Dat lijkt me iemand waarbij ze serieus de Brienenoord moeten bewaken.quote:Op zondag 20 oktober 2024 18:21 schreef Felagund het volgende:
Is er al een interview met Jan-Willem geweest?
Dat lijkt mij ook, net als Hesters:quote:Op zondag 20 oktober 2024 18:25 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Dat lijkt me iemand waarbij ze serieus de Brienenoord moeten bewaken.
quote:Op zondag 20 oktober 2024 18:28 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dat lijkt mij ook, net als Hesters:
[ afbeelding ]
https://sporza.be/nl/2024(...)ening~1729434723357/
Vergeet Gaza, Oekraïne, Jemen en al die andere aanstellers. In België wordt pas echt het Grote Leed geleden.quote:De diskwalificatie van Jules Hesters kon ook bij onze commentator Renaat Schotte al niet op het minste begrip rekenen. Hij noemde het een onbegrijpelijke beslissing van de jury. "De geest in het reglement is vandaag gestorven", klonk het scherp.
En Iserbyt ook al 3 wedstrijden geschorst. Ik brand een kaarsje voor Vlaanderen 🙏quote:Op zondag 20 oktober 2024 19:49 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
[..]
Vergeet Gaza, Oekraïne, Jemen en al die andere aanstellers. In België wordt pas echt het Grote Leed geleden.
Een Sjinkie dus. Zijn er foto's van de middelvingers?quote:Op maandag 21 oktober 2024 18:01 schreef AgnesGru het volgende:
WK BAANWIELRENNEN | VAN SCHIP ALSNOG VOLLEDIG UIT DE UITSLAG GESCHRAPT NA FLINKE SCHELDPARTIJ IN AFVALKOERS
https://www.eurosport.nl/(...)20047127/story.shtml
quote:1. Lindsay De Vylder (Bel)/Robbe Ghys (Bel) 243
2. Jules Hesters (Bel)/Aaron Gate (Nzl) 211
3. Benjamin Thomas (Fra)/Fabio Van den Bossche (Bel) 208
4. Yoeri Havik (Ned)/Vincent Hoppezak (Ned) 198 +2
5. Roger Kluge (Dui)/Theo Reinhardt (Dui) 67 +2
6. Mark Stewart (GBr)/Philip Heijnen (Ned) 84 +5
7. Jan-Willem van Schip (Ned)/Yanne Dorenbos (Ned) 99 +9
8. Oscar Nilsson-Julien (Fra)/Valentin Tabellion (Fra) 106 +13
9. Noah Vandenbranden (Bel)/Gianluca Pollefliet (Bel) 179 +19
10. Milan Van Den Haute (Bel)/Sebastian Mora Vedri (Spa) 53 +20
11. Clément Petit (Fra)/Michele Scartezzini (Ita) 41 +20
12. Matijs Van Strijthem (Bel)/Nolan Huysmans (Bel) 77 +42
Dan zijn we meteen verlost van zijn vermoeiende act.quote:Op zondag 20 oktober 2024 18:25 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Dat lijkt me iemand waarbij ze serieus de Brienenoord moeten bewaken.
Jawel, over z'n kop heb ik m'n twijfels.quote:
Matige kalender.quote:Op donderdag 21 november 2024 08:47 schreef heywoodu het volgende:
Is er al ergens iets van een planning voor de Champions League van zaterdag? Ik kan me van vorig jaar nog herinneren dat die site zo helemaal ruk was wat betreft het vinden van tijdschema's en dergelijken, maar dat lijkt nog niet echt verbeterd.
En dan ook nog MarcelMaijerTeringLaijerquote:Op vrijdag 29 november 2024 19:47 schreef Faraday01 het volgende:
Een dartscommentator bij het baanwielrennen, doe maar niet
Gelukkig is Kirsten er.quote:Op vrijdag 29 november 2024 19:47 schreef Faraday01 het volgende:
Een dartscommentator bij het baanwielrennen, doe maar niet
Sterker nog, alle vier klassementen waren al beslist inderdaadquote:Op zondag 8 december 2024 11:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat een crash. Jammer dat we daardoor af hebben gevlagd, maar er was toch op de meeste vlakken weinig spanning meer
Einde tijdperk 500 meter / 3 kilometer.quote:The UCI has also introduced equal distances for women in all track cycling events under 2025 rules. The change eliminates the women's 500 metre time trial in favour of the same 1,000 metres ('kilo') the men have raced and raises the women's individual pursuit to 4km to match the men's distance.
Men and women will also race 10km Scratch Races in both the stand-alone event and the Omnium and 10km Tempo races. Previously men raced 15km and women 10km in the Scratch Race and 10km and 7.5km in the Tempo Race.
Nu ook de 10km invoeren bij het schaatsen voor vrouwen.quote:Op woensdag 8 januari 2025 07:23 schreef franklop het volgende:
Prima toch.
Nu de wegkoersen nog naar 200km+
Al rijden de mannen dat ook niet veel meer
Dan liever Eurosport.quote:
Mooi, alle finales in 1 uurtje.quote:Op woensdag 12 februari 2025 19:04 schreef DiegoFuser het volgende:
De NOS is ook live via de stream met de altijd hele leuke Kirsten Wild, maar ook met de altijd hele vervelende Jeroen Koster.
![]()
Heel het programma voor vanavond trouwens.
Programma (tijden onder voorbehoud):
• 19.00 uur: eerste ronde teamsprint (v), met Nederland
• 19.14 uur: eerste ronde teamsprint (m), met Nederland
• 19.28 uur: finale scratch (v), met Wiebes
• 19.45 uur: finale afvalrace (m), met Havik
• 20.18 uur: finales teamsprint (v), met Nederland
• 20.25 uur: finales teamsprint (m), met Nederland
Daar kun je bijna standaard vanuit gaan.quote:Op woensdag 12 februari 2025 19:26 schreef DiegoFuser het volgende:
Ach Nederland.
Oh. Renaat zat er weer eens naast.
Wordt heel lastig om de titel te pakken....quote:Op woensdag 12 februari 2025 20:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Commentator was weer danig in de war
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |