In deze vorm was hij hoogstwaarschijnlijk er over gestruikeld. Noem die jongen gewoon Brobbey trouwens je bent geen drie meer.quote:Op zondag 20 oktober 2024 21:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb geen idee over welke goal je het hebt, maar ik vermoed dat Brubbie die met zijn harde voetjes de ballenvanger in had gejankt.
Is toch gewoon telkens dezelfde persoon.quote:Op maandag 21 oktober 2024 00:47 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Komt klaassnuiftalles hier niet de hele tijd zuigen dan is het weer een andere druiloor
Zegt toch vooral veel over het lollerprogramma dat Ajax tot nu toe heeft gehad in de eredivisie.quote:Op maandag 21 oktober 2024 09:59 schreef Black-Death het volgende:
Eigenlijk wel bijzonder dat we nu al 3e staan. En dat met minder wedstrijden gespeeld. Zegt ook wel veel over de stand van het Nederlandse voetbal
Bar en broos.quote:Op maandag 21 oktober 2024 10:04 schreef Jor_Dii het volgende:
Eens zien hoe de komende 6 wedstrijden gaan verlopen. Het is wel erg broos allemaal..
Qarabag - moet te doen zijnquote:Op maandag 21 oktober 2024 10:04 schreef Jor_Dii het volgende:
Eens zien hoe de komende 6 wedstrijden gaan verlopen. Het is wel erg broos allemaal..
wat ook Farioli zegt, op zijn eigen manier is Brobbey zijn gesleur in duels heel nuttig. verdediging moet alles geven om hem af te stoppen en als Wout er dan in komst zijn ze vermoeid of onoplettend, zelfs daar voor al bij die goal van Klaassen waar van Kaam denkt te kunnen sparen en hem zo door laat.quote:Op zondag 20 oktober 2024 21:03 schreef Pedroso het volgende:
Perfecte invaller die Weghorst, hoop toch dat Brobbey gewoon basis blijft voorlopig. Altijd aanspeelbaar en die goals komen wel.
Klopt, het programma speelt hier inderdaad wel een rol in. Ik zie ons zeker niet winnen van PSV. Ook Twente, AZ en Feyenoord moet ik maar zien..quote:Op maandag 21 oktober 2024 10:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Zegt toch vooral veel over het lollerprogramma dat Ajax tot nu toe heeft gehad in de eredivisie.
En voordat ik weer boze kleuters op mijn dak krijg, zo'n programma had Feyenoord grotendeels ook inderdaad.
Dat klopt allemaal wel, maar als spits moet je ook goals maken. Punt.quote:Op maandag 21 oktober 2024 10:46 schreef Sabata het volgende:
[..]
wat ook Farioli zegt, op zijn eigen manier is Brobbey zijn gesleur in duels heel nuttig. verdediging moet alles geven om hem af te stoppen en als Wout er dan in komst zijn ze vermoeid of onoplettend, zelfs daar voor al bij die goal van Klaassen waar van Kaam denkt te kunnen sparen en hem zo door laat
en andersom gebeurde ook toen Weghorst startte en Brobbey inviel. scoorde niet maar was wel belangrijk in het oorlog maken. alleen oorlog maken alleen is niet waar ie voor is opgesteld. misschien kan ie beter een Fulton Reed aanpak kiezen, zo vaak mogelijk oefenen op de afronding dan gaat het uiteindelijk ook beter. het is alleen jammer dat dit niet eerder is gebeurd, nog voor hij door Rasenball werd aangenomen.
Vond de mening van die trainer van GAE in studio voetbal ook wel aardig gisteren. Die gaf aan dat zij blij waren dat Weghorst begon gezien die totaal niet kan meevoetballen en erg matig was in het druk zetten. Werd voor hen pas moeilijk toen Brobbey erin kwam zei hij (heb zelf de wedstrijd niet gezien).quote:Op maandag 21 oktober 2024 10:47 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Dat klopt allemaal wel, maar als spits moet je ook goals maken. Punt.
Optimistquote:Op maandag 21 oktober 2024 10:40 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Qarabag - moet te doen zijn
Willem 2 - moet te doen zijn
Feyenoord - 1 punt
PSV - 0 punten
Tel Aviv - moet te doen zijn
Twente - 0 punten
Gek genoeg heb ik er Europees gezien wel vertrouwen inquote:
Fixedquote:Op maandag 21 oktober 2024 10:40 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Qarabag - moet te doen zijn
Willem 2 - moet te doen zijn
Feyenoord - 3 punt
PSV - 1 punt
Tel Aviv - moet te doen zijn
Twente - 1 punt
Die gozer had zinnige teksten ja. Het is ook prima om Weghorst in te brengen als de nood hoog is, dat levert vaak meer op dan andersom.quote:Op maandag 21 oktober 2024 10:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Vond de mening van die trainer van GAE in studio voetbal ook wel aardig gisteren. Die gaf aan dat zij blij waren dat Weghorst begon gezien die totaal niet kan meevoetballen en erg matig was in het druk zetten. Werd voor hen pas moeilijk toen Brobbey erin kwam zei hij (heb zelf de wedstrijd niet gezien).
Ajax zit Europees in een teletoeterpoule, althans een teletoeterschema met deze nieuwe opzet. Echt ontzettend veel mazzel gehad met deze loting.quote:Op maandag 21 oktober 2024 12:05 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Gek genoeg heb ik er Europees gezien wel vertrouwen inalleen in de Eredivisie ga je tot aan de winterstop niet veel puntjes meer sprokkelen.
En toch bij United gespeeld. De op een na grootste club ter wereld.quote:Op maandag 21 oktober 2024 10:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Vond de mening van die trainer van GAE in studio voetbal ook wel aardig gisteren. Die gaf aan dat zij blij waren dat Weghorst begon gezien die totaal niet kan meevoetballen en erg matig was in het druk zetten. Werd voor hen pas moeilijk toen Brobbey erin kwam zei hij (heb zelf de wedstrijd niet gezien).
Probleem bij Brobbey is dat hij nooit fit is. Hoe hij die harde bal voor in goal lijkt te werken ziet er ook niet uit, alsof hij al moe was voordat hij op positie was.quote:Op maandag 21 oktober 2024 10:46 schreef Sabata het volgende:
[..]
wat ook Farioli zegt, op zijn eigen manier is Brobbey zijn gesleur in duels heel nuttig. verdediging moet alles geven om hem af te stoppen en als Wout er dan in komst zijn ze vermoeid of onoplettend, zelfs daar voor al bij die goal van Klaassen waar van Kaam denkt te kunnen sparen en hem zo door laat.
En andersom gebeurde ook toen Weghorst startte en Brobbey inviel. scoorde niet maar was wel belangrijk in het oorlog maken. alleen oorlog maken alleen is niet waar ie voor is opgesteld. misschien kan ie beter een Fulton Reed aanpak kiezen, extra trainen en zo vaak mogelijk oefenen op de afronding dan gaat het uiteindelijk ook beter. het is alleen jammer dat dit niet eerder is gebeurd, nog voor hij door Rasenball werd aangenomen.
Erik ten Hag is inderdaad een parodie op een voetbaltrainer en technisch man.quote:Op maandag 21 oktober 2024 14:06 schreef Origami94 het volgende:
[..]
En toch bij United gespeeld. De op een na grootste club ter wereld.
Brobbey is een parodie op een voetballer. Die is de jeugdopleiding doorgekomen juist alleen op zijn fysiek. En valt nu als prof gewoon door de mand. Hadden ze bij Leipzig binnen een maandje al gezien.quote:Op maandag 21 oktober 2024 14:11 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Probleem bij Brobbey is dat hij nooit fit is. Hoe hij die harde bal voor in goal lijkt te werken ziet er ook niet uit, alsof hij al moe was voordat hij op positie was.
Misschien moet Brobbey met een mental coach aan de slag. Als je niet fit bent in het hoofd dan wordt je fysiek ook nooit fit.
Ik ga niet mee in de hype, maar vind het nu wel leuk worden. Hij maakt het steeds waar. Hij is zich te bewust van z'n "cultstatus" dat maakt het iets minder leuk. Ons Ber, Folkert of Charlie George hadden geen idee. Daarom zijn de wielrenners en schaatsers Gert Jacobs en Hulzebosch zo nep, en was Dries van Wijhe een held. Nu dwaal ik af.quote:Op maandag 21 oktober 2024 16:08 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Even vergeten dat wij Woutje Weghorst hebben?
brobbey maakt de verdediging moe en woutje mag het afmaken las / hoorde ik ergens. Weghorst is ook niet echt basismateriaal denk ik.quote:Op maandag 21 oktober 2024 18:19 schreef KingRoland het volgende:
Naja even over die hele discussie betreft de spitspositie. Ik vind het nog steeds een moeilijke keuze.
Zelfs Klaas is doodsbang dat Brobbey gewoon weer begint te scoren.quote:Op maandag 21 oktober 2024 19:23 schreef klaasweetalles het volgende:
wout moet de volgende wedstrijd in de basis beginnen
lijkt me logische als je er 2 maakt
die broeby heeft nog 0 goals gemaakt en wordt gewoon weer straks geselecteerd
wat een schertsvertoning
Ik ben al blij dat er een discussie is voor een positie, voor de andere posities heb je dat eigenlijk niet.quote:Op maandag 21 oktober 2024 18:19 schreef KingRoland het volgende:
Naja even over die hele discussie betreft de spitspositie. Ik vind het nog steeds een moeilijke keuze.
Dat is ook het hele manco van xG. Die waardes zijn net zo hoog voor Harry Kane als voor René van Rijswijk.quote:Op maandag 21 oktober 2024 19:49 schreef Schanulleke het volgende:
Brobbey gaat natuurlijk gewoon nog los komen. Zijn xG ligt ook hoger dan dat van Weghorst. Hij is tot dusver gewoon wat ongelukkig. Daarbij vertegenwoordigt hij wel meer potentiële transferwaarde.
Maar dat is het punt van xG niet?quote:Op maandag 21 oktober 2024 19:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat is ook het hele manco van xG. Die waardes zijn net zo hoog voor Harry Kane als voor René van Rijswijk.
Dat horen we al tijden. Een spits zonder killer instinct is geen spits.quote:Op maandag 21 oktober 2024 19:49 schreef Schanulleke het volgende:
Brobbey gaat natuurlijk gewoon nog los komen. Zijn xG ligt ook hoger dan dat van Weghorst. Hij is tot dusver gewoon wat ongelukkig. Daarbij vertegenwoordigt hij wel meer potentiële transferwaarde.
‘Hij is gewoon wat ongelukkig’quote:Op maandag 21 oktober 2024 19:56 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Maar dat is het punt van xG niet?
Ironisch dat je hier juist bewijst dat xG wel degelijk iets zegt.quote:Op maandag 21 oktober 2024 19:58 schreef Caland het volgende:
[..]
‘Hij is gewoon wat ongelukkig’
Al zijn hele carrière helpt hij de makkelijkste kansen die een hoge xG vertegenwoordigen om zeep.
Nou, Gaaei als rechtsbuiten, ik vind daar wel wat van.quote:Op maandag 21 oktober 2024 19:27 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik ben al blij dat er een discussie is voor een positie, voor de andere posities heb je dat eigenlijk niet.
Misschien eens wat meer cardio doen ipv alleen maar krachttraining.quote:Op maandag 21 oktober 2024 14:11 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Probleem bij Brobbey is dat hij nooit fit is. Hoe hij die harde bal voor in goal lijkt te werken ziet er ook niet uit, alsof hij al moe was voordat hij op positie was.
Misschien moet Brobbey met een mental coach aan de slag. Als je niet fit bent in het hoofd dan wordt je fysiek ook nooit fit.
Deed jij maar eens aan cardio.quote:Op maandag 21 oktober 2024 20:13 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Misschien eens wat meer cardio doen ipv alleen maar krachttraining.
Je moeder is van mening dat ik haar lang genoeg aan kan duwen hoorquote:
je begeleider aanduwen die flink wat ouder is, je moet er maar van houdenquote:Op maandag 21 oktober 2024 20:26 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Je moeder is van mening dat ik haar lang genoeg aan kan duwen hoor
Kun jij normaal doen of zit dat er echt niet in?quote:Op maandag 21 oktober 2024 20:26 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Je moeder is van mening dat ik haar lang genoeg aan kan duwen hoor
De misselijke dubbele tong , slaaf van de huidige werkgever , gooit zelfs zijn moeder(Olsen) van een dak om het te verdedigen.quote:
Zeg dat tegen je vriendje die niet verder komt dan constant persoonlijke aanvallen.quote:Op maandag 21 oktober 2024 21:27 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Kun jij normaal doen of zit dat er echt niet in?
Wie is mijn vriendje?quote:Op maandag 21 oktober 2024 21:40 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Zeg dat tegen je vriendje die niet verder komt dan constant persoonlijke aanvallen.
Als ik gewoon inhoudelijk op een bericht van een ander reageer hoeft die kuttekop niet op de man te spelen toch? Anders lees je het even terug, dan kan je concluderen dat hij meteen weer op de man speelt ipv inhoudelijks iets toevoegt.quote:Op maandag 21 oktober 2024 22:14 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wie is mijn vriendje?
Als iedereen je uitkotst ligt het wellicht aan jezelf toch?
Deed je vriendje maar eens aan cardio.quote:Op maandag 21 oktober 2024 21:40 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Zeg dat tegen je vriendje die niet verder komt dan constant persoonlijke aanvallen.
inhoudelijk reageren is niet voor je weggelegd merk ik. Kleuter.quote:Op maandag 21 oktober 2024 22:57 schreef Wotte het volgende:
[..]
Deed je vriendje maar eens aan cardio.
Visuele weergave van halve gare Harrie en Klaas met een mening.quote:Op maandag 21 oktober 2024 22:54 schreef KingRoland het volgende:
Een situatieschets van de sfeer in dit topic
[ afbeelding ]
@:rambodirk @:zipportal
Je zuurstoftekort speelt weer op. Misschien ook even een hersenscan laten maken want ik denk dat er iets tegen die laatste paar cellen aandrukt.quote:Op maandag 21 oktober 2024 23:03 schreef Wotte het volgende:
[..]
Visuele weergave van halve gare Harrie en Klaas met een mening.
[ afbeelding ]
Kijk, er zijn wel wat users hier waaronder ik die wellicht niet de meest heldere lichten zijn uit de kerstboom. Die hebben dan nog wel eens een leuk grapje of een geinige act.quote:Op maandag 21 oktober 2024 23:07 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Je zuurstoftekort speelt weer op. Misschien ook even een hersenscan laten maken want ik denk dat er iets tegen die laatste paar cellen aandrukt.
Nog even en ik stap ook op de bandwagonquote:Op maandag 21 oktober 2024 17:39 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ga niet mee in de hype, maar vind het nu wel leuk worden. Hij maakt het steeds waar. Hij is zich te bewust van z'n "cultstatus" dat maakt het iets minder leuk. Ons Ber, Folkert of Charlie George hadden geen idee. Daarom zijn de wielrenners en schaatsers Gert Jacobs en Hulzebosch zo nep, en was Dries van Wijhe een held. Nu dwaal ik af.
Oké bedankt Hans. Nu weer ontopic, ook al is dat erg moeilijk voor je.quote:Op maandag 21 oktober 2024 23:16 schreef Wotte het volgende:
[..]
Kijk, er zijn wel wat users hier waaronder ik die wellicht niet de meest heldere lichten zijn uit de kerstboom. Die hebben dan nog wel eens een leuk grapje of een geinige act.
Die act van jou is inmiddels zo leuk als een kalknagel.
quote:Op maandag 21 oktober 2024 23:32 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Nog even en ik stap ook op de bandwagon
Trusten. Ik kijk Rondo dan ook legge. Zin in de CL.quote:
AKINFENWAquote:Op maandag 21 oktober 2024 23:51 schreef PowerLoungen het volgende:
Brabbiegenot , gewoon hulp afwijzen van Van Basten , Bosman , Kluivert en ga zo maar door . Zien we over 10 jaar terug als een hobbelende Akinfenwa bij clubs als Wimbledon en DrunkieMcFadden FC.
Brobbey (Akpom '46, Weghorst '80)quote:Op maandag 21 oktober 2024 20:11 schreef Wotte het volgende:
Ik had persoonlijk eerder Akpom opgesteld in plaats van Brobbey en dan Weghorst blijven brengen in minuut 60.
Apart ja, Kakbom heeft er toch echt 2 meer gemaakt dan Brian. En 2/0 = oneindig veel beter. In minder minuten.quote:Op maandag 21 oktober 2024 19:21 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Ik mis Akpom in deze discussie
Dus vanuit meer xG in veel meer minuten lukt het hem niet om te scoren. Dan zal hij inderdaad wel pech hebben in plaats van de kwaliteit in het afronden missen…quote:Op maandag 21 oktober 2024 19:49 schreef Schanulleke het volgende:
Zijn xG ligt ook hoger dan dat van Weghorst. Hij is tot dusver gewoon wat ongelukkig.
Ik vermoed dat ze zoiets wel eens geprobeerd hebben.quote:Op maandag 21 oktober 2024 20:13 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Misschien eens wat meer cardio doen ipv alleen maar krachttraining.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
Bassie was een topvoetballer, als trainer hopeloos. Er zijn beter opties dan Bassie om 'te leren spitsen'.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 00:51 schreef De_Pel het volgende:
Bassie wilde Brubbie wel effe leren spitsen.
Was niet nodig…
[ afbeelding ]
Nog los van hoe dat zit met "zich aanbieden om te helpen" en hoe hij als trainer van het hele team door de mand viel; en zijn eindeloze onvoorbereide en volledig de plank misslaande opmerkingen op TV....quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 06:43 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Bassie was een topvoetballer, als trainer hopeloos. Er zijn beter opties dan Bassie om 'te leren spitsen'.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |