SPOILER: InformatieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
Je mag mij dan ook taggen als je eraan denkt.quote:Op maandag 21 oktober 2024 10:05 schreef Ama het volgende:
[..]
Zal proberen ook aan jou te denken als ik weer goeie nieuwe docu's zie op Netflix.
Gisteravond/nacht gekeken.quote:Op maandag 21 oktober 2024 10:16 schreef Bronson het volgende:
Woman of the Hour is wel een aardige film. Al had er volgens mij wel veel meer in gezeten als je dat verhaal zo terugleest op wikipedia.
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hasan Minhaj: Off With His Head - VS 2024 AL 1:01 uur - Netflix Original | Standup-comedy
Hasan Minhaj geeft een onverbloemde stand-upshow over midlifecrisis, rassenverhoudingen, politieke verdeeldheid en dat factchecking-schandaal.When the student is ready, the teacher will appear.
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrailersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Car Masters: Rust to Riches - VS S06 2023 6 - Netflix Original | Reality
Het kleurrijke team van Gotham Garage renoveert een bonte verzameling auto's en trucks en verandert ze in prachtexemplaren die ze voor veel geld verkopen.
The Comeback: 2004 Boston Red Sox - VS S01 2024 12 - Netflix Original | Documentaire
Deze ultieme docuserie vertelt het traject van de Red Sox naar hun eerste World Series-titel in 86 jaar aan de hand van interviews met sterspelers en personeel.
Loups-Garous | Family Pack - Frankrijk 2024 9 1:35 uur - Netflix Original | Comedy, Familiefilm
Als een oud kaartspel tot leven komt, reist een gezin terug in de tijd naar een middeleeuws dorpje waar ze weerwolven moeten ontmaskeren om veilig thuis te komen.
Paranormal Activity - VS 2007 16 1:26 uur | Horror
Katie en Micah zijn bang dat er zich mogelijk demonische krachten in hun huis bevinden. Micah plaatst een videocamera om te registreren wat er allemaal gebeurt.
Save the Children: A Concert for the Ages - VS 2023 12 1:38 uur | Concert
Deze digitaal gerestaureerde documentaire over een muziek- en cultuurfestival uit 1972 bevat optredens van Marvin Gaye, Roberta Flack, de Jackson 5 en anderen.
This Is the Zodiac Speaking - VS S01 2024 16 - Netflix Original | Documentaire
In deze docuserie over waargebeurde misdaad zoekt een familie naar antwoorden en deelt aanwijzingen en verhelderende getuigenissen over de hoofdverdachte in de Zodiac-moorden.When the student is ready, the teacher will appear.
Ik haat het genre horrorquote:Op woensdag 23 oktober 2024 08:28 schreef Notorious_Roy het volgende:
Paranormal Activity
Zou die nog steeds zo creepy zijn als toen? Laatst Amsterdamned gekeken en die was nu niet meer zo eng als toen ik jong was
Er zijn al 3 seizoenen vanquote:Op woensdag 23 oktober 2024 21:09 schreef TLC het volgende:
Aww ik ben klaar met de serie Chucky, toch een van de betere series op Netflix Hopelijk komt er een tweede seizoen
Nu maar begonnen met de Zodiac docu.
Oh dan hoop ik dat ze die andere seizoenen er ook opzettenquote:
Oh dat is echt een tranentrekker.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 23:31 schreef MaxC het volgende:
Net Grave of the Fireflies voor het eerst gezien, wat een emotionele film. Ben er helemaal stil van
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrailersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beauty in Black - VS S01 2024 16 - Netflix Original | Drama
Het lot van een stripper neemt een positieve wending wanneer ze kennismaakt met een rijke, disfunctionele familie met een cosmeticabedrijf en een sluwe smokkeloperatie.
Ronja de roversdochter - Zweden D02 2024 12 - Netflix Original | Actie, Boek, Drama, Fantasy
De lieve, trouwe en onbevreesde dochter van een gezochte roverhoofdman maakt een geheime vriend in het magische en gevaarlijke bos van haar vader.
Territory - Australi S01 2024 16 - Netflix Original | Drama, Western
Als er voor 's werelds grootste veeranch geen duidelijke erfgenaam is, volgt een felle generatiestrijd die de toekomst van het land in gevaar brengt.When the student is ready, the teacher will appear.
Videoland seizoen 2 en Star Channel zend momenteel seizoen 3 uit.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 21:45 schreef TLC het volgende:
[..]
Oh dan hoop ik dat ze die andere seizoenen er ook opzetten
The end of the fucking world is zo leuk.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 23:17 schreef Seven. het volgende:
We zijn aan het einde van seizoen 1 van 2 van The end of the fucking world.
Zeker interessant en de jonge actrice in deze is echt steengoed. Maar als je dit gaat afmeten aan Kaos van dezelfde maker, dan voelt het niet als het zelfde kaliber.
Het verhaal gaat over twee misfit tieners die er samen vandoor gaan. Ze komen de nodige markante figuren tegen en hun impulsieve plannen lopen enorm in de soep. Alyssa is vooral heel erg boos, en levert hiermee een knap staaltje acteerwerk af want zij belichaamt de ultieme venijnige kutpuber. Zij is z boos op de wereld dat je je afvraagt wat haar aangedaan is. James is haar tegenpool, stille wateren hebben diepe gronden. Helaas komt hij minder overtuigend over, maar vooral te wijten aan het feit dat zijn rugzak veel lastiger is om subtiel te brengen. Al met al weet hij hier en daar de spanning er wel in te brengen. Samen hebben ze wel de juiste chemie, en dat krikt het verhaal genoeg op.
Dus.. eerst End of the fucking world kijken. Als je geboeid bent, dan blaast Kaos je wel van de bank.
Inderdaad. En ik vraag me nu af of ik S2 wel gezien heb 🤔quote:Op donderdag 24 oktober 2024 23:49 schreef Ama het volgende:
[..]
The end of the fucking world is zo leuk.
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrailersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baywatch - VS 2017 12 1:57 uur | Actie, Comedy
Om hun strand te redden, onderzoeken strandwacht Mitch Buchannon en een voormalig olympir een crimineel complot dat de toekomst van de baai in gevaar brengt.
Do Patti - India 2024 16 2:07 uur - Netflix Original | Drama, Duister
Een raadselachtig onderzoek brengt een nuchtere agent op een duister pad door de bittere rivaliteit tussen twee tweelingzussen en de wispelturige man van wie ze allebei houden.
Don't Move - VS 2024 16 1:32 uur - Netflix Original | Duister, Thriller
In een afgelegen bos ontmoet een rouwende vrouw een moordenaar die haar injecteert met een verlammende drug. Nu haar lichaam verlamd raakt, begint haar strijd om te overleven.
Hellbound - Zuid-Korea S02 2021 16 - Netflix Original | Duister, Misdaad, Mystery, Thriller
Onaardse wezens verdoemen mensen op bloedige wijze tot de hel. Er ontstaat een religieuze groepering die goddelijke gerechtigheid propageert.
The Remarkable Life of Ibelin - Noorwegen 2024 14 1:43 uur - Netflix Original | Documentaire
Het geheime leven van een jonge World of Warcraft-gamer komt aan het licht wanneer zijn online vrienden na zijn dood contact opnemen met zijn familie.
Simone Biles Rising - VS D02 2024 12 - Netflix Original | Documentaire
Volg turnster Simone Biles in haar privleven, tijdens trainingen en terwijl ze aan haar mentale gezondheid werkt voor haar langverwachte terugkeer naar de Olympische Spelen.
La ltima noche en Tremor | The Last Night at Tremore Beach - Spanje S01 2024 18 - Netflix Original | Boek, Drama, Mystery, Psychologisch, Thriller
Wanneer een gekwelde pianist door bliksem wordt getroffen, krijgt hij zorgwekkende toekomstvisioenen en lijkt er een dodelijke dreiging boven zijn geliefden te hangen.When the student is ready, the teacher will appear.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |