Yuki is vandaag gewoon nog gespind. Alweer en zijn zoveelste fout. Yuki is never nooit niet een waardig alternatief voor Perez. Er is helaas geen serieus vervanger (meer) voorhanden.quote:Op zondag 20 oktober 2024 23:11 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik denk dat dat best nog eens kan gaan gebeuren.
retorischquote:Op zondag 20 oktober 2024 23:15 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat is een vraag?
Maar fijn dat je oog hebt voor de kwaliteiten van Max![]()
Maar ik heb nooit vraagtekens gezet bij de kwaliteiten van Max.quote:Op zondag 20 oktober 2024 23:15 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat is een vraag?
Maar fijn dat je oog hebt voor de kwaliteiten van Max![]()
Perez zijn niveau is gewoon lager dan alles wat voor de rest ook op het podium kan eindigen. Russel, Hamilton, Sainz jr, Lando,Piastri, Leclerc. Ik schat die stuk voor stuk hoger in dan Perez. Perez is meer een soort Ocon/Gasly: de middelmatigheid zelve.quote:Op zondag 20 oktober 2024 23:14 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
De grote vraag is of de auto van RB niet gewoon daadwerkelijk op het niveau van Perez zit.
Lawson.quote:Op zondag 20 oktober 2024 23:16 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Yuki is vandaag gewoon nog gespind. Alweer en zijn zoveelste fout. Yuki is never nooit niet een waardig alternatief voor Perez. Er is helaas geen serieus vervanger (meer) voorhanden.
Maar hoezo zou Yuki dan alsnog niet beter zijn dan Perez? Ja hij maakt fouten, maar Perez maakt nog veel meer fouten. En zet desnoods Lawson er gelijk in. Alles beter dan lamlulletje Perez.quote:Op zondag 20 oktober 2024 23:16 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Yuki is vandaag gewoon nog gespind. Alweer en zijn zoveelste fout. Yuki is never nooit niet een waardig alternatief voor Perez. Er is helaas geen serieus (meer) voorhanden.
Dat beweerde ik ook nietquote:Op zondag 20 oktober 2024 23:16 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Maar ik heb nooit vraagtekens gezet bij de kwaliteiten van Max.
Dat etiket krijg je nog al snel als je ergens anders voor juicht.
Wie je ook naast Max in die auto zet je zal altijd een groot kwaliteitsverschil houden, zeker als de auto niet lekker loopt (en wellicht iets meer op maat gemaakt is van)quote:Op zondag 20 oktober 2024 23:16 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Beeteje van beiden, Max is beter dan de wagen, Perez is slechter dan de wagen
1e gaat om lap 1 dan gebeurt dat.quote:
Lekker plaatjes plaatsen zonder context en uitleg van de situatie.quote:
Lawson nu toch?quote:Op zondag 20 oktober 2024 23:16 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Yuki is vandaag gewoon nog gespind. Alweer en zijn zoveelste fout. Yuki is never nooit niet een waardig alternatief voor Perez. Er is helaas geen serieus vervanger (meer) voorhanden.
Hij liet nu al wel mooie dingen zien.quote:Op zondag 20 oktober 2024 23:17 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Lawson.
Al zie ik die liever nog een jaartje rijpen/opleiding afmaken bij Vcarb
Ik kan er nog wel een paar noemen van vandaag waar ik mijn vraagtekens bij zet.quote:
Dat weet ik. Vorig jaar ook. Daarvoor (buiten F1) ook. Ik tip hem niet voor niets al jarenquote:Op zondag 20 oktober 2024 23:19 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Hij liet nu al wel mooie dingen zien.
Het ís toch ook al jaren inconsequent? De FIA moet eens keuzes gaan maken, of ze moeten de regels en de bijbehorende sancties veel meer gaan protocolliseren, zoals bijvoorbeeld in de meeste balsporten. Of ze moeten er voor zorgen dat de scheidsrechter wekelijks dezelfde is, wat voor de F1 natuurlijk prima kan.quote:Op zondag 20 oktober 2024 23:18 schreef Starflyer het volgende:
Zelfs Piastri vindt de stewarding inconsistent. Hij kreeg gisteren een penalty waar anderen die vandaag niet kregen voor hetzelfde vergrijp.
1. Sainz viel aan aan de binnenkantquote:
Random plaatje van Tom & Liam?quote:
Wel een goed voorbeeld van hoe de verdedigende partij meer mag.quote:Op zondag 20 oktober 2024 23:22 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Op Sky zijn ze alweer bezig over Abu Dhabi 2021.
Disney was nog niet betaald.quote:Op zondag 20 oktober 2024 23:22 schreef StephanL het volgende:
[ x ]
Dit waren de trofeeën blijkbaar. Op één of andere manier was het blijkbaar veiliger om alleen bandjes uit te delen
Diepe wondquote:Op zondag 20 oktober 2024 23:22 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Ik dacht..voor de dames hierquote:Op zondag 20 oktober 2024 23:22 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Random plaatje van Tom & Liam?
Even zout erin.quote:Op zondag 20 oktober 2024 23:23 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Diepe wond
Nog steefs niet geheeld.
Je moet juist minder regels/protocollen opstellen. Daar gaat het nu juist kapot aan.quote:Op zondag 20 oktober 2024 23:21 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Het ís toch ook al jaren inconsequent? De FIA moet eens keuzes gaan maken, of ze moeten de regels en de bijbehorende sancties veel meer gaan protocolliseren, zoals bijvoorbeeld in de meeste balsporten. Of ze moeten er voor zorgen dat de scheidsrechter wekelijks dezelfde is, wat voor de F1 natuurlijk prima kan.
Dat gezegd hebbende, dat gaat niet over die Max-actie want die regel hanteren ze nou net wel consequent. Hoe achterlijk hij ook is.
Voor sommigen is de klok stil blijven staanquote:Op zondag 20 oktober 2024 23:22 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Een stilstaande klok staat ook 2 keer per dag gelijkquote:Op zondag 20 oktober 2024 23:24 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Voor sommigen is de klok stil blijven staan
Yuki was niet of anders marginaal sneller dan Ricciardo. Yuki is duidelijk een risico en Perez kent de wegen binnen het team.quote:Op zondag 20 oktober 2024 23:18 schreef RealistAtheist het volgende:
[..]
Maar hoezo zou Yuki dan alsnog niet beter zijn dan Perez? Ja hij maakt fouten, maar Perez maakt nog veel meer fouten. En zet desnoods Lawson er gelijk in. Alles beter dan lamlulletje Perez.
PFf je zou toch denken dat ze het op gegeven moment wel moe zijn. Opde 1 of andere manier vind ik het altijd lijken of ze hopen dat dat nog terug gedraaid kan worden.quote:Op zondag 20 oktober 2024 23:22 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Sainz had dus analoog aan Russell een penalty moeten krijgen voor het van de baan duwen van de ander.quote:Op zondag 20 oktober 2024 23:21 schreef Nattekat het volgende:
[..]
1. Sainz viel aan aan de binnenkant
2. Verstappen verdedigde aan de binnenkant
3. Russell viel aan aan de binnenkant
Echt, dit soort idioten verdienen geen aandacht.
Die waarschuwing kreeg ie wel ja.quote:Op zondag 20 oktober 2024 23:26 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Had Norris nu 3 of 4x de track limits? 3x toch?
3x ja.quote:Op zondag 20 oktober 2024 23:26 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Had Norris nu 3 of 4x de track limits? 3x toch?
Het probleem is dat de uitkomst van gelijkwaardige acties per week anders is. De voorspelbaarheid is zoek.quote:Op zondag 20 oktober 2024 23:24 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Je moet juist minder regels/protocollen opstellen. Daar gaat het nu juist kapot aan.
Maar hoe kun je het nou verkopen om Gasly en Albon er binnen no time uit te knikkeren en wel jaren lang vast te houden aan Perez. Ik schat zoveel Albon als Gasly hoger in dan Perez. Zal geen wereldschokkend verschil zijn. Maar ik ben echt overtuigd dat beide beter zijn dan Perez.quote:Op zondag 20 oktober 2024 23:25 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Yuki was niet of anders marginaal sneller dan Ricciardo. Yuki is duidelijk een risico en Perez kent de wegen binnen het team.
Perez is langzaam en kan niet kwalificeren, maar qua fouten valt 't in de race toch wel mee?
Ik heb graag een vervanger alleen we moeten allemaal toegeven dat elk alternatief (behalve Sainz en Hulkenberg) een (flinke) gok zou zijn geweest waarbij die persoon het team vooruit moet helpen.
Lawson maakt op de baan best indruk, helaas heeft Ricciardo zijn stoeltje tot deze race bezet gehouden. Gemiste kans, RBR kan niet maken om Lawson na de winterstop in die auto te zetten. Ze durven het gelukkig wel (maar een risico voor Lawsons carrière)
Dat is het dit weekend dus al. En je hebt gewoon dezelfde stewards. Hoe meer protocollen hoe mierenneukerig het allemaal gaat worden.quote:Op zondag 20 oktober 2024 23:27 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Het probleem is dat de uitkomst van gelijkwaardige acties per week anders is. De voorspelbaarheid is zoek.
Dat moet je oplossen.
Perez was in ieder geval nog in staat om Max een paar keer te helpen, Albon en Gasly reden dan ergens in niemandslandquote:Op zondag 20 oktober 2024 23:28 schreef RealistAtheist het volgende:
[..]
Maar hoe kun je het nou verkopen om Gasly en Albon er binnen no time uit te knikkeren en wel jaren lang vast te houden aan Perez. Ik schat zoveel Albon als Gasly hoger in dan Perez. Zal geen wereldschokkend verschil zijn. Maar ik ben echt overtuigd dat beide beter zijn dan Perez.
Ik denk nog steeds dat het aan de harde band en de setup lag. En dan met name de banden, want op de mediums ging hij als een trein.quote:Op zondag 20 oktober 2024 23:29 schreef TheFreshPrince het volgende:
Ben benieuwd of de RedBull schade aan de vloer had.
Toch gek hoe hij zoveel onderstuur had t.o.v. gisteren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |