SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar SeptemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Werewolf
Papa 15/11/1950- 29/08/2025![]()
Anyways
Als je zelf kookt weet je iig zeker dat je alles lustOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
Eentje werd buiten de auto gevonden.quote:Op zondag 20 oktober 2024 13:20 schreef Lovely het volgende:
[..]
Man3
Zaten de kinderen vast ook niet in de gordel![]()
![]()
Bijzonder dat er niemand dood isOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Nou idd, hadden allemaal een engeltje op hun schouderquote:Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Zie het nu pas in de OP, gezellige zaterdag@Kissingbird
Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Ik dacht dat het zondag was..![]()
Bed te vroeg afgehaald ojeeMaak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Het is zondagOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Eet smakelijk! Ik eet een boterham met spekquote:Op zondag 20 oktober 2024 13:50 schreef AardappelSchotel het volgende:
@:MizzezAmy 's pompoensoep eten
Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Hij is goedgekeurd door vadersquote:Op zondag 20 oktober 2024 13:51 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Eet smakelijk! Ik eet een boterham met spek![]()
Ojee! Hoe dit op te lossen?quote:Op zondag 20 oktober 2024 13:50 schreef Lovely het volgende:
Ik dacht dat het zondag was..![]()
Bed te vroeg afgehaald ojee![]()
Gelukkig! En moeders eet met lange tanden?quote:Op zondag 20 oktober 2024 13:51 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Hij is goedgekeurd door vadersCause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Heet water en een zakje kruiden eroverheen gestrooid?quote:
Cause there is always a wrong to your right 🎶
Forum Opties Forumhop: Hop naar: