SPOILER: Wedstrijdschema EredivisieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Legendarisch AJAX schrijft HISTORIE 💥 | Real Madrid vs Ajax | Champions League 2018/19| Samenvatting
https://www.facebook.com/(...)et=a.826131572213704![]()
Ik ook, komt natuurlijk ook omdat de eerste helft nergens op sloeg wondergoal en gelukje bracht ze op 2-2.quote:Op zondag 20 oktober 2024 17:57 schreef TheVulture het volgende:
Ik had vandaag eigenlijk de hele tijd het gevoel ondanks het scoreverloop dat het toch goed zou komen. In het recente verleden was dat echt wel anders.
Die moet gewoon weer een keer scoren en dan komt het wel weer goed, daarom ook gewoon erin laten anders heb je de kans dat die definitief knapt en heb je er nooit meer iets aan. Maar voor sommigen is het moeilijk om naar de gevolgen op de langere termijn te kijken van beslissingen.quote:Op zondag 20 oktober 2024 17:59 schreef LordVoldermort het volgende:
Die Brobby kan echt niet meer. Kerel kan er gewoon helemaal niks van op het moment dat hij een kans krijgt.
Jij denkt dat als hij er een maakt, hij ineens wel de kwaliteiten heeft en rustig blijft voor de goal?quote:Op zondag 20 oktober 2024 18:00 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Die moet gewoon weer een keer scoren en dan komt het wel weer goed, daarom ook gewoon erin laten anders heb je de kans dat die definitief knapt en heb je er nooit meer iets aan. Maar voor sommigen is het moeilijk om naar de gevolgen op de langere termijn te kijken van beslissingen.
Het blijft Brobbey 30+ goals zullen het nooit worden, maar de huidige dry spell is een uitzondering niet de regel.quote:Op zondag 20 oktober 2024 18:06 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Jij denkt dat als hij er een maakt, hij ineens wel de kwaliteiten heeft en rustig blijft voor de goal?
Vorig seizoen was dat ook, alleen is ie in de winterstop dat gevoel kwijtgeraakt ofzo.quote:Op zondag 20 oktober 2024 18:00 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Die moet gewoon weer een keer scoren en dan komt het wel weer goed, daarom ook gewoon erin laten anders heb je de kans dat die definitief knapt en heb je er nooit meer iets aan. Maar voor sommigen is het moeilijk om naar de gevolgen op de langere termijn te kijken van beslissingen.
Zo snel mogelijk weg doen.quote:Op zondag 20 oktober 2024 17:59 schreef LordVoldermort het volgende:
Die Brobby kan echt niet meer. Kerel kan er gewoon helemaal niks van op het moment dat hij een kans krijgt.
Brobbey is uit medelijden teruggekocht voor 18 miljoen. Bakt er niks van. Volgens sommige fokkers in potentie beter dan Haalandquote:Op zondag 20 oktober 2024 18:18 schreef BEFEM het volgende:
Het is Ajax 1 en je moet gewoon presteren, het is niet alsof er geen alternatieven zijn voor Brobbey. Voor je marktwaarde natuurlijk extreem kut maar zoals die nu speelt wordt het er ook niet beter op. Ook alleen maar gefrustreerd.
Laat Wout 3 wedstrijden starten in de basis en we lopen net zo hard op hem te zeikenquote:Op zondag 20 oktober 2024 19:00 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Brobbey is uit medelijden teruggekocht voor 18 miljoen. Bakt er niks van. Volgens sommige fokkers in potentie beter dan HaalandDat je als 22 jarige door een Wout Weghorst gepasseerd bent zegt toch genoeg.
Dit. Lomp, druistig, onbeheerst. Zelf altijd vasthouden, en als de tegenstander hem dan vastpakt ligt het aan de tegenstander. Een echte spits is de verdediger altijd een stap voor, daar ben je spits voor. Dat is Brobbey dus totaal niet.quote:Op zondag 20 oktober 2024 18:06 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Jij denkt dat als hij er een maakt, hij ineens wel de kwaliteiten heeft en rustig blijft voor de goal?
Toch heeft Wout er al meer in liggen dan Brobbey, met zijn 0 goals.quote:Op zondag 20 oktober 2024 19:01 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Laat Wout 3 wedstrijden starten in de basis en we lopen net zo hard op hem te zeiken
Absoluut niet. Zeg over Wout wat je wil, maar het is een spits.quote:Op zondag 20 oktober 2024 19:01 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Laat Wout 3 wedstrijden starten in de basis en we lopen net zo hard op hem te zeiken
Jouw spits speelt in een counterploeg, dat is Ajax godszijdank niet.quote:Op zondag 20 oktober 2024 19:02 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Dit. Lomp, druistig, onbeheerst. Zelf altijd vasthouden, en als de tegenstander hem dan vastpakt ligt het aan de tegenstander. Een echte spits is de verdediger altijd een stap voor, daar ben je spits voor. Dat is Brobbey dus totaal niet.
Die overal heeft bewezen geen basisspeler te zijn, Wout doet nu waar Wout goed in is, pinchhitten.quote:Op zondag 20 oktober 2024 19:03 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Absoluut niet. Zeg over Wout wat je wil, maar het is een spits.
Wout heeft in de Bundesliga gewoon prima cijfers gehaald als basisspeler.quote:Op zondag 20 oktober 2024 19:04 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Die overal heeft bewezen geen basisspeler te zijn, Wout doet nu waar Wout goed in is, pinchhitten.
Dezelfde cijfers die Brobbey de afgelopen 2 seizoenen haalde in de Eredivisie...quote:Op zondag 20 oktober 2024 19:04 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Wout heeft in de Bundesliga gewoon prima cijfers gehaald als basisspeler.
En Welke competitie staat er hoger aangeschreven? Tadaaaa… En waar zat Brobbey op de bank? Oh jaquote:Op zondag 20 oktober 2024 19:06 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Dezelfde cijfers die Brobbey de afgelopen 2 seizoenen haalde in de Eredivisie...
Ja nu stop ik hoor. Je vergelijkt de Eredivisie dus oprecht met de Bundesliga.quote:Op zondag 20 oktober 2024 19:06 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Dezelfde cijfers die Brobbey de afgelopen 2 seizoenen haalde in de Eredivisie...
Dat is wel het niveau waarmee je in discussie bent hè. Zodra je kritisch bent ben je de boeman. Want oh jee kom eens aan ‘het kind van de club’.quote:Op zondag 20 oktober 2024 19:11 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Ja nu stop ik hoor. Je vergelijkt de Eredivisie dus oprecht met de Bundesliga.
Het is ook lekker makkelijk invallen tegen verdedigers die al een uur of langer aan Brobbey hebben lopen trekken.quote:Op zondag 20 oktober 2024 19:04 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Die overal heeft bewezen geen basisspeler te zijn, Wout doet nu waar Wout goed in is, pinchhitten.
Dit is zo'n leuke rubriek. Zoals een wijs man voor mij al eens opmerkte.quote:Op zondag 20 oktober 2024 19:05 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Kom net als die andere mongooltjes dan met het bewijs dat ik niet voor Ajax ben… Spit 17 jaar fok door of hou gewoon je bek pipo.
Nou ja het is niet zo dat iemand die in de bundesliga 20 doelpunten maakt in de eredivisie dan opeens 30 doelpunten zou maken dus in die zin kan je dat best vergelijken.quote:Op zondag 20 oktober 2024 19:11 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Ja nu stop ik hoor. Je vergelijkt de Eredivisie dus oprecht met de Bundesliga.
Ach. Hij maakt wel zijn eerste kans.quote:Op zondag 20 oktober 2024 19:32 schreef wimderon het volgende:
[..]
Het is ook lekker makkelijk invallen tegen verdedigers die al een uur of langer aan Brobbey hebben lopen trekken.
Hoe komt het trouwens dat hij die penalty mag nemen? Voor vandaag had hij er 18 gemaakt en 12 gemist.
Tot op heden heeft Wout een gouden pik. hoogstpersoonlijk zes punten gepakt.quote:Op zondag 20 oktober 2024 20:00 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ach. Hij maakt wel zijn eerste kans.
Gewoon de ketchupflestheoriequote:Op zondag 20 oktober 2024 18:18 schreef BEFEM het volgende:
Het is Ajax 1 en je moet gewoon presteren, het is niet alsof er geen alternatieven zijn voor Brobbey. Voor je marktwaarde natuurlijk extreem kut maar zoals die nu speelt wordt het er ook niet beter op. Ook alleen maar gefrustreerd.
Brobbey geeft veel meer toevoeging aan het spel wat Farioli probeert te spelen, maar het is ook wel fijn als een spits doelpunten maakt. Zeker als je achterin wat ongelukkig bent.quote:Op zondag 20 oktober 2024 20:01 schreef Wotte het volgende:
[..]
Tot op heden heeft Wout een gouden pik. hoogstpersoonlijk zes punten gepakt.
Ik denk dat die doelt op de zogenaamde Ajax fan act en iedere keer reageren als een loopse teefquote:Op zondag 20 oktober 2024 19:54 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Nou ja het is niet zo dat iemand die in de bundesliga 20 doelpunten maakt in de eredivisie dan opeens 30 doelpunten zou maken dus in die zin kan je dat best vergelijken.
[..]
De mods moeten een prima discussie over Brobbey schoonvegen?
Tegen de lamme en de blinde en die door zien zelfs zijn acties. Alleen raken die weer in totale paniek als er een speler van Ajax met een bal in de 16 komt.quote:Op zondag 20 oktober 2024 20:03 schreef Wotte het volgende:
Ik begin wel langzaam te geloven dat Traore daadwerkelijk opbloeit.
Nee. Zodra er eentje valt zouden er wel meer gaan vallen. Het enige kritiek wat je kan hebben op Brobbey is zijn algehele fitheid. Na 50 minuten lijkt het vet wel van de soep. Zijn spel is natuurlijk erg vermoeiend maar als topsporter kan dit toch niet?quote:Op zondag 20 oktober 2024 20:04 schreef BEFEM het volgende:
[..]
Wat ook echt onzin is natuurlijk. Ik weet niet of je sarcastisch bent of niet.
Ik vind het lastig in te schatten. Als hij er eens eentje niet pakt maar wel die achterhoede neerzet. Zeg het maar wat wijsheid is dan.quote:Op zondag 20 oktober 2024 20:02 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Brobbey geeft veel meer toevoeging aan het spel wat Farioli probeert te spelen, maar het is ook wel fijn als een spits doelpunten maakt. Zeker als je achterin wat ongelukkig bent.
Laat ik een andere stelling beginnen.
Pasveer dat kan toch echt niet meer?
Vandaag toch wel echt 2 momenten die je echt de wedstrijd kunnen kosten, dan weet ik niet of je ook nog zo praat als het je de wedstrijd kostquote:Op zondag 20 oktober 2024 20:07 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik vind het lastig in te schatten. Als hij er eens eentje niet pakt maar wel die achterhoede neerzet. Zeg het maar wat wijsheid is dan.
Als je met Ramaj erachter weer niemand hebt die de boel aanstuurt dan neig ik er naar pasveer maar af en toe te laten grabbelen.
Ik vind het vergezocht om de huidige verdediging en positionering volledig op het conto van Pasveer te schrijven.quote:Op zondag 20 oktober 2024 20:07 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik vind het lastig in te schatten. Als hij er eens eentje niet pakt maar wel die achterhoede neerzet. Zeg het maar wat wijsheid is dan.
Als je met Ramaj erachter weer niemand hebt die de boel aanstuurt dan neig ik er naar pasveer maar af en toe te laten grabbelen.
Hendo en Klaasen was ook weer matigheid troef. Hopelijk worden we tweede en kunnen we voor volgend seizoen wat versterkingen halen.quote:Op zondag 20 oktober 2024 20:10 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik vind het vergezocht om de huidige verdediging en positionering volledig op het conto van Pasveer te schrijven.
Volgens mij heeft Farioli er gewoon ingehamerd dat er altijd een middenvelder achter de bal moet staan om de verdediging te helpen en zet Henderson dat in het veld uit.
Ik zat vanmiddag in het stadion, dan zie je toch wat andere dingen dan op televisie. Mij viel op dat Brobbey constant zelf de eerste overtreding maakt, naar achter. Lichaam er in zetten, vastpakken, duwen met de arm. Telkens weer.quote:Op zondag 20 oktober 2024 20:02 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Brobbey geeft veel meer toevoeging aan het spel wat Farioli probeert te spelen, maar het is ook wel fijn als een spits doelpunten maakt. Zeker als je achterin wat ongelukkig bent.
Laat ik een andere stelling beginnen.
Pasveer dat kan toch echt niet meer?
Dat is echt een onzintheorie omdat iemand dat ooit een keertje geroepen heeft. Misschien scoort die wel een keer en is het daarna alsnog ruk.quote:Op zondag 20 oktober 2024 20:06 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Nee. Zodra er eentje valt zouden er wel meer gaan vallen. Het enige kritiek wat je kan hebben op Brobbey is zijn algehele fitheid. Na 50 minuten lijkt het vet wel van de soep. Zijn spel is natuurlijk erg vermoeiend maar als topsporter kan dit toch niet?
Men komt hier niet verder dan: je bent kritisch op Ajax dus je bent voor PSV.. Spit mijn 17 jarige fok geschiedenis door en je zal me nergens voor PSV zien juichen. Het probleem is dat sommige huillies hier geen kritiek op Ajax/spelers dulden en meteen met onzin op de proppen komen. Dat zou eens aangepakt moeten worden. Die circlejerk van dat kleine clubje moet eens doorbroken worden.quote:Op zondag 20 oktober 2024 19:37 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
[..]
Dit is zo'n leuke rubriek. Zoals een wijs man voor mij al eens opmerkte.
Modjes mogen dit ook wel even schoonvegen.
Dat kan je op tv toch ook prima zien, oldest trick in the book ook. Doorgaans zie je het alleen vaker bij corpulente spitsen in de kelderklasse.quote:Op zondag 20 oktober 2024 20:14 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ik zat vanmiddag in het stadion, dan zie je toch wat andere dingen dan op televisie. Mij viel op dat Brobbey constant zelf de eerste overtreding maakt, naar achter. Lichaam er in zetten, vastpakken, duwen met de arm. Telkens weer.
Hennie Meijer, Bombarda, Jack de Gier, dat is ook wel zijn nivo.quote:Op zondag 20 oktober 2024 20:17 schreef BEFEM het volgende:
[
Ik ben sowieso geen fan van zijn manier van spelen, al dat vasthouden en breed maken. Is er ooit 1 spits geweest die het zo extreem deed als hij? Je hebt er uiteindelijk weinig aan op af en toe een balletje afleggen na. Het is ook heel voorspelbaar om te verdedigen.
Dat zegt Pasveer zelf en Farioli zegt hetzelfde maar niet met zoveel woorden.quote:Op zondag 20 oktober 2024 20:10 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik vind het vergezocht om de huidige verdediging en positionering volledig op het conto van Pasveer te schrijven.
Volgens mij heeft Farioli er gewoon ingehamerd dat er altijd een middenvelder achter de bal moet staan om de verdediging te helpen en zet Henderson dat in het veld uit.
Niemand zegt hier dat je voor PSV bent we zeggen enkel dat je een bloedhekel aan Ajax hebt.quote:Op zondag 20 oktober 2024 20:22 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Men komt hier niet verder dan: je bent kritisch op Ajax dus je bent voor PSV.. Spit mijn 17 jarige fok geschiedenis door en je zal me nergens voor PSV zien juichen. Het probleem is dat sommige huillies hier geen kritiek op Ajax/spelers dulden en meteen met onzin op de proppen komen. Dat zou eens aangepakt moeten worden. Die circlejerk van dat kleine clubje moet eens doorbroken worden.
Oei, jij durft!quote:Op zondag 20 oktober 2024 20:14 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ik zat vanmiddag in het stadion, dan zie je toch wat andere dingen dan op televisie. Mij viel op dat Brobbey constant zelf de eerste overtreding maakt, naar achter. Lichaam er in zetten, vastpakken, duwen met de arm. Telkens weer.
Je vriendje Sandman komt anders niet verder dan dat ik voor PSV ben. Een hekel aan Ajax is ook gelul. Kritisch is al verboden.quote:Op zondag 20 oktober 2024 20:30 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Niemand zegt hier dat je voor PSV bent we zeggen enkel dat je een bloedhekel aan Ajax hebt.
22… Pepe van 41 was conditioneel vele malen sterker!quote:Op zondag 20 oktober 2024 20:06 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Nee. Zodra er eentje valt zouden er wel meer gaan vallen. Het enige kritiek wat je kan hebben op Brobbey is zijn algehele fitheid. Na 50 minuten lijkt het vet wel van de soep. Zijn spel is natuurlijk erg vermoeiend maar als topsporter kan dit toch niet?
kritiek is prima maar wat jij doet is constant 1 grote zure bak stront plaatsen. Het komt echt heel anti over. Maargoed iedereen is gek behalve jij dusquote:Op zondag 20 oktober 2024 20:32 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Je vriendje Sandman komt anders niet verder dan dat ik voor PSV ben. Een hekel aan Ajax is ook gelul. Kritisch is al verboden.
pasveer heeft er zeker een aandeel in en was ook mede daardoor dat de beslissing op hem viel. Em daar heeft farioli totnutoe gewoon gelijk in gekregen.quote:Op zondag 20 oktober 2024 20:28 schreef Wotte het volgende:
[..]
Dat zegt Pasveer zelf en Farioli zegt hetzelfde maar niet met zoveel woorden.
Het is ook niet zo vergezocht om te stellen dat communicatie in het bespelen van de ruimte uitermate belangrijk is.
Als Ramaj ook te timide daarvoor is dan moet je Pasveer opstellen of Baas/Sutalo vervangen met iemand die dat wel kan.
wat ik al maanden over Brobbey roep kwam vandaag tig keer terug via anderen, maar dan ben jij ineens onzichtbaar. Lekker consistent hoorquote:Op zondag 20 oktober 2024 20:36 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
kritiek is prima maar wat jij doet is constant 1 grote zure bak stront plaatsen. Het komt echt heel anti over. Maargoed iedereen is gek behalve jij dus
Voor Ajax ben je zeker niet iigquote:Op zondag 20 oktober 2024 20:32 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Je vriendje Sandman komt anders niet verder dan dat ik voor PSV ben. Een hekel aan Ajax is ook gelul. Kritisch is al verboden.
Laat jij 1 Post zien dat ik voor een andere club benquote:Op zondag 20 oktober 2024 20:47 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Voor Ajax ben je zeker niet iig![]()
Kun je 3 posts laten zien dat je juicht voor Ajax? Ik verwacht van niet
het gaat niet alleen over brobbey natuurlijk. Maar lekker doorgaan met je act, helemaal prima man.quote:Op zondag 20 oktober 2024 20:42 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
wat ik al maanden over Brobbey roep kwam vandaag tig keer terug via anderen, maar dan ben jij ineens onzichtbaar. Lekker consistent hoor
Ok confirmed dus dat je niet voor Ajax bent, nu kun je stoppen met deze act.quote:Op zondag 20 oktober 2024 20:50 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Laat jij 1 Post zien dat ik voor een andere club ben
Als je iets beweert, kom dan met bewijs.quote:Op zondag 20 oktober 2024 20:57 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Ok confirmed dus dat je niet voor Ajax bent, nu kun je stoppen met deze act.
Er is ruimte in de fanclub van de op een na snelste speler in de Premier League.quote:Op zondag 20 oktober 2024 20:59 schreef Pedroso het volgende:
Toch wel een fout geweest om Forbs te laten gaan, nu moet zelfs Rasmussen op die plek invallen.
Forbs zorgde in ieder geval voor gevaar en begon best goed in de voorbereiding. Nu heb je na Godts helemaal niets op linksbuiten, zelfde geldt eigenlijk ook voor rechtsbuiten.
Hopelijk blijven we bij tot aan de winterstop en komen er voor die plekken wat versterkingen bij.
forbs kan echt nauwelijks wat met de bal denk ik. Dan had je hem gehouden maar voegt vrij weinig toe. En toch ergens gedacht misschien dat bergwijn niet zo last minute zou weggaan tegen een bod wat je echt niet kon laten liggen.quote:Op zondag 20 oktober 2024 20:59 schreef Pedroso het volgende:
Toch wel een fout geweest om Forbs te laten gaan, nu moet zelfs Rasmussen op die plek invallen.
Forbs zorgde in ieder geval voor gevaar en begon best goed in de voorbereiding. Nu heb je na Godts helemaal niets op linksbuiten, zelfde geldt eigenlijk ook voor rechtsbuiten.
Hopelijk blijven we bij tot aan de winterstop en komen er voor die plekken wat versterkingen bij.
Kwam best veel gevaar af, snelheid is voor een buitenspeler best lekker. Was minder blind dan velen denken en sowieso 2 klassen beter dan Rasmussen (maar dat ben je al snel).quote:Op zondag 20 oktober 2024 21:04 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
forbs kan echt nauwelijks wat met de bal denk ik. Dan had je hem gehouden maar voegt vrij weinig toe. En toch ergens gedacht misschien dat bergwijn niet zo last minute zou weggaan tegen een bod wat je echt niet kon laten liggen.
Rasmussen is echt niet tot nauwelijks beter dus 2 vleugelspelers in de winter is wel echt een must, huur danwel koop.
Maar het drukke programma is er nu em mer deze selectie zou je dan eventueel kunnen overwegen met 2 spitsen te spelen
snelheid zeker mee eens, bleef alleen aan de bal zo doelloos. Leek wel bang voor dat ding.quote:Op zondag 20 oktober 2024 21:08 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Kwam best veel gevaar af, snelheid is voor een buitenspeler best lekker. Was minder blind dan velen denken en sowieso 2 klassen beter dan Rasmussen (maar dat ben je al snel).
Nu nog maar even 3 maanden roeien met de riemen die je hebt, het is niet anders.
Dat klopt.quote:Op zondag 20 oktober 2024 20:14 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ik beweer alleen dat je niet voor Ajax bent, jij beweert van wel dus waar is je bewijsquote:Op zondag 20 oktober 2024 20:59 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Als je iets beweert, kom dan met bewijs.
Dat was user @Caland die meent nog altijd dat die goal tegen Lazio niet ontzettend gelukkig voor zijn voeten viel.quote:Op zondag 20 oktober 2024 21:10 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Iemand die Gimenez een wereldspits vindt kan je sowieso niet serieus nemen.
willem 2 en die club uit israel kun en moet je wel winnen.quote:Op zondag 20 oktober 2024 21:17 schreef Pedroso het volgende:
Na volgende week (Willem 2) Feyenoord (U), PSV (T) en Twente (U) en dan tussendoor ook nog Europees.
Verwacht er niet heel veel van eerlijk gezegd, zeker uit is het nog steeds niet best.
Welke van de zes?quote:Op zondag 20 oktober 2024 21:21 schreef Wotte het volgende:
[..]
Dat was user @:Caland die meent nog altijd dat die goal tegen Lazio niet ontzettend gelukkig voor zijn voeten viel.
Dat is al 1 hele post meer dan dat jij als bewijs hebt , jammer joh pipoquote:Op zondag 20 oktober 2024 21:29 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Wow 1 post uit 2021 ik ben overtuigd hoorhou nou maar gewoon op met deze act aub
Ik heb geen idee over welke goal je het hebt, maar ik vermoed dat Brubbie die met zijn harde voetjes de ballenvanger in had gejankt.quote:
In deze vorm was hij hoogstwaarschijnlijk er over gestruikeld. Noem die jongen gewoon Brobbey trouwens je bent geen drie meer.quote:Op zondag 20 oktober 2024 21:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb geen idee over welke goal je het hebt, maar ik vermoed dat Brubbie die met zijn harde voetjes de ballenvanger in had gejankt.
Is toch gewoon telkens dezelfde persoon.quote:Op maandag 21 oktober 2024 00:47 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Komt klaassnuiftalles hier niet de hele tijd zuigen dan is het weer een andere druiloor
Zegt toch vooral veel over het lollerprogramma dat Ajax tot nu toe heeft gehad in de eredivisie.quote:Op maandag 21 oktober 2024 09:59 schreef Black-Death het volgende:
Eigenlijk wel bijzonder dat we nu al 3e staan. En dat met minder wedstrijden gespeeld. Zegt ook wel veel over de stand van het Nederlandse voetbal
Bar en broos.quote:Op maandag 21 oktober 2024 10:04 schreef Jor_Dii het volgende:
Eens zien hoe de komende 6 wedstrijden gaan verlopen. Het is wel erg broos allemaal..
Qarabag - moet te doen zijnquote:Op maandag 21 oktober 2024 10:04 schreef Jor_Dii het volgende:
Eens zien hoe de komende 6 wedstrijden gaan verlopen. Het is wel erg broos allemaal..
wat ook Farioli zegt, op zijn eigen manier is Brobbey zijn gesleur in duels heel nuttig. verdediging moet alles geven om hem af te stoppen en als Wout er dan in komst zijn ze vermoeid of onoplettend, zelfs daar voor al bij die goal van Klaassen waar van Kaam denkt te kunnen sparen en hem zo door laat.quote:Op zondag 20 oktober 2024 21:03 schreef Pedroso het volgende:
Perfecte invaller die Weghorst, hoop toch dat Brobbey gewoon basis blijft voorlopig. Altijd aanspeelbaar en die goals komen wel.
Klopt, het programma speelt hier inderdaad wel een rol in. Ik zie ons zeker niet winnen van PSV. Ook Twente, AZ en Feyenoord moet ik maar zien..quote:Op maandag 21 oktober 2024 10:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Zegt toch vooral veel over het lollerprogramma dat Ajax tot nu toe heeft gehad in de eredivisie.
En voordat ik weer boze kleuters op mijn dak krijg, zo'n programma had Feyenoord grotendeels ook inderdaad.
Dat klopt allemaal wel, maar als spits moet je ook goals maken. Punt.quote:Op maandag 21 oktober 2024 10:46 schreef Sabata het volgende:
[..]
wat ook Farioli zegt, op zijn eigen manier is Brobbey zijn gesleur in duels heel nuttig. verdediging moet alles geven om hem af te stoppen en als Wout er dan in komst zijn ze vermoeid of onoplettend, zelfs daar voor al bij die goal van Klaassen waar van Kaam denkt te kunnen sparen en hem zo door laat
en andersom gebeurde ook toen Weghorst startte en Brobbey inviel. scoorde niet maar was wel belangrijk in het oorlog maken. alleen oorlog maken alleen is niet waar ie voor is opgesteld. misschien kan ie beter een Fulton Reed aanpak kiezen, zo vaak mogelijk oefenen op de afronding dan gaat het uiteindelijk ook beter. het is alleen jammer dat dit niet eerder is gebeurd, nog voor hij door Rasenball werd aangenomen.
Vond de mening van die trainer van GAE in studio voetbal ook wel aardig gisteren. Die gaf aan dat zij blij waren dat Weghorst begon gezien die totaal niet kan meevoetballen en erg matig was in het druk zetten. Werd voor hen pas moeilijk toen Brobbey erin kwam zei hij (heb zelf de wedstrijd niet gezien).quote:Op maandag 21 oktober 2024 10:47 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Dat klopt allemaal wel, maar als spits moet je ook goals maken. Punt.
Optimistquote:Op maandag 21 oktober 2024 10:40 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Qarabag - moet te doen zijn
Willem 2 - moet te doen zijn
Feyenoord - 1 punt
PSV - 0 punten
Tel Aviv - moet te doen zijn
Twente - 0 punten
Gek genoeg heb ik er Europees gezien wel vertrouwen inquote:
Fixedquote:Op maandag 21 oktober 2024 10:40 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Qarabag - moet te doen zijn
Willem 2 - moet te doen zijn
Feyenoord - 3 punt
PSV - 1 punt
Tel Aviv - moet te doen zijn
Twente - 1 punt
Die gozer had zinnige teksten ja. Het is ook prima om Weghorst in te brengen als de nood hoog is, dat levert vaak meer op dan andersom.quote:Op maandag 21 oktober 2024 10:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Vond de mening van die trainer van GAE in studio voetbal ook wel aardig gisteren. Die gaf aan dat zij blij waren dat Weghorst begon gezien die totaal niet kan meevoetballen en erg matig was in het druk zetten. Werd voor hen pas moeilijk toen Brobbey erin kwam zei hij (heb zelf de wedstrijd niet gezien).
Ajax zit Europees in een teletoeterpoule, althans een teletoeterschema met deze nieuwe opzet. Echt ontzettend veel mazzel gehad met deze loting.quote:Op maandag 21 oktober 2024 12:05 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Gek genoeg heb ik er Europees gezien wel vertrouwen inalleen in de Eredivisie ga je tot aan de winterstop niet veel puntjes meer sprokkelen.
En toch bij United gespeeld. De op een na grootste club ter wereld.quote:Op maandag 21 oktober 2024 10:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Vond de mening van die trainer van GAE in studio voetbal ook wel aardig gisteren. Die gaf aan dat zij blij waren dat Weghorst begon gezien die totaal niet kan meevoetballen en erg matig was in het druk zetten. Werd voor hen pas moeilijk toen Brobbey erin kwam zei hij (heb zelf de wedstrijd niet gezien).
Probleem bij Brobbey is dat hij nooit fit is. Hoe hij die harde bal voor in goal lijkt te werken ziet er ook niet uit, alsof hij al moe was voordat hij op positie was.quote:Op maandag 21 oktober 2024 10:46 schreef Sabata het volgende:
[..]
wat ook Farioli zegt, op zijn eigen manier is Brobbey zijn gesleur in duels heel nuttig. verdediging moet alles geven om hem af te stoppen en als Wout er dan in komst zijn ze vermoeid of onoplettend, zelfs daar voor al bij die goal van Klaassen waar van Kaam denkt te kunnen sparen en hem zo door laat.
En andersom gebeurde ook toen Weghorst startte en Brobbey inviel. scoorde niet maar was wel belangrijk in het oorlog maken. alleen oorlog maken alleen is niet waar ie voor is opgesteld. misschien kan ie beter een Fulton Reed aanpak kiezen, extra trainen en zo vaak mogelijk oefenen op de afronding dan gaat het uiteindelijk ook beter. het is alleen jammer dat dit niet eerder is gebeurd, nog voor hij door Rasenball werd aangenomen.
Erik ten Hag is inderdaad een parodie op een voetbaltrainer en technisch man.quote:Op maandag 21 oktober 2024 14:06 schreef Origami94 het volgende:
[..]
En toch bij United gespeeld. De op een na grootste club ter wereld.
Brobbey is een parodie op een voetballer. Die is de jeugdopleiding doorgekomen juist alleen op zijn fysiek. En valt nu als prof gewoon door de mand. Hadden ze bij Leipzig binnen een maandje al gezien.quote:Op maandag 21 oktober 2024 14:11 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Probleem bij Brobbey is dat hij nooit fit is. Hoe hij die harde bal voor in goal lijkt te werken ziet er ook niet uit, alsof hij al moe was voordat hij op positie was.
Misschien moet Brobbey met een mental coach aan de slag. Als je niet fit bent in het hoofd dan wordt je fysiek ook nooit fit.
Ik ga niet mee in de hype, maar vind het nu wel leuk worden. Hij maakt het steeds waar. Hij is zich te bewust van z'n "cultstatus" dat maakt het iets minder leuk. Ons Ber, Folkert of Charlie George hadden geen idee. Daarom zijn de wielrenners en schaatsers Gert Jacobs en Hulzebosch zo nep, en was Dries van Wijhe een held. Nu dwaal ik af.quote:Op maandag 21 oktober 2024 16:08 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Even vergeten dat wij Woutje Weghorst hebben?
brobbey maakt de verdediging moe en woutje mag het afmaken las / hoorde ik ergens. Weghorst is ook niet echt basismateriaal denk ik.quote:Op maandag 21 oktober 2024 18:19 schreef KingRoland het volgende:
Naja even over die hele discussie betreft de spitspositie. Ik vind het nog steeds een moeilijke keuze.
Zelfs Klaas is doodsbang dat Brobbey gewoon weer begint te scoren.quote:Op maandag 21 oktober 2024 19:23 schreef klaasweetalles het volgende:
wout moet de volgende wedstrijd in de basis beginnen
lijkt me logische als je er 2 maakt
die broeby heeft nog 0 goals gemaakt en wordt gewoon weer straks geselecteerd
wat een schertsvertoning
Ik ben al blij dat er een discussie is voor een positie, voor de andere posities heb je dat eigenlijk niet.quote:Op maandag 21 oktober 2024 18:19 schreef KingRoland het volgende:
Naja even over die hele discussie betreft de spitspositie. Ik vind het nog steeds een moeilijke keuze.
Dat is ook het hele manco van xG. Die waardes zijn net zo hoog voor Harry Kane als voor René van Rijswijk.quote:Op maandag 21 oktober 2024 19:49 schreef Schanulleke het volgende:
Brobbey gaat natuurlijk gewoon nog los komen. Zijn xG ligt ook hoger dan dat van Weghorst. Hij is tot dusver gewoon wat ongelukkig. Daarbij vertegenwoordigt hij wel meer potentiële transferwaarde.
Maar dat is het punt van xG niet?quote:Op maandag 21 oktober 2024 19:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat is ook het hele manco van xG. Die waardes zijn net zo hoog voor Harry Kane als voor René van Rijswijk.
Dat horen we al tijden. Een spits zonder killer instinct is geen spits.quote:Op maandag 21 oktober 2024 19:49 schreef Schanulleke het volgende:
Brobbey gaat natuurlijk gewoon nog los komen. Zijn xG ligt ook hoger dan dat van Weghorst. Hij is tot dusver gewoon wat ongelukkig. Daarbij vertegenwoordigt hij wel meer potentiële transferwaarde.
‘Hij is gewoon wat ongelukkig’quote:Op maandag 21 oktober 2024 19:56 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Maar dat is het punt van xG niet?
Ironisch dat je hier juist bewijst dat xG wel degelijk iets zegt.quote:Op maandag 21 oktober 2024 19:58 schreef Caland het volgende:
[..]
‘Hij is gewoon wat ongelukkig’
Al zijn hele carrière helpt hij de makkelijkste kansen die een hoge xG vertegenwoordigen om zeep.
Nou, Gaaei als rechtsbuiten, ik vind daar wel wat van.quote:Op maandag 21 oktober 2024 19:27 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik ben al blij dat er een discussie is voor een positie, voor de andere posities heb je dat eigenlijk niet.
Misschien eens wat meer cardio doen ipv alleen maar krachttraining.quote:Op maandag 21 oktober 2024 14:11 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Probleem bij Brobbey is dat hij nooit fit is. Hoe hij die harde bal voor in goal lijkt te werken ziet er ook niet uit, alsof hij al moe was voordat hij op positie was.
Misschien moet Brobbey met een mental coach aan de slag. Als je niet fit bent in het hoofd dan wordt je fysiek ook nooit fit.
Deed jij maar eens aan cardio.quote:Op maandag 21 oktober 2024 20:13 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Misschien eens wat meer cardio doen ipv alleen maar krachttraining.
Je moeder is van mening dat ik haar lang genoeg aan kan duwen hoorquote:
je begeleider aanduwen die flink wat ouder is, je moet er maar van houdenquote:Op maandag 21 oktober 2024 20:26 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Je moeder is van mening dat ik haar lang genoeg aan kan duwen hoor
Kun jij normaal doen of zit dat er echt niet in?quote:Op maandag 21 oktober 2024 20:26 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Je moeder is van mening dat ik haar lang genoeg aan kan duwen hoor
De misselijke dubbele tong , slaaf van de huidige werkgever , gooit zelfs zijn moeder(Olsen) van een dak om het te verdedigen.quote:
Zeg dat tegen je vriendje die niet verder komt dan constant persoonlijke aanvallen.quote:Op maandag 21 oktober 2024 21:27 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Kun jij normaal doen of zit dat er echt niet in?
Wie is mijn vriendje?quote:Op maandag 21 oktober 2024 21:40 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Zeg dat tegen je vriendje die niet verder komt dan constant persoonlijke aanvallen.
Als ik gewoon inhoudelijk op een bericht van een ander reageer hoeft die kuttekop niet op de man te spelen toch? Anders lees je het even terug, dan kan je concluderen dat hij meteen weer op de man speelt ipv inhoudelijks iets toevoegt.quote:Op maandag 21 oktober 2024 22:14 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wie is mijn vriendje?
Als iedereen je uitkotst ligt het wellicht aan jezelf toch?
Deed je vriendje maar eens aan cardio.quote:Op maandag 21 oktober 2024 21:40 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Zeg dat tegen je vriendje die niet verder komt dan constant persoonlijke aanvallen.
inhoudelijk reageren is niet voor je weggelegd merk ik. Kleuter.quote:Op maandag 21 oktober 2024 22:57 schreef Wotte het volgende:
[..]
Deed je vriendje maar eens aan cardio.
Visuele weergave van halve gare Harrie en Klaas met een mening.quote:Op maandag 21 oktober 2024 22:54 schreef KingRoland het volgende:
Een situatieschets van de sfeer in dit topic
[ afbeelding ]
@:rambodirk @:zipportal
Je zuurstoftekort speelt weer op. Misschien ook even een hersenscan laten maken want ik denk dat er iets tegen die laatste paar cellen aandrukt.quote:Op maandag 21 oktober 2024 23:03 schreef Wotte het volgende:
[..]
Visuele weergave van halve gare Harrie en Klaas met een mening.
[ afbeelding ]
Kijk, er zijn wel wat users hier waaronder ik die wellicht niet de meest heldere lichten zijn uit de kerstboom. Die hebben dan nog wel eens een leuk grapje of een geinige act.quote:Op maandag 21 oktober 2024 23:07 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Je zuurstoftekort speelt weer op. Misschien ook even een hersenscan laten maken want ik denk dat er iets tegen die laatste paar cellen aandrukt.
Nog even en ik stap ook op de bandwagonquote:Op maandag 21 oktober 2024 17:39 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ga niet mee in de hype, maar vind het nu wel leuk worden. Hij maakt het steeds waar. Hij is zich te bewust van z'n "cultstatus" dat maakt het iets minder leuk. Ons Ber, Folkert of Charlie George hadden geen idee. Daarom zijn de wielrenners en schaatsers Gert Jacobs en Hulzebosch zo nep, en was Dries van Wijhe een held. Nu dwaal ik af.
Oké bedankt Hans. Nu weer ontopic, ook al is dat erg moeilijk voor je.quote:Op maandag 21 oktober 2024 23:16 schreef Wotte het volgende:
[..]
Kijk, er zijn wel wat users hier waaronder ik die wellicht niet de meest heldere lichten zijn uit de kerstboom. Die hebben dan nog wel eens een leuk grapje of een geinige act.
Die act van jou is inmiddels zo leuk als een kalknagel.
quote:Op maandag 21 oktober 2024 23:32 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Nog even en ik stap ook op de bandwagon
Trusten. Ik kijk Rondo dan ook legge. Zin in de CL.quote:
AKINFENWAquote:Op maandag 21 oktober 2024 23:51 schreef PowerLoungen het volgende:
Brabbiegenot , gewoon hulp afwijzen van Van Basten , Bosman , Kluivert en ga zo maar door . Zien we over 10 jaar terug als een hobbelende Akinfenwa bij clubs als Wimbledon en DrunkieMcFadden FC.
Brobbey (Akpom '46, Weghorst '80)quote:Op maandag 21 oktober 2024 20:11 schreef Wotte het volgende:
Ik had persoonlijk eerder Akpom opgesteld in plaats van Brobbey en dan Weghorst blijven brengen in minuut 60.
Apart ja, Kakbom heeft er toch echt 2 meer gemaakt dan Brian. En 2/0 = oneindig veel beter. In minder minuten.quote:Op maandag 21 oktober 2024 19:21 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Ik mis Akpom in deze discussie
Dus vanuit meer xG in veel meer minuten lukt het hem niet om te scoren. Dan zal hij inderdaad wel pech hebben in plaats van de kwaliteit in het afronden missen…quote:Op maandag 21 oktober 2024 19:49 schreef Schanulleke het volgende:
Zijn xG ligt ook hoger dan dat van Weghorst. Hij is tot dusver gewoon wat ongelukkig.
Ik vermoed dat ze zoiets wel eens geprobeerd hebben.quote:Op maandag 21 oktober 2024 20:13 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Misschien eens wat meer cardio doen ipv alleen maar krachttraining.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
Bassie was een topvoetballer, als trainer hopeloos. Er zijn beter opties dan Bassie om 'te leren spitsen'.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 00:51 schreef De_Pel het volgende:
Bassie wilde Brubbie wel effe leren spitsen.
Was niet nodig…
[ afbeelding ]
Nog los van hoe dat zit met "zich aanbieden om te helpen" en hoe hij als trainer van het hele team door de mand viel; en zijn eindeloze onvoorbereide en volledig de plank misslaande opmerkingen op TV....quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 06:43 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Bassie was een topvoetballer, als trainer hopeloos. Er zijn beter opties dan Bassie om 'te leren spitsen'.
Oja, nu je het zegt, ik zie hem inderdaad sprongen maken dankzij deze veel betere optiesquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 06:43 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Er zijn beter opties dan Bassie om 'te leren spitsen'.
Hij schoot er vorig seizoen, voor het slechtste Ajax ooit, toch iedere 134 min. eentje binnen.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 01:30 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Dus vanuit meer xG in veel meer minuten lukt het hem niet om te scoren. Dan zal hij inderdaad wel pech hebben in plaats van de kwaliteit in het afronden missen…
quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 08:15 schreef Wotte het volgende:
Toch vreemd dat al die mannetjes bij Gimenez zijn vormdip het aan allerlei factoren wijten. Hij moest op vakantie, vaker gepijpt worden. Die arme jongen kon niet omgaan met de druk, het lag aan het systeem. Buitenspelers etcetera
Het is gewoon omdat Brobbey zwart is.
Dat kan. En iemand anders slaat dat aanbod weer af.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 07:13 schreef manny het volgende:
[..]
Nog los van hoe dat zit met "zich aanbieden om te helpen" en hoe hij als trainer van het hele team door de mand viel; en zijn eindeloze onvoorbereide en volledig de plank misslaande opmerkingen op TV....
Als meneer van Basten iets uitlegt over hoe het werkt in de spits, dan zou ik toch even heel goed luisteren en proberen daar iets van op te pikken.
Nou.. Brobbey mist natuurlijk ook wel ontzettend veel kwaliteiten. Dat je hier in de Eredivisie al nauwelijks scoort is als spits ook wel behoorlijk gênant aangezien de weerstand hier echt 0 is. Brobbey zal uiteindelijk door zijn kracht wel onderin de BPL/Bundesliga terecht komen ofzo maar veel meer zal het niet worden.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 11:18 schreef Schanulleke het volgende:
Zoals RvN al zei is het met goals als met ketchup. Als ze komen, komen ze allemaal tegelijk. Als Brobbey eenmaal gaat scoren, is hij los. Ik zou me meer zorgen maken als hij niet kaatste, niet betrokken was in het spel. Maar hij levert de arbeid en creëert de ruimte voor zijn medespelers.
Het enige terechte kritiekpunt is voorlopig dat hij veelal zelf de eerste overtreding begaat met die rare omgekeerde houdgreep van hem.
22 en nog nooit een hattrick gemaakt. 18 miljoen gekost en al weken droog. En dan moeten we hem tijd geven..quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 11:23 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Nou.. Brobbey mist natuurlijk ook wel ontzettend veel kwaliteiten. Dat je hier in de Eredivisie al nauwelijks scoort is als spits ook wel behoorlijk gênant aangezien de weerstand hier echt 0 is. Brobbey zal uiteindelijk door zijn kracht wel onderin de BPL/Bundesliga terecht komen ofzo maar veel meer zal het niet worden.
Wat boeit een hattrick nou weer.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 12:47 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
22 en nog nooit een hattrick gemaakt. 18 miljoen gekost en al weken droog. En dan moeten we hem tijd geven..
Dit is geen spits, dit is iemand die met domme kracht een bal bij zich kan houden.
Nou, een beetje een spits heeft die inmiddels wel een keer gemaakt in een aantal jaar voetbal.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 12:53 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wat boeit een hattrick nou weer.
Uhuhquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 12:57 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Nou, een beetje een spits heeft die inmiddels wel een keer gemaakt in een aantal jaar voetbal.
Locadia? Pereiro? Zahavi?quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 12:57 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Nou, een beetje een spits heeft die inmiddels wel een keer gemaakt in een aantal jaar voetbal.
Locadia maakt er er een bij zijn competitie debuut. Pereiro in de beker en Zahavi voor zijn land. Op alle 3 die fronten heeft Brobbey er nog geen een gemaakt. En dan kan je me weer PSV’er gaan noemen, even op Google zoeken en je had het zelf ook kunnen vindenquote:
https://www.ajax.nl/artik(...)ey-tijdens-oefenzegequote:Op dinsdag 22 oktober 2024 16:12 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Locadia maakt er er een bij zijn competitie debuut. Pereiro in de beker en Zahavi voor zijn land. Op alle 3 die fronten heeft Brobbey er nog geen een gemaakt. En dan kan je me weer PSV’er gaan noemen, even op Google zoeken en je had het zelf ook kunnen vinden
Oh en overigens werden deze jongens ook niet voor 18 miljoen gekocht.
Een oefenpotje, waar er niks op het spel staat. Verder nooit in een officiële wedstrijd.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 16:21 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
https://www.ajax.nl/artik(...)ey-tijdens-oefenzege
https://www.transfermarkt(...)spielbericht/2819343quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 16:23 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Een oefenpotje, waar er niks op het spel staat. Verder nooit in een officiële wedstrijd.
Onder 15quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 16:23 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
https://www.transfermarkt(...)spielbericht/2819343
Die formulering is ook gewoon achterlijk.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 12:57 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
ik denk dat Brobbey voor de gemiddelde bundesligaclub niet goed genoeg is. zelfs Locadia hadden bij bochum lastig , als hij niet zoveel vinnig spel aan de dag had gelegd en niet af en toe een penalty had gescoord zoals tegen Bayern. en nadat seizoen moest hij alsnog weg. in de tweede Liga zou het wel kunnen, daar hebben ze geen enkel probleem met krachtige spitsen die oorlog makenquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 11:23 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Nou.. Brobbey mist natuurlijk ook wel ontzettend veel kwaliteiten. Dat je hier in de Eredivisie al nauwelijks scoort is als spits ook wel behoorlijk gênant aangezien de weerstand hier echt 0 is. Brobbey zal uiteindelijk door zijn kracht wel onderin de BPL/Bundesliga terecht komen ofzo maar veel meer zal het niet worden.
Leuk, wat jeugdwedstrijden. Maar als het om echte werk gaat is meneer onzichtbaar. Al wekenlang staat ie droog.quote:
Dacht je dat ik die namen willekeurig noemde?quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 16:12 schreef KlapMongeaul het volgende:
even op Google zoeken en je had het zelf ook kunnen vinden
Wellicht daar wel een hattrick gescoordquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 16:38 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik zou haast zeggen dat Brian op je zusje heeft gelegen.
Als je het advies van een van de beste spitsen uit de Nederlandse geschiedenis naast je neerlegt en vervolgens niks meer laat zien zou ik me toch eens op mijn achterhoofd gaan krabben. Je hebt immers niks te verliezen. Maar goed, die jongen heeft het IQ van zijn schoenmaat en blijft liever die matige spits die zelfs voor de eredivisie te licht isquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 18:10 schreef klaasweetalles het volgende:
marco is woest dat broeby voorkomen heeft dat hij weer bij 020 kon gaan werken voor een megasalaris
Bij voetbal is het altijd dagkoers, als hij een paar wedstrijden achter elkaar een balletje erin schiet is iedereen dit weer vergeten.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 16:28 schreef Sabata het volgende:
[..]
ik denk dat Brobbey voor de gemiddelde bundesligaclub niet goed genoeg is. zelfs Locadia hadden bij bochum lastig , als hij niet zoveel vinnig spel aan de dag had gelegd en niet af en toe een penalty had gescoord zoals tegen Bayern. en nadat seizoen moest hij alsnog weg. in de tweede Liga zou het wel kunnen, daar hebben ze geen enkel probleem met krachtige spitsen die oorlog maken
quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:51 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Wellicht daar wel een hattrick gescoord
quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:51 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Wellicht daar wel een hattrick gescoord
Het meest schokkende is dat Ronald de Boer nog steeds een functie heeft bij Ajax .quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 18:23 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Als je het advies van een van de beste spitsen uit de Nederlandse geschiedenis naast je neerlegt en vervolgens niks meer laat zien zou ik me toch eens op mijn achterhoofd gaan krabben. Je hebt immers niks te verliezen. Maar goed, die jongen heeft het IQ van zijn schoenmaat en blijft liever die matige spits die zelfs voor de eredivisie te licht is
Tja, die probeert alles altijd maar goed te lullen.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 19:41 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Het meest schokkende is dat Ronald de Boer nog steeds een functie heeft bij Ajax .
Er is geen slavernij in Qatar.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 19:43 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Tja, die probeert alles altijd maar goed te lullen.
Ik heb het anders zelf iig niet gezien hoor.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 19:45 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Er is geen slavernij in Qatar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 19:52 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Ik heb het anders zelf iig niet gezien hoor.In Duitsland sjoemelen ze ook met uitstoot van gassen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daar gaan meer mensen dood aan dan… ~~~quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 19:55 schreef Wotte het volgende:
[..]
In Duitsland sjoemelen ze ook met uitstoot van gassen.
Ik had het over Volkswagen antisemiet.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 19:59 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Daar gaan meer mensen dood aan dan… ~~~
quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 20:01 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik had het over Volkswagen antisemiet.
Denk ook dat de meeste users hem nooit een geweldige speler hebben gevonden en hem zeker niet als de nieuwe Haaland zagen. Toen ik nog de jeugd volgde heb ik hem nog de nieuwe Castillion genoemd. Het trollen van jullie slaat dan ook helemaal nergens op. Brobbey is een stuk talentvoller dan Giminez alleen klopt het qua fitheid en mentaal ook niet. Dat mensen het techniek noemen geloof ik eigenlijk niet meer. Het ziet er al 7 jaar al totaal niet uit en al 7 jaar zegt iedereen dat hij dan wel er doorheen gaat zakken omdat hij dan zijn lichaam niet meer mee heeft. Toch ging hij naar de A1 en ging scoren en toen naar Jong Ajax en zat een tijdje kort achter Haller en werd hij met omwegen 1e spits... Alleen aan de top komen is 1 ding, maar er blijven is nog veel zwaarderquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 19:50 schreef De_Pel het volgende:
Ach. Dit blijft gewoon een leuke rubriek. Het vuurtje wordt natuurlijk van zowel links als rechts lekker opgestookt.
De Haaland-achtige vergelijkingen en geopperde recordtransfers zijn natuurlijk compleet zwakzinnig. En het terugkopen van een eigen jeugdspeler voor zo’n bedrag is gewoonweg bizar, net als zijn continue gebrek aan fitheid.
Maakt hem natuurlijk ook nog niet direct een donkere Veerman (Henk). Hij mag hopen dat z’n lichaam uiteindelijk stopt met protesteren en hij wellicht een Depay-achtige carrière kan doormaken. Wat uiteindelijk best een aardige, maar toch vrij modale speler is.
Lijkt daarnaast wel wat sympathieker als een Depay, maar minstens zo dom, dus dat is voor iedereen leuk
TLDR; Brubbie, goed hè?
omdat er een ruimte wordt gegeven om dit soort onzin te blijven verkopen. Je als niet-Ajacied zo druk maken met onze clubquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 20:09 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Maar wie heeft het over haaland en Brobbey gehad? En waarom wordt dit de hele tijd aangehaald
Ik heb een donkerbruin vermoeden dat je hier zelf niet onder valt.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 20:38 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Denk ook dat de meeste users hem nooit een geweldige speler hebben gevonden en hem zeker niet als de nieuwe Haaland zagen.
quote:Op zondag 21 januari 2024 19:45 schreef Tjacka het volgende:
Brobbey is de beste spits uit de eigen jeugd!!! Sinds Hattrick Kluivert.
quote:
100% vriend @Tjacka zijn schuld. Die is bijkans voorzitter van de fanclub.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 20:09 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Maar wie heeft het over haaland en Brobbey gehad? En waarom wordt dit de hele tijd aangehaald
To be fair we hebben toch ook niet echt iets beter gehad sinds Kluivertquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 20:49 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik heb een donkerbruin vermoeden dat je hier zelf niet onder valt.
[..]
[..]
Castillion en Poepon.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 21:19 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
To be fair we hebben toch ook niet echt iets beter gehad sinds Kluivert![]()
Misschien Babel maar dat was geen echte spits of Siem de Jong hoewel die middenvelder was speelde hij zijn beste wedstrijden als die in de spits stond.
Qua eigen jeugd niet. En het blijft inderdaad bizar dat ze Brobbey teruggekocht hebben. Maar nu dat de situatie is zie ik hem graag slagen.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 21:19 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
To be fair we hebben toch ook niet echt iets beter gehad sinds Kluivert![]()
Misschien Babel maar dat was geen echte spits of Siem de Jong hoewel die middenvelder was speelde hij zijn beste wedstrijden als die in de spits stond.
Dat was sarcastischquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 20:49 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik heb een donkerbruin vermoeden dat je hier zelf niet onder valt.
[..]
[..]
Voor zover argumenteren op z’n @Tjacka ‘squote:Op dinsdag 22 oktober 2024 20:38 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Denk ook dat de meeste users hem nooit een geweldige speler hebben gevonden en hem zeker niet als de nieuwe Haaland zagen. Toen ik nog de jeugd volgde heb ik hem nog de nieuwe Castillion genoemd. Het trollen van jullie slaat dan ook helemaal nergens op. Brobbey is een stuk talentvoller dan Giminez
Brobbey > Giménez > Haalandquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 20:38 schreef Tjacka het volgende:
Brobbey is een stuk talentvoller dan Giminez
Oei. Je bent wel uitgespeeld.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 22:33 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Voor zover argumenteren op z’n @:Tjacka ‘s
Zo ben je wel af voor je begint hè.
alleen richting het positievequote:Op woensdag 23 oktober 2024 22:59 schreef Tjacka het volgende:
Mag ik mijn voorspelling nog aanpassen?
Ook een lekkere tijd. Heb m'n dag niet en waarschijnlijk vroeg naar m'n nest. En we gaan winnen natuurlijk.quote:
Ik ook kerel. Speciaal mijn dienst laten omzetten. Net op tijd thuis rond 20:45!quote:Op donderdag 24 oktober 2024 10:12 schreef Black-Death het volgende:
Mooi. Ik zit om 21.00 klaar voor de buis.
Weghorst basis?quote:Op donderdag 24 oktober 2024 12:33 schreef Tjacka het volgende:
Vanavond weer naar de Nieuwe Haaland kijken. @:wotte @:de_pel
Zelden zo'n combinatie van kracht, snelheid en finesse gezien.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 12:33 schreef Tjacka het volgende:
Vanavond weer naar de Nieuwe Haaland kijken. @:wotte @:de_pel
quote:Op donderdag 24 oktober 2024 10:12 schreef Black-Death het volgende:
Mooi. Ik zit om 21.00 klaar voor de buis.
quote:
De Nieuwe Zwarte Haaland. Zo duidelijk voor je?quote:Op donderdag 24 oktober 2024 12:56 schreef Wotte het volgende:
[..]
Zelden zo'n combinatie van kracht, snelheid en finesse gezien.
De haters willen blackaman niet zien slagen vriend Tjackaquote:Op donderdag 24 oktober 2024 13:06 schreef Tjacka het volgende:
[..]
[..]
De Nieuwe Zwarte Haaland. Zo duidelijk voor je?
Wij zijn tegen racisme.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 13:07 schreef Wotte het volgende:
[..]
De haters willen blackaman niet zien slagen vriend Tjacka
Die mag kennelijk nog steeds opdraven in jong. Apart welquote:Op donderdag 24 oktober 2024 12:17 schreef Jor_Dii het volgende:
Rugani basis? Hoe zit het met Kaplan?
Yep.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 17:53 schreef Coco het volgende:
Hoe is de sfeer hier jongens? Appeltje eitje?
Dat Qarabag kan er echt geen reet van volgens mij.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 17:53 schreef Coco het volgende:
Hoe is de sfeer hier jongens? Appeltje eitje?
Ik ken heel die club niet.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 18:02 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Dat Qarabag kan er echt geen reet van volgens mij.
alsnog lastig zat denk ik. We gaan het zienquote:Op donderdag 24 oktober 2024 18:02 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Dat Qarabag kan er echt geen reet van volgens mij.
Is Farioli weer lekker aan het rouleren omdat zondag het GROTE Willem II wacht?quote:Op donderdag 24 oktober 2024 18:11 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
alsnog lastig zat denk ik. We gaan het zien
quote:Op donderdag 24 oktober 2024 12:56 schreef Wotte het volgende:
[..]
Zelden zo'n combinatie van kracht, snelheid en finesse gezien.
0-1quote:Op donderdag 24 oktober 2024 19:21 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Ik heb mijn ogen inmiddels uitgestoken.
Kan iemand vertellen hoeveel het staat?
Je wordt echt weggevaagd tegen die beide clubs. Zonde dat de klassieker niet doorging vorige maand, toen was Feyenoord misschien nog wel op een gelijkspel te pakken, nu ga je er gewoon hard vanaf.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 19:50 schreef Ludachrist het volgende:
Het valt wel een beetje tegen, zeker als je het vergelijkt met PSV en Feyenoord deze week. Biedt weinig vertrouwen voor de komende weken.
De club is gewoon in opbouw en duurt nog wel een paar seizoenen voor het kwalitatief weer op niveau is.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 19:45 schreef tong80 het volgende:
Het is diep triest. Ga me bijna schamen. Dit is weer een dieptepunt. Totale bagger en een schande voor wat Ajax ooit was.
ik heb wel erger gezien hooe vorig jaar. Ja het is dodelijk saai, geen tempo slappe hap maar die wisselvalligheid heb je gewoon met deze selectie. Hopelijk een tijdelijke opleving in rotterdamquote:Op donderdag 24 oktober 2024 19:45 schreef tong80 het volgende:
Het is diep triest. Ga me bijna schamen. Dit is weer een dieptepunt. Totale bagger en een schande voor wat Ajax ooit was.
Zijn al 3 jaar in opbouw, en daarna dus weer een paar seizoenen ? En dan ? Net als in 2019 de helft weer zien vertrekken. Ajax hoort niet in opbouw te zitten. Hebben ze ook nooit gedaan en gemoeten. Stapje terug is altijd mogelijk na of tijdens een minder seizoen of periode. Maar dit is structureel en zit in de poriën. De jeugd is ook kut en de leiding in verkeerde handen.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 19:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De club is gewoon in opbouw en duurt nog wel een paar seizoenen voor het kwalitatief weer op niveau is.
Met dit creativiteitsarme team kan je ook niet veel meer verwachten.
Die Rasmussen moet je echt in de winterstop lozen. Waardeloos.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 19:54 schreef PowerLoungen het volgende:
Door de ruiten heen als Farioli Rasmussen een kwaliteitsspeler vindt.
Zag je hem nu weer rennen op rechts ? Gewoon blind. Een derderangs Grönjaer en dat was al een blind paard. Niveautje René van Rijswijk.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 19:55 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Die Rasmussen moet je echt in de winterstop lozen. Waardeloos.
Josef Kiprich junior op de brommer.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 19:57 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zag je hem nu weer rennen op rechts ? Gewoon blind. Een derderangs Grönjaer en dat was al een blind paard. Niveautje René van Rijswijk.
Brobbey komt zo erin om ze helemaal te slopen.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 19:57 schreef Tjacka het volgende:
Ben blij dat we zo'n geweldig aanspeelpunt in de spits hebben. Weghorst
Deze snap ik niet. Moet ik Jr. kennen ?quote:Op donderdag 24 oktober 2024 19:58 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Josef Kiprich junior op de brommer.
Hoeveel ballen heeft ie al geraakt ?quote:Op donderdag 24 oktober 2024 19:57 schreef Tjacka het volgende:
Ben blij dat we zo'n geweldig aanspeelpunt in de spits hebben. Weghorst
De Tovenaar van Tatabanya. Dat is toch wel de beste naam ooitquote:Op donderdag 24 oktober 2024 19:58 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Josef Kiprich junior op de brommer.
Hij lijkt een zoon te zijn van Kiprich, zowel qua (geen) techniek, zijn loopje en zijn lelijke kutkop.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 19:58 schreef tong80 het volgende:
[..]
Deze snap ik niet. Moet ik Jr. kennen ?
1quote:Op donderdag 24 oktober 2024 19:59 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hoeveel ballen heeft ie al geraakt ?
Precies, een speler met buitenaardse technische kwaliteiten.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 19:58 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Brobbey komt zo erin om ze helemaal te slopen.
We zijn pas dit seizoen weer in opbouw. Vorig seizoen was afbreuk met allemaal gehaalde spelers die nu al weg zijn. Snel ontslagen trainer. Dat is geen opbouwen.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 19:55 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zijn al 3 jaar in opbouw, en daarna dus weer een paar seizoenen ? En dan ? Net als in 2019 de helft weer zien vertrekken. Ajax hoort niet in opbouw te zitten. Hebben ze ook nooit gedaan en gemoeten. Stapje terug is altijd mogelijk na of tijdens een minder seizoen of periode. Maar dit is structureel en zit in de poriën. De jeugd is ook kut en de leiding in verkeerde handen.
Kiprich was een geweldige, technische voetballer. Hij heeft juist niks van Kiprich. Die rookte in de rust en groette de vogeltjes in de lucht terwijl-ie een balletje hooghield voordat ie hem in de kruising schoot.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 19:59 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Hij lijkt een zoon te zijn van Kiprich, zowel qua (geen) techniek, zijn loopje en zijn lelijke kutkop.
quote:Op donderdag 24 oktober 2024 20:01 schreef tong80 het volgende:
[..]
Kiprich was een geweldige, technische voetballer. Hij heeft juist niks van Kiprich. Die rookte in de rust en groette de vogeltjes in de lucht terwijl-ie een balletje hooghield voordat ie hem in de kruising schoot.
Klein columpie van mij op de Frontpage....quote:
Zou zeggen als je om en nabij de 200 miljoen euro aan spelers hebt uitgegeven en van dat geld alleen Sutalo vandaag in de basis staat.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 20:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
We zijn pas dit seizoen weer in opbouw. Vorig seizoen was afbreuk met allemaal gehaalde spelers die nu al weg zijn. Snel ontslagen trainer. Dat is geen opbouwen.
Ajax heeft wel degelijk veel opbouwseizoenen gehad. Zo gaat dat. En ja als je dan één oogstjaar hebt verkoop je de hele zooi. En begin je weer opnieuw en dat gaat soms niet altijd geweldig.
Dat er genoeg beter moet spreekt voor zich. Om nou te roepen dat alles kut is vind ik ook onzin. Beukers is pas een jaar in dienst en veel van zijn beleid merk je de effecten pas over een paar jaar.
Die jongen doet het met de dochter van de trainer ofzo want hoe anders kan je zo’n non-voetballer minuten in Ajax 1 geven.quote:
Er zit gewoon echt niets achter. Het is Traore of hij.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 20:16 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Die jongen doet het met de dochter van de trainer ofzo want hoe anders kan je zo’n non-voetballer minuten in Ajax 1 geven.
Pics??quote:Op donderdag 24 oktober 2024 20:16 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Die jongen doet het met de dochter van de trainer ofzo want hoe anders kan je zo’n non-voetballer minuten in Ajax 1 geven.
Er mogen in de winter wel minimaal twee buitenspelers bij.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 20:16 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Daar zie ik er wel meer van op het veld .quote:Op donderdag 24 oktober 2024 20:16 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Sneu voor hemquote:Op donderdag 24 oktober 2024 20:20 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Daar zie ik er wel meer van op het veld .
Riskant verzoek, die Ravioli is 35 ofzo toch?quote:
Waphorst gescoordquote:
Wat een niveau dit.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 20:32 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Waphorst gescoord
Kakbom gescoord
Brunei uitgeslapen
Ach dat is @De_Pel die krijgt in het Ajax topic kortsluiting en ineens is hij zwakbegaafd maar doet verder geen vlieg kwaad.quote:
Schouten hadden we er prima bij kunnen hebben.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 20:36 schreef Wotte het volgende:
[..]
Denk je dat Veerman en Schouten wel iets bij Ajax zou toevoegen?
alsof jij niet gekeken hebtquote:Op donderdag 24 oktober 2024 20:38 schreef De_Pel het volgende:
Gefeliciteerd boys, was het verder nog wat? Voor de rode kaart was volgens mij niet best, daarna redelijk?
Bedankt voor het attenderen vriend.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 20:31 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Riskant verzoek, die Ravioli is 35 ofzo toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |