Is nog niet binnen geweestquote:Op zondag 20 oktober 2024 21:45 schreef HiDiHo het volgende:
Maar de problemen met Max auto zijn duidelijk niet opgelost
Hannah is verkocht.quote:
Heb niet het idee dat SAI twee keer gaat stoppen anders.quote:Op zondag 20 oktober 2024 21:44 schreef Nattekat het volgende: [..] Dit kan niet anders dan een stop uitsparen zijn.
Vanaf nu iedereen wel toch.quote:
Nét te vroeg denk ikquote:Op zondag 20 oktober 2024 21:47 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Niet? Je hebt de helft zowat op medium gereden
The Stig ipv VER.quote:Op zondag 20 oktober 2024 21:49 schreef Nober het volgende:
[..]
Ook nieuwe motor erin als ik 't goed zag.
Deze keer wel heel snelquote:Op zondag 20 oktober 2024 21:49 schreef Perox het volgende:
[..]
Zitten er toch al een tijdje bij hoor.
Tis gewoon niks zo. Te snel voor 1-stooper, te laat voor een 2-stopperquote:Op zondag 20 oktober 2024 21:49 schreef Nebelwerfer het volgende:
Zou me verbazen als ik achteraf niet enorm gelijk heb met het idee dat dat doorrijden enorm kut was.
Valt mij ook op, maar zie niks staan ....quote:Op zondag 20 oktober 2024 21:50 schreef Starflyer het volgende:
Norris moet oppassen. Zat weer buiten de baan.
We worden beflikkerd.quote:Op zondag 20 oktober 2024 21:50 schreef 3rr0r het volgende:
De 'fuel' die Sainz rook bleek dus ook niks
quote:
Stop the count?quote:Op zondag 20 oktober 2024 21:51 schreef PirE het volgende:
Zak Brown staat bij de stewards met het verzoek om de race te stoppen met dit als eindstand.
Tis een complotquote:Op zondag 20 oktober 2024 21:51 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Valt mij ook op, maar zie niks staan ....
Je gaat van geel naar wit. Moet zat kunnen.quote:Op zondag 20 oktober 2024 21:50 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Tis gewoon niks zo. Te snel voor 1-stooper, te laat voor een 2-stopper
Je wil de nacht doorhalen?quote:
en met zijn snelste ronde van de racequote:Op zondag 20 oktober 2024 21:49 schreef SiGNe het volgende:
Na 26 ronden Norris weer aan de leiding..
Prima. Maar dan worden de McL's gediskwalificeerd voor het niet voldoen aan het bandenregelement.quote:Op zondag 20 oktober 2024 21:51 schreef PirE het volgende:
Zak Brown staat bij de stewards met het verzoek om de race te stoppen met dit als eindstand.
quote:
Goed genoeg, alles boven Norris is nu goed genoeg.quote:Op zondag 20 oktober 2024 21:52 schreef Evenstar het volgende:
Max verliest op Sainz gast hooguit 3e en worden
O.b. Russell heeft hier zo zijn methoden voor.quote:
ristig banden op temp brengenquote:Op zondag 20 oktober 2024 21:52 schreef Evenstar het volgende:
Ik heb het over optimaal.quote:Op zondag 20 oktober 2024 21:52 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Je gaat van geel naar wit. Moet zat kunnen.
Nee maar kans op podium is wel verkekenquote:
Norris op een.quote:Op zondag 20 oktober 2024 21:52 schreef Evenstar het volgende:
Matcht nu de pace van SAI.quote:Op zondag 20 oktober 2024 21:52 schreef Evenstar het volgende:
Moet er nu geen SC komenquote:Op zondag 20 oktober 2024 21:52 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Goed genoeg, alles boven Norris is nu goed genoeg.
Max ook denk ik.quote:
ik denk t welquote:
Nee. Maar hij had misschien wel moeten counteren.quote:Op zondag 20 oktober 2024 21:53 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik heb het over optimaal.
Dit is niet optimaal
Nog meer open deuren?quote:Op zondag 20 oktober 2024 21:55 schreef SiGNe het volgende:
Als Norris pit komt ie achter Verstappen in elk geval
zijn vlag was gewoon vanwege track limits. de andere is nog under investigationquote:Op zondag 20 oktober 2024 21:55 schreef Starflyer het volgende:
Jezus, Albon moet ruimte laten volgens de regels en Gasly wordt noted. De stewarding wordt slechter en slechter dit jaar.
Lec gaat er nu voorquote:Op zondag 20 oktober 2024 21:56 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Als die niet komt laten ze piastri crashen
Ja, heb het over de under investigation.quote:Op zondag 20 oktober 2024 21:56 schreef Nizno het volgende:
[..]
zijn vlag was gewoon vanwege track limits. de andere is nog under investigation
Pia moet ook nog stoppenquote:Op zondag 20 oktober 2024 21:58 schreef greysbones het volgende:
Sowww dat verschil tussen Lec en Pia
Hadden ze Albon ook moeten geven voor forcing another driver of the track.quote:
Haha nee.quote:Op zondag 20 oktober 2024 22:00 schreef OmniRocket het volgende:
Norris gaat winnen van Verstappen, Piastri komt ook nog voor verstappen
Lawsonquote:
Die gaat straks vlammenquote:
Dat doet hij niet, FL.quote:Op zondag 20 oktober 2024 22:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ook hij zal ze rustig moeten opwarmen
Mompelt iets met Brits enzovoorts.quote:Op zondag 20 oktober 2024 22:02 schreef -XOR- het volgende:
Van die hele goednieuwsshow van McLaren over de boardradio word ik ook altijd wat moe.
Denk ik ookquote:Op zondag 20 oktober 2024 22:00 schreef OmniRocket het volgende:
Norris gaat winnen van Verstappen, Piastri komt ook nog voor verstappen
Niet heel hard.quote:
1 of 2 punten verliezen op Norris over het hele weekend gezien is beter dan ik had verwacht in ieder gevalquote:
Troost nodig?quote:
Dan moet Norris Max ook nog voorbijquote:
3e en 4e met genoeg ruimte voor FL, netto 0quote:Op zondag 20 oktober 2024 22:05 schreef franklop het volgende:
[..]
1 of 2 punten verliezen op Norris over het hele weekend gezien is beter dan ik had verwacht in ieder geval
Het is idd bar en boosquote:Op zondag 20 oktober 2024 22:05 schreef Starflyer het volgende:
Tsunoda wel bestraft voor forcing another driver of track. Maar een hoop anderen niet
2 punten gepakt, vandaag 3 verliezen met misschien FL = netto 2 verliezen.quote:Op zondag 20 oktober 2024 22:06 schreef Nattekat het volgende:
[..]
3e en 4e met genoeg ruimte voor FL, netto 0
Misschien wel terecht?quote:
Ik denk niet dat de volle focus op Leclerc ligt.quote:Op zondag 20 oktober 2024 22:07 schreef Tijn het volgende:
Kan Norris die 1-stopper wel doen met dit tempo?
Hopelijk niet.quote:Op zondag 20 oktober 2024 22:07 schreef Tijn het volgende:
Kan Norris die 1-stopper wel doen met dit tempo?
Dat is wel prima natuurlijk. Hij moet wel oppassen voor een straf sws.quote:Op zondag 20 oktober 2024 22:07 schreef franklop het volgende:
[..]
2 punten gepakt, vandaag 3 verliezen met misschien FL = netto 2 verliezen.
Verstappen heeft straks niet mogelijkheid met FL met Piastri erachter
quote:Op zondag 20 oktober 2024 22:04 schreef Maver24 het volgende:
Norris gaat weer verder inlopen. So far the updates die werken. NOT
quote:Op zondag 20 oktober 2024 22:06 schreef Maver24 het volgende:
Red bull nog steeds erg matig. Die updates werken dus niet
de kracht van de herhaling?quote:
Netto 0, want die FL gaat niet naar Norrisquote:Op zondag 20 oktober 2024 22:07 schreef franklop het volgende:
[..]
2 punten gepakt, vandaag 3 verliezen met misschien FL = netto 2 verliezen.
Verstappen heeft straks niet mogelijkheid met FL met Piastri erachter
Ja nooit legt ie de schuld bij zichzelfquote:Op zondag 20 oktober 2024 22:08 schreef Perox het volgende:
[..]
Steeds als er wat is met de auto, dan klaagt hij erover, wat een jankerd!
Dan is het nog steeds 1.quote:Op zondag 20 oktober 2024 22:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Netto 0, want die FL gaat niet naar Norris
Hopelijk..quote:Op zondag 20 oktober 2024 22:09 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Als medium 30 ronden kan deze 25 ook wel
Het nut van hij die vervangen gaat worden bij een Red Bull team.quote:Op zondag 20 oktober 2024 22:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Netto 0, want die FL gaat niet naar Norris
Zou wel top zijnquote:
Ze hebben weinig gereden op hard. Dus dat kan verklaren.quote:Op zondag 20 oktober 2024 22:09 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Nou volgens mij werken de updates dus NIET.
Dit dus. Zeer tegenvallende race. Ging er weer lekker voor zittenquote:Op zondag 20 oktober 2024 22:10 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Max verklaarde gisteren dat het eindelijk niet meer nodig was om constant in de spiegels te kijken.
Het is zondag, en het enige wat Max gedaan heeft is in z'n spiegels kijken.
De update heeft weinig gedaanquote:Op zondag 20 oktober 2024 22:10 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Max verklaarde gisteren dat het eindelijk niet meer nodig was om constant in de spiegels te kijken.
Dan ga je wel klachten krijgen van teams. Natuurlijk gaat die extra punt er volgend jaar af, maar extra gevolgen op de lange termijn zouden me niet verbazen.quote:
1.74m, volgens Googlequote:Op zondag 20 oktober 2024 22:12 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Lawson op naar de punten.
Yuki heeft een GROOT probleem.
Ik scheer me nooit in het weekend.quote:Op zondag 20 oktober 2024 22:10 schreef Kleffe_Dop het volgende:
True, maar op de Mediums was het vanaf de eerste ronde ook al niet best natuurlijk.quote:Op zondag 20 oktober 2024 22:13 schreef Evenstar het volgende:
De RB is te gevoelig, klein beetje naast de perfecte instelling kost je meteen de kop. Enige auto in de top waar een andere compound meteen een hele andere auto lijkt te geven.
Norris gaat er met gemak voorbij, helaas.quote:
Friendship destroyedquote:Op zondag 20 oktober 2024 22:17 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ik hou mijn hart al vast voor dit gevecht!
das wel flauw om die FL bij McL weg te houdenquote:
quote:Op zondag 20 oktober 2024 22:17 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Het dagjesvolk begint voorzichtig hun weg te vinden naar dit topic.
QEDquote:
Drs overtake, niets meer dan dat.quote:Op zondag 20 oktober 2024 22:17 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ik hou mijn hart al vast voor dit gevecht!
Ik ben geen kenner daarom beweer ik het tegendeel.quote:Op zondag 20 oktober 2024 22:17 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Volgens alle kenners gaat Norris nu dus fouten maken.
Zou dom zijn, NOR 3 en VER 4 is voor het kampioenschap altijd beter als een DNFquote:Op zondag 20 oktober 2024 22:18 schreef Rianne84 het volgende:
Als ze maar niet een dom gevecht aangaan
Ik verwacht het ook niet.quote:Op zondag 20 oktober 2024 22:18 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ben geen kenner daarom beweer ik het tegendeel.
loopt in niet uit.quote:Op zondag 20 oktober 2024 22:18 schreef SiGNe het volgende:
Als Norris er voorbij gaat dan loopt ie 1 puntje uit op Verstappen in het kampioenschap, scahde valt dus mee
Maar we hadden gedacht dat max wel even ging uitlopen. Dit is niet wat ik had gedachtquote:Op zondag 20 oktober 2024 22:18 schreef SiGNe het volgende:
Als Norris er voorbij gaat dan loopt ie 1 puntje uit op Verstappen in het kampioenschap, scahde valt dus mee
Gevaarlijke uitsprakenquote:Op zondag 20 oktober 2024 22:18 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Jos is Max zijn vader.
En nu het gevecht.
Red Bull heeft komende races nog wel wat ruimte voor upgrades.quote:Op zondag 20 oktober 2024 22:20 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Maar we hadden gedacht dat max wel even ging uitlopen. Dit is niet wat ik had gedacht
Ze sturen toch op Oostenrijk als McLaren? Als ik de boardradio mag geloven (ok, ze zeggen Duitsland)quote:Op zondag 20 oktober 2024 22:20 schreef LTVDK het volgende:
Of Norris doet weer iets doms zoals in Oostenrijk waardoor het weer huilen wordt
Max zijn banden ookquote:
schonere lucht als je ervoor zitquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |