quote:LIVE | Bekijk de wereldrecordpoging van Jeffrey Hoogland vanaf 20.45 uur exclusief via onze site
Jeffrey Hoogland gaat vandaag in Mexico proberen om geschiedenis te schrijven. De baanwielrenner doet straks een aanval op het wereldrecord op de kilometer. Zijn poging is live en exclusief te zien via AD.nl en onze regionale titels met commentaar van Hidde van Warmerdam en Thijs Zonneveld. Hoogland begint om 21.00 uur Nederlandse tijd aan zijn jacht op het record. Om 20.45 begint de live-uitzending.
Sportredactie 31 okt. 2023
Want? Madison is een heel ander onderdeel.quote:
Die moesten ze wel geven nadat ze de Belg eruit hadden gehaald.quote:
Deze was nog wel gevaarlijker.quote:Op zondag 20 oktober 2024 15:12 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Die moesten ze wel geven nadat ze de Belg eruit hadden gehaald.
Hoi Renaat.quote:Op zondag 20 oktober 2024 15:13 schreef Koffieplanter het volgende:
Hansen wereldkampioen, met dank aan de jury.
Daaromquote:
quote:Op zondag 20 oktober 2024 15:14 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Hij blijft er relatief rustig onder.
quote:
Razend. ZIedendquote:
Best of the restquote:
Niks mis met 80.quote:Op zondag 20 oktober 2024 15:23 schreef Dale__Cooper het volgende:
Gaat er maar omheen als ie tegen 80 per uur de bocht rondt.
Vooral pijnlijk de kilometer te verliezen, dat heeft em mentaal vast lang op de been gehoudenquote:Op zondag 20 oktober 2024 15:23 schreef Koffieplanter het volgende:
Hoogland gaat met veel rancune op wintersport.
En Nakano deed dat in de jaren '70/'80 dus 10x op rijquote:Op zondag 20 oktober 2024 15:25 schreef OmniRocket het volgende:
Zo frustrerend als iemand onverslaanbaar is
Doping.quote:Op zondag 20 oktober 2024 15:28 schreef Dale__Cooper het volgende:
Wat is er op het WK sprint in 1991 gebeurd eigenlijk?
Alleen zilveren medaille uitgereikt, geen goud of brons.
Ja was hier al geplaatst! Nog erger; zijn vrouw is ook terminaal ziekquote:Op zondag 20 oktober 2024 15:28 schreef tong80 het volgende:
Hoi heeft trouwens uitgezaaide prostaatkanker.
Triest.quote:Op zondag 20 oktober 2024 15:33 schreef franklop het volgende:
[..]
Ja was hier al geplaatst! Nog erger; zijn vrouw is ook terminaal ziek
Het is ook op NPO1.quote:Op zondag 20 oktober 2024 15:47 schreef heywoodu het volgende:
Ik begin te neigen naar een switch naar Renaat door het eeuwige gezeur van Bobbie
BBCquote:Op zondag 20 oktober 2024 15:47 schreef heywoodu het volgende:
Ik begin te neigen naar een switch naar Renaat door het eeuwige gezeur van Bobbie
Die kwam met aardig wat snelheid de bocht uitquote:Op zondag 20 oktober 2024 15:55 schreef Dale__Cooper het volgende:
Sterk. Hetty Raketty zat wat opgesloten.
Ja, en dan is het afgelopen.quote:
JW sloopt de boel.quote:
Weet niet of hij het beter had gedaan vandaag, maar die was op de Spelen ook wel matig. Snap wel dat je dan voor iemand anders kiest.quote:
Dat lijkt me iemand waarbij ze serieus de Brienenoord moeten bewaken.quote:Op zondag 20 oktober 2024 18:21 schreef Felagund het volgende:
Is er al een interview met Jan-Willem geweest?
Dat lijkt mij ook, net als Hesters:quote:Op zondag 20 oktober 2024 18:25 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Dat lijkt me iemand waarbij ze serieus de Brienenoord moeten bewaken.
quote:Op zondag 20 oktober 2024 18:28 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dat lijkt mij ook, net als Hesters:
[ afbeelding ]
https://sporza.be/nl/2024(...)ening~1729434723357/
Vergeet Gaza, Oekraïne, Jemen en al die andere aanstellers. In België wordt pas echt het Grote Leed geleden.quote:De diskwalificatie van Jules Hesters kon ook bij onze commentator Renaat Schotte al niet op het minste begrip rekenen. Hij noemde het een onbegrijpelijke beslissing van de jury. "De geest in het reglement is vandaag gestorven", klonk het scherp.
En Iserbyt ook al 3 wedstrijden geschorst. Ik brand een kaarsje voor Vlaanderen 🙏quote:Op zondag 20 oktober 2024 19:49 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
[..]
Vergeet Gaza, Oekraïne, Jemen en al die andere aanstellers. In België wordt pas echt het Grote Leed geleden.
Een Sjinkie dus. Zijn er foto's van de middelvingers?quote:Op maandag 21 oktober 2024 18:01 schreef AgnesGru het volgende:
WK BAANWIELRENNEN | VAN SCHIP ALSNOG VOLLEDIG UIT DE UITSLAG GESCHRAPT NA FLINKE SCHELDPARTIJ IN AFVALKOERS
https://www.eurosport.nl/(...)20047127/story.shtml
quote:1. Lindsay De Vylder (Bel)/Robbe Ghys (Bel) 243
2. Jules Hesters (Bel)/Aaron Gate (Nzl) 211
3. Benjamin Thomas (Fra)/Fabio Van den Bossche (Bel) 208
4. Yoeri Havik (Ned)/Vincent Hoppezak (Ned) 198 +2
5. Roger Kluge (Dui)/Theo Reinhardt (Dui) 67 +2
6. Mark Stewart (GBr)/Philip Heijnen (Ned) 84 +5
7. Jan-Willem van Schip (Ned)/Yanne Dorenbos (Ned) 99 +9
8. Oscar Nilsson-Julien (Fra)/Valentin Tabellion (Fra) 106 +13
9. Noah Vandenbranden (Bel)/Gianluca Pollefliet (Bel) 179 +19
10. Milan Van Den Haute (Bel)/Sebastian Mora Vedri (Spa) 53 +20
11. Clément Petit (Fra)/Michele Scartezzini (Ita) 41 +20
12. Matijs Van Strijthem (Bel)/Nolan Huysmans (Bel) 77 +42
Dan zijn we meteen verlost van zijn vermoeiende act.quote:Op zondag 20 oktober 2024 18:25 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Dat lijkt me iemand waarbij ze serieus de Brienenoord moeten bewaken.
Jawel, over z'n kop heb ik m'n twijfels.quote:
Matige kalender.quote:Op donderdag 21 november 2024 08:47 schreef heywoodu het volgende:
Is er al ergens iets van een planning voor de Champions League van zaterdag? Ik kan me van vorig jaar nog herinneren dat die site zo helemaal ruk was wat betreft het vinden van tijdschema's en dergelijken, maar dat lijkt nog niet echt verbeterd.
En dan ook nog MarcelMaijerTeringLaijerquote:Op vrijdag 29 november 2024 19:47 schreef Faraday01 het volgende:
Een dartscommentator bij het baanwielrennen, doe maar niet
Gelukkig is Kirsten er.quote:Op vrijdag 29 november 2024 19:47 schreef Faraday01 het volgende:
Een dartscommentator bij het baanwielrennen, doe maar niet
Sterker nog, alle vier klassementen waren al beslist inderdaadquote:Op zondag 8 december 2024 11:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat een crash. Jammer dat we daardoor af hebben gevlagd, maar er was toch op de meeste vlakken weinig spanning meer
Einde tijdperk 500 meter / 3 kilometer.quote:The UCI has also introduced equal distances for women in all track cycling events under 2025 rules. The change eliminates the women's 500 metre time trial in favour of the same 1,000 metres ('kilo') the men have raced and raises the women's individual pursuit to 4km to match the men's distance.
Men and women will also race 10km Scratch Races in both the stand-alone event and the Omnium and 10km Tempo races. Previously men raced 15km and women 10km in the Scratch Race and 10km and 7.5km in the Tempo Race.
Nu ook de 10km invoeren bij het schaatsen voor vrouwen.quote:Op woensdag 8 januari 2025 07:23 schreef franklop het volgende:
Prima toch.
Nu de wegkoersen nog naar 200km+
Al rijden de mannen dat ook niet veel meer
Dan liever Eurosport.quote:
Mooi, alle finales in 1 uurtje.quote:Op woensdag 12 februari 2025 19:04 schreef DiegoFuser het volgende:
De NOS is ook live via de stream met de altijd hele leuke Kirsten Wild, maar ook met de altijd hele vervelende Jeroen Koster.
![]()
Heel het programma voor vanavond trouwens.
Programma (tijden onder voorbehoud):
• 19.00 uur: eerste ronde teamsprint (v), met Nederland
• 19.14 uur: eerste ronde teamsprint (m), met Nederland
• 19.28 uur: finale scratch (v), met Wiebes
• 19.45 uur: finale afvalrace (m), met Havik
• 20.18 uur: finales teamsprint (v), met Nederland
• 20.25 uur: finales teamsprint (m), met Nederland
Daar kun je bijna standaard vanuit gaan.quote:Op woensdag 12 februari 2025 19:26 schreef DiegoFuser het volgende:
Ach Nederland.
Oh. Renaat zat er weer eens naast.
Wordt heel lastig om de titel te pakken....quote:Op woensdag 12 februari 2025 20:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Commentator was weer danig in de war
quote:Op vrijdag 14 februari 2025 12:02 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Olympische droom Van Schip eindigde in nachtmerrie: 'Heb nul vertrouwen gekregen'
ach Jan-Willem
Dit vind ik echt eng. Een labiele fanaat als Jan-Willem van S. die aankondigt dat 'hij er mee kapt', dat kan alleen maar eindigen in een bloedbad.quote:Met een nieuwe trainer uit de roeiwereld hoopt Van Schip binnenkort weer aan te sluiten bij de selectie. "Ik wil nog vier jaar door tot en met de Spelen in Los Angeles, want ik houd gewoon van deze sport. En daarna kap ik er echt mee."
https://sporza.be/nl/2025(...)hoofd~1739559571391/quote:Op vrijdag 14 februari 2025 19:51 schreef Szura het volgende:
Tuur Dens is op weg naar de Belgische Brienenoord
En dan naar Eurosport transfereren.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:32 schreef DiegoFuser het volgende:
Ik vind het commentaar van Kirsten Wild echt meer dan top. Dat ze die lekker aan Andries koppelen bij de NOS in plaats van de altijd babbelzieke Kneet.
Normaal gesproken gaat de top 2 wel door volgens mij.quote:Op zondag 16 februari 2025 12:53 schreef Szura het volgende:
Harrie en Hetty door op de keirin, Van Loon en Vd Peet tweede in hun series en dus al verplicht tot de herkansingen (is dat normaal ook zo’n strenge selectie?)
Ja dacht ik ook. In de herkansingen gaan er wel 2 door en daarin redt Van de Peet het.quote:Op zondag 16 februari 2025 13:26 schreef Felagund het volgende:
[..]
Normaal gesproken gaat de top 2 wel door volgens mij.
Bij de mannen maar één in de herkansingen, daar haalt Van Loon het niet.quote:Op zondag 16 februari 2025 13:34 schreef Szura het volgende:
[..]
Ja dacht ik ook. In de herkansingen gaan er wel 2 door en daarin redt Van de Peet het.
Ja Sporza ook, lachwekkende timing met die wisselsquote:
Is dat familie van Loe?quote:Op zondag 16 februari 2025 15:27 schreef TheArt het volgende:
Lisa van Belle is echt een hele goede renster aan het worden.
Ik wacht de fotofinish even af hoorquote:Op zondag 16 februari 2025 16:02 schreef heywoodu het volgende:
Ik durf te stellen dat Lavreysen hier wel de beste was, denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |