abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_215328964

SPOILER: Informatie
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_215328985
Netflix & Chills: It's Halloween!
https://www.netflix.com/browse/genre/81939852
pi_215328993
quote:
14s.gif Op maandag 21 oktober 2024 10:05 schreef Ama het volgende:

[..]
Zal proberen ook aan jou te denken als ik weer goeie nieuwe docu's zie op Netflix.
Je mag mij dan ook taggen als je eraan denkt.
pi_215328996
Woman of the Hour is wel een aardige film. Al had er volgens mij wel veel meer in gezeten als je dat verhaal zo terugleest op wikipedia.
pi_215329041
quote:
14s.gif Op maandag 21 oktober 2024 10:16 schreef Bronson het volgende:
Woman of the Hour is wel een aardige film. Al had er volgens mij wel veel meer in gezeten als je dat verhaal zo terugleest op wikipedia.
Gisteravond/nacht gekeken.

Volkomen mee eens.

Ohhhhh en Anna Kendrick _O_
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
  maandag 21 oktober 2024 @ 13:08:29 #6
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_215330371
Dungeons & Dragons: Honor Among Thieves. Wat een leuke film. Na erg teleurgesteld te zijn in de vorige D&D films, was deze gewoon echt leuk.

Uiteraard, het was geen top film, maar het was leuk, vermakelijk en lang niet de zure reacties waard die je elders leest.
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
  maandag 21 oktober 2024 @ 21:38:12 #7
277627 Seven.
We are Borg.
pi_215335874
Het einde van de serie Kaos is al aangekondigd, en tch zijn we eraan begonnen. En geen spijt van!

Allereerst een topcast! De gekwetste verteller van het verhaal Prometheus trekt langzaam de sluier van de bruid door middel van flashbacks, en hij richt zich graag tot de kijkbuiskijker. Hij sleept je mee in een verhaal van epische proporties met epische personages. Ijskonijn Hera, enfant terrible Dionysus, en Zeus is gewoon een heel verhaal apart. In deze setting komen ze allemaal geweldig uit de verf.

Ik ben amper bekend met de Griekse mythen maar bijna alle namen in de serie komen wel bekend voor. En omdat je als kijker in hoofdlijnen de mythes en namen wel kent, voelt het als een verfrissende en moderne vertolking van een verhaal uit de oudheid. De wereld van de goden is vermakelijk in zijn verkniptheid, terwijl de wereld van de mens wordt neergezet als een moderne dictatuur. Wel een dictatuur die niet erg verstikkend voelt, maar dat levert ook een interessante tegenstelling op. Verder kun je een flinke (maar nooit een over) dosis aan vrij expliciete scenes verwachten, iets te vrijzinnig om met je jongere kids te kijken :P . Fuck the gods!
Resistance is futile.
pi_215337715
SPOILER: Covers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hasan Minhaj: Off With His Head - VS 2024 AL 1:01 uur - Netflix Original | Standup-comedy
Hasan Minhaj geeft een onverbloemde stand-upshow over midlifecrisis, rassenverhoudingen, politieke verdeeldheid en dat factchecking-schandaal.
pi_215341700
pi_215347523
SPOILER: Trailers
Car Masters: Rust to Riches - VS S06 2023 6 - Netflix Original | Reality
Het kleurrijke team van Gotham Garage renoveert een bonte verzameling auto's en trucks en verandert ze in prachtexemplaren die ze voor veel geld verkopen.

The Comeback: 2004 Boston Red Sox - VS S01 2024 12 - Netflix Original | Documentaire
Deze ultieme docuserie vertelt het traject van de Red Sox naar hun eerste World Series-titel in 86 jaar aan de hand van interviews met sterspelers en personeel.

Loups-Garous | Family Pack - Frankrijk 2024 9 1:35 uur - Netflix Original | Comedy, Familiefilm
Als een oud kaartspel tot leven komt, reist een gezin terug in de tijd naar een middeleeuws dorpje waar ze weerwolven moeten ontmaskeren om veilig thuis te komen.

Paranormal Activity - VS 2007 16 1:26 uur | Horror
Katie en Micah zijn bang dat er zich mogelijk demonische krachten in hun huis bevinden. Micah plaatst een videocamera om te registreren wat er allemaal gebeurt.

Save the Children: A Concert for the Ages - VS 2023 12 1:38 uur | Concert
Deze digitaal gerestaureerde documentaire over een muziek- en cultuurfestival uit 1972 bevat optredens van Marvin Gaye, Roberta Flack, de Jackson 5 en anderen.

This Is the Zodiac Speaking - VS S01 2024 16 - Netflix Original | Documentaire
In deze docuserie over waargebeurde misdaad zoekt een familie naar antwoorden en deelt aanwijzingen en verhelderende getuigenissen over de hoofdverdachte in de Zodiac-moorden.
  woensdag 23 oktober 2024 @ 08:28:02 #11
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_215347659
Paranormal Activity :o

Zou die nog steeds zo creepy zijn als toen? Laatst Amsterdamned gekeken en die was nu niet meer zo eng als toen ik jong was :D :') :D
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_215347679
Oeh weerwolven O+
Drie nachten per maand, bij Volle Maan, verander ik in een weerwolfje. Een schattig weerwolfje met een brilletje. Ik eet enkel wraps met rode bietenburger bij extreme hongertjes. #TeamWerewolf
  woensdag 23 oktober 2024 @ 18:00:06 #13
277627 Seven.
We are Borg.
pi_215352311
quote:
11s.gif Op woensdag 23 oktober 2024 08:28 schreef Notorious_Roy het volgende:
Paranormal Activity :o

Zou die nog steeds zo creepy zijn als toen? Laatst Amsterdamned gekeken en die was nu niet meer zo eng als toen ik jong was :D :') :D
Ik haat het genre horror :@
Resistance is futile.
pi_215355080
Aww ik ben klaar met de serie Chucky, toch een van de betere series op Netflix _O_ Hopelijk komt er een tweede seizoen :Y

Nu maar begonnen met de Zodiac docu.
"You can call me Susan if it makes you happy"
  woensdag 23 oktober 2024 @ 21:33:26 #15
55581 L3viathan
Hollywood Hootsman
pi_215355668
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2024 21:09 schreef TLC het volgende:
Aww ik ben klaar met de serie Chucky, toch een van de betere series op Netflix _O_ Hopelijk komt er een tweede seizoen :Y

Nu maar begonnen met de Zodiac docu.
Er zijn al 3 seizoenen van :)
Just a fool will play tricks on Angus McSix
pi_215355996
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2024 21:33 schreef L3viathan het volgende:

[..]
Er zijn al 3 seizoenen van :)
Oh dan hoop ik dat ze die andere seizoenen er ook opzetten :s)
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_215358119
Net Grave of the Fireflies voor het eerst gezien, wat een emotionele film. Ben er helemaal stil van
If I'm sad, I stop being sad and be awesome instead. True story
pi_215358231
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2024 23:31 schreef MaxC het volgende:
Net Grave of the Fireflies voor het eerst gezien, wat een emotionele film. Ben er helemaal stil van
Oh dat is echt een tranentrekker. ;(
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_215359083
Beauty in Black - VS S01 2024 16 - Netflix Original | Drama
Het lot van een stripper neemt een positieve wending wanneer ze kennismaakt met een rijke, disfunctionele familie met een cosmeticabedrijf en een sluwe smokkeloperatie.

Ronja de roversdochter - Zweden D02 2024 12 - Netflix Original | Actie, Boek, Drama, Fantasy
De lieve, trouwe en onbevreesde dochter van een gezochte roverhoofdman maakt een geheime vriend in het magische en gevaarlijke bos van haar vader.

Territory - Australi S01 2024 16 - Netflix Original | Drama, Western
Als er voor 's werelds grootste veeranch geen duidelijke erfgenaam is, volgt een felle generatiestrijd die de toekomst van het land in gevaar brengt.
pi_215359122
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2024 21:45 schreef TLC het volgende:

[..]
Oh dan hoop ik dat ze die andere seizoenen er ook opzetten :s)
Videoland seizoen 2 en Star Channel zend momenteel seizoen 3 uit.
  donderdag 24 oktober 2024 @ 23:17:15 #21
277627 Seven.
We are Borg.
pi_215367435
We zijn aan het einde van seizoen 1 van 2 van The end of the fucking world.

Zeker interessant en de jonge actrice in deze is echt steengoed. Maar als je dit gaat afmeten aan Kaos van dezelfde maker, dan voelt het niet als het zelfde kaliber.

Het verhaal gaat over twee misfit tieners die er samen vandoor gaan. Ze komen de nodige markante figuren tegen en hun impulsieve plannen lopen enorm in de soep. Alyssa is vooral heel erg boos, en levert hiermee een knap staaltje acteerwerk af want zij belichaamt de ultieme venijnige kutpuber. Zij is z boos op de wereld dat je je afvraagt wat haar aangedaan is. James is haar tegenpool, stille wateren hebben diepe gronden. Helaas komt hij minder overtuigend over, maar vooral te wijten aan het feit dat zijn rugzak veel lastiger is om subtiel te brengen. Al met al weet hij hier en daar de spanning er wel in te brengen. Samen hebben ze wel de juiste chemie, en dat krikt het verhaal genoeg op.

Dus.. eerst End of the fucking world kijken. Als je geboeid bent, dan blaast Kaos je wel van de bank.
Resistance is futile.
  roze donderdag 24 oktober 2024 @ 23:49:48 #22
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_215367704
quote:
14s.gif Op donderdag 24 oktober 2024 23:17 schreef Seven. het volgende:
We zijn aan het einde van seizoen 1 van 2 van The end of the fucking world.

Zeker interessant en de jonge actrice in deze is echt steengoed. Maar als je dit gaat afmeten aan Kaos van dezelfde maker, dan voelt het niet als het zelfde kaliber.

Het verhaal gaat over twee misfit tieners die er samen vandoor gaan. Ze komen de nodige markante figuren tegen en hun impulsieve plannen lopen enorm in de soep. Alyssa is vooral heel erg boos, en levert hiermee een knap staaltje acteerwerk af want zij belichaamt de ultieme venijnige kutpuber. Zij is z boos op de wereld dat je je afvraagt wat haar aangedaan is. James is haar tegenpool, stille wateren hebben diepe gronden. Helaas komt hij minder overtuigend over, maar vooral te wijten aan het feit dat zijn rugzak veel lastiger is om subtiel te brengen. Al met al weet hij hier en daar de spanning er wel in te brengen. Samen hebben ze wel de juiste chemie, en dat krikt het verhaal genoeg op.

Dus.. eerst End of the fucking world kijken. Als je geboeid bent, dan blaast Kaos je wel van de bank.
The end of the fucking world is zo leuk. _O_
Your beauty never ever scared me.
  roze donderdag 24 oktober 2024 @ 23:50:16 #23
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_215367713
Misschien moet ik die nog een keer kijken. O+
Your beauty never ever scared me.
  vrijdag 25 oktober 2024 @ 05:01:28 #24
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_215368247
quote:
1s.gif Op donderdag 24 oktober 2024 23:49 schreef Ama het volgende:

[..]
The end of the fucking world is zo leuk. _O_
Inderdaad. En ik vraag me nu af of ik S2 wel gezien heb 🤔
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_215368530
Baywatch - VS 2017 12 1:57 uur | Actie, Comedy
Om hun strand te redden, onderzoeken strandwacht Mitch Buchannon en een voormalig olympir een crimineel complot dat de toekomst van de baai in gevaar brengt.

Do Patti - India 2024 16 2:07 uur - Netflix Original | Drama, Duister
Een raadselachtig onderzoek brengt een nuchtere agent op een duister pad door de bittere rivaliteit tussen twee tweelingzussen en de wispelturige man van wie ze allebei houden.

Don't Move - VS 2024 16 1:32 uur - Netflix Original | Duister, Thriller
In een afgelegen bos ontmoet een rouwende vrouw een moordenaar die haar injecteert met een verlammende drug. Nu haar lichaam verlamd raakt, begint haar strijd om te overleven.

Hellbound - Zuid-Korea S02 2021 16 - Netflix Original | Duister, Misdaad, Mystery, Thriller
Onaardse wezens verdoemen mensen op bloedige wijze tot de hel. Er ontstaat een religieuze groepering die goddelijke gerechtigheid propageert.

The Remarkable Life of Ibelin - Noorwegen 2024 14 1:43 uur - Netflix Original | Documentaire
Het geheime leven van een jonge World of Warcraft-gamer komt aan het licht wanneer zijn online vrienden na zijn dood contact opnemen met zijn familie.

Simone Biles Rising - VS D02 2024 12 - Netflix Original | Documentaire
Volg turnster Simone Biles in haar privleven, tijdens trainingen en terwijl ze aan haar mentale gezondheid werkt voor haar langverwachte terugkeer naar de Olympische Spelen.

La ltima noche en Tremor | The Last Night at Tremore Beach - Spanje S01 2024 18 - Netflix Original | Boek, Drama, Mystery, Psychologisch, Thriller
Wanneer een gekwelde pianist door bliksem wordt getroffen, krijgt hij zorgwekkende toekomstvisioenen en lijkt er een dodelijke dreiging boven zijn geliefden te hangen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')