Nee en alle updates en dergelijke heeft ie ook gewoon.quote:
Nou durf ik niet te klooien met inlog en ww.quote:Op zaterdag 30 november 2024 20:52 schreef Netsplitter het volgende:
Ik denk dat dat klopt, en dat je via de website moet kijken.
Dat probleem had ik ook, nu is het ineens een split apk bundle en dat is wat moeilijker installeren waar ik 5 voor 2 achter kwam dus heb ik maar gewoon de laptop naast de tv gezet met hdmi kabel. Anyway de app kan je altijd hier vinden in de meest recente versie:quote:Op zondag 8 december 2024 11:09 schreef Black-Death het volgende:
Iemand een link naar de meest recente APK voor een Android tv? Kreeg gisteren een melding dat de app op de tv geupdate moet worden
Streamen vanaf iPad/iPhone loopt net niet lekker vind ik
Klopt, het is nu een bundel. Die kun je eventueel hiermee installeren: https://www.apkmirror.com(...)-installer-official/.quote:Op zondag 8 december 2024 19:08 schreef DX11 het volgende:
[..]
Dat probleem had ik ook, nu is het ineens een split apk bundle en dat is wat moeilijker installeren waar ik 5 voor 2 achter kwam dus heb ik maar gewoon de laptop naast de tv gezet met hdmi kabel. Anyway de app kan je altijd hier vinden in de meest recente versie:
https://www.apkmirror.com(...)ed/f1-tv-android-tv/
Ik heb alleen de moeite niet meer genomen voor de laatste race en vanaf aankomend seizoen ga ik ze torrenten dus ben nu klaar met f1tv.
Je moet er allemaal maar zin in hebben op je tv. Ik ben er klaar mee (buiten de prijs van f1tv).quote:Op zondag 8 december 2024 19:14 schreef NY_Giant het volgende:
[..]
Klopt, het is nu een bundel. Die kun je eventueel hiermee installeren: https://www.apkmirror.com(...)-installer-official/.
waarschijnlijk krijg je een paar weken voor je verlenging de mail dat het verlengd gaat worden maar wel voor de nieuwe prijs.quote:Op dinsdag 10 december 2024 09:32 schreef exile79 het volgende:
Bij staat nu volgende betaaldatum 27-02-205 en ¤ 94,99. Dat is hetzelfde bedrag als dit jaar, zou dat zo blijven? Nieuw abonnement is ¤ 142,80 als je dat aanklikt. Hoe zat dat vorig jaar ook al weer? Veranderden de prijzen toen niet later alsnog?
Denk dat dat toch echt aan je mobiele of wifi verbinding ligt want hier is het perfect, zowel op mobiel, tablet, pc, en tv.quote:Op dinsdag 10 december 2024 09:36 schreef Troel het volgende:
Als de prijzen weer omhoog gaan, dan ben ik er best wel klaar mee. Ik kan geen fatsoenlijk beeld krijgen op mijn telefoon, de kwaliteit is echt heel zielig.
Ik kan verder van alles in hoge kwaliteit kijken en er is geen verschil tussen mobiele of wifi verbinding. Het lijkt echt in de app te zitten. Maar die is netjes up to date.quote:Op dinsdag 10 december 2024 13:10 schreef DX11 het volgende:
[..]
Denk dat dat toch echt aan je mobiele of wifi verbinding ligt want hier is het perfect, zowel op mobiel, tablet, pc, en tv.
Scheelt ook weer om en nabij de 30 eutjes inderdaad.quote:Op dinsdag 10 december 2024 14:22 schreef flipsen het volgende:
Ik heb zojuist mijn maandelijkse abo opgezegd. In maart kijken we wel weer
ik heb ook op een mobiel apparaat het probleem terwijl het op andere apparaten wel goed is. Terwijl andere steamingsdiensten het prima doen.quote:Op dinsdag 10 december 2024 13:10 schreef DX11 het volgende:
[..]
Denk dat dat toch echt aan je mobiele of wifi verbinding ligt want hier is het perfect, zowel op mobiel, tablet, pc, en tv.
ik denk ik ook wel. want dan is het van 60 naar 90 naar 140 gegaan in 2 jaar tijd.quote:Op dinsdag 10 december 2024 09:36 schreef Troel het volgende:
Als de prijzen weer omhoog gaan, dan ben ik er best wel klaar mee.
Helemaal weg bij F1 las ik. Gaat naar Indycar.quote:Op woensdag 15 januari 2025 11:18 schreef butz0rs het volgende:
Will Buxton weg bij f1tv. Nu Ruth nog
Goede stap?quote:Op woensdag 15 januari 2025 11:25 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Helemaal weg bij F1 las ik. Gaat naar Indycar.
Mooi. In het begin vond ik hem prima, maar hij werd door de jaren heen een karikatuur van zichzelf.quote:Op woensdag 15 januari 2025 11:18 schreef butz0rs het volgende:
Will Buxton weg bij f1tv. Nu Ruth nog
Het schijnt van wel, maar dan heb je tegenwoordig ook een Turkse kaart nodig volgens mij.quote:Op woensdag 15 januari 2025 18:04 schreef exile79 het volgende:
Als ik nou via vpn vanuit Turkije (niet eu) een abo neem, kan ik dan wel kijken in Nederland op de chromecast?
Trucje werkt nog steeds alleen nieuwe abonnees betalen wel meer.quote:Op woensdag 15 januari 2025 18:20 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het schijnt van wel, maar dan heb je tegenwoordig ook een Turkse kaart nodig volgens mij.
Dit lees ik vaker, maar waarom dan precies? Ik ken hem alleen van DtS.quote:Op woensdag 15 januari 2025 12:15 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Mooi. In het begin vond ik hem prima, maar hij werd door de jaren heen een karikatuur van zichzelf.
Nou, DtS is daar het ultieme voorbeeld van vind ik.quote:Op donderdag 16 januari 2025 12:47 schreef DjVero het volgende:
[..]
Dit lees ik vaker, maar waarom dan precies? Ik ken hem alleen van DtS.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |