS 2024 AL 1:44 uur - Netflix Original | Concert
Kijk vanaf de beste plek in de zaal hoe Olivia Rodrigo haar hart lucht en vol emotie zingt tijdens een opwindend optreden in LA.

Tom Papa: Home Free - VS 2024 AL 1:02 uur - Netflix Original | Standup-comedy
Tom Papa praat over ouder worden, het ouderschap en meer, van het genot van een warme douche tot de intieme pleziertjes die je weer kunt beleven in een huis zonder kinderen.
pi_215406853
Jumanji O+

Robin Williams O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+
Drie nachten per maand, bij Volle Maan, verander ik in een weerwolfje. Een schattig weerwolfje met een brilletje. Ik eet enkel wraps met rode bietenburger bij extreme hongertjes. #TeamWerewolf
pi_215410336
The remarkable life of Ibelin gekeken. Mooi dat de online game wereld ook mooie vriendschappen teweeg brengt. Voor de rest ga ik inhoudelijk niks verklappen. Maar het is echt een docu die ook in 20-30 als 2doc had mistaan ipv bijna 2 uur. Weinig materie en beelden uitgemelkt. Zonde.
pi_215410505
Ben Skruk aan het kijken de Deense serie. Erg leuk, echt subtiele en ongemakkelijke momenten wat het leuk maakt. Actrice is ook erg leuk en heeft humor. Komt er nog een seizoen 4 eigenlijk?
Allemaal cabaretteketet!
pi_215415605
Black and Blue - VS 2019 16 1:48 uur | Actie, Drama, Misdaad
Een jonge politieagente filmt per ongeluk corrupte agenten die een moord plegen. Als ze wordt opgejaagd voor de beelden, liggen loyaliteiten danig onder vuur.

Go Ahead, Brother - Polen S01 2024 16 - Netflix Original | Drama, Misdaad, Thriller
Een ontslagen lid van een speciale politie-eenheid kan maar moeilijk wennen aan zijn nieuwe rol als winkelbewaker tot hij een manier ziet om zijn financile problemen op te lossen.

La legge di Lidia Pot | The Law According to Lidia Pot - Itali S02 2023 16 - Netflix Original | Drama, Misdaad, Mystery
In dit historische drama onderzoekt Lidia Pot moorden terwijl ze vecht om jurist te mogen worden. Gebaseerd op het ware verhaal van de eerste vrouwelijke advocate in Itali.

The Manhattan Alien Abduction - VS S01 2024 12 - Netflix Original | Documentaire
Een vrouw beweert te zijn ontvoerd vanuit haar slaapkamer in Manhattan. Deze docuserie onderzoekt of het gaat om bedrog of bewijs van buitenaards leven.

Martha - VS 2024 14 1:56 uur - Netflix Original | Documentaire
In deze openhartige documentaire vertelt lifestyle-icoon Martha Stewart in haar eigen woorden over haar onstuitbare opkomst, plotselinge val en zuurverdiende comeback.

Os Quatro da Candelria | Children of the Church Steps - Brazili Miniserie 2024 12 - Netflix Original | Drama, Duister
Een groep jonge vrienden probeert te overleven op straat. Ze vinden hoop en veerkracht bij elkaar en dromen van een andere toekomst, tot een tragedie zich voltrekt.

Time Cut - VS 2024 12 1:31 uur - Netflix Original | Horror, Sci-Fi, Thriller
Een tiener reist in 2024 per ongeluk naar 2003, even voor een gemaskerde moordenaar haar zus vermoordt. Kan ze het verleden veranderen zonder de toekomst te vernietigen?
  donderdag 31 oktober 2024 @ 07:18:37 #51
277627 Seven.
We are Borg.
pi_215425232
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2024 14:58 schreef freaky40 het volgende:
Ben Skruk aan het kijken de Deense serie. Erg leuk, echt subtiele en ongemakkelijke momenten wat het leuk maakt. Actrice is ook erg leuk en heeft humor. Komt er nog een seizoen 4 eigenlijk?
Waar gaat het over? Deens, ongemakkelijke momenten, zou wel mijn ding kunnen zijn.
Resistance is futile.
  donderdag 31 oktober 2024 @ 07:25:24 #52
277627 Seven.
We are Borg.
pi_215425262
Gisteren Sex and the City uitgekeken. Heerlijke TV hoor, leuke humor (al is dat in het laatste seizoen wat minder). Ook een noot van kritiek: hoofdpersoon Carrie maakt geen persoonlijke groei door. Waar Charlotte pragmatischer wordt en settled, Miranda haar overmatige kritische blik laat varen en zich schikt in een gelukkig leven en waar zelfs verstokte single Samantha uiteindelijk de muur om haar hart afbreekt, blijft Carrie keer op keer in dezelfde valkuilen trappen.

Maar het maakt ook dat ik Just like that en Carrie Diaries op m'n kijklijstje zet.
Resistance is futile.
pi_215425341
Achtsam Morden | Murder Mindfully - Duitsland S01 2024 16 - Netflix Original | Boek, Comedy, Misdaad, Offbeat, Thriller
Als maffia-advocaat Bjrn een cursus mindfulness volgt voor een betere balans tussen werk en priv, ontdekt hij verrassende nieuwe copingstrategien, zoals moord.

The Diplomat - VS S02 2023 16 - Netflix Original | Drama, Intellectueel, Politiek, Thriller
Tijdens een internationale crisis worstelt een Amerikaanse diplomaat met haar belangrijke nieuwe baan als ambassadeur in het VK en haar turbulente huwelijk met een politieke ster.

Don't Come Home - Thailand Miniserie 2024 16 - Netflix Original | Drama, Duister, Horror, Mystery, Thriller
Een vrouw verhuist naar het griezelige, oude landhuis van haar familie. Als haar dochter op mysterieuze wijze verdwijnt, moet ze duistere geheimen uit het verleden onder ogen zien.

Lassie: Een nieuw avontuur - Duitsland 2024 6 1:32 uur | Drama, Familiefilm
De onverschrokken hondendetective Lassie leidt zijn tweebenige vrienden op een missie om beruchte hondendieven te vangen en de jackrussellterrir Pippa te redden.
  donderdag 31 oktober 2024 @ 08:01:50 #54
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_215425508
Zo, Diplomat S2 heeft even geduurd. Voor mijn gevoel was dat a lifetime ago dat ik die gezien heb. Hopelijk starten ze met een recap :D
pi_215425517
quote:
19s.gif Op donderdag 31 oktober 2024 08:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
Zo, Diplomat S2 heeft even geduurd. Voor mijn gevoel was dat a lifetime ago dat ik die gezien heb. Hopelijk starten ze met een recap :D
Bekijk deze YouTube-video
  donderdag 31 oktober 2024 @ 08:22:36 #56
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_215425599
Uitgekeken naar S2 van The Diplomat dus hoezee *O*

Omdat ik wist dat ie kwam onlangs S1 nog een keer gekeken.
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_215425689
Ik ben de 90's horrorfilm Scream aan t kijken en je weet dat een film oud is als er gevraagd wordt waarom iemand een mobiele telefoon bij zich heeft :P

Trouwens bij alle films en series die zich rond scholen afspelen zie ik kinderen nooit daadwerkelijk les krijgen, het is meestal in de gang bij hun kastjes :')
pi_215426560
quote:
7s.gif Op donderdag 31 oktober 2024 07:18 schreef Seven. het volgende:

[..]
Waar gaat het over? Deens, ongemakkelijke momenten, zou wel mijn ding kunnen zijn.
Gaat over een vrouw die zichzelf insemineert met zaad van een spermadonor van een kliniek waar zij werkzaam is. Spermadonor is haar ex en krijgt hiervan dus een baby. Ongemakkelijke momenten zijn haar deel. Erg leuk.
Allemaal cabaretteketet!
  donderdag 31 oktober 2024 @ 18:13:55 #59
277627 Seven.
We are Borg.
pi_215430092
quote:
19s.gif Op donderdag 31 oktober 2024 08:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
Is seizoen 3 al aangekondigd?
Resistance is futile.
  donderdag 31 oktober 2024 @ 18:40:08 #60
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_215430324
quote:
7s.gif Op donderdag 31 oktober 2024 18:13 schreef Seven. het volgende:

[..]
Is seizoen 3 al aangekondigd?
Ja en productie is al gestart.
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_215434156
17 Again - VS 2009 6 1:41 uur | Comedy
Mike is een midlifecrisis nabij en zou graag een stuk van zijn leven overdoen. Die wens komt uit als hij wakker wordt en erachter komt dat hij weer 17 is.

Angry Birds 2 - VS 2019 6 1:36 uur | Avontuur, Comedy, Familiefilm
Vijanden worden vrienden wanneer de biggen en de vogels een wapenstilstand sluiten om samen te vechten tegen een geduchte nieuwe vijand die al hun huizen bedreigt.

Barbie Mysteries - VS S01 2024 6 - Netflix Original | Kinderserie
Hartsvriendinnen Brooklyn en Malibu zijn op vakantie op het Engelse platteland als een showpaard gestolen wordt. Ze racen door Europa om het mysterie op te lossen.

Big Fat Liar - VS 2002 AL 1:27 uur | Comedy, Familiefilm
Middelbare scholieren Jason en Kaylee komen in actie als een inhalige Hollywood-producer van Jasons proefschrift een succesvolle film maakt zonder hem erkenning te geven.

Evil Dead - VS 2013 16 1:31 uur | Duister, Horror
In een vervallen hut in het bos ontdekken vijf vrienden een oud spreukenboek en laten ze per ongeluk een horde bloeddorstige demonen vrij.

Goosebumps - VS 2015 9 1:43 uur | Avontuur, Boek, Comedy, Familiefilm, Fantasy
Een tiener is niet blij met de verhuizing naar een kleine stad, tot hij valt voor het buurmeisje. Maar haar vader schrijft enge horrorverhalen die tot leven komen.

Goosebumps 2: Haunted Halloween - VS 2018 9 1:29 uur | Avontuur, Boek, Comedy, Familiefilm
Drie tieners proberen tijdens Halloween een magisch boek tegen te houden dat personages van de Goosebumps-boeken tot leven brengt.

Het regent gehaktballen - VS 2009 AL 1:29 uur | Boek, Comedy, Familiefilm, Fantasy, Feelgood
De excentrieke uitvinder Flint Lockwood maakt een machine waardoor eten uit de lucht valt en moet vervolgens een verrukkelijke ramp van enorme proporties afwenden.

Het regent gehaktballen 2 - VS 2013 6 1:34 uur | Avontuur, Boek, Comedy, Familiefilm
Uitvinder Flint Lockwood vecht tegen gemuteerde voedseldieren zoals flamango's, sushischapen en chimparnalen, die gemaakt zijn door zijn beruchte machine.

Katie - VS 2019 12 1:25 uur | Documentaire
Na een tienjarige zegereeks n olympisch goud, wil Ierse bokskampioen Katie Taylor haar carrire te midden van persoonlijke verliezen opnieuw opbouwen.

Masha en de beer - De legende van de 12 maanden - Rusland 2022 AL 0:23 uur | Familiefilm
Masha en haar magische vriend Januari toveren een kerstwonderland tevoorschijn wanneer ze er stiekem met de toverstaf van de twaalf tovenaars van de seizoenen vandoor gaan.

Robin Hood: Prince of Thieves - VS 1991 12 2:22 uur | Actie, Drama, Romantisch
Wanneer de laffe sheriff van Nottingham de vader van Robin Hood vermoordt, zweert de legendarische boogschutter wraak en sluit hij zich aan bij een bende bannelingen.

#SeAcab: Diario de las campeonas | It's All Over: The Kiss That Changed Spanish Football - Spanje 2024 16 1:35 uur - Netflix Original | Documentaire
Spaanse voetballers komen voor het eerst weer bijeen en denken terug aan de turbulente gebeurtenissen van het WK Vrouwen 2023 met de kus die hun overwinning overschaduwde.

The Shallows - VS 2016 16 1:26 uur | Drama, Thriller
Nadat een surfster is gebeten door een mensenhaai, komt ze vast te zitten op een rots bij de kust. Kan ze het roofdier, dat om haar heen blijft zwemmen, te slim af zijn?

Slpp taget | Let it Go - Zweden 2024 14 1:50 uur - Netflix Original | Drama
Een uitgebluste moeder doet een laatste poging om haar gezin bij elkaar te houden door hen mee te nemen naar de paaldanswedstrijd van haar tienerdochter.

Sleepless in Seattle - VS 1993 AL 1:45 uur | Comedy, Drama, Feelgood, Romantisch
Een rouwende weduwnaar en een ongelukkige journaliste die op het punt staat te trouwen, worden samengebracht door het lot en een koppig, 8-jarig jochie.

De Smurfen en het verloren dorp - VS 2017 6 1:29 uur | Avontuur, Comedy, Familiefilm
Smurfin en haar vriendjes Brilsmurf, Klungel en Potige Smurf wagen zich diep in het Verboden Bos om een mysterieus verloren dorp te redden van de boze tovenaar Gargamel.

Sting - Australi 2024 16 1:31 uur | Horror, Thriller
Een 12-jarig meisje adopteert een bijzondere spin die al snel onnatuurlijk groot wordt en haar buren terroriseert door alles op zijn pad te verslinden.

Stuart Little - VS 1999 AL 1:24 uur | Boek, Comedy, Familiefilm, Feelgood
Als zijn ouders een muis adopteren in plaats van een jongetje, beseft George dat er broertjes in alle soorten en maten zijn. Snowbell de kat is echter minder gastvrij.

Stuart Little 2 - VS 2002 AL 1:17 uur | Boek, Comedy, Familiefilm, Feelgood
Onze kleine, maar kranige muis Stuart Little is terug met nog meer avonturen en actie in Stuart Little 2.
pi_215435152
Ben niet blij dat Netflix allemaal oude films online knalt en minder met goede docu's komt.
  vrijdag 1 november 2024 @ 10:09:36 #63
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_215435219
  vrijdag 1 november 2024 @ 10:38:20 #64
55581 L3viathan
Hollywood Hootsman
pi_215435443
quote:
7s.gif Op vrijdag 1 november 2024 07:43 schreef Aether het volgende:
Sting - Australi 2024 16 1:31 uur | Horror, Thriller
Een 12-jarig meisje adopteert een bijzondere spin die al snel onnatuurlijk groot wordt en haar buren terroriseert door alles op zijn pad te verslinden.
Dit klinkt nu al goed :)
  vrijdag 1 november 2024 @ 13:57:03 #65
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_215437209
Echt fijn dat al die docu's wat opdrogen en er nu ruimte is voor nostalgische oudere films.
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
pi_215437694
quote:
17s.gif Op vrijdag 1 november 2024 13:57 schreef avotar het volgende:
Echt fijn dat al die docu's wat opdrogen en er nu ruimte is voor nostalgische oudere films.
Haha, ga naar de videotheek
  vrijdag 1 november 2024 @ 15:35:52 #67
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_215438191
Heb de miniserie over de Zodiac killer gezien @Ama .
Best interessant, ik kende het alleen van de memes.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  roze vrijdag 1 november 2024 @ 15:45:01 #68
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_215438347
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2024 15:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
Heb de miniserie over de Zodiac killer gezien @:Ama .
Best interessant, ik kende het alleen van de memes.
Ik wist wel wat dingen maar in de docu kwamen wel weer wat nieuwe dingen voorbij voor mij.
pi_215443535
Gaat t ooit volledig worden bewezen denken jullie?
pi_215444925
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2024 14:46 schreef StevenHyde het volgende:

[..]
Haha, ga naar de videotheek
Waar?
Tap tap tap
pi_215445009
Come Play - VS 2020 16 1:36 uur | Horror
Een eenzame jongen is wanhopig op zoek naar een vriend en neemt zijn toevlucht tot zijn altijd aanwezige tablet — samen met een mysterieus wezen met een sinister plan.

Garfield - VS 2024 6 1:41 uur | Comedy, Familiefilm
Als een nachtelijke snackpartij met Odie fout afloopt, moeten Garfield en zijn verloren gewaande vader een brutale zuivelroof plegen om de rekening te vereffenen met een boze kat.

OKURA-Cold Case Investigation - Japan S01E01 2024 12 | Drama, Misdaad
Een analytisch ingestelde jonge rechercheur en een oude rot op de afdeling voor onopgeloste zaken werken onvermoeid samen om lang vergeten misdaden alsnog op te lossen.

Roman J. Israel, Esq. - VS 2017 12 2:02 uur | Drama, Intellectueel
Een vreemde, maar geniale burgerrechtadvocaat moet een belangrijke morele beslissing nemen wanneer zijn eenvoudige, overzichtelijke leven stevig wordt opgeschud.

The Vow - VS 2012 9 1:44 uur | Drama, Romantisch
Een pasgetrouwde jonge vrouw wordt na een auto-ongeluk wakker met geheugenverlies. Haar toegewijde man helpt haar herstellen, maar moet ook haar liefde terugwinnen.

White House Down - VS 2013 12 2:11 uur | Actie
Wanneer gewelddadige huurlingen het Witte Huis bezetten, komt een politieagent van het Capitool in actie om zijn dochter te redden en de president in veiligheid te brengen.
pi_215451754
quote:
7s.gif Op dinsdag 22 oktober 2024 07:29 schreef Aether het volgende:
Hasan Minhaj: Off With His Head - VS 2024 AL 1:01 uur - Netflix Original | Standup-comedy
Hasan Minhaj geeft een onverbloemde stand-upshow over midlifecrisis, rassenverhoudingen, politieke verdeeldheid en dat factchecking-schandaal.
Deze was best leuk. :) 8/10
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
pi_215467189
Nee het is geen film over de Britse zanger en je moet niet bang zijn voor spinnen, maar Sting is een heerlijke film _O_

Ik heb vandaan nog n spinnetje in huis gezien en ik besloot het te laten leven, wellicht krijg ik daar na vandaag nog spijt van :@ :{ ;( o|O
  zondag 3 november 2024 @ 22:12:15 #74
277627 Seven.
We are Borg.
pi_215468795
Black Earth Rising: aflevering 1 is een beetje traag maar al in aflevering twee kom je in een stroomversnelling. De gehavende genocide survivor en juridisch onderzoekster Kate begint te graven in het verleden van een Rwandese warlord en al snel stuit ze op een gecompliceerd web van leugens, doofpotten en bedrog. Dat levert een interessant plot op tegen de achtergrond van een conflict dat mij persoonlijk altijd enorm geboeid heeft. Net aflevering 3 gekeken en al een paar keer op het puntje van m'n stoel gezeten. Al moet ik wel zeggen dat het complot zich heel makkelijk laat ontrafelen.

De hoofdpersoon Kate is erg boeiend, haar verleden is geen geheim en ze maakt van haar hart (en mentale problemen) geen moordkuil. Ondanks haar rugzak, is ze ijzersterk en taaier dan de zolen van je biker boots. Bewonderenswaardige vrouw.
Resistance is futile.
pi_215469340
Bij scream 2 zag ik pas dat die reporter Courtney Cox is :D :') :@
pi_215470591
Anchorman 2: The Legend Continues - VS 2013 12 1:54 uur | Comedy, Satire
Ron Burgundy en zijn team krijgen een plek op het eerste 24 uursnieuwsnetwerk, maar door nieuwe uitdagingen moeten ze zelf hun weg vinden naar de top van de kijkcijfers.
pi_215471155
Ik was getriggerd door the Territory, houdt wel van dat soort sfeer. Maar na een halve aflevering af gezet. Is volgens mij meer een domme vechtserie. Of wordt het nog beter?
pi_215474195
Aan de laatste aflevering van The Diplomat van dit seizoen gekomen. Er komt een season 3, en terecht. Deze serie is toch het gemis van het grote House of Cards. Met deze serie hebben ze een prima soortgelijke vervanger.
Allemaal cabaretteketet!
pi_215474513
Is er eigenlijk al iet bekend of seizoen 2 en 3 van From ook op Netflix komen?
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
pi_215474581
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2024 15:20 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Is er eigenlijk al iet bekend of seizoen 2 en 3 van From ook op Netflix komen?
Releasedatum From seizoen 2 en 3 op Netflix

From seizoen 3 is inmiddels gestart in de VS, maar nog niet te zien in Nederland. Helaas is niet bekend wanneer de nieuwe afleveringen ook in Nederland te zien zullen zijn. Ook is nog steeds seizoen 2 niet te zien op Netflix, enkel het eerste seizoen. Seizoen 1 verscheen hier in april dit jaar, zo'n twee jaar na de Amerikaanse release. Als we dit aanhouden voor de overige seizoenen, dan zou seizoen 2 april 2025 pas op Netflix verschijnen, met seizoen 3 pas rond september 2026.
You need to lose your mind
To get back to the light sometimes..
💕🎵
pi_215476345
The Menendez Brothers documentaire gekeken en ook een groot deel van het proces destijds (Youtube)

Ongelofelijk dat deze jongens tot levenslang veroordeeld zijn :N
  dinsdag 5 november 2024 @ 06:32:42 #82
277627 Seven.
We are Borg.
pi_215479955
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2024 14:51 schreef freaky40 het volgende:
Aan de laatste aflevering van The Diplomat van dit seizoen gekomen. Er komt een season 3, en terecht. Deze serie is toch het gemis van het grote House of Cards. Met deze serie hebben ze een prima soortgelijke vervanger.
Deze staat hoog op mijn wishlist. Maar ik vind het altijd zo zonde als er maar 2 seizoenen zijn. Waarschijnlijk ga ik met seizoen 3 of 4 bingen.
Resistance is futile.
pi_215480447
Anchorman: The Legend of Ron Burgundy - VS 2004 6 1:34 uur | Comedy, Satire
In de jaren 70 wordt er in San Diego hard gewerkt en nog harder gefeest door een nieuwslezer en zijn team, totdat een nieuwe verslaggeefster de zender op stelten zet.

Back to Black - VK 2024 12 2:02 uur | Drama
De door haar vader en oma opgevoede Amy Winehouse probeert tijdens haar bliksemcarrire, ondanks een verslaving en een toxische relatie, stabiliteit te vinden in het leven.

Love Village - Japan S02/E01 2023 12 - Netflix Original | Reality
Singles van 35 jaar en ouder met verschillende achtergronden verbouwen samen een huis, hopend op een nieuwe kans op liefde. Zullen ze de ware vinden, of niet?
pi_215481546
Was aan seizoen 2 van The Diplomate begonnen, maar kon er geen touw meer aan vastknopen, wist niet meer wie wie was en zo. Dus eerst maar weer aan seizoen 1 begonnen. Heerlijk!
pi_215481584
Nee, kon er wel weer snel in komen.
Allemaal cabaretteketet!
pi_215482501
  dinsdag 5 november 2024 @ 12:41:12 #87
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_215482513
quote:
Oei. Dat is nooit een goed teken
  Spellchecker dinsdag 5 november 2024 @ 12:42:07 #88
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_215482917
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 november 2024 12:42 schreef maily het volgende:

[..]
Onderzoek loopt al twee jaar :o
pi_215485939
Creatief boekhouden O-)
  dinsdag 5 november 2024 @ 21:47:03 #91
277627 Seven.
We are Borg.
pi_215488290
Black Earth Rising - als je het nog niet gezien hebt, dan raad ik 'm wel aan. Bepaald geen lichte kost gezien de achtergrond van het verhaal. Vanaf aflevering twee zit je helemaal in het verhaal waarin taboes ontrafelt worden. Zachte heelmeesters maken stinkende wonden, helemaal als blijkt dat dader en slachtoffer op z'n minst grijze begrippen zijn in een wereld waarin iedereen gelooft in de zuiverheid van zijn eigen intenties. Een dubbelspion schudt de boel flink op, de trauma's blijven maar tegen het oppervlak drukken.

Het laat mij als kijker achter met een beter begrip voor Rwanda post-genocide, en zelfs een beetje sympathie voor sommige bijzonder corrupte ambtenaren.
Resistance is futile.
pi_215492026
Embattled - VS 2020 16 1:57 uur | Drama
De gespannen relatie tussen een MMA-vechter en zijn tienerzoon, een rijzende ster in de sport, culmineert in een confrontatie in de kooi die hun levens verandert.

Love Is Blind: Argentina - Argentini S01 2024 12 - Netflix Original | Reality
De pods zijn geopend en natuurlijk ook de harten, ditmaal in Argentini. Voor wie doet het uiterlijk er niet toe in dit experiment waarin je elkaar ongezien het jawoord geeft?

Meet Me Next Christmas - VS 2024 6 1:45 uur - Netflix Original | Comedy, Feelgood, Romantisch
Op zoek naar de man van haar dromen racet een hopeloze romantica door New York om een kaartje te vinden voor een uitverkocht kerstconcert van Pentatonix.

Pedro Pramo - Mexico 2024 16 2:12 uur - Netflix Original | Boek, Drama, Intellectueel
Een man gaat op zoek naar zijn vader, Pedro Pramo, in een stadje dat ten onder gaat aan geweld en de woede van onbeantwoorde liefde. Gebaseerd op de roman van Juan Rulfo.
pi_215493533
quote:
7s.gif Op dinsdag 5 november 2024 08:30 schreef Aether het volgende:

Back to Black - VK 2024 12 2:02 uur | Drama
De door haar vader en oma opgevoede Amy Winehouse probeert tijdens haar bliksemcarrire, ondanks een verslaving en een toxische relatie, stabiliteit te vinden in het leven.

Verhaal valt genoeg op aan te merken, maar de vertolking van Marisa Abela is echt waanzinnig _O_.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_215497799
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2024 14:51 schreef freaky40 het volgende:
Seizoen had wel iets langer mogen zijn.
pi_215498015
Denk dat ze het een beetje willen milken. De tijden van House of Cards achtige lengtes van seizoenen en afleveringen liggen achter ons, helaas.
Allemaal cabaretteketet!
pi_215504783
10 Days of a Curious Man - Turkije 2024 16 1:50 uur - Netflix Original | Drama, Misdaad, Mystery, Thriller
Een uitgebluste schrijver raakt verstrikt in een reeks levensgevaarlijke gebeurtenissen als hij op zoek gaat naar een vermiste vrouw uit Istanbul, en een goed verhaal.

Born for the Spotlight - Taiwan S01 2024 14 - Netflix Original | Drama
Actrices op zoek naar glamour, roem en een artistiek leven moeten hun grenzen verleggen om hun dromen na te jagen in de meedogenloze wereld van de showbizz.

Countdown: Paul vs. Tyson - VS S01 2024 12 - Netflix Original | Documentaire
Kijk mee in het trainingskamp en persoonlijke leven van Jake Paul en Mike Tyson bij hun voorbereiding op de must-see bokswedstrijd tussen zwaargewichten, live op 15 november.

Outer Banks - VS S04/B 2023 16 - Netflix Original | Actie, Avontuur, Drama
Op een eiland in Noord-Carolina met grote verschillen tussen arm en rijk gaan John B en zijn hechte vriendengroep op een mysterieuze, avontuurlijke jacht naar een verloren schat.

Ride Along - VS 2014 12 1:39 uur | Actie, Comedy
Wanneer zijn praatgrage zwager aan de politieschool begint, laat een doorgewinterde agent uit Atlanta hem meerijden in zijn politieauto, maar daar krijgt hij al snel spijt van.

Ride Along 2 - VS 2016 12 1:41 uur | Actie, Comedy
Voordat Ben met James' zus kan trouwen, moeten deze twee agenten uit Atlanta naar Miami toe om de politie te helpen een wrede drugsdealer op te pakken.
pi_215515887
Alita: Battle Angel - VS 2019 12 2:03 uur | Actie, Sci-Fi
Een cyborg wordt wakker zonder enige herinneringen, maar met een dokter aan haar zijde. Om te ontdekken wie ze is, moet ze de verraderlijke postapocalyptische wereld doorkruisen.

Asalto al Banco Central | Bank Under Siege - Spanje S01 2024 16 - Netflix Original | Drama, Misdaad, Thriller, Waargebeurd
Spanje, 1981. Gewapende mannen overvallen een bank en gijzelen honderden mensen. Een verslaggever wil de autoriteiten voor zijn en het ware motief voor de overval achterhalen.

Breathe - VS 2024 12 1:33 uur | Sci-Fi, Thriller
In een wereld waar zuurstof schaars is, zitten een vrouw en haar dochter verscholen in een bunker. Dan vraagt een duo dat beweert haar vermiste man te kennen om onderdak.

La Cage - Frankrijk S01 2024 16 - Netflix Original | Actie, Drama
Een jonge MMA-vechter wil profsporter worden, maar zijn talent wordt niet erkend. Als hij onverwacht de kans krijgt zijn droom waar te maken, leidt dat tot meedogenloze rivaliteit.

Investigation Alien - VS S01 2024 9 - Netflix Original | Documentaire
In deze aangrijpende docuserie reist de legendarische verslaggever George Knapp de wereld rond om nieuw bewijs voor ufo's te zoeken en hun aanwezigheid op aarde te onderzoeken.

Like a Boss - VS 2020 12 1:24 uur | Comedy, Feelgood
Twee beste vriendinnen brengen hun samenwerking en hun beautybedrijf in gevaar als ze gaan samenwerken met een groot cosmeticaconcern.

The Meg - VS 2018 12 1:53 uur | Actie, Boek
Een uitgebluste reddingsduiker krijgt nog n klus voor zijn kiezen: zijn vrienden redden van een monsterlijke megalodon, waarvan men lang dacht dat hij was uitgestorven.

Mr. Plankton - Zuid-Korea S01 2024 12 - Netflix Original | Comedy, Romantisch
Een man geplaagd door tegenslag en zijn ex, en de ongelukkigste aanstaande bruid, moeten elkaar vergezellen op de laatste reis van zijn leven.

Umjolo: The Gone Girl - Zuid-Afrika 2024 14 1:33 uur - Netflix Original | Comedy, Drama, Romantisch
Een ogenschijnlijk perfecte relatie gaat wankelen wanneer een van de twee de ontrouw van de ander ontdekt, maar wie zei dat relaties makkelijk waren?

Vijay 69 - India 2024 9 1:52 uur - Netflix Original | Comedy, Drama
Een avontuurlijke, grofgebekte, voormalige zwemcoach doet een gooi naar een glorieus record door op 69-jarige leeftijd mee te doen aan een triatlon.
  vrijdag 8 november 2024 @ 11:51:46 #98
55581 L3viathan
Hollywood Hootsman
pi_215517971
quote:
7s.gif Op vrijdag 8 november 2024 08:35 schreef Aether het volgende:
Alita: Battle Angel - VS 2019 12 2:03 uur | Actie, Sci-Fi
Een cyborg wordt wakker zonder enige herinneringen, maar met een dokter aan haar zijde. Om te ontdekken wie ze is, moet ze de verraderlijke postapocalyptische wereld doorkruisen.
Deze lijkt me wel geinig :)
pi_215527831
Arcane - VS S02/A 2021 12 - Netflix Original | Actie, Avontuur, Fantasy
Er heerst tweedracht tussen de zustersteden Piltover en Zaun. Een tweeling staat tegenover elkaar in een strijd tussen magische technologien en botsende overtuigingen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Aether op 09-11-2024 15:10:29 ]
pi_215528875
Heb ineens een andere layout op de Android tv app. Niet echt een verbetering. Verder kijken staat vrij onderaan. Ook de 'binnenkort op Netflix' rij lijkt verdwenen of niet te vinden. Smart tv nog niet gekeken maar hopelijk blijft daar de oude lay out nog even. Heb juist het idee dat voor mijn gevoel veel minder te kijken en keuze is op Netflix. Je moet echt weten wat je zoekt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')