En dan naar Eurosport transfereren.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:32 schreef DiegoFuser het volgende:
Ik vind het commentaar van Kirsten Wild echt meer dan top. Dat ze die lekker aan Andries koppelen bij de NOS in plaats van de altijd babbelzieke Kneet.
Normaal gesproken gaat de top 2 wel door volgens mij.quote:Op zondag 16 februari 2025 12:53 schreef Szura het volgende:
Harrie en Hetty door op de keirin, Van Loon en Vd Peet tweede in hun series en dus al verplicht tot de herkansingen (is dat normaal ook zo’n strenge selectie?)
Ja dacht ik ook. In de herkansingen gaan er wel 2 door en daarin redt Van de Peet het.quote:Op zondag 16 februari 2025 13:26 schreef Felagund het volgende:
[..]
Normaal gesproken gaat de top 2 wel door volgens mij.
Bij de mannen maar één in de herkansingen, daar haalt Van Loon het niet.quote:Op zondag 16 februari 2025 13:34 schreef Szura het volgende:
[..]
Ja dacht ik ook. In de herkansingen gaan er wel 2 door en daarin redt Van de Peet het.
Ja Sporza ook, lachwekkende timing met die wisselsquote:
Is dat familie van Loe?quote:Op zondag 16 februari 2025 15:27 schreef TheArt het volgende:
Lisa van Belle is echt een hele goede renster aan het worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |