3e lagquote:Op zondag 20 oktober 2024 23:36 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Dat met Albon is ontzettend vertekend. Die werd 2 keer terwijl hij 2e lag door Hamilton van de baan getorpedeerd, dat deez zijn zelfvertyrouwen geen goed.
Dat is simpel. Toen was er een alternatief voor handen. Gasly en Albon waren beide structureel een halve seconden langzamer dan Verstappen en dat was teveel. Perez deed het, als ik me goed herinner, vanaf het begin een stuk beter dan Gasly en Albon. Langzamer dan Verstappen maar niet structureel een halve seconden. Sinds vorig jaar is die helemaal de weg kwijt en kan hij met deze auto niks meer.quote:Op zondag 20 oktober 2024 23:28 schreef RealistAtheist het volgende:
[..]
Maar hoe kun je het nou verkopen om Gasly en Albon er binnen no time uit te knikkeren en wel jaren lang vast te houden aan Perez. Ik schat zoveel Albon als Gasly hoger in dan Perez. Zal geen wereldschokkend verschil zijn. Maar ik ben echt overtuigd dat beide beter zijn dan Perez.
Ik ga het nog een keer herhalen. Max werd in 2021 ondanks Perez kampioen, niet dankzij. Hij had in dat seizoen op veel meer momenten punten weg moeten pakken bij Hamilton. (En de FIA had Hamilton natuurlijk al moeten diskwalificeren voor zijn moordaanslag op silverstone waardoor het niet eens op de laatste race aangekomen was. Maar goed dat is een gepasseerd station).quote:Op zondag 20 oktober 2024 23:30 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Perez was in ieder geval nog in staat om Max een paar keer te helpen, Albon en Gasly reden dan ergens in niemandsland
Dat lijkt me ook. Albon, Gasly... we weten allemaal wat Verstappen doet met jonge jongetjes die in zijn buurt losgelaten worden.quote:Op zondag 20 oktober 2024 23:34 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Hij doet het goed hoor, maar als ze hem gelijk in het hoofdteam gooien zou dat zijn carriere wel eens kunnen schaden.
Maar Yuki gaat ook niet beter zijn dan Perez, neem dan een gok en zet Lawson in die wagen.quote:Op zondag 20 oktober 2024 23:36 schreef Whiskers2009 het volgende:
Gooi Yuki er maar in. Na al die jaren, kan Lawson zijn opleiding nog ff afmaken.
Lawson en Hadjar in de Vcarb.
In 2026 Lawson naar RBR en Yuki is vrij te gaan.
Dit klinkt echt heel fout. Hahahaquote:Op zondag 20 oktober 2024 23:39 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook. Albon, Gasly... we weten allemaal wat Verstappen doet met jonge jongetjes die in zijn buurt losgelaten worden.
lekker Per laten zitten, zijn carriere kan niet meer geschaad worden.quote:Op zondag 20 oktober 2024 23:34 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Hij doet het goed hoor, maar als ze hem gelijk in het hoofdteam gooien zou dat zijn carriere wel eens kunnen schaden.
Tuurlijk, maar hij deed het wel op 2 cruciale momenten.quote:Op zondag 20 oktober 2024 23:39 schreef RealistAtheist het volgende:
[..]
Ik ga het nog een keer herhalen. Max werd in 2021 ondanks Perez kampioen, niet dankzij. Hij had in dat seizoen op veel meer momenten punten weg moeten pakken bij Hamilton.
Rock on \m/quote:Op zondag 20 oktober 2024 23:30 schreef Rnie het volgende:
[..]
Als je dames wilt pleasen binnen dit topic, dan kan je beter een stoere foto van mij plaatsen.
[ afbeelding ]
Nee, Lawson verdient het zijn opleiding af te maken. In plaats van in het diepe gesmeten te worden. Geef hem minimaal 1 seizoen Vcarb (Max kreeg bijna 1,5 seizoen STR).quote:Op zondag 20 oktober 2024 23:40 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Maar Yuki gaat ook niet beter zijn dan Perez, neem dan een gok en zet Lawson in die wagen.
Lawson doet het bij de pers ook al een stuk beter dan Yuki, kan ook daar beter mee omgaan.
Ik zie nog het liefste Lawson. Maar over Gasly en Albon zijn wij het dan gewoon niet eens. Fair enough, no hard feelings.quote:Op zondag 20 oktober 2024 23:42 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar hij deed het wel op 2 cruciale momenten.
En wat mij betreft mogen ze hem morgen meteen uit die auto zetten omdat hij gewoon niet goed genoeg is, maar de vergelijking met Gasly en Albon wint hij wat mij betreft wel
Maar dat is (m.i.) niet het beste voor Lawson. Dus doe maar niet.quote:Op zondag 20 oktober 2024 23:46 schreef RealistAtheist het volgende:
[..]
Ik zie nog het liefste Lawson. Maar over Gasly en Albon zijn wij het dan gewoon niet eens. Fair enough, no hard feelings.
2x van het podium gekegeld.quote:Op zondag 20 oktober 2024 23:36 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Dat met Albon is ontzettend vertekend. Die werd 2 keer terwijl hij 2e lag door Hamilton van de baan getorpedeerd, dat deez zijn zelfvertyrouwen geen goed.
Dat boeit niet. Het blijft "Forcing another driver of the track"quote:Op zondag 20 oktober 2024 23:31 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, want hij heeft Verstappen niet ingehaald.
Bij die inhaalactie van Norris? Zag er toch niet zo uit.quote:Op zondag 20 oktober 2024 23:48 schreef Nattekat het volgende:
Volgens F1TV is Max binnen de lijntjes gebleven. Dan houdt die hele discussie ook op.
Track limits zijn in die bocht schijnbaar aan de buitenkant van de kerbs.quote:Op zondag 20 oktober 2024 23:52 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[..]
Bij die inhaalactie van Norris? Zag er toch niet zo uit.
Ok, dan zou t inderdaad kunnen.quote:Op zondag 20 oktober 2024 23:53 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Track limits zijn in die bocht schijnbaar aan de buitenkant van de kerbs.
quote:The Stewards reviewed positioning/marshalling system data, video and in-car video evidence.
Car 4 was overtaking Car 1 on the outside, but was not level with Car 1 at the apex. Therefore under the Driving Standards Guidelines, Car 4 had lost the “right” to the corner. Accordingly as Car 4 left the track and returned in front of Car 1, it is deemed to be a case of leaving the track and gaining a lasting advantage.
A 5 second penalty is imposed instead of the 10 second penalty recommended in the guidelines because having committed to the overtaking move on the outside the driver of Car 4 had little alternative other than to leave the track because of the proximity of Car 1 which had also left the track.
In view of the above, we determine that this will not count as a track limit “strike” for Car 4.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |