DQ en een GP ban lijkt mij logisch.quote:Op zondag 20 oktober 2024 22:38 schreef Evenstar het volgende:
Norris mag wel 3 penalties krijgen ondertussen ...track limits, buiten baan inhalen, bewegen onder remmen ...
Jaaaaaaaa!quote:
5s Norrisquote:Op zondag 20 oktober 2024 22:34 schreef TweedeKlum het volgende:
FIA STEWARDS: TURN 12 INCIDENT INVOLVING CARS 4 (NOR) AND 1 (VER) UNDER INVESTIGATION - LEAVING THE TRACK AND GAINING AN ADVANTAGE
Norris had gewoon op de baan moeten inhalenquote:Op zondag 20 oktober 2024 22:40 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Max uitfluiten op het podium incoming.
Ehh ja Hans, al besproken.quote:
De brandweer is onderwegquote:
Die gaat hem volgende week weer in de banden zetten.quote:Op zondag 20 oktober 2024 22:40 schreef shiz het volgende:
PER mag zich onder HUL, LAW en COL scharen...![]()
Doet het beter in z'n 1e jaar dan Tsunoda en Perez.. maar je hebt gelijk., dat is niet zo verbazingwekkkend.quote:Op zondag 20 oktober 2024 22:39 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wat is daar verbazingwekkend aan?
Gewoon terechtquote:Op zondag 20 oktober 2024 22:41 schreef heywoodu het volgende:
Jammer dat een fantastisch gevecht zo eindigt. Anticlimax van jewelste.
Zou tijd worden.quote:
De lijntjes liggen er niet voor niks.quote:Op zondag 20 oktober 2024 22:41 schreef heywoodu het volgende:
Heeft geen killer instinct.quote:Op zondag 20 oktober 2024 22:42 schreef -XOR- het volgende:
Gewoon heel matig dat Norris VER uberhaupt zo moeilijk voorbijkwam.
Tja, moet je die plek gewoon direct teruggeven, gewoon oliedom.quote:Op zondag 20 oktober 2024 22:41 schreef heywoodu het volgende:
Dat is een mening, uiteraard. Maar zo'n gevecht beslist door stewards is hoe dan ook een anticlimax.quote:
Of 5 sec achter de SC en compleet wegzakken, zoals SAIquote:Op zondag 20 oktober 2024 22:42 schreef Zorro het volgende:
Komt nu gewoon goed, maar ik blijf het belachelijk vinden dat je een straf kan ontlopen door meer dan 5 seconden weg te rijden.
Beter gewoon verplicht een plek laten zakken.
Max ging daar ook overheen door veel te laat te remmen.quote:Op zondag 20 oktober 2024 22:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
De lijntjes liggen er niet voor niks.
Dit, genoeg plekken waar je het terug kan geven en weer meteen pakken. Waren zoveel sneller.quote:Op zondag 20 oktober 2024 22:43 schreef trein2000 het volgende:
Gewoon dom van McLaren, als ze die plek gewoon hadden teruggegeven waren ze er nog drie keer langs gegaan.
Welterustenquote:
quote:Op zondag 20 oktober 2024 22:43 schreef Evenstar het volgende:
Dagjesmensen zijn weer afgedropen zie ik
Die zijn al op leeftijd, kunnen niet lang opblijvenquote:
Hij zei 't zelf meteen al op de boordradio, en volgens mij was hij het eigenlijk ook van plan direct bij start/finish.quote:Op zondag 20 oktober 2024 22:43 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Hij weet hoe hij het beter had kunnen doen
Sky wist het ook gelijk, en die zijn meestal toch heel erg brit biased.quote:Op zondag 20 oktober 2024 22:43 schreef Nebelwerfer het volgende:
Toch jammer dat Max er niet gewoon voor kon blijven.
Bij Viaplay dan wel weer gelijk dat Norris gewoon die plek had moeten terug geven.
Jep..netjesquote:
Nog maar vijf GP's...quote:Op zondag 20 oktober 2024 22:43 schreef Donderkonijn het volgende:
Wel slecht voor mij hart dit die laatste ronden zo. Maar hey,op deze manier voelt 3e als een overwinning.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |