Nee op een DNF, gekke poesquote:
Dan moeten ze daar ongenadig hard toeslaan.quote:
Ik denk dat dat best nog eens kan gaan gebeuren.quote:Op zondag 20 oktober 2024 23:11 schreef Kickinalfa het volgende:
Perez eruit, Yuki voor een jaartje RB, colapinto en Lawson in de AT.
quote:
Ik denk misschien dat zelfs de Merc er op deze baan nog voor had gezeten.quote:Op zondag 20 oktober 2024 22:59 schreef Perox het volgende:
[..]
Ik vraag me serieus af of Ferrari niet gewoon de snelste is op het moment dus als die 1-2 worden valt er verder weinig in te lopen voor NOR.
Colapinto? En Hadjar dan?quote:Op zondag 20 oktober 2024 23:11 schreef Kickinalfa het volgende:
Ja, daar geloof ik niet meer in dit seizoen.quote:
FIAquote:
Max WKquote:Op zondag 20 oktober 2024 23:06 schreef Nattekat het volgende:
57 punten
5 races plus 2 sprintaids
12 punten per race
Dit begint uitzichtloos te worden. Verstappen is nog 10 punten verwijderd van een gratis DNF.
De grote vraag is of de auto van RB niet gewoon daadwerkelijk op het niveau van Perez zit.quote:Op zondag 20 oktober 2024 23:11 schreef Kickinalfa het volgende:
Dat is een vraag?quote:Op zondag 20 oktober 2024 23:14 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
De grote vraag is of de auto van RB niet gewoon daadwerkelijk op het niveau van Perez zit.
Zie edit. Ik ga uit van je goede intenties.quote:
Beeteje van beiden, Max is beter dan de wagen, Perez is slechter dan de wagenquote:Op zondag 20 oktober 2024 23:14 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
De grote vraag is of de auto van RB niet gewoon daadwerkelijk op het niveau van Perez zit.
Yuki is vandaag gewoon nog gespind. Alweer en zijn zoveelste fout. Yuki is never nooit niet een waardig alternatief voor Perez. Er is helaas geen serieus vervanger (meer) voorhanden.quote:Op zondag 20 oktober 2024 23:11 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik denk dat dat best nog eens kan gaan gebeuren.
retorischquote:Op zondag 20 oktober 2024 23:15 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat is een vraag?
Maar fijn dat je oog hebt voor de kwaliteiten van Max![]()
Maar ik heb nooit vraagtekens gezet bij de kwaliteiten van Max.quote:Op zondag 20 oktober 2024 23:15 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat is een vraag?
Maar fijn dat je oog hebt voor de kwaliteiten van Max![]()
Perez zijn niveau is gewoon lager dan alles wat voor de rest ook op het podium kan eindigen. Russel, Hamilton, Sainz jr, Lando,Piastri, Leclerc. Ik schat die stuk voor stuk hoger in dan Perez. Perez is meer een soort Ocon/Gasly: de middelmatigheid zelve.quote:Op zondag 20 oktober 2024 23:14 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Lawson.quote:Op zondag 20 oktober 2024 23:16 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Yuki is vandaag gewoon nog gespind. Alweer en zijn zoveelste fout. Yuki is never nooit niet een waardig alternatief voor Perez. Er is helaas geen serieus vervanger (meer) voorhanden.
Maar hoezo zou Yuki dan alsnog niet beter zijn dan Perez? Ja hij maakt fouten, maar Perez maakt nog veel meer fouten. En zet desnoods Lawson er gelijk in. Alles beter dan lamlulletje Perez.quote:Op zondag 20 oktober 2024 23:16 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Yuki is vandaag gewoon nog gespind. Alweer en zijn zoveelste fout. Yuki is never nooit niet een waardig alternatief voor Perez. Er is helaas geen serieus (meer) voorhanden.
Dat beweerde ik ook nietquote:Op zondag 20 oktober 2024 23:16 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Maar ik heb nooit vraagtekens gezet bij de kwaliteiten van Max.
Dat etiket krijg je nog al snel als je ergens anders voor juicht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |