SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar SeptemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Bij mij sta je op 1quote:Op zondag 20 oktober 2024 16:02 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ben al blij dat ik weer eens in de top 5 sta
Vorig maand ook trouwens![]()
![]()
Gaat vanzelf je bent er tochquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Ondanks dat ik er niet veel ben alleen in de ochtende en af en toe even in de middag toch op een derde plaats in de stats
AL telt alleen de nr 1 hier, maar ook met er weinig zijn kan je dus hoger komen
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Lekker frisse lucht opgesnovenquote:Op zondag 20 oktober 2024 16:13 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb bomen en paddestoelen gezienWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
foto's gemaakt?quote:Op zondag 20 oktober 2024 16:13 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb bomen en paddestoelen gezien
Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Heb ik de laatste tijd ook heel veel en dan soms 5 /6 keer achter elkaarquote:Op zondag 20 oktober 2024 16:16 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Oh jasoms heb ik niesbuien. Neus kriebelt wel eens.
quote:Op zondag 20 oktober 2024 16:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb ik de laatste tijd ook heel veel en dan soms 5 /6 keer achter elkaarquote:Op zondag 20 oktober 2024 16:01 schreef ToT het volgende:
Dat lijkt zowat dagelijks wel eens te gebeuren tegenwoordig.![]()
Sinds ik pilletjes heb geen niezen en loopneus meer
Was het wel twee dagen vergeten
Hoe weet hij dat hequote:
Alwetende ToTquote:
Jeetje, veel mensen met pilletjes hier ...quote:Op zondag 20 oktober 2024 16:19 schreef Lovely het volgende:
Sinds ik pilletjes heb geen niezen en loopneus meer
Was het wel twee dagen vergeten![]()
Ik heb 1, 2, 3, 4...quote:Op zondag 20 oktober 2024 16:22 schreef maily het volgende:
[..]
Jeetje, veel mensen met pilletjes hier ...![]()
![]()
quote:Op zondag 20 oktober 2024 16:22 schreef maily het volgende:
[..]
Jeetje, veel mensen met pilletjes hier ...![]()
![]()
Hooikoorts pilletjes verder nietquote:Op zondag 20 oktober 2024 16:22 schreef maily het volgende:
[..]
Jeetje, veel mensen met pilletjes hier ...Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Heb je een borrel op Mutske?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nomnomnomquote:Op zondag 20 oktober 2024 16:29 schreef mascara-klodder het volgende:
Beste tijd, bami-tijd
[ link | afbeelding ]
Smakelijk!![]()
![]()
Smakelijkquote:Op zondag 20 oktober 2024 16:29 schreef mascara-klodder het volgende:
Beste tijd, bami-tijd
[ link | afbeelding ]
Hey nog niet met je sea account?quote:Op zondag 20 oktober 2024 16:29 schreef mascara-klodder het volgende:
Beste tijd, bami-tijd
[ link | afbeelding ]Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
A zo. Je zit op je mobiel?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
gebakken krieltjes met lenteuitje en champignons Roerbak witlof met ham, kaas en zoet paprika En een stukje varkens riblapquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Zo zwaar werk is dat toch niet>quote:Op zondag 20 oktober 2024 16:34 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Geen puf voor meer![]()
Bami op. Straks nog 1 zo'n bordje. Nu even plat
Zag er lekker uitWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ook bij de Jumbo gehaald?quote:Op zondag 20 oktober 2024 16:35 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Die van knorr wereldgeschiedenis?![]()
![]()
Ik heb bijna 3 uur met een bejaarde gelopen vanmiddag. Ruim 6000 stappen gezet.quote:Op zondag 20 oktober 2024 16:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zo zwaar werk is dat toch niet>
Zag er lekker uit
Lichaam is kapot nu
Rest moe.
Als ik moe ben dan zie ik dingen niet meer goed en dan wil ik met mijn foon gooien oid.![]()
Oh niet gaan gooien hoor. Beter even gaan liggen ofzoquote:Op zondag 20 oktober 2024 16:39 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik heb bijna 3 uur met een bejaarde gelopen vanmiddag. Ruim 6000 stappen gezet.
Lichaam is kapot nu
Rest moe.
Als ik moe ben dan zie ik dingen niet meer goed en dan wil ik met mijn foon gooien oid.![]()
![]()
Ah je hebt er al mee gegooidquote:Op zondag 20 oktober 2024 16:40 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]![]()
Hoe meer barsten deze foon in scherm krijgt hoe debieler auto-correct wordt![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: